Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

siralex,

 

Logurile BS   nu sunt facute corect ,  ele nu se fac pe campurile de masurare 3  si 11 ele se fac In BASIC SETINGS  003  si 011  si motorul este accelerat constant la 1400 rpm  masina stand pe loc!! citeste  , vezi ca este un videoclip postat cum se face ..

 

MAF ul pare obosit daca ai de la cine sa imprumuti un MAF identic ptr a proba daca merge mai bine cu un alt MAF, si daca remarci imbunatatiri mergi si cumpara unul nou,  lasa SH ca sunt  ca al tau...

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. O interpretare si la mine va rog, sa va in ce stadiu se prezinta agregatul :D

1.9 TDI BLS 85k km

 

Multumesc!

MB 01-003-010-011 tr III.csv.txt

MB 01-003-010-011 tr IV.CSV.txt

(MB 01-004-008-010 tr III).CSV.txt

BS 01-003-xxx-xxxbs3.CSV.txt

BS 01-011-xxx-xxx BS11.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am un leon din 2001 ASV 110 cai cu turbina vnt 17,egr off si de ceva timp imi intra in limp mode in treapta a 4 a pe tester imi da urmatoarea eroare:17563 g71 short to plus manifold pressure senzor ,va puteti uita si pe log urile mele va rogpost-37835-0-51229100-1420652972_thumb.jpost-37835-0-06761200-1420652982_thumb.jpost-37835-0-28773500-1420652988_thumb.jpost-37835-0-76958300-1420652992_thumb.p

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da masina are soft,admisie de Arl si duze injectoare 0.216,catalizatorul si finala sunt scoase.

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate...doar tunerul mai poate asocia valorile specificate cu cele actuale.

Oricum verifica firele de la senzorul de presiune si daca sunt ok schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin a avut curajul sa recunoasca, cuibusel e mai secretos.....

 

Asa arata  graficul canalului  limitatoarelor la o masina cu tuning, linia violet intrerupta  este comportamentul normal, linia violet continua este  datorita  modificarii hartii limitatorului de fum.

 

Este totisi un tuning cu bun simt!  nesintit este atunci cand si limitatorul IQ driver arata la fel , deci ambraiaj, planetare, cutie protectie =0,0  dar  armasarii conteaza... restul e fix pix

 


Va salut,am un l17563 g71 short to plus manifold pressure senzor

 

 

MAP ul de serie poate masura numai pana la 2500 mbar, povestea este veche......cauta MAP de 3.0 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti n-am stiu ca si mie mi-ati adresat intrebarea. Nu am nici un fel de tuning. E cumparata de mine din reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca am un senzor de 3 bari dar nu se potriveste,intercoolerul are gaura prea mare si sufla pe langa senzor.exista senzor de 3 bari de mai multe feluri?Softul l am facut dupa montarea turbinei vnt17,de putin timp am montat diuzele de 0.216 dar nu am mai umblat iar la soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am un BORA ALH din 2005 si din cand in cand imi iau limp-uri la ea. Cateodata arata eroarea pe diagnoza, cateodata nu. Am scris aici mai detaliat.

Acum cateva zile mi-am luat iarasi limp mode, insotit de robinetul aprins in bord + EMISSIONS WORKSHOP. Am facut o diagnoza si au rezultat urmatoarele erori:

 

Log_5_ian.txt

 

PS: Din ce am inteles, erorile legate de "Data Bus for Comfort System" au aparut din cauza ca acum o saptamana am incercat sa pornesc masina si nu mergea. Am tinut un pic mai mult cheia invartita in contact si s-a resetat computerul de bord, km, si s-au blocat usile.

 

Ma intereseaza mai mult eroarea "17965 - Charge Pressure Control   P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent" care ma bantuie de ceva vreme si inca nu i-am dat  de cap.

Citind mai multe pe forum, am inteles ca cel mai bine sa fac un log in mers (viteza a 3-a si a 4-a de la 1700 - 4000 rpm). Mai jos va atasez log-urile in mers (viteza a 3-a si doua incercari cu viteza a 4-a) + o alta diagnoza facuta dupa stergerea erorilor.

 

Log_7_ian.txt Log2_7_ian.txt

 

post-101429-0-88042100-1420660295_thumb.  post-101429-0-02040100-1420660322_thumb.  post-101429-0-40737100-1420660345_thumb.

 

Cine se pricepe, il rog frumos sa arunce o privire peste si sa-mi dea vreun sfat.

Va multumesc pentru intelegere.

 

PS: Nu ma lasa sa adaug fisiere .xlsx sau .csv, nici arhiva, asadar am facut poza.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca am un senzor de 3 bari dar nu se potriveste

Mai fa un efort si ia-ti si intercooler+tubulatura de ASZ...e pacat de investitiile de pana acum sa nu duci totul pana la capat....

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva daca intercoolerul si tubulatura de asz este plug and play?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius,

 

verifica prima data cablurile de la MAF  sa nu ai un contact slabitm deoared MAF ul specific ajunge tarziu la 850, daca totul este in ordine cu ccablurile MAF atunci indreaptate spre geometria turbo verificare, curatare daca este nevoie.

 

Apoi verifica la toate usile cablurile ce trec de la caroserie la usa  cele mai importante fiind usa soferului si  usa de la  portbagaj.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius

deviatie pozitiva=turbo face presiune prea mare...pe romaneste specificul cu actualul nu se pupa si bineinteles este urmat de un limp,in log-urile postate de tine nu se vede mare lucru decat valoarea maf care nu este ce trebuie probabil imbatranit dar nu asta este problema ta ci turbo...dar cu siguranta cum arata primul log de obicei limp-ul il iiei dupa un drum mai lung cand turbo este foarte fierbinte...de cele mai multe ori aceasta eroare este generata din cauza ca geometrie agata,intampina blocaje pe traseul de lucru...dar inainte de a da turbina jos nu strica sa verifici electrovalva N75,sa nu ai vreun furtun de vacuum inversat si bine inteles actuatorul si tija acestuia ptr. ca are si el o varsta poate cine stie de unde sare iepurele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin

Daca tot te-ai pus pe modificat, pune un FMIC si traseu custom si castigi aer mai mult si mai rece. Intercooler-ul de ASZ e tot SMIC din cate stiu deci mare lucru tot nu rezolvi. De altfel prinderile furtunelor difera de la ASV la ASZ, deci oricum ar fi trebuie sa schimbi tot traseul.

Scuze de off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma poate ajuta cineva din Bucuresti sambata sau duminica cu un log in mers? Tocmai ce am cumparat o masina si dupa un drum de 600 km Timisoara-Bucuresti (a mers perfect 600 km) numai probleme am cu ea. A doua zi nu a mai pornit. Bateria era oricum slaba si am zis ca e de la ea. Am pus=-o pe redresor vreo 5 ore si nici asa nu pornea. Am chemat pe cineva cu tester si mi-a dat o eroare de Ignition Switch ( ceva canal 15). Pana la urma a luat-o cu sprei, dar scotea fum alb cu miros de ulei/motorina nearsa si nu tragea deloc. Turbina incepuse sa fluiere, asa ca am dus-o la Brady si au reconditionat-o. Acum trage bine dar tot mai scoate ceva fum alb (mult mai putin oricum). Mi-au zis ca o sa mai scoata pana se curata uleiul, dar totusi aseara am mers 40 de km cu cateva accelerari la 4000 rpm si tot scoate. In seara asta iar nu a mai pornit, desi am dat de trei ori la automat. Sper sa nu fie injectoarele ci ceva mufa de la ele, pentru ca masina are doar sporadic un tremurat imperceptibil la relanti si din cate am auzit e normal (il simti doar daca esti atent). 

 

Ma poate ajuta cineva sambata sau duminica sa fac un log in mers, macar sa stiu o treaba? Pot sa iau si un vag-com, dar degeaba daca nu stiu la ce sa ma uit. Contra-cost, bineinteles.

Daca nu, aveti ceva idei sa recomandari? Voiam sa o duc duminica la Cipos, un user de pe forum, dar numai sa porneasca...

 

PS: Cei de la Brady mi-au completat din ulei cred, ca am 1cm in plus peste maximul jojei, ceea ce nu cred ca e normal si e posibil si din cauza asta sa scoata fum... Sau nu ?

 

Merci

Modificat de darkdante
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turbina pierdea mult ulei inseamna ca e plin catalizatorul.In cazul asta o sa  scoata fum si 500 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turbina pierdea mult ulei inseamna ca e plin catalizatorul.In cazul asta o sa  scoata fum si 500 km.

Merci pentru raspuns. Acum am coborat iarasi sa o pornesc. Tot nu vrea. Problema e ca atunci cand dau la automat nu scoate deloc fum pe esapament, deci nu se alimenteaza. Toate 4 injectoare n-or fi stricate. Mai poate intrerupe ceva alimentarea (citisem ceva de un switch la contact/cheie care iti poate taia alimentarea) ?

 

Scuze daca vorbesc prostii, dar nu prea le "am" cu mecanica.

Modificat de darkdante
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la scanare ce iti apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca atunci cand dau la automat nu scoate deloc fum pe esapament, deci nu se alimenteaza. 

Cand dai la cheie nu arde motorina = nu scoate fum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Problema e ca atunci cand dau la automat nu scoate deloc fum pe esapament, deci nu se alimenteaza. 

Cand dai la cheie nu arde motorina = nu scoate fum .

 

Salut. Am scos mufa de la injectoare si am pus-o inapoi. am mai miscat un pic firele si porneste. Problema e fumul. E enorm de mult zic eu, asta dupa ce am facut cam 100 de km, si turat destul de mult. 

Maine o sa iau vag-com-ul asta  . E bun pentru testat injectoare in mers ? Daca mai are cineva modelul asta poate imi explicat exact cum. 

Atasez un video facut in seara asta. Motorul era la 90 de grade. Daca merg cu masina ceva timp si opresc, nu prea iese fum. Cum stau la relanti vreo 2 minute, incepe iar cu fumul

 

Video-ul este aici : https://www.youtube.com/watch?v=XXmXvFyV51U&feature=youtu.be

 

Scuze pt filmare, e intoarsa ...

 

Cand accelerez fumul are miros de ulei ars si a funingine. Daca il las la relanti e ceva intepator.

Eu sper sa fie doar din mufa de la injectoare si sa nu imi alimenteze unul. Sau rampa de la injectoare sa trebuyiasca curatata.

 

Ceva idei ?

 

Multumesc.

Modificat de darkdante
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DARKDANTE,

Cu vag com intri pe motor>canal 013(aici vezi compensarile injectoarelor pe fiecare cilindru)> canal 018(pt solenoizii injectoarelor-trebuie sa arate 0.0).dar pt a face toate astea ,mai intai aduci motorul la 90°C.

Nu ar strica si un bs 003(basic setings) si bs011.

Succes.

Si app injectoarele le citesti cu motorul in ralanti.mai intra si pe calal 004 sa vezi unghiul de torsiune.si postezi si tu aici niste rezultate.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu nici o rampa de la injectoare.din cate vad eu poate fi si abur ,tine cont ca e frig afara,dovada zapada care se vede in filmare.toate masinile scot abur .eu am benzinar si scoate abur si dupa ce ajunge apa la 90 si in relanti si in turatii.nu prea vad nimik anormal.fa mai bine o comparatie cu un alt diesel.app ce motorizare ai?

Nu mai chinui iubita:)"Lasati femeile sa faca ce vor!"

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

darkdante,cauta o parcare subterana,sau supraterana unde e adapost,adik o temp. mai mare decat cea de afara,si fa o comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!