Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@vwrxy,

 

cand motorul este in Limp Mode nu mai aduce nimic logul...dar ai insistat si ai prins si cate un log  fara Limp mode unde se vede destul de bine ca geometria este ancrasata, mergi la cineva sa iti verifice/deblocheza geometria.

 

@danny2005,

eu sunt de parere ca in cazul tau este MAF ul care nu arata prea bine deoarece in logul din tr3  se vede clar ca la 3000 rpm valoarea scade destul de bine, si in tr 4  cand motorul are timp mai mult  la dispozitie MAF ul reuseste ca mentina valoarea.

Overboostul _underboostul duce cu gandul la o geometrie ancrasata, daca poti fa un BS 003  si un 011

Ce stii despre  intercooler, esti tu ala cu temperatura ridicata dupa intercooler?

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca eu nu stiu ce inseamna notiunea de limp mod. Nu mi se pare ca masina se plafoneaza la o anumita viteza sau dupa ce trece de120 km/h, dar nu te contrazic pentru ca ai mai multa experienta. ma rog, o sa incerc sa iau legatura cu cineva. Oricum, multumesc pentru efortul de interpretare a logurilor si a BS 003 si 011. O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand la o accelerare simti ca se taie pedala, si Apoi motorul nu se mai accelereaza corect si viteza nu depaseste 120 Km computerul  intra in Limp Mode este  un sistem de protectie ptr a nu distruge turbo/motorul, daca intrerupi contactul  se anuleaza acesta protectie dar la urmatoarea acceleratie mai brusca intra  din nou in  modul de protectie.

 

In log in mers se recunoaste prin ( in cazul motorului tau)  O valoare N75  constanta de 92-94%, coloana P  si valoarea MAF ului masurat constant in jurul valorii 500 mg/str, coloana E.

 

Cu placere ! si tie o seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orionx.oradea

Buna ziua,

 

Detin un Passat  2.0 TDI din 2007 (cod motor BKP). Azi in mers, intr-o depasire cand aveam cam 100 km/h motorul a pierdut toata puterea, masina nu s-a mai accelerat dar motorul nu s-a oprit. Mi-a dat un mesaj de eroare "engine fail ..., Garage" iar spirala a inceput sa clipeasca. Am oprit imediat si dupa repornire toate erorile au disparut. Am fortat din nou sa vad daca apare iar eroarea dar oricat m-am chinuit nu a mai aparut.

 

Am facut un test cu VCDS 11.2 si am gasit o singura eroare pe care o atasez.

 

Care credeti ca este problema?

 

Multumesc.

 

 

 

 

Log-BH64DNV-WVWZZZ3CZ7P164747-139450km-86650mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta ceva despre Limp Mode.

 

Problema in cele mai multe cazuri vine de la ancrasarea geometriei variabile.

 

La Km pe care ii ai este deja timpul de a schimba un MAF( bine inteles nu inainte de a il verifica in prealabil) curatare EGR, verificare turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orionx.oradea

Multumesc de raspuns si va rog sa ma scuzati pentru nestiinta.

 

Detin un VCDS ... pot sa fac ceva teste singur ca sa imi dau seama daca este vorba de MAS, EGR sau turbina?

 

Sau mai bine merg la un service si schimb MAF-ul preventiv si curat EGR. In ce consta verificarea turbo?

 

Multumesc inca o data.

Modificat de orionx.oradea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine ai face un log in mers  ca sa vezi exact ce ai stricat.nu cred ca iti convine sa schimbi un debitmetru care costa 300-500 lei fara sa-l verifici...citeste mai multe posturi si ai sa vezi cu ce se confrunta de obicei lumea.dar RUNE este tata logurilor el a explicat cam la toata lumea ce trebuie facut sau ce sa verifice...deci fa cum spune el.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orionx,

 

daca ai putina rabdare si citesti postari mai vechi vei gasi sigur toate informatiile necesare rezolvarii problemei tale.

 

Pe scurt  In Basic Setings 003 poti vedea cum lucreaza EGR ul, in Basic setings 011 poti vedea cum functioneaza geometria turbo si comanda ei, in logul in mers (003 ,010,011) poti  vedea cum functioneaza MAF ul si Turbo.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orionx.oradea

Am studiat de forum cum se face logul in mers .... dupa ce il am il postez si voi apela iar la bunavointa voastra sa il interpretati.

Modificat de orionx.oradea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara atasez si eu un log in mers si unul in bs 3-11 va rog niste pareri....sa fie MAF de vina sa cumpar maine altul sau sa mai cercetez? Logurile sunt facute astazi chiar daca apar alte date...as aprecia daca mi s.ar raspunde in seara asta ca maine trebuie sa merg la un service si sa am si eu putin habar...multumesc. scuze da nu mai reuseam sa le schimb extensia nu mai stiam cum....am scris textul si dupa nu mai reuseam sa atasez logurile :D

basic seting 3-11.xls

log mers.xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

pai log-ul unde este......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marchu

 

MAF ul  e putin valoarea cam mica dupa 3000 rpm  dar  daca ma uit mai departe la BS 11 arata rau tare si de aceea tind ca cred ca problema nu este la MAF ci la turbo.

 

 

In BS 11 arata ca si cum ar pierde vacuumul, in mod normal  valoraea  turbo off trebuie sa stea la 980  continuu pe tot timpul ciclului OFF si la Turbo ON valoarea tre sa stea continuu la aprox 1150 continuu,  ei bine la tine penduleaza de toata frumusetea.

 

Poate fi de la :   pierderi de vacuum  - verifica valoarea  vacuumului dupa pompa tandem unde tre sa ai  - 800 mbar cel putin , apoi  la relanti  la furtunul  de la turbo trebuie sa ai cel putin 680-700  mbar

 

                                                          - verifica furtunele de vacuum

                                                          - schimba N75 cu N18 si refa BS 011

                                                       

Verifica si daca geometria nu agata deoarece si acesta poate fi un motiv ptr un BS 011 asemanator cu al tau.

 

Daca apoi cu turbo iese bine Bs011  si MAF ul continua sa arate o valoare masurata mai mica de 850  cand trece de 3000 rpm atunci trebuie sa schimbi MAF ul

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain.deci bine ca nu m.am aruncat ca inecatul sa iau MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marchu,

Refa BS011 cu motorul bine incalzit si fara BS003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie neaparat numai bs 11 singur ?pentru ca am facut acum unu cu motorul incalzit bine da e 3 cu 11? mi-a reglat cineva avansul.o sa pun si un log cu cantitatile injectate si ce mai e pe acolo. cel care mi-a reglat avansul zicea ca trebuie sa reglez injectoarele pt ca e prea mare cantitatea de motorina injectata.

LOG-01-003-011-xxx.xls

LOG-01-004-013-008.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si cu  motorul cald BS011 arata identic deci cauta problema la comanda electropneumatica a turboului  ori  geometria este ancrasata.

 

Reglajul injectoarelor are ceva cu calitatea pulverizarii  dar nicidecum cu cantitatea injectata.

 

Daca ceva ar putea influenta cantitatea injectata ar fi senzorul de temparatura al apei.

 

Din pacate in logul cu canalul 04 nu se vede unchiul de sincronizare asa ca mai  cupleaza inca o data VCDS ul pe masina si   spuen ce valori ai la inceputul unjectiei, fereastra de injectare si unghiul de sincronizare.

 

Revin mai pe seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi un numar de telefon sa vb ca nu prea stiu ce trebuie sa fac exact.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

vacuum-ul la tine este lipsa,cum este pedala de frana(daca este tare) verifica furtunul ce intra in pompa tandem/vacuum daca nu verifica tot traseul de vacuum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare putin tare pedala....dar nu stiu ce sa zic(doar daca o sa brobez la at golf sa vad cum este....atasez acum BS11....UNGHIUL DE SINCRONIZARE FLUCTUEAZA ACUM INTRE 0.0--0.6--1.1....inainte sa il regleze vlad fluctua intre 1.7--2-2 si rar ajungea la 2.8....dar inainte aveam la consum instant 0.6 si acum am 0.8.

LOG-01-011 bs-xxx-xxx.xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce semn au in fata valorile ?

 

fluctueaza inte 0.0  si -0.6    sau intre 0.0 si  0.6

 

BS 011 este aproximativ identic cu primul deci  stii ce ai de facut , cauta o pompa vacuum si masoara dupa pompa tandem si  inainte de actuatorul turbo, daca valrile sunt ok atunci schimba N18 cu N75  si fa un BS 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cu plus valorile.. dar e normal sa fluctueze asa repede? Cand ma uit cu vcds pe langa 0.0 , 0.6 vad si 1.1 dar in loguri nu apare.probabil ca fluctueaza prea repede. O sa verific vacumul (e cineva in constanta care ma poate ajuta?) M.am saturat 7 mecanici 11 pareri....baiatul la care am fost a zis sa.mi reglez injectoarele sa verific axa cu came si tachetii...i.sm spus ce ati spus voi de vacum si a zis ca nu am probleme acolo, "daca erau probleme la vacum nu imi ajungea la 1400rpm la test in basic seting....oricum ce a fost cand m.am dus la service e alta bataie de cap omul de acolo a zis ca imi scoate injectoarele si sa ma duc intr.o localitate langa navodari la un pompagiu sa le verifice...bine ca am avut inspiratia sa ma duc acolo sa.l intreb pe pompagiu direct, el mi-a raspuns "daca sunt pompe duse nu ne bagam" daca ma luam dupa ala de la service ramaneam si cu motorul desfacut...important este si faptul ca acum cu valorile de la avans mai mici mi.a crescut consumul la relanti de la 0,6 la 0.8...de tras mai bine nu stiu ce sa zic pare putin.... "placebo" ...oricum observ ca cine ia bani incearca sa nu isi dea de munca da repede un diagnostic, carpeste ceva pe acolo si gata merge si asa, e perfect....pe cand vad ca voi care ajutati doar din placere si pasiune abordati altfel problema...chiar incercati sa ajutati.va multumesc din suflet.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la motorul tau  prefer valorile negative adica  intre 0.0 si -0.6, clar vor sari multi si vor spune ca stai sa vezi ca nu e chiar asa , ca mai conteaza si uzura si ai si alta etc etc....nu spun ca nu au dreptate, dar ptr mine  motoarele E 3  merg in general cu -0.6 cel mai bine.

 

Fluctuatia este oarecum normala, valorea unghiului de sincronizare este importanta, sau se citeste numai  la relanti cu motorul incalzit la 90°C, ce se intampla  in momentul cand accelerezi  e alta mancare de peste.

 

Ce are turatia cu vacuumul adica cu comanda turbo???  motorul este capabil si fara turbo sa se accelereze. Banuielei si teorii sunt satul...manometru verificat fi atunci poti spune da am probleme ori nu am probleme, restul e diagnostic la coltul blocului ptr 50 ron.

 

Este o firma la Sinaia care se ocupa de PD uri, si mai este un baiat pe la Ramnicul Sarat  sau pe aproape de Buzau, dar eu iti recomand stai cuminte cu injectoarele.

 

Raman in continuare la o problema in comanda electro-pneumatica a turboului  ori ceva  la geometria turbo. De aceea astept valorile vacuum dupa pompa tandem si la turbo ON si OFF .

 

Bafta  e calda apa la mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri....daca ma crezi nici nu am calcat pe plaja anul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@orion

 

din pacate logurile BS nu sunt reusite deoarece 1) motorul nu este accelerat la 1400 rpm. 2)deoarece sunt prea scurte.

 

Deci in momentul cand accesezi BS motorul se accelereaza datorita VCDS ului la 1407 rpm, si induce cicluri  La actuatoare  deschis/inchis.

 

Logurile in mers sunt ok realizate dar logul de tr a 3a arata la Cycle Duty ( ultima coloana) valori  de aprox  5%   acest lucru semnificand  ca motorul v a intra in Limp Mode datorita presiunii exagerate.

 

In logul din Tr a 4 a, deoarece geometria are mai mult timp la dispozitie, arata mai bine   dar cumuland rezultatele din Tr3  si cele din Tr4  eu tind sa spun ca geometria are o problema  si de aici suprapresiunea, ai 2 variante  ori astepti pana se ancraseaza de tot si atunci ai certitudinea 100% ca e geometria , ori intrevii deja , profilactic,  cu o curatare  si poate in final iesi mai ieftin.

 

Despre MAF nu se poate spune momentan datorita presiunii prea mari nimic, deoarece daca turbo face suprapresiune este normal ca si motorul se invarte ceva mai tare  deci prin maf v a trece mai mult aer decat specificat si de aceea este imposibil  cu ajutorul  logului  003.010.011  sa spui ceva despre maf.

 

Pana nu vad logurile BS 003 si 011 corect facute  nu iti pot spune mergi la curatat turbo , deci rabdare  pana ai BS urile si apoi  vedem exact despre ce este vorba.

 

Sunt postari mai vechi unde  este explicat cum se face corect si cred ca am postat si un videoclip, deci  da un ochi inapoi, ca nu cred ca e necesar sa le postez de o sumedenie de ori.

 

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!