Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Sorin,din pacate ,la 99% din service-uri daca pomenesti de Log in mers.....iti arata usa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu era sa iau si eu niste suturi in fund de la rapanosii aia de la Hemeiusi care cica sunt mari reparatori de injectoare.......

 

De aceeia ma gandeam la sanatatea lui Alin  sa nu i a vreun sut in fund daca spune mecanicului ca cei de pe forum au spus ca MAF ul e de schimbata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sti cum e vorba aia ...pana nu vezi nu crezi...:) unde merg eu la service are si el vag com si stie meserie.dar am vrut eu sa fac log-ul asta sa vad si parerile voastre pt ca am vazut ca sunt persoane aici care chiar stiu sa-ti spuna ce inseamna niste cifre la care eu ma uit ca tampitul si nu inteleg nimic

cu ajutorul acestui forum am remediat cateva probleme la masina.


chiar este ok mecanicul unde merg eu nu se supara daca ii spun eu ce sa verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha deci tu ne controlezi  sa vezi daca facem treaba buna....Ok am inteles

 

Dar baga si tu la cal  dupa ce iti rezolvi o problema cu ajutorul forumului posteaza  dupa un feedbak ca sa devenim si mai buni la diagnoza....In principiu acest lucru este valabil ptr toti cei care cer sfaturi pe aici, deoarece  sfaturile sunt gratis aici poate fi si fedbakul tot gratis....

 

Spune mecanicului ca debimetru se schimba apoximativ la 150000km , deci dupa acesti km este mai ieftin sa il inlocuiesti dacat sa dai banii pe diagnoza!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu controlez eu pe nimeni ca nu sunt in masura.norocul meu este ca la mecanic imi face gratis diagnoza .. dar are si un prieten vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici pe forum sunt baieti ,care stiu meserie,si ii pun in cur (scuze) pe 90% din angajatii reprezentantele VAG,sau din alte service-uri cu renume.cine face din pasiune,e mult mai documentat,mai tipicar si mai bun decat un rahat de mecanic din reprezentante sau serviceuri care daca nu a invatat carte si l-a trimis masa la scoala de mecanici si nu s-a lipit mai nimik de el.

Stiu terminatii aia vreodata de log in mers,vb lui Rune,dapoi sa interpreteze.ce sa mai zic de un zig zag superior sau inferior la un bs003/bs011.

Multumesc ca existam aici pe forum.

Nu am batut apropo la nimeni de aici si nici mecanicului lui Alinbdn.

Multumesc pt intelegere si offtopic,dar nu ma puteam abtine.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu un golf V 1.9 77kw 2005. Am facut un log cu masina (Atasez poza) ma intereseaza sa stiu daca sunt in regula rezultatele. Iar daca nu, ce probleme ar fi.
 

post-111118-0-66137200-1424909281_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata. Imi puneti si mie logul de la postul 8697 in grafic va rog. Sau sa imi explice cineva cum se face.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o intrebare, daca poate sa ma ajute cineva. Overboost poate fi cauzat de EGR + Galerie de admisie cu depuneri mari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o intrebare, daca poate sa ma ajute cineva. Overboost poate fi cauzat de EGR + Galerie de admisie cu depuneri mari ?

In nici un caz.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

va rog sa ma ajutati cu o parere, dupa ce va uitati pe loguri.

multumesc,

G.

Incepe prin a face un test BS 011 si urmareate parghia geometriei daca face o cursa de cca. 1 cm,

Liniaritatea liniei presiunii turbo masurate este al naibii de liniara, de la inceput la sfarsit, ceea ce nu e nici pe departe normal, daca ar fi fost de la geometrie ceva ar fi scazut ceva presiunea spre sfarsitul logului ceea ce nu se intampla.

Deci dupa comportamentul Duty Cycle banuiesca ca e vorba de un EDC 15 ( nu ceea ce ai tu in profil....) deci la DC turbo 92% semnifica parghia trasa complet, adica vacuum maxim, de ce ramane geometria in acel punct? Un motiv poate fi un N75 ce nu deschide ptr a scade presiunea ( verifica testeaza inlocuieste) un alt motiv ar putea senzorul de presiune adica turbo functioneaza dar EDC ul primeste o valoare falsa de la senzorul de presiune ( verifica testeaza inlocuieste).

Multumesc,

N75 era distrus, prin ruginire.

A fost inlocuit, alaturi de un furtun din zona superioara a admisiei.

Masina a revenit la parametri de dinainte ca N75 sa se distruga.

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu un Audi A4, cod motor AJM, in WOT sacadeaza in acceleratie, apoi o da in limp mode. Va atasez LOG-ul, aveti vreo idee?

 

 

log.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Cristi,

 

Vorbeste cu cel care ti-a facut tuningul, el te poate ajuta cu siguranta mai mult decat am putea noi aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Rune,

 

Masina nu stiu sa aiba tuning/remap sau orice altceva. De ce spui de tuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2500 mbar  e ptr mine cam mult,   cd 94% continuu si nu intra in Limp,  dar poate ma insel sau poate  tu nu stii de la cine ai cumparat masina...

 

O alta intrebare am totusi  ce vrei sa vezi intr-un log plecat de la 3000..3200 rpm  si un C Duty de 94 % continuu??

 

Cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta cred ca este si problema, presiunea mult prea mare, masina de la 2800-3000 rpm accelerata in throttle 100% merge in "suturi" apoi ajunge in Limp.

De la ce poate fi aceasta presiune atat de crescuta? Geometria pare pare a functiona bine, testata in Basic settings - pe canalul 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta cred ca este si problema, presiunea mult prea mare, masina de la 2800-3000 rpm accelerata in throttle 100% merge in "suturi" apoi ajunge in Limp.

De la ce poate fi aceasta presiune atat de crescuta? Geometria pare pare a functiona bine, testata in Basic settings - pe canalul 11.

Cristi,

Un log ca sa fie corect trebuie inceput de pe la 1500rpm in wot pana spre 4000(posibil sa iti ia limp pana la turatia asta). Fa un log asa cum am zis si posteaza.

Mai fa si un bs 011 si bs003. Ambele cu motorul la 90°C.si urca-le si pe astea aici.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! Am facut si eu un log in mers la un passat 1.9tdi 2006 PD si cred ca valorile presiunii de la turbina par mici. Mai am alte probleme? Multumesc!

 

log passat2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vieriu,

Lag la turbo,comanda electo pneumatica,vacuum mic....

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log la un prieten la o skoda superb 2.5 v6 un log si nu stiu daca parametrii sunt in regula. Dupa masa o sa las si logul meu. O zi buna tuturor!

log andrei2.pdf

Modificat de vieriu_bt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bun logul.

Trebuie făcut in următorul fel :

Intrii in Engine/basic settings:

bs003, grupul 003 in dreapta jos dai "log"- start,masina incepe sa se tureze singura pana la 1400 rpm si lasi sa inregistreze de 5 ori On/Off

bs 011, grupul 011 la fel ca 003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!