Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Revin cu partea a doua, 100% la podea in treapta 3.

Acum mi-a aparut si un Misfire pe Cilindrul 4. Cred ca asta confirma injectorul.

Intrebarea este unde ar mai fi probleme, mie mi se pare MAFul suspect si Regenerarea tot asa suspecta dar nu ma prea pricep,

mai mult din ce-am citit pe acest topic ...

attachicon.gifLogs bbogdanmircea 31_01_2015 part2 acc 100percent.zip

Uite aici un pdf pt diagnosticarea injectiei PD.daca ti- a dat eroare de rateu pe cilindrul unde injectorul are val mare,eu as face in felul urmator.spray in mufa mare care intra in chiulasa(mufa ce duce la injectoare), si in plus de asta as demonta capacul de la chiulasa,as strange cu un clestisor contactii mufelor de la toate injectoarele,si poate si un reglaj al injectoarelor.

diagnosticarea pd-bosch.pdf

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha am inteles, cam greu sa ma apuc eu de asa ceva, alte comenturi referitoare la loguri ?

Sa fie doar contactul la injector dus si de aici toate problemele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut doua loguri in mers si apoi BS003 si BS011.Logurile sunt facute cu temperatura motorului la 90 de grade citita pe vcds si turbina infocata,ca i-am dat un pic inainte sa fie bine incalzita.Va rog sa va dati cu parerea despre ce e aici,mie mi se pare ca nu am presiune suficienta,ies prea prost valorile de debitmetru si turbo

BS003.txt

BS011.txt

log 03-10-11.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Detin un Audi A3 motor 2.0 BKD si am dat de belea. Am mers cu masina in service pentru o revizie si cei de acolo au gasit turbina plina de ulei si mi-au spus ca trebuie reconditionata (simeringuri defecte). Dupa ce am luat masina mi-a crescut consumul cu 1-1.5 l/100 km. Am mers inapoi si cei de acolo mi-au spus ca totul este in regula. Am facut eu un log insa nu sunt sigur ca este bine. Va rog sa ma ajutati pentru ca nu stiu cum sa o scot la capat.

P.s. mie mi se pare ca nici parametrii egr nu sunt normali. Masina inainte sa o desfaca mergea corect. Daca accelerez pe la 2000 rpm furtunul de admisie nu e umflat de turbo ca altadata.daca desfac furtunul de admisie inainte de shutoff valve,pe gulerul lui este ulei mult(inca un motiv pentru care au reconditionat-o.

http://www.fileshare.ro/e31273274

Modificat de cana.liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Detin un Audi A3 motor 2.0 BKD si am dat de belea. Am mers cu masina in service pentru o revizie si cei de acolo au gasit turbina plina de ulei si mi-au spus ca trebuie reconditionata (simeringuri defecte). Dupa ce am luat masina mi-a crescut consumul cu 1-1.5 l/100 km. Am mers inapoi si cei de acolo mi-au spus ca totul este in regula. Am facut eu un log insa nu sunt sigur ca este bine. Va rog sa ma ajutati pentru ca nu stiu cum sa o scot la capat.

P.s. mie mi se pare ca nici parametrii egr nu sunt normali. Masina inainte sa o desfaca mergea corect. Daca accelerez pe la 2000 rpm furtunul de admisie nu e umflat de turbo ca altadata.daca desfac furtunul de admisie inainte de shutoff valve,pe gulerul lui este ulei mult(inca un motiv pentru care au reconditionat-o.

http://www.fileshare.ro/e31273274

Log-ul in mers nu e facut bine,nu vad nicaieri turatia motorului si nici pedala de acceleratie.fa alt log dar decat pe 003,010,011 pleci in treapta a 3-a de la 1500 RPM cu acceleratia 100% apasata pana aproape de 4000 rpm.mai fa si un bs 003 si un bs011 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

In legatura cu reglajul turbinei, valoarea de 1100 mbar la surubul limitator nu cred ca este compatibila cu toate tipurile de motor, probabil la cele de 116 si 131 HP. Am schimbat si eu actuatorul la ALH-ul meu si am facut reglajele dupa instructiunile date de catre Rune si Dementor in "tutorialul" respectiv DAR nu merge bine. Daca o accelerez tare pe loc imi umfla foarte tare furtunele si odata cu scadea turatiei apare un "fasait" in zona filtrului de aer ceea ce ma duce cu gandul la presiune prea mare. In mers am luat limp mode iar neavand posibilitatea sa mai intervin in seara aceea la surubul limitator am lungit tija la maxim pentru siguranta. Am constatat ca turbina de ALH are presiunea de 1050 mbar la surubul limitator(1400 rot/min), motorizarile de 105 HP au 1070 mbar(Caddy 2009)... Astept si alte pareri, in special daca exista un user cu ALH a carui turbina nu a suferit modificari sau interventii sa posteze un BS011.

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau faci un log in mers, sa vedem si noi valorile obtinute. In functie de asta, iti putem zice ce ai de facut mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa fac log deoarece inainte sa schimb actuatorul si sa destrang surubul limitator valorile erau bune atat in mers cat si in Bs011(1050 mbar turbo on)...

La pagina 399 am postat logurile facute cu actuatorul vechi.

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci acum, cand zici ca ai anumite probleme - asa vedem presiunea, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

In legatura cu reglajul turbinei, valoarea de 1100 mbar la surubul limitator nu cred ca este compatibila cu toate tipurile de motor, probabil la cele de

 

 

​ Dupa ce ai ajustat surubul limitator si lungimea tijei  se merge o zi doua cu masina, dupa care se face un log in mers pe canalele 003, 010, 011, in viteza a 3-a sau a 4-a, logul incepand de la 1500rpm, in functie de comportamentul liniei presiunii masurate fata de cea specificata este posibil sa mai trebuiasca facute ajustari, de aceea blocarea surubului limitator si al tijei  se face definitiv dupa ce se ajunge la concluzia ca nu se mai poate scoate nimic din reglaje​.

 

 

Daca aveai rabdare sa citesti complet  acel tutorial  era posibil sa ajungi la concluzia ca regaljul cu pompa de vacuum   80 / 650 mbar  precum si reglajul cu ajutotul  BS 011  950/1150 mbar  sunt inca reglaje aproximative, reglajul final si de finete se face cu ajutorul logului in mers.

 

Aici ai valori de la 3 motoare ALH, valorile fac parte dintr-un pool in care mai multi posesori de motoare TDI si-ai postat valorile ptr a se ajunge la niste valori universale, una dintr conditii a fost  sa posteze numai cei care cred ca motorul  functioneaza in parametri...

 

MKB: ALH

Modell: Ibiza 6K

An fabricatie: 01/2001

MSG-Nr.: 038 906 018 EE

Presiune turbo max.: 1180 mbar

Presiune turbo min.: 948 mbar[/edit]

 

MKB: ALH

Modell: Golf IV

An fabricatie: 10/2000

MSG-Nr.: 038 906 012 M EDC15+

Presiune turbo max.: 1080 mbar

Presiune turbo min.: 990 mbar

 

MKB: ALH

Modell: Golf 4

An fabricatier: 06/1998

MSG-Nr.: 038 906 018 AE

Presiune turbo max.: 1040,2 mbar

Presiune turbo min.: 948,6 mbar

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

MKB: ALH

Modell: Golf IV

An fabricatie: 10/2000

MSG-Nr.: 038 906 012 M EDC15+

Presiune turbo max.: 1080 mbar

Presiune turbo min.: 990 mbar

 

La asta ma incadrez eu, momentan am 1040 mbar respectiv 948 dar la log in mers am overboost destul de mare, aproximativ 300 mbar. Astept sa prind o zi mai libera si am sa incep cu desfiletarea surubului limitator pana obtin 1080 mbar, apoi o sa reglez lungimea tijei. Am anulat si EGR-ul provizoriu pana imi ajunge garnitura cu diametru de 9 mm pentru a reduce cantitatea de gaze recirculate, sper ca lucrul asta sa nu-mi fi afectat masuratorile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intetionezi sa spui prin pare a fi de la actuator, ce banuiesti ca are actuatorul ( ma refer la membrana perforata, arc rupt, etc etc)

 

postand erorile nu aduce mult ptr a face o diagnoza  sunt mult mai indicate Logurile BS 003  011  si logul in mers.

 

Ps. bravo Ionut!!   despre press Neg, dar cu planarea nu prea-s deacord... ori cresc vanele singure in timp??

Imi cer scuze pentru acest reply , dar am incercat sa fac bs dar nu imi pornesc nici cand dau on si nici cand o accelerez un coleg mi-a spus ca este din cauza interfetei care este foarte slaba(dintre toate fake-urile a mea e cea mai proasta ) mi-a oferit si schita furtunelor le-am verificat si nu am gasit niciunul fisurat , rog un coleg din Craiova care ma poate ajuta cu aceste bs sa ma contacteze . Multumesc frumos si daca are cineva alte ideei accept orice sfat constructiv . O seara frumoasa tuturor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de curatat sau nu geometria variabila? se manifesta in mod pronuntat o lipsa de putere la mers linistit si constant iar dupa 2700 rpm ii revin puterile si merge bine. la fel se simte si cu pedala la podea in treapta 2.3.4.5 la a6a mai putin si la rece se mai intampla sa o calc in a1-a sa urce in ture ca un diesel sdi si pe la 2300-3500 sa rontaie de zici ca sparge tachetii.(vezi log-ul aparte) motor 2.0 140 edc 16 egr electric multumesc

egr cald.xls

egr rece.xls

nu trage deloc si rontaie motoru si scoate fum vezi zona rosie.xls

treapta 3 rece.xls

treapta3cald.xls

trep4 cald.xls

trep4 rece.xls

turbo cald.xls

turbo rece.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor am intampinat si eu o problema al efectuarea bs 003 si bs 011 deoarece nu se deschide egr nici daca dau on nici daca accelerez din pedala m vorbit cu un coleg foarte amabil si mi-a spus ca interfata mea este foarte slaba , rog pe cineva din craiova care ma poate ajuta  , masina are probleme cu overboost condition (eroarea) am observat ca dupa 2600 2700 motorul incepe sa fie zgomotos nu mai trage de parca cineva iar pune o punga pe gura sa nu mai respire ( imi cer scuze am incercat sa ma exprim ) geometria variabila a fost curatita recent  ...so i need help ... O seara frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atenţie că acest topic nu este unul de interpretare a erorilor, pentru aceasta exită topic separat

http://vwforum.ro/topic/1234-scanarea-cu-vag-com-erori-aparute/page-367#entry2514804

Log-ul presupune înregistrarea live a parametrilor din anumite canale, în cazul de faţă 003, 010, 011.

Deci pe acest topic se interpretează logurile în mers pe canalele 003, 010, 011 şi logurile în Basic settings pe 003, 011.

Vă rog să vă conformaţi acestei cerinţe pentru a păstra topicul cât de cât ok. Ultimele posturi off topic au fost şterse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, va rog mult daca va puteti da o parere legata de postul #8496 si #8503.

 

Sunt programat in service la inceputul saptamanii si cei de acolo vor sa scape de mine si imi spun ca nu au nici o vina. Este corect cum functioneaza turbo si EGR?

 

Va multumesc mult!

Modificat de cana.liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu,

 

Dintr-un log in mers poti spune ceva despre turbo si ceva desprea MAF, in cazul tau MAF ul arata bine dar turbo e reglat dupa ureche.

Rau este ca cu garajisti de acest gen nu o scoti usor la capat.....de multe ori e bine sa cumperi de la inceput un turbo nou  si sa nu  stai la taclale cu acest tip de garajist, deoarece nu vei avea niciodata dreptate...

 

Daca citeai ceva inainte de a merge la garaj poate evitai aceste discutii.

 

Intradevar  ei nu au nici o vina deoarece de mai mult nu sunt capabili....

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, 

Atasez doua log uri in treapta 3; sper sa nu fie prea scurte.

In treapta 4 nu am putut face pt. ca n-am avut ,,carare libera”.

Nu prea ma pricep, dar din ce am prins de prin posturile de pe forum imi par cam mari valorile la N75 cd trece de 3000 rpm și destul de ciudate valorile debitmetrului.

LOG-01-003-010-011 1.txt

LOG-01-003-010-011 2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danneata84

Parca ai postat log-urile mele, aproape trase la indigo sunt valorile. Inca o data vreau sa subliniez valoarea Maf specific in urcare la ALH, nu este fix 850. Maf-ul este ok, problemele sunt pe partea de turbo, mai detaliat iti vor spune cei experimentati, oricum o sa urmaresc si eu deoarece suntem in aceeasi "oala"... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa menționez un lucru important, cred eu și anume că actuatorul a fost înlocuit cam prin august-septembrie 2014 cu unul nou și reglat.

Rdn tinem legatura și pe Pm  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE,

Ce ti se pare in neregula? La BS003 prima parte e inainte de introducerea saibei respective, partea de jos e dupa... Unele masuratori sunt mai ciudate din cauza MAF-ulei Pierburg pus in carcasa Bosch, de accea valoarea masurata este putin mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat la turbina cat si la egr vacuumul se balbaie

post-74110-0-14034700-1423212710_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!