Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Asa alex68aex,dar sa o incalzeazca la 90°c si sa o tureze in gol mai tare pt a incinge turbo si apoi bs011 si 003.sau incinsa in mers turbina.cum vrea fiecare.de preferat in mers.ca se incinge mult mai bn.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasesz si eu niste loguri calde facute astazi.Problema este clara dar vreau ceva pareri de la cunoscatori.

loguri.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E calde.... la mine  sunt deja reci....

bs 003 recirculare o idee cam mare

bs 011  in partea de sus mici variatii, ori nu era turbo bine incalzit ori  ceva nu e  clar cu vaccum, N75 actuator.

log in mers,  linia press specifica are o forma cam bizara in log,  press masurata face ceva zig-zag  ori e datorita lucrurilor ce se vad si in BS 11, ori poate geometria  cere o curatare

 

In ansamblu  ptr varsta ei masina merge bine, dar poate in viitor ceva mai mare atentie la intretinere nu cred ca strica.

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu un golf V 1.9 77kw 2005. Am facut un log cu masina (Atasez poza) ma intereseaza sa stiu daca sunt in regula rezultatele. Iar daca nu, ce probleme ar fi.

Ai un mic zig zag la turbo.exact cum a zis si rune mai devreme ,e vb ori de geometrie care agata putin ori comanda electro-pneumatica(actuatot,n75).dar nu iti face probleme.e bn.80% din masini sufera de acel zig zag si merg fara probleme.MAF-ul e in carti.momentan eu zic sa faci decat putina gimnastica la tija turbo,si dai si niste spray pe acolo pe tija unde se uneste cu parghia turbinei si mai dai si unde intra parghia in turbo.

Mario am si pentru tine un log , a fost facut la sub 90°c, pentru ca cu cat e mai rece cu atat trage mai rau.

LOG-01-003-010-011.xls si bs 011 LOG-01-011-xxx-xxx-.xls

Logul in mers e bn in mare.exista un zig zag,posibil ori geometrie ori comanda electro-pneumatica.

Referitor la bs011 e aiurea .vad ca pres atm e in jur de 920mbar dar la bs scade sub 900mbar(trebuia sa fie macar egala cu pres atm),iar la turbo on abia face un 1040mbar.(si ii face si cu lag).

Verifica comanda -electro-pneum,furtune,n75,pompa vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru raspuns.

Deci mai am de lucru...am vazut si eu ceva presiuni ciudate si nu eram sigur din ce cauze.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, este prima postare aici asa ca va rog fiti indulgenti daca gresesc. Multumesc
 
Acum o luna am facut un log si am aflat ca am geometria de la turbina blocata.

Am inlocuit geometria cu una noua, am montat turbina pe masina si am facut log in mers, valoarea presiunii a iesit mai mica cam cu 200mBar si am mai strans putin actuatorul dar tot nu sunt multumit de rezultat, actuatorul mi se pare mie ca merge cam in reprize de blocaj.

 

Va rog sa imi spuneti parerile voastre. Multumesc

 

Friday,27,February,2015,21:50:12:62939,VCDS Version: Release 12.12.0,Data version: 20130910 038 906 019 KT,,1.9l R4 EDC 0200SG  5213,   ,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'020 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,RPM,Torque,Inj. Quantity,Inj. Quantity ,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, /min, Nm, mg/str, mg/str ,0.76,861,260.0,254.8,78.5,0.02,861,999.6,989.4,44.6,0.38,861,28.0,70.0,0.0 ,1.90,861,260.0,245.0,79.3,1.16,861,999.6,989.4,44.6,1.53,861,28.0,70.0,0.0 ,3.07,945,375.0,347.9,55.0,2.29,1008,999.6,989.4,44.6,2.67,1008,56.0,70.0,0.0 ,4.21,903,470.0,485.1,47.0,3.45,924,1030.2,989.4,44.6,3.82,903,90.0,70.0,0.0 ,5.30,1512,455.0,485.1,47.0,4.58,1113,1091.4,989.4,44.6,4.94,1302,108.0,70.0,0.0 ,6.45,2016,260.0,406.7,84.5,5.70,1764,1213.8,1060.8,41.4,6.06,1995,126.0,70.0,0.0 ,7.56,1302,850.0,514.5,4.8,6.82,1617,999.6,1091.4,58.6,7.20,1197,82.0,70.0,0.0 ,8.66,1701,820.0,617.4,4.8,7.92,1428,1652.4,1111.8,21.5,8.28,1554,196.0,70.0,0.0 ,9.79,2163,790.0,779.1,4.8,9.02,1869,1836.0,1377.0,32.7,9.41,1995,206.0,70.0,0.0 ,10.92,2583,750.0,842.8,4.8,10.17,2289,1866.6,1621.8,44.2,10.55,2436,200.0,70.0,0.0 ,12.01,1722,405.0,460.6,79.7,11.28,2625,1020.0,1856.4,94.4,11.64,2184,0.0,70.0,0.0 ,13.12,1806,850.0,686.0,4.8,12.39,1701,1519.8,1142.4,32.3,12.77,1743,178.0,70.0,0.0 ,14.25,2079,850.0,960.4,4.8,13.51,1890,1927.8,1519.8,39.0,13.87,1995,276.0,70.0,0.0 ,15.38,2394,850.0,965.3,4.8,14.64,2184,1948.2,1968.6,61.4,15.00,2289,284.0,70.0,0.0 ,16.47,2709,850.0,960.4,4.8,15.75,2499,1968.6,1938.0,61.8,16.11,2583,290.0,70.0,0.0 ,17.62,2982,850.0,994.7,4.8,16.86,2793,2029.8,2019.6,64.9,17.25,2898,272.0,70.0,0.0 ,18.76,3045,335.0,539.0,4.8,18.01,3066,2050.2,2101.2,68.9,18.39,3045,14.0,70.0,0.0 ,19.89,2898,325.0,485.1,4.8,19.14,3003,1040.4,1193.4,55.0,19.51,2961,0.0,70.0,0.0 ,21.01,2793,320.0,475.3,4.8,20.26,2856,1040.4,1081.2,55.0,20.62,2835,0.0,70.0,0.0 ,22.16,2667,310.0,475.3,4.8,21.40,2751,1030.2,1060.8,55.4,21.79,2730,0.0,70.0,0.0 ,23.25,2562,300.0,485.1,4.8,22.51,2646,1020.0,1050.6,55.4,22.89,2604,0.0,70.0,0.0 ,24.39,2457,310.0,323.4,83.7,23.63,2520,1020.0,1040.4,55.4,24.01,2478,0.0,70.0,0.0 ,25.46,2562,850.0,896.7,4.8,24.75,2541,1927.8,1030.2,24.7,25.11,2499,212.0,70.0,0.0 ,26.59,2856,850.0,989.8,4.8,25.83,2646,1999.2,1999.2,64.9,26.22,2751,276.0,70.0,0.0 ,27.69,3150,850.0,980.0,4.8,26.96,2961,2050.2,2080.8,68.1,27.33,3045,270.0,70.0,0.0 ,28.82,3402,850.0,965.3,4.8,28.07,3297,2080.8,2121.6,73.3,28.42,3318,268.0,70.0,0.0 ,29.96,3654,850.0,935.9,4.8,29.20,3507,2091.0,2162.4,79.3,29.60,3570,262.0,70.0,0.0 ,31.09,3612,840.0,509.6,4.8,30.35,3654,1173.0,2162.4,94.4,30.72,3654,38.0,70.0,0.0 ,32.21,3423,365.0,445.9,4.8,31.47,3570,1071.0,1193.4,59.8,31.85,3507,0.0,70.0,0.0 ,33.35,2961,330.0,460.6,4.8,32.61,3276,1050.6,1091.4,57.4,32.98,3108,0.0,70.0,0.0 ,34.46,2478,290.0,485.1,84.5,33.72,2793,1030.2,1071.0,55.0,34.09,2625,0.0,70.0,0.0 ,35.54,2016,260.0,303.8,84.5,34.81,2310,1009.8,1071.0,56.6,35.20,2163,0.0,70.0,0.0 ,36.65,1617,240.0,274.4,84.1,35.90,1890,999.6,1009.8,58.6,36.28,1743,0.0,70.0,0.0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Rune.Intr-adevar Egr-ul era praf,suiera la acceleratie plus ca arunca ulei pe gaurile de aerisre ca la balamuc,bineanteles ca a fost schimbat cu un nou Wahler,o sa verific si N75,pe partea de vacuum sa vad poate trebuie schimbate ceva furtunase,oricum din ce am vazut sunt cateva care arata urat.Tin sa multumesc si lui Romytaxi care m-a ajutat cu logurile,si cu BS-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, este prima postare aici asa ca va rog fiti indulgenti daca gresesc.

Înainte să postezi nu ar fi stricat să citeşti puţin prin topic să vezi cum sunt ataşate logurile. După ce ai făcut logul, el trebuie aranjat puţin şi ataşat aici într-un format convenabil: Excel (*.xls) sau dacă nu ştii să-l transformi lasă-l aşa în format  *.csv şi arhivează-l sub formă de arhivă ZIP.

Citeşte şi aici

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

Nu de alta dar după un timp o să reproşezi că nu te bagă nimeni în seamă şi pe bună dreptate, cine crezi că stă să aranjeze înşiruirea aia de cifre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petrica.

Uita te cateva posturi mai sus cum trebuie sa arate un log in mers(la final asa trebuie sa arate si al tau).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut 2 loguri, unul cu un debitmetru nou bosch (am schimbat pierburg-ul).

si unul in 011.

Ce parere aveti, in special de geometrie.

 

Multumesc!

bs011.xls

debitmetru nou bosch.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu logul de la basic setings pe chanel 001 si 011. Sunt in regula parametrii?

attachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxx.pdf

attachicon.gifLOG-01-003-xxx-xxx.pdf

Din punctul meu de vedere EGR e cam ciudat.

250-450 ar trebuii sa ai...

Turbo nu e chiar asa rau, 950/980 - 1150.

Dar sa fim siguri, lasam specialistii vina cu paraeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@vieru_bt

lasa masina in pace ca nu are nimic si aici ma refer la turbo si elementele asociate acesteia...log-urile arata foarte bine asa ca nu iti bate capul,multi si ar dorii sa arate si logurile lor ca ale tale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru pareri! Eu la egr ma gandeam ca nu sunt chiar in regula. Dar mai astept si alte pareri. O seara buna tuturor!

 

mai am un log la o skoda superb 2.5tdi v6 si mi se par valorile la debitmetru cam mici. Am dreptate?

log andrei2.pdf

Modificat de vieriu_bt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru pareri! Eu la egr ma gandeam ca nu sunt chiar in regula. Dar mai astept si alte pareri. O seara buna tuturor!

 

mai am un log la o skoda superb 2.5tdi v6 si mi se par valorile la debitmetru cam mici. Am dreptate?

ataseaza si tu logurile in extensia ".xls" sa le fac un grafic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut 2 loguri, unul cu un debitmetru nou bosch (am schimbat pierburg-ul).

si unul in 011.

Ce parere aveti, in special de geometrie.

 

Multumesc!

debitmetru e in carti,verifica geometria la mana fa niste gimnastica cu ea.verifica si n75 ,vacuum,pompa vacuum(stutul).in mare asa e binisor,numai ca nu face exact presiunea ceruta.

overbost-underboost.

ai avut vechiul debitmetru iesit la pensie?daca da,posibil geometria daca ai mers mult cu el iesit din parametrii.

post-31997-0-67869600-1425243728_thumb.p

post-31997-0-16264000-1425243745_thumb.p

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vechiul debitmetru avea 270mii, la logurile anterioare parea OK, dar cred ca era un batranel care mai avea ceva forta :P

am o mica teama sa scot tija de la actuator, voi verifica ce mi-ai zis!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un log de la un passat atj, care a avut ceva probleme la vacuum, pe care le-am rezolvat, si la injectoare.. precizez ca egr este anulat. este normal ca turbina sa scada presiunea dupa 3000rpm?

LOG-01-011-010-0031.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul pare obosit.Daca te uiti atent,de la 3000 turatii incepe sa scada,adica Ecu cere 850mg,iar el citeste 700mg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul pare obosit.Daca te uiti atent,de la 3000 turatii incepe sa scada,adica Ecu cere 850mg,iar el citeste 700mg.

.

Corect,e la limita supravietuirii maf-ul,e cam dus.dar si turbina dupa spyke baga cu vreo 100mbari mai putin decat cere edc-ul.dar chiar si asa tot trebuia sa citeasca mai mult daca ar fi fost in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte posibil ca MAF-ul sa fie ok. Probeaza cu altul - care sa fie sigur bun - si rezultatul e posibil sa fie aceelasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate va rog o parere si asupra datelor mele. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!