Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Lungeste tija pana obti la turbo off (reglajul il verifici tot cu bs011) o val aproximativ egala cu presiunea atmosferica(o gasesti pe canalul 010, vreo 980mbar,bine depinde de zona unde te afli).

Daca este vorba de masina din profil, deci este un E3 EDC15 turbo Garrett, atunci turbo off este cand parghia geometriei este la surubul limitator 1150 mbar si turbo on este cand pargia este in celalant capat 950...980 mbar.

Eu m-am referit la "off" din bs 011 sa stie el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! revin cu niste loguri dupa ce am pus condcta de la egr de recirculare gaze! dupa ce am dat scan la masina si am sterz toate erorile imi apare  17849 - EGR Valve (N18)
            P1441 - 35-10 - Open Circuit or Short to Ground - Intermittent

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu m am refert la altceva.

La edc15 bs011 off e 1150 si on e 980

La edc 16 se inverseaza on cu off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred k problema cu valva n 1 am rezolvat.o era sărit mufa de la valva

n 18 scuzați

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lungeste tija pana obti la turbo off (reglajul il verifici tot cu bs011) o val aproximativ egala cu presiunea atmosferica(o gasesti pe canalul 010, vreo 980mbar,bine depinde de zona unde te afli).

Daca este vorba de masina din profil, deci este un E3 EDC15 turbo Garrett, atunci turbo off este cand parghia geometriei este la surubul limitator 1150 mbar si turbo on este cand pargia este in celalant capat 950...980 mbar.

RUNE,legat de tija cum trebuie sa o regleze in urma bs011? Sa o lungeasca,sau sa o scurteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu, cu intarziere, si dupa schimbarea unui buclucas racitor de gaze cu cateva loguri spre interpretare.

Astept parerile voastre, ale specialistilor, cu privire la ceea ce mai trebuie sau nu sa fac in continuare la masinuta.

Va multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-03-003-010-011 (2).xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , revin cu aceasta postare dar fara log-uri , vreau sa spun ca dupa reglarea surubului limitator si a tijei , masina merge perfect nu mai intra in limp-mod , pot sa spun ca am remediat problema personal si cu bani putini , fata de service-uri care imi spunea preturi de aprox 1500-2000 lei . Si vreau sa multumesc tuturor ce au intervenit cu un sfat , tutorial etc. Multumesc inca odata ! 

Modificat de Ionvasile15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Astept parerile voastre cu privire la ceea ce mai trebuie sau nu sa fac in continuare la masinuta.

Va multumesc anticipat!

 

Bs 003  arata bine, rata recircularii este normala, deci EGR OK

 

Bs011 arata in partra de jos  excelent deci geometria nu este ancrasata  dar in partea de sus are niste diferente intre cicluri  deci ai ceva probleme la instaltia vacuum, dim pacate nu iti pot spune asa de la distanta cu mare exactitate ( pompa vacuum, electrovalva , actuator, furtune) dar tine cont la acest tip de motor apar undeva dupa 150000 probleme cu actuatorul turbo.

Un alt lucru care confirma ca ceva in comanda electropneumatica nu lucreaza corect se vede in logul in mers unde se vede  ceva laag  apoi  overboost/underboost.

Eu bifez Actuatorul  dar e fara garantie...

Cel mai indicat de aici de pe forum este gctinvalentin, nu esti departe de Bucuresti  asa ca la el poti gasi o diagnosticare corecta si daca este cazul o reparatie de calitate.

 

 

Ionvasile15

ce valori  ON/OFF  ai obtinut?

 

Cea mai mare multumire este ca ai postat un feedback, o alta multumire este sa recomanzi acest forum mai departe.

 

Cu placere!

 

mario20vest

RUNE,legat de tija cum trebuie sa o regleze in urma bs011? Sa o lungeasca,sau sa o scurteze.

 

Acum am observat ca de fapt tu ai intrebat....batranetile..

 

in momentul cand lungesti tija  geometria se deschide   deci  presiunea v-a scade, deci lungirea tijei scade presiunea mica si scurtarea tijei mareste presiunea mica ( atentie la turbourile KKK  ca e pe invers)

 

Surubul  infiletat scade presiunea mare , desfiletarea creste presiunea ( dar nu la infinit...)

 

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti stiti de vreo slabiciune la VNT 20? Ma refer ca prima turbina,scapa ulei pe evacuare,am luat o alta second,cu joc mai mic (verificare la mana-stiu ca nu e corect-nu sariti pe mine :)), dar si asta la fel scapa pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@Rune

Ionvasile15

ce valori  ON/OFF  ai obtinut?

 

Cea mai mare multumire este ca ai postat un feedback, o alta multumire este sa recomanzi acest forum mai departe.

 

Cu placere!

 

Am obtinut Turbo ON : 1130 mbar si Turbo OFF : 980 mbar. exact ca in tutorial postat de tine . Nu am mai putut face log pe BS-011 si un log in mers in treapta 3 si 4 , deoarece dupa ce am reglat tot cand am vrut sa ies cu masina sa vad cum merge  mi-a cazut laptopul in rampa.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine daca am valori slabe pe debitmetru sub 850mg dupa 3000 rpm si tot de la acea turatie nu am presiune suficienta pe turbo,care e de vina?debitmetru? din cauza ca el are valori slabe nu am preisune in turbina cat trebuie? sau invers? din cauza problemei la turbo, ca nu am destula presiune imi indica valori slabe pe debitmetru>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandati-mi si mie o firma buna de unde sa cumpar o interfata vcsd buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnosticarea aceasta cu sub 850mg dupa 3000 rpm cred că este valabilă numai dacă presiunea este ok (mă refer la presiunea măsurată). Din ce am observat în mai multe loguri cu presiune mică (valoarea măsurată considerabil mai mică decât cea specificată) şi debitmetrul arăta puţin. Deci rezolvă prima dată partea de turbină, pune aici nişte BS 003 ŞI BS 011, poate se vede mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi astea le ştiu că le-ai mai postat, eu ziceam de logurile în Basic settings (BS) pe canalele 003 şi 011.  Vezi că s-a tot povestit despre ele pe topicul ăsta în ultima vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin dupa ce am schimbat oringurile la injectoare ( erau ciupite rau --> probleme pornire si mult fum alb)

Masina nu mai scoate fum acum, decat in doua situatii si timp de 3-4-5 minute.

1. Dimineata o pornesc, nu scoate fum. Trec trei minute pana se incalzeste toba si timp de vreo 4 minute scoate un fum alb, dar nu foarte mult, care  miroase a catalizator amestecat cu ceva ulei cred.

2. Motorul la 90, masina pornita. Opresc motorul, il las 5-10 minute si pornesc. Timp de 1-2 minute masina scoate putin fum alb ( mai putin decat in primul caz), nu foarte gros, si cu acelasi miros ca in cazul de mai sus.

 

Sa fie turbina sau ceva supape ?

 

Am facut un drum de 300 km, nu mi se pare ca a scazut uleiul...

 

Acum, am facut niste loguri aseara, in viteza a 3-a si a 4-a. 

In viteza a 4-a cu pedala la fund ajung greu de la 3400 la 4000 de ture, prea greu zic eu. Nu am cronometrat dar probabil ca sunt vreo 15. Sa fie din cauza ca e motorul de 90 si e "softat" pentru consum si nu pentru perrformanta ?

 

Postez mai jos si logurile.

 

Merci.

Log_3rdGear.xls

Log_4thGear.xls

Modificat de darkdante
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

V-am zis acum cateva (zeci) de posturi ca turbina si-a revenit si masina trage bine. Azi, dupa o tura prin oras, cu motorul incalzit bine, am facut iarasi logurile in Basic Settings. 

Am verificat totodata si avansul, care imi pare destul de ok. Atasesez cateva printscreen-uri si logurile aferente sa vedeti cum arata si astept parerea expertilor.

 

ps: era cam aglomerat la mine pe bulevard si sincer, mi-a fost lene sa mai ies din parcare si sa dau o alergatura sa fac si logurile pe 3/10/11 in mers. Dar le voi face si pe alea. 

 

 

Avansul: 

post-61162-0-55245800-1422102563_thumb.j

Grup 005

post-61162-0-95560300-1422102584_thumb.j

Grup 007

post-61162-0-30214100-1422102595_thumb.j

Grup 013

post-61162-0-48687400-1422102619_thumb.j

Grup 015

post-61162-0-77833900-1422102628_thumb.j

 

BS 003

LOG-01-003.xls

+ Vagscope 003 (facut independent de log) 

post-61162-0-53634900-1422102973_thumb.j

 

BS 011

LOG-01-011-.xls

+Vagscope 011 (facut independent de log)

post-61162-0-07704600-1422102982_thumb.j

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am facut un log pe bs 03 si 11 si le atasez mai jos. Urmeaza sa fac si unul in treapta a 3-a maine. Vreau sa stiu cum mai trebuie reglata tija la actuator.  Log-urile sunt pentru masina din semnatura, 1.9 TDI 116 cp, AJM.

LOG-01-003 vs 03 pmm.xls

LOG-01-011-vs03pmm.xls

Modificat de mishu_chet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare .Turbina RHF 5 este tip kkk sau garret ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mishu_chet

lasa reglajul in pace si verifica capsula vacuumatica(sparta),lipsa vacuum(verifica furtunele de vacuum),electrovalva n75 sau mai rar in halul asta dar posibil vnt blocat(teapan) ...asa ca nu umbla la reglaj 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mishu_chet

Egr-ul functioneaza bine,dar turbo nu,verifica geometria sa mearga usor la mana,verifica capsula,furtun vaccum,n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. In timp ce faceam un log( 003 - 010 - 011 ) mi-a sarit furtunul ce leaga turbo de intercooler.

 

 

Ce parere aveti de log: LOG-1.xml

BS EGR: egr-2.xml

BS Turbo: turbo-2.xml

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si o fotografie in caz ca nu reusiti sa deschideti acel format de log .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!