Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare...vin si eu cu 2 log-uri

post-14266-0-14225300-1422197921_thumb.jpost-14266-0-39619700-1422197920_thumb.j

Din pacate nu am avut prea mult loc pentru treapta 4...

Masina merge ok...dar as vrea sa stiu daca se poate si mai bine :))

Aveti cuvantul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru ok,egr ok,turbo un pic mi se pare ca agata da putin...ai un pic de suprapresiune pe la 2600-2800rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da o sa se poata si mai bine dupa ce cureti si vnt-ul...tu sti cel mai bine ca agata un pic in partea de jos...log-urile pe care le-am facut impreuna aratau mult mai bine decat cele de mai sus ...cum ti-am zis te paste o curatare a geometriei mai curand decat am prevazut(eu am zis prin vara)...laurentiu posteaza si un bs11 sa vedem cum arata

 

@FloRio

nu ti se pare chiar agata

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut...dar o sa fac maine daca zici ca deja s-a inrautatit situatia:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

V-am zis acum cateva (zeci) de posturi ca turbina si-a revenit si masina trage bine. Azi, dupa o tura prin oras, cu motorul incalzit bine, am facut iarasi logurile in Basic Settings.

Am verificat totodata si avansul, care imi pare destul de ok. Atasesez cateva printscreen-uri si logurile aferente sa vedeti cum arata si astept parerea expertilor.

ps: era cam aglomerat la mine pe bulevard si sincer, mi-a fost lene sa mai ies din parcare si sa dau o alergatura sa fac si logurile pe 3/10/11 in mers. Dar le voi face si pe alea.

Avansul:

attachicon.gifavans.jpg

Grup 005

attachicon.gif005.jpg

Grup 007

attachicon.gif007.jpg

Grup 013

attachicon.gif013.jpg

Grup 015

attachicon.gif015.jpg

BS 003

attachicon.gifLOG-01-003.xls

+ Vagscope 003 (facut independent de log)

attachicon.gifVag Scope BS003.jpg

BS 011

attachicon.gifLOG-01-011-.xls

+Vagscope 011 (facut independent de log)

attachicon.gifVag Scope BS011.jpg

O parere avizata si aici? Au aparut log-urile ca ciupercile dupa ploaie si pe mine m-ati sarit :))

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D,

Referitor la egr ai rata de recirculare cam mare ,scade sub 200 mgr.in mod normal ar trebui un 250, verifica capsula egr,verifica daca egr este curat,verifica electrovalva.

Referitor la bs011, turbina agata putin in primele cicluri,se vede in partea de sus a graficului.dar putem sa zicem ca e binisor.

Injectorul nr 4 are o val cam mare dupa parerea mea,el e compensat de celelalte 3 .nu ar strica un reglaj la injectoare.parerea mea.

Salutare...vin si eu cu 2 log-uri

log treapta 3.JPG log treapta 4.JPG

Din pacate nu am avut prea mult loc pentru treapta 4...

Masina merge ok...dar as vrea sa stiu daca se poate si mai bine :))

Aveti cuvantul

Fai si tu un pic de gimnastica tijei de la turbo.intradevar suprapresiunea aceea ,cum zicea si colegul,sugereaza o mica agatare a geometriei,ea nu raspunde la timp,si astfel se creaza suprapresiunea. Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

turbina agata putin in primele cicluri,se vede in partea de sus a graficului.

 

Turbina se blocheaza mereu acolo unde valoarea vacuum este mica, geometria se blocheaza mereu  acolo unde presiunea la BS011  arata  o press 950-980 mbar.la BS 011

 

La bs 011  variatii in linia orizontala de sus (  1150 mabr) indica probleme la comanda electropneumatica  turbo (  pompa tandem, N75, firtune, actuator)

                 variatii in linia orizontale de jos ( 850-980 mbar) indica probleme de functionare a geometriei .

 

Daca variatiile sunt prezente numai in primele cicluri si spre sfasit arata corect poate fi vorba de un motor rece  sau un actuator vechi.


 

O parere
Multumesc.

 

 

Avansul ok,  compensarile ...cilindru 4 !?!? poate e numai o problema de la cablaj poate e injectorul...trebuie sa sapi putin, In rest nu pare nimic iesit din comun, acum depinde si ce te deranjeaza...

 

Diferenta turbo ON/OFF  in cazul tau este numai de 112 mbar, eu asi incerca prin reglaje  sa obtin cel putin o diferenta de 180 mbar  la motor cald

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...vin si eu cu 2 log-uri

 

 

 

Sigur ca se poate mereu si mai bine...dar atentie  "perfect" nu exista..

 

Ceea ce pe mina ma deranjeaza cel mai tare este comportamentul N75  adica Duty Cycle, iti pot explica comportamentul unui motor de serie si apoi poti compara cu ce ai tu ptr ati face o idee.

 

Cand apesi pedala brusc trebuie sa apara valoarea de 19%   apoi in urmatoarele   3-7 sec ( depinde de treapta de viteza)  valoarea urca  rapid pana ajunge  la 75-85% ( acesta este momentul unde overboostul e maxim)  apoi scade treptat  si se stabilizeaza undeva in jurul valorii 40%  pana la sfarsitul logului.

 

Acest comportament este specific la EDC 15 ( atentie a nu se confunda cu EDC16)

 

Comportamentul  la tine   nu este chiar  ca la un turbo nou, si asta o stim ca turbo este asa cum este, in ansamblu comportamentul masinii este, cred/ sunt sigur, mai bun ca inainte  dar 8 ani de functionare, nu chiar in parametri, ptr turbo nu au trecut pe langa el fara a lasa urme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune vrei sa te uiti putin,si pe logul meu,si pe BS-urile mele? Sper sa le poti deschide ,deocamdata acesta este singurul format in care am reusit sa le postez.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Rune. O sa vad cand imi fac timp sa curat EGR si turbo si o sa schimb furtunele de vacuum. Apoi refac log-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog sa ma ajutati cu interpretarea log-ului atasat.

Mentionez ca in timp ce faceam logul, a intervenit "limp mode" cam intre 3000 si 4000 de rotatii.

Log-ul a fost facut in treapta a 3-a, pe autostrada.

Eroarea stocata a fost:

 

Address 01: Engine Labels: 045-906-019-AMF.lbl

Control Module Part Number: 045 906 019 BH

Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 5209

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 31414

Additional Info: WVWZZZ9NZ5D001596 VWZ7Z0D9837626

VCID: 5CB39043E4EB

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

 

 

Limp mode este problema pe care incerc sa o rezolv, ce ma sfatuiti sa fac mai departe?

 

attachicon.gif1.jpg attachicon.gif2.jpg attachicon.gif3.jpg

 

Am incercat sa ajung la turbina sa misc actuatorul de la wastegate, dar este foarte inghesuit totul pe acolo. Am mers la service si au reusit sa ajunga la actuator prin rampa.

A incercat mecanicul sa miste de el, dar este intepenit. Saptamana aceasta am sa merg sa demonteze turbina, sa vedem ce anume este blocat, actuatorul sau "manivela" de la wastegate.

Ma puteti ajuta cu un cod de producator pentru actuator, in caz ca acesta este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu log in BS011, imi puteti spune care e treaba cu turbo? nu stiu sa interpretez logurile din BS

BS011.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ţi-am făcut eu un grafic, vezi că explică Rune mai sus ce şi cum.

Ca să fie concludent mai fă unul dar lasă măcar un minut să înregistreze pt. că văd că problemele de pe grafic se accentuează în timp (şi să fie turbo bine încălzit cănd faci logul)

grafic.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,am sa repet logul,dar din asta rezulta ca ar fi ceva probleme?se vad ceva nereguli?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,am sa repet logul,dar din asta rezulta ca ar fi ceva probleme?se vad ceva nereguli?

De la RUNE citire,

La bs 011 variatii in linia orizontala de sus ( 1150 mabr) indica probleme la comanda electropneumatica turbo ( pompa tandem, N75, firtune, actuator)

variatii in linia orizontale de jos ( 850-980 mbar) indica probleme de functionare a geometriei .

Daca variatiile sunt prezente numai in primele cicluri si spre sfasit arata corect poate fi vorba de un motor rece sau un actuator vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

definitiile astea le stiu, dar ma intereseaza efectiv pe logul meu daca par neclaritati, tot nu is inca in clar cu interpretarea corecta la logului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog sa ma ajutati cu interpretarea log-ului atasat.

Mentionez ca in timp ce faceam logul, a intervenit "limp mode" cam intre 3000 si 4000 de rotatii.

Log-ul a fost facut in treapta a 3-a, pe autostrada.

Eroarea stocata a fost:

Address 01: Engine Labels: 045-906-019-AMF.lbl

Control Module Part Number: 045 906 019 BH

Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 5209

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 31414

Additional Info: WVWZZZ9NZ5D001596 VWZ7Z0D9837626

VCID: 5CB39043E4EB

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Limp mode este problema pe care incerc sa o rezolv, ce ma sfatuiti sa fac mai departe?

attachicon.gif1.jpg attachicon.gif2.jpg attachicon.gif3.jpg

Am incercat sa ajung la turbina sa misc actuatorul de la wastegate, dar este foarte inghesuit totul pe acolo. Am mers la service si au reusit sa ajunga la actuator prin rampa.

A incercat mecanicul sa miste de el, dar este intepenit. Saptamana aceasta am sa merg sa demonteze turbina, sa vedem ce anume este blocat, actuatorul sau "manivela" de la wastegate.

Ma puteti ajuta cu un cod de producator pentru actuator, in caz ca acesta este problema?

Nu e corect cum ai facut logul(de fapt nu e nici un log). Selectezi grupurile 003,010,011, exact ca in pozele incarcate de tine,si in dreapta jos ai butonul "log".trebuie sa dai pe el ,apoi pregatesti treapta a 3-a la 1500 rpm,si in momentul in care apesi pedala la wot(blana) dai start si lasi sa se inregistreze logul pana la 4000 rpm si apoi dai "inchide" si o sa se salveze un log in format .csv ,il transformi in .xls si il incarci aici.

Mai fa si un bs 003 si bs 011,intri in basics setings pe grupul 003 dai start,si apoi dai log ,butonul dr jos si lasi sa faca niste cicluri on/off cam un minut,apoi stop la log,se salveaza fisierul automat si la gel si bs011 start,log pt un minut,stop si le incarci si pe astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Acum, am facut niste loguri aseara, in viteza a 3-a si a 4-a. 

In viteza a 4-a cu pedala la fund ajung greu de la 3400 la 4000 de ture, prea greu zic eu. Nu am cronometrat dar probabil ca sunt vreo 15. Sa fie din cauza ca e motorul de 90 si e "softat" pentru consum si nu pentru perrformanta ?

 

Postez mai jos si logurile.

 

Merci.

 

Imi interpretati si mie va rog log-urile ? Le-am postat o pagina in urma dar cred ca s-au omis din greseala. Sper sa fie bine facute. 

Merci:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Postez mai jos si logurile.

 

Merci.

Imi interpretati si mie va rog log-urile ? Le-am postat o pagina in urma dar cred ca s-au omis din greseala. Sper sa fie bine facute. 

Merci:)

 

 

 

Aici ai  graficele:  Tr 3         Tr 4 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l.am curatat dar a fost anulat abia sapt trecuta l.am pus in functiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca e lenes doar cand deschide, la inchidere lucra mai bine, ceea ce ma duce cu gandul la o lipsa vacum pe capsula, furtun cu probleme, electrovalva, etc

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca e lenes doar cand deschide, la inchidere lucra mai bine, ceea ce ma duce cu gandul la o lipsa vacum pe capsula, furtun cu probleme, electrovalva, etc

Sau joc in stutu de la pompa de vac.dar nu prea are cum ,pt ca geometria e vioaie la capitolul reactie.

Dar pana la urma ,eu cred ca daca nu a mai mers mult timp( de curatat e curatat- asa zice,tija unde culiseaza in bucsa,acolo tre insistat cu spray), eu zic ca s-a rigidizat membrana,un cauciuc( siliconic) nemiscat mult timp sufera la nivel molecular niste schimbari,ma intelegeti voi,e ca orice cauciuc,de ex o anvelopa statuta....

Dar pana la urma ,eu cred ca daca nu a mai mers mult timp( de curatat e curatat- asa zice,tija unde culiseaza in bucsa,acolo tre insistat cu spray), eu zic ca s-a rigidizat membrana,un cauciuc( siliconic) nemiscat mult timp sufera la nivel molecular niste schimbari,ma intelegeti voi,e ca orice cauciuc,de ex o anvelopa statuta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!