Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Da nu stii cum se numește furtunul ala cu insertie de sarma care este lângă turbina mi se pare ca este spart si cat ar costa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trimite datele masini si caut sa vad cat este, daca e spart nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelul tau este in forma de s, drept,  cotit la 90 ?


sunt 3 modele


date de program


fasaitul se aude la inceput de turatie , continuu sau la sfarsit cand lasi pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM SA MA UIT ,AM VRUT SA FAC UN LOG DAR PLOUA AFARA SI AM LASAT PE MAINE

Modificat de cyyobyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

 

Am si eu un Bora, 4 Motion, an.2000, cod MotorAJM si am urmatoarea problema.

 

Dupa 3500rot/min, intra in Limp Mode, Am schimbat actuatorul, am curatat turbina, am schimbat furtunele de vacumm.

Am facut un Log si ce pareri aveti.

 

Multumesc. 

LOG-01-011-010-003.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ liviuha

 

Inlocuieste senzorul de presiune, miroase a MAP distrus datorita tuningului ( un AJM nu are niciodata de origine 2500 mbar!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allexino_dj_123

Vreau sa fac o proba cu un debitmetru nou pot lua si alta firma ca cel bosch e vreo 800 ron

alternative  - QH france    248 ron

                  - mobiletron     233 ron

                 -  HQ                200 ron

                   - pierburg       550

                  - meat & doria hoffer      290ron    

ce sa aleg???

Modificat de allexino_dj_123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.OE sau Bosch cu piesa veche  la schimb daca e cazul.

2.Pierburg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu,

 

ai cumparat masina de noua? ai garantia propietarilor de inainte ca masina nu are tuning?

 

Inainte de a  cumpara/schimba ceva incerca sa faci si  cele 2 loguri in Basic Seting, ma gandesc ca daca ai demontat turbina ptr curatare, tind sa cred ca nu ai umblat la reglaje, dar un control exact ar fi binevenit.

 

Si daca nu ai rabdare incerca sa inlocuiesti senzorul MAP cu un altul de la un prieten ptr o proba.

 

cu placere!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nicio garantie. Am sa incerc sa inlocuiesc acest senzor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA DE CE NU ARE PUTERE CREZI CA AGATA.AM FACUT LOGUL DAR NU MA PRICEP SA-L ATASEZ

Modificat de cyyobyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poate cineva! Vezi cateva pagini in urma cum se face si posteaza un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 
Am un passat B6 2010 cod motor CBAB. De cateva zile am o problema cu turbina. Dupa ce mi-a aparut martotul in bord am fost la un mecanic si mi-a zis ca capsula vacumata are garnitura fisurata. Masina prezinta un "fasait" de cand a aparut eroarea. Cand imi apare spira in bord masina nu mai trage cum trebuie. Spira se aprinde si se stinge de la sine. Am sters eroarea cu diagnoza si am facut si un scurt log de 20 de secunde. Log-ul a fost facut cu masina pe loc, doar accelerand de cateva ori pt a observa diferentele de presiune la diferite turatii. Log-ul prezinta diferente intre Boost presure specified si actual. In excel am creat o noua coloana cu diferenta intre specified si actual.
Rog cine stie sa interpreteze f bine aceste date sa ma lamureasca daca diferentele de valori sunt in limitele acceptate sau nu. Trebuie sa schimb capsula vacumata?
Multumesc anticipat.

 

LOG 19.11.2014.xls

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESCALADE AM FACUT FIECARE COLOANDA IN PARTE AM DAT FINIS SI ACOLO M-AM INCURCAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite fisierul pe adreasa mea de mail din profil si o sa ti-l postez eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul lui cyyobyy


Fa o proba,eventual un log cu mufa de la MAF (debitmetru) scoasa. Motorul nu primeste  presiunea specificata.Posibil ca MAF-ul e mort.


Porneste LOG-ul de pe loc,de la relanti si lasa-l pana opresti masina.

cyyobyy LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că MAF arată aşa puţin pentru că nu are presiune deloc de la turbină. Este etanşă admisia? Parcă ziceai că ai ceva crăpat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Poate gasesc si eu un binevoitor disponibil .... da ti  un un sfat va rog>

Am un touran 1.9bkc.77kw 2006.am avut o turbina crapata.inlocuita cu alta reconditionata.a trebuit sa o schimb si pe asta cred ca nu sa curatat corect la montaj tubulatura.Insa inainte sa o pun pe actuala turbina se auzea un pufait in sarcina si nu tragea .dupa 120-130 km pe ora urca greu.Am avut pe debit metru eroare P0102.:Ap.presiune joasa /scazuta-dar palele erau lovite sau s au descentrat si bulit .Am sters eroarea si a disparut.

Deci turbo reconditionat pusa sus-Am spalat baia de ulei.am pus filtru aer nou.intercooler .schimbat verificat furtune tubulatura vaccum su calculator vacuum ..nimic totu ok.nu am nici o eroare.Valoare debitmetru mi s a zis ca e cam mica.350.?! 
Cu compresometru pe la bujii incandescente arata de genu :cilindru 1-30.2-25.3-30.4-30.Pufaitu persista la acelerari cu motoru cald ca si cum ar veni spre filtru de aer si impresia ca se indreapta spre habitaclu ceva in partea pasager.!Tot nu trage in sarcina.
La rece schimband treptele parca descarca turbo prea repede la turatii joase pana in 2800.Ridicand capacu de la filtru de aer la oprire turbina bolboraseste -ceva gen turbulente..
Unii zic axa cu came dar nu aud ceva tacanind!si nici nu am desfacut capacu de la culbutori inca.Altii turbina.Altii o supapa indoita sau arsa..Voi ati intalnit asa ceva..?
Miercuri doar sunt programat la tess.dar credeti ma ca tocat ceva bani pana acu.la tess nu mi permit sa schimb totul nou!si in fc.de constatare daca e voi lua masuri cumva ..dar sunt tare curios ce si cum si mie si teama sa nu ma duc bou si sa intorc vaca!Mersi.si astept ceva sugestii pareri.
P.S.Am observat de asemenea ca am si ceva ulei pe tubulatura condens cu toate ca am curatat tubulatura si asta la imbinarea de sus a furtunului sub forma de "L" iesirea spre intercooler cu serpentina accea de plastic.

Cantitatea de gaze este mai mare pe evacuare la accelerari

post-118930-0-75757600-1416426326_thumb.post-118930-0-75757600-1416426326_thumb.post-118930-0-38666200-1416426327_thumb.Log-Log.txtpost-118930-0-05051400-1416426329_thumb.post-118930-0-66914200-1416426329_thumb.post-118930-0-28847100-1416426330_thumb.post-118930-0-92912200-1416426330_thumb.

post-118930-0-65679800-1416426325_thumb.

Modificat de vaja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repetă logul cu pedala apăsată la podea. Acum ai ceva presiune, dar debitmetrul este obosit.

 

Rugăminte la cei care postează la intervale mai mari de 1-2 pagini: deoarece funcţia Find content a forumului este momentan defectă, puneţi un link, sau daţi un Quote la postul precedent pentru a uşura munca celor care vă interpretează logurile.

Şi spuneţi şi ce aţi făcut între timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!