Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

salut!

se poate uita cineva pe logurile mele, pana pe la 2200 am impresia ca trage cam putin, iar pe la 3000 simt un zvac de putere.

ambele loguri sunt facute unul dupa altul.

 

Multumesc!

In primul log ai plecat de la 2200 rpm...nu arata bine.In logul urmator ai plecat de la 1900 si arata ok.Ai o mica inarziere in secunda 0.72 .Asigura-te ca circuitul de vacuum nu are pierderi. Fa Log si pe BS 02 si 11

post-74110-0-42598900-1424763248_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

se poate uita cineva pe logurile mele, pana pe la 2200 am impresia ca trage cam putin, iar pe la 3000 simt un zvac de putere.

ambele loguri sunt facute unul dupa altul.

Multumesc!

In primul log ai plecat de la 2200 rpm...nu arata bine.In logul urmator ai plecat de la 1900 si arata ok.Ai o mica inarziere in secunda 0.72 .Asigura-te ca circuitul de vacuum nu are pierderi. Fa Log si pe BS 02 si 11
In logul 2 ,corect,are o intarziere,dar de ce debitmetrul citeste 1107 mgr aer la sec 0.72 ,si de fapt in acel moment turbo baga doar 1387,2 mbar .

Eu zic sa mai faca un log in mers dar de la 1500rpm

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce sa mai ,si-a trait traiu si-a mancat malaiu

MAF NOU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. am si eu doua loguri in treapta 3 si 4 va rog sa-mi spuneti si mei ceva. am si din basic setting cateva cu turbina si egr . ca si simptome lipsa putere si consum mare in comparatie cu motorizarile similare. am mai avut loguri postate in urma cu vreo 6 luni....dar acestea sunt facute dupa ce masina a stat 3 luni. mai am si o eroare daca o puteti descifra si sa-mi dati o explicatie cum se remediaza pe PM. multumesc

 00283-ABS Wheel Speed Sensor,front left(G47)      012-electrical fault in circuit-intermitent(acestea au aparut azi) si acum 2 saptamani astea prima pornire dupa 3 luni de stationare 01336-Data bus for confort sistem    80-10-single-wire operation-Intermitent si logul cu numele EROARE

LOG-01-003-010-011 24-4MODIF.xls

LOG-01-003-010-011.24-3 MODIF.xls

LOG-01-003-xxx-xxx egr 24.xls

LOG-01-011-xxx-xxx turbo(11)MODIF.xls

Log-Log.txt

Log-WVWZZZ1JZ5W006235.txt

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze acum doua saptamani mi.a aparut prima parte din (log-log.txt) si azi aia cu abs-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe log-uri arata bine la drum nu stiu cum se comporta masina ptr. ca in log-ul bs11 diferenta dintre on/off este infima departe de adevar ai impresia ca ciclul de lucru al tijei aproape ca nu exista,ca nu se misca....cel mai probabil ai umblat la limitator,incearca sa mai desurubezi limitatorul-reglezi tija  in asa fel incat diferenta intre on/off sa fie cel putin 150mbar si vezi cum se comporta masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.

revin cu temele facute:

am pus MAF nou, pierburg:

pe grupul 11 am valoare maxima 1111-1122 si minima 989-999

pe gup 03 am 345-350 si ~132 minima

 

acum loguri:

primul.xls

al 2-lea.xls

al 3-lea.xls

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am un prieten cu Octavia2 1.9 tdi 105cp ce are probleme cu motorul, in sensul ca are anumite momente in care merge bine si momente in care pierde puterea si intra in limp mode. Am facut cateva log-uri in seara acesta si va rog sa ma ajutati cu interpretarea lor, pentru a stii ce este defect.

 

Cu debitmetru treapta 3:https://drive.google.com/file/d/0B7LTaCFLgl_JNDVrbEhuLTBvLTg/view?usp=sharing

Cu debitmetru treapta 4:https://drive.google.com/file/d/0B7LTaCFLgl_JYkZYYVd0N1c0VTQ/view?usp=sharing

 

Dupa care am eliminat debitmetrul (din nou am avut limp mode)

 

Fara debitmetru treapta 3:https://drive.google.com/file/d/0B7LTaCFLgl_JdjFrWFFFT0ZBUWc/view?usp=sharing

Fara debitmetru treapta 4:https://drive.google.com/file/d/0B7LTaCFLgl_JaHN0TjF1WFp6QlU/view?usp=sharing

 

Si codurile de eroare ce le are:https://drive.google.com/file/d/0B7LTaCFLgl_JZ1hkWlFWbWZVM2s/view?usp=sharing

 

Multumesc. 

O seara faina !

Modificat de dacian_dac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost condition,daca te uiti presiunea turbo nu poqte fi corectata/scazuta la val specifica.ea sta pe la 2570mbar.

Deci un bs011 ar fi f bun,dar de vina e geometria.

Logul cu debitmetru in treapta 4 are o val a presiunii turbo mai aproape de adevar,dar asta din cauza limitarii maf specific la aprox 550 mgr de catre edc.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai fac un log pe bs011? Dar senzorul MAF este ok?(deoarece fara pare ca merge mai bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti in log in ultima coloana la valoarea ciclului de lucru a tijei vei vedea numai valorii de 4,8...clar geometrie blocata

 

poti pune 17 senzori daca nu rezolvi problema cu turbo degeaba

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De MAF doar intrebam, daca tot am log-ul :)

Multumesc  

Modificat de dacian_dac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum a zis si valentin,prioritate are turbo,si apoi mai vedem.la curatat cu ea,sau schimbata geometria sau ce vrea proprietaru:))

Nu avem ce sa iti zicem de maf momentan.pt a vedea daca un maf e ok ,mai intai trebuie ca turbo sa functioneze corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles (scuze daca am pus intrebari aiurea,dar nu ma prea pricep la mecanica ). O sa revin cu un log nou dupa ce rezolva cu turbina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este aproape imposibil sa iti dai seama daca maf-ul este ok atata timp cat turbo este praf...masina isi ia limp si ecu ii da o valoare de defaul maf-ului cum vrei sa vezi daca este ok....daca este nou nu ar trebui sa ai nici o indoiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate evalua MAF-ul pana nu se exclud problemele de turbina

 

L.E. si debitmetrul sa fie original, adica BOSCH, cu restul e loterie.

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tija nu a fost umblat. Sa fie geometria putin blocata si atunci cand ii dau talpa(ma refer la log cu pedala la podea) sa reuseasca acuactorul sa o miste? Am verificat cu privirea si nu par a fi furtune sparte sa pierd vacum. Si in legatura cu erorile ce ziceti? Pot sa merg cu ea vreo 2500 km weekendul asta? Ca vreau sa plec intr.o mica vacanta la munte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi spuna la un log facut in mers in treapta 3-a daca imi functioneaza totul ok?nu prea  trage masina se tureaza dar nu are putere..

 

multumesc

 

 

asta este logul sper sa fie facut cum trebuie

 

 

 

 

Tuesday,24,February,2015,20:51:51:62939,VCDS Version: Release 12.12.0,Data version: 20130910
038 906 012 M,, 1.9l R4 EDC 0000SG  2813,

Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,,,,,,Mass Air Flow,Air Pressure,Manifold Pressure,Accel. Pedal Pos.,,Engine Speed,Boost,Boost,Charge Pressure
,TIME,,,,,TIME,(Actual),(F96) BARO,(Actual) MAP (G71),Sensor 1 (G79),TIME,(G28),Specified,Actual,(N75) Solenoid
Marker,STAMP,,,,,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,,,,,,0.33,580.0,969.0,1305.6,47.1,0.69,2058,1264.8,1275.0,53.4
,,,,,,1.05,575.0,969.0,1264.8,48.6,1.41,2121,1224.0,1275.0,54.6
,,,,,,1.77,560.0,969.0,1254.6,45.1,2.13,2205,1754.4,1254.6,24.7
,,,,,,2.49,710.0,969.0,1458.6,73.7,2.85,2352,1948.2,1774.8,49.4
,,,,,,3.21,900.0,969.0,2060.4,100.0,3.57,2520,1948.2,2182.8,68.1
,,,,,,3.93,860.0,969.0,2131.8,100.0,4.29,2688,1948.2,2060.4,65.7
,,,,,,4.64,820.0,969.0,2019.6,100.0,5.01,2877,1948.2,2009.4,66.1
,,,,,,5.36,785.0,969.0,1999.2,100.0,5.73,3045,1948.2,1968.6,65.7
,,,,,,6.08,750.0,969.0,1948.2,100.0,6.45,3192,1948.2,1927.8,65.3
,,,,,,6.81,735.0,969.0,1938.0,100.0,7.16,3360,1948.2,1958.4,66.9
,,,,,,7.53,730.0,969.0,1958.4,100.0,7.88,3507,1948.2,1958.4,67.7
,,,,,,8.25,720.0,969.0,1958.4,100.0,8.61,3654,1948.2,1948.2,68.5
,,,,,,8.97,700.0,969.0,1938.0,100.0,9.33,3801,1948.2,1927.8,68.9
,,,,,,9.72,690.0,969.0,1927.8,100.0,10.07,3927,1948.2,1917.6,69.7
,,,,,,10.43,655.0,969.0,1907.4,100.0,10.78,4032,1652.4,1887.0,79.7
,,,,,,11.15,485.0,969.0,1540.2,22.0,11.50,4053,1132.2,1264.8,51.0
,,,,,,11.86,430.0,969.0,1244.4,17.3,12.22,3969,1122.0,1254.6,50.6
,,,,,,12.58,430.0,969.0,1254.6,17.6,12.94,3906,1081.2,1254.6,50.6
,,,,,,13.30,450.0,969.0,1244.4,0.0,13.66,2688,1020.0,1193.4,49.4
,,,,,,14.02,485.0,969.0,1132.2,0.0,14.38,1449,999.6,1091.4,37.1
,,,,,,14.74,470.0,969.0,1071.0,0.0,15.10,1008,999.6,1040.4,24.7
,,,,,,15.46,460.0,969.0,1030.2,0.0,15.82,903,999.6,1020.0,24.7
,,,,,,16.18,445.0,969.0,1009.8,0.0,16.54,882,999.6,999.6,24.7
,,,,,,16.90,455.0,969.0,999.6,0.0,17.26,903,999.6,999.6,24.7
,,,,,,17.62,460.0,969.0,999.6,0.0,17.98,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,18.34,460.0,969.0,999.6,0.0,18.70,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,19.06,455.0,969.0,989.4,0.0,19.42,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,19.79,460.0,969.0,989.4,0.0,20.16,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,20.52,455.0,969.0,989.4,0.0,20.88,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,21.24,455.0,969.0,989.4,0.0,21.60,882,999.6,989.4,24.7
,,,,,,21.96,460.0,969.0,989.4,0.0,22.32,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,22.68,460.0,969.0,989.4,0.0,23.04,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,23.40,460.0,969.0,989.4,0.0,23.76,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,24.12,455.0,969.0,989.4,0.0,24.48,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,24.84,445.0,969.0,989.4,0.0,25.20,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,25.56,465.0,969.0,989.4,0.0,25.92,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,26.28,465.0,969.0,989.4,0.0,26.66,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,27.02,455.0,969.0,989.4,0.0,27.38,882,999.6,989.4,24.7
,,,,,,27.74,460.0,969.0,989.4,0.0,28.10,903,999.6,979.2,24.7
,,,,,,28.46,460.0,969.0,979.2,0.0,28.82,903,999.6,979.2,24.7
,,,,,,29.18,460.0,969.0,989.4,0.0,29.54,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,29.92,450.0,969.0,989.4,0.0,30.28,903,999.6,979.2,24.7
,,,,,,30.64,455.0,969.0,989.4,0.0,31.00,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,31.36,465.0,969.0,989.4,0.0,31.72,903,999.6,979.2,24.7
,,,,,,32.09,460.0,969.0,979.2,0.0,32.44,903,999.6,979.2,24.7
,,,,,,32.80,460.0,969.0,989.4,0.0,33.16,903,999.6,989.4,24.7
,,,,,,33.52,455.0,969.0,979.2,0.0,33.88,924,999.6,989.4,24.7
,,,,,,34.24,380.0,969.0,969.0,12.9,34.60,1911,1030.2,969.0,37.9
,,,,,,34.96,480.0,969.0,1040.4,18.0,35.32,1911,1040.4,1071.0,37.9
,,,,,,35.68,505.0,969.0,1101.6,19.6,36.04,1911,1040.4,1122.0,37.5
,,,,,,36.40,515.0,969.0,1142.4,19.6,36.76,1890,1040.4,1142.4,37.1
,,,,,,37.13,520.0,969.0,1152.6,21.2,37.48,1890,1050.6,1162.8,38.3
,,,,,,37.84,520.0,969.0,1173.0,22.0,38.20,1890,1050.6,1173.0,39.8
,,,,,,38.56,520.0,969.0,1173.0,22.0,38.92,1890,1050.6,1173.0,39.8
,,,,,,39.28,530.0,969.0,1173.0,22.4,39.64,1890,1050.6,1173.0,40.6
,,,,,,40.02,525.0,969.0,1183.2,22.4,40.38,1890,1050.6,1183.2,38.6
,,,,,,40.74,530.0,969.0,1173.0,20.0,41.10,1890,1040.4,1173.0,37.5
,,,,,,41.46,520.0,969.0,1173.0,19.2,41.82,1890,1040.4,1162.8,37.9
,,,,,,42.21,525.0,969.0,1162.8,18.4,42.58,1890,1040.4,1162.8,37.9
,,,,,,42.94,520.0,969.0,1162.8,19.2,43.30,1890,1050.6,1162.8,37.1
,,,,,,43.66,525.0,969.0,1162.8,23.9,44.02,1890,1060.8,1173.0,44.2
,,,,,,44.38,525.0,969.0,1183.2,24.3,44.74,1890,1060.8,1183.2,44.6
,,,,,,45.10,530.0,969.0,1183.2,23.9,45.46,1911,1060.8,1183.2,45.0
,,,,,,45.82,525.0,969.0,1173.0,20.4,46.18,1911,1040.4,1162.8,37.9
,,,,,,46.54,520.0,969.0,1152.6,18.0,46.90,1890,1030.2,1152.6,37.9
,,,,,,47.26,515.0,969.0,1152.6,17.6,47.62,1890,1030.2,1142.4,37.9
,,,,,,47.98,520.0,969.0,1142.4,17.6,48.34,1890,1030.2,1152.6,37.5
,,,,,,48.70,510.0,969.0,1142.4,18.8,49.06,1869,1040.4,1152.6,37.1
,,,,,,49.42,520.0,969.0,1152.6,20.0,49.78,1869,1050.6,1152.6,39.0
,,,,,,50.14,525.0,969.0,1162.8,22.7,50.50,1869,1060.8,1162.8,44.2
,,,,,,50.86,530.0,969.0,1173.0,24.3,51.22,1890,1060.8,1173.0,44.2
,,,,,,51.58,530.0,969.0,1173.0,24.7,51.94,1890,1060.8,1173.0,44.2
,,,,,,52.30,530.0,969.0,1173.0,27.1,52.66,1911,1081.2,1183.2,43.8
,,,,,,53.01,530.0,969.0,1183.2,25.9,53.37,1911,1050.6,1183.2,45.0
,,,,,,53.74,525.0,969.0,1173.0,20.0,54.10,1911,1040.4,1162.8,37.9
,,,,,,54.45,520.0,969.0,1162.8,18.0,54.82,1890,1040.4,1152.6,37.9
,,,,,,55.17,515.0,969.0,1152.6,19.2,55.54,1890,1030.2,1152.6,37.5
,,,,,,55.90,515.0,969.0,1142.4,17.3,56.25,1890,1030.2,1142.4,37.5
,,,,,,56.61,525.0,969.0,1142.4,17.6,56.97,1869,1030.2,1142.4,37.5
,,,,,,57.33,510.0,969.0,1142.4,16.9,57.69,1869,1020.0,1142.4,37.5
,,,,,,58.05,505.0,969.0,1132.2,14.5,58.42,1848,1020.0,1122.0,37.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e facut cum trebuie. Cauta pe forum: ”cum se face log in mers la diesel”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alinbdn,

 

Daca te uiti la acest rand  5.36,785.0,969.0,1999.2,100.0,5.73,3045,1948.2,1968.6,65.7

 

785 mg/str  = valoarea MAF masurata

 

3045 rpm = turatia motorului

 

1942 mbar = presiunea specifica turbo

 

1958 mbar = presiunea masurata turbo

 

Logul tau arata cam asa:

 

 

Inlocuieste MAF-ul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ma pricep eu MAF-ul insemnand debitmetrul nu?

sa inteleg din ce spui tu Rune ca am probleme la debitmeru?masina se tureaza dar nu are putere si are momente cand merge bine doar cand vrea ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te pricepi poate e mai recomandat sa mergi la un  garaj inainte de a incepe sa distrugi mai mult....o alta varianta ar fi sa citesti postari mai vechi unde vei gasi  raspunsuri...stiu e mult de citit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) nu ca nu aveam de gand sa ma apuc eu de ea..pe mine ma intereseaza ca stiu exact ce sa-i zic mecanicului sa-mi verifice eventul sa-mi schimbe la masina ..turbina am curatato anul trecut in noiembrie si degeaba nici un rezultat..ramane debitmetrul si furtunasele alea pe acolo :)   pe mine ma intereseaza sa stiu din log-ul pe care l-am facut sa stiu care ar fi problema de nu imi trage masina

 

iti multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tu vrei sa mergi la garaj si sa ii explici garajistului ce are de facut?? mai bine cauta un mecanic bun caruia nu trebuie sa ii mai spui ce are de facut.

 

diagnoza cu masina in fata este mult mai exacta decat diagnoza online

 

Cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!