Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

multumesc swat. alaltaieri am dat cu spray de contacte pe debitmetru(pe senzor :icon_thumright:) si de atunci parca e avion, dar mi se parea ca indica prea mult Maf-ul la actual. deci sa nu ma ingrijorez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutorul cu Log-ul, chiar nu stiam cum se aranjeaza.

Mai pun odata log-ul in formatul bun.

Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii?

Sau macar daca este facut corect? Ete primul meu log in mers si nu ma prea pricep.

Multumesc pentru ajutorul cu Log-ul, chiar nu stiam cum se aranjeaza.

Mai pun odata log-ul in formatul bun.

Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii?

Sau macar daca este facut corect? Ete primul meu log in mers si nu ma prea pricep.

Log_in_mers_VW_Passat_1.9_TDI_PD.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand logul e facut gresit. se logeaza canalele 3, 10 si 11, nu 10, 11, 15. In al doilea rand can te afli in treapta a 3-a la 1700-1800 de turatii apesi pedala de acceleratie la blana(pana se opreste in podea) si o tii acolo pana ajunge motorul la 4000 de ture. De preferat sa ai si clima pe auto ca sa dureze mai mult logul. In al treilea rand e cam dus maful

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am urmatoarea problema la un seat loen 1M 1.9 TDI alh 90 CP.

Din cand in cand dar indeosebi la vale cand merg cu frana de motor sau la gropi mi se aprinde martorul motor ( ala galben ). Masina nu isi modifica mersul, adica merge normal. Dupa o perioada sa zicem 3-4 zile se stinge singur. Mentionez ca am schibat electrovana EGR ( N75) , , am curatat egr-ul si am reglat actuatorul de la TURBINA DEOARECE IMI DADEA IN NAS. Am pus masina pe tester si imi da un defect intermitent de debitmetru, dar in schimb valorile debitmetrului sunt bune.

Ce poate sa aiba? O fi ceva de la gazele nearse sau o fi debitmetru stricat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e intermitent poate ai vreun contact la mufa oxidat. De ce nu pui eroarea asa cum apare in vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ar fi fost bine sa postezi aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=41003 ca este deja un topic legat de Debitmetru. Poti sa ne spui mai exact eroarea? Codul ei? Itermitent iti apare cand nu ai un contact bun. Inceraca sa scoti mufa, sa o cureti cu un spray de contacte si dupa sa o apesi mai tare(se aude clantul ala cand asezi mufa? sau e rupta siguranta aia?). Curios ca ti se aprinde doar cand o lasi in frana de motor. Alta eroare nu mai ai pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa ce aseara mi au aparut erorile pe care le am expus in topicul cu scanarea cu vag-com, azi am facut un log in mers. Va rog sa mi datzi un verdict in ceea ce priveste masina mea.

Va multumesc anticipat

O zi buna tuturor :offtopic:

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la 3300 rpm urca f mult presiunea in turbina iar acolo scade brusc, ca si fenomen ar trebui sa se simta un gol de putere dupa acea turatie, ca si remediu trebuie curatata turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam' @cipos,

Fenomenul se manifesta exact cum l ai descris tu: pana la 3300 de ture urca bine apoi nu se mai simte turbina si se tureaza fff greu (abia am ajuns la 3800 de ture). Eu acum te intreb : singura problema ar fi curatatul turbinei sau mai trebuie sa verific si altceva? Te intreb pentru ca sunt cam "blana" la mecanica. :unsure:

Mutumesc frumos

O zi buna tuturor :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat turbina cu una reconditionata si nu mai trage deloc masina. La nici o turatie a motorului ! Am inlocuit debitmetrul cu unul ok de pe alta masina. Am schimbat MAP-ul. Am curatat tubulatura si intercoolerul de ulei.

Vacuum este, actuatorul se misca. Am decuplat esapamentul pentru a elimina o eventuala infundare a catalizatorului. Rezultat zero; autobuzele cu soferi mai nervosi ma depasesc lejer; rampele sustinute le urc cu chin in treapta a doua.

Singura eroare este:

17964 - Charge Pressure Control: Negative deviation

P1556 - 35-00 - -

Suspectez turbina/reglajul actuatorului dar am o mare retinere in a o da jos si a pune alta.

Orice parere/evaluare este binevenita si apreciata.

Atasez un log facut cum s-a putut (lipsa loc pentru mentinerea turatiei la 3000 rpm)

LOG_01_003_010_011_2009.08.01.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am facut si conducta de la vacum da aceasi simtome are masina .

Am facut si eu 2 loguri poate sa-mi spuna si mie ce are masina ??

eu sunt in spania si aici este cam scump o diagnosticare si nu prea le au baieti

Salut,

Am schimbat turbina cu una reconditionata si nu mai trage deloc masina. La nici o turatie a motorului ! Am inlocuit debitmetrul cu unul ok de pe alta masina. Am schimbat MAP-ul. Am curatat tubulatura si intercoolerul de ulei.

Vacuum este, actuatorul se misca. Am decuplat esapamentul pentru a elimina o eventuala infundare a catalizatorului. Rezultat zero; autobuzele cu soferi mai nervosi ma depasesc lejer; rampele sustinute le urc cu chin in treapta a doua.

Singura eroare este:

17964 - Charge Pressure Control: Negative deviation

P1556 - 35-00 - -

Suspectez turbina/reglajul actuatorului dar am o mare retinere in a o da jos si a pune alta.

Orice parere/evaluare este binevenita si apreciata.

Atasez un log facut cum s-a putut (lipsa loc pentru mentinerea turatiei la 3000 rp

sal adi2006 cand ii dai de cap sa-mi zici si mie ce a avut am aceeasi problema si eu

am curatat turbo si cam tot ce se putea face . id meu de mes este mmazga2002@yahoo.com

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Posibil sa fie geometria blocata, sau actuatorul defect (ar trebui sa aiba o cursa de aprox 2 cm.)

Ar putea fi si MAF, dar ai spus ca l-ai schimbat deci iese din calcul. Daca turezi motorul pe loc pe la 3000rpm furtunul de pe traseul turbo se umfla? Este posibil sa pierzi presiune pe undeva, dar ar trebui sa auzi cum scapa presiunea...

Daca scoti mufa la MAF se observa vreo schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Furtunul se umfla vizibil doar la turatie foarte mare (4000--4500 rpm).

Auditiv/vizual nu am pierderi de presiune si stiu cum se manifesta deoarece acu vre-un an am circulat vreo 2 luni cu furtunul de la iesirea din turbo carpit. In plus nu am fum deloc.

Actuatorul are cursa cam 15--17 mm. Geometria nu este blocata mecanic.

Cu MAF decuplat nu am incercat. Acum circul cu al unui prieten si el cu al meu. Fiecare masina-si conserva caracteristicile.

Este posibil ca cel care a facut reconditionarea sa fi montat alt tip de vane si asta sa provoace fenomenele descrise ? Am platit cartus turbo nou, componentele celelelte ar fi trebuit sa ramana de la turbo vechi dar categoric nu sunt ale turbinei mele vechi (serie, zgarieturi, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri un log, la un Leon de 1.9 TDI:

logleon.th.jpg

La prima scanare, mi-a dat eroarea asta, care din cate inteleg, ar insemna un limp mode. Am sters-o si nu a mai reaparut...

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 2226 /min

Torque: 151.3 Nm

Speed: 56.0 km/h

Load: 78.8 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2111.4 mbar

Absolute Pres.: 918.0 mbar

Pareri ? :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aparent nu mai are nimic acum... posibil sa fie un furtun de vacum spart care la vibratii mai scapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspuns. Din pacate proprietarul mi-a spus ca dupa ce i-am sters ieri eroarea si i-am facut logul, masina a mers mai bine, dar dupa ceva timp a inceput din nou sa mearga prost. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cei care se pricep il rog sa-mi deie si mie un verdict la log-ul atasat.

Log_in_mers_06.08.09.xls

Mersi

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cred ca valorile pe care le da MAF nu sunt chiar bune... :P

Turbina si actuatorul cred ca sunt in parametrii

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul e bun, turbina insa baga presiune prea mare si corecteaza greu, cred ca geometria trebuie curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria chiar agata putin pe la 2000-2200rpm, urmeaza in curand curatarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un vw passat 1.9 TDI 1998 6cai(110) si am o problema la motor pe care nu reusesc sa o rezolv.

Dupa o scanare cu vag-com apare urmatoarea eroare 00575 - Intake Manifold Pressure -17-10 - Control Difference - Intermittent.

Am curatat turbina,am verificat toate furtunasele de vacuum,intercooler,senzori, dar nu ii dau de capat.

La aproximativ 3000RPM in treapta a3a se plafoneaza si nu mai trage nimic,doar daca opresc si repornesc motorul dupa care in treapta a3a o ia de la inceput.

Am facut si un log dar nu prea inteleg nimic.

Daca m-ati putea ajuta,ca nu stiu ce sa mai fac!!!

log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa parerea mea, tinand cont si de eroarea 00575, cred ca valva N75 nu lucreaza bine. Turbina iese din calcul (asta in cazul in care a fost curatata bine). Mai este si actuatorul de la turbina. L-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul l-am verificat,merge foarte bine...

ce MAP din log ???

sunt in regula?

am observat ca la actual MAP are o valoare dubla fata de specified MAP ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...presiunea e mai mare pentru ca geometria ramane blocata pe "inchis" iar in acest moment ECU "genereaza" LimpMode. Dupa cum se vede cursa actuatorulul ramane blocata (94.4%)...Parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca chiar esti sigur ca turbina merge bine schimba n75 si gata... daca nu o iei de la capat cu turbina si actuatoru..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!