Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

valorile debimetrului nu sunt tocmai ok,verifica/curata debimetrul cu sparay curatare debimetru gen LiquiMoly 4066 nu cu spray de frana,electric si alte spray-uri,nu il sufla cu pistolul sau eu mai stiu ce il cureti si atat si arunca un ochi si la egr sau fa un log pe bs 003 el pare ok dar nu strica sa vedem cum inchide si deschide si mai incearca sa faci un log de la 1500 la 4000rpm pe canalele 003,010,si 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o proplema la un Golf 4 1.9 tdi de 110 CP, am gasit urmatoarele erori:

17970 - Quantity Adjuster (N146)
            P1562 - 35-10 - Upper Limit Reached - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62)
            P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
18039 - Accelerator Position Sensor (G79)
            P1631 - 35-10 - Signal too High - Intermittent

 

Dupa ce am sters erorile apare doar

 17970 - Quantity Adjuster (N146)
            P1562 - 35-10 - Upper Limit Reached - Intermittent

Dar turbine tot nu intra.

 

 

Ma intereseaza in general problema cu turbo si cantitatea de motorina injectata. Am verificat plecarea din N75 si am vid 0.6 barr.

Atasez un log facut in mers si o poza cu cantitatea de motorina injectata.

 

Din cate am vazut in log turbina se incarca dar la turatie mare, ma gandesc ca daca era sparta membrana de la actuator nu se mai incarca de loc?

Va rog daca ma poate ajuta cineva cu o interpretare?

LOG-01-003-010-011.XLS

post-86257-0-28569900-1397640139_thumb.p

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile debimetrului nu sunt tocmai ok

Ce inseamna "tocmai ok"?

Cum ar trebui sa fie?

O sa fac inca un log si il postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca s-a rezolvat in cazul meu...nu stiu exact ce a fost! M-am dus la un schimb de ulei & filtre si dupa aceea masina a mers ff bine.(nu se mai opreste dupa cateva minute, porneste bine(nu trebuie sa o las sa invarta, etc)). Va multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un coleg să-mi spună dacă valorile din BS 11 și 03 sunt ok :

11: turbo off 918 mbar turbo on 1091 mbar

03: egr on 245 egr off 453.

Și încă un simptom. La rece, când dau pe 03 în BS, se turează până pe la 1100 ture, începe să se bâlbâie, dă fum mult și se anulează testul. După 5 min de la pornire face ciclurile BS fără probleme. Cam ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara dragi colegi. am si eu o rugaminte la voi....am atasat un log in mers a golfului meu din 2004 cu 160k km(cred ca reali,dar nu bag mana in foc) motorizare 1,9 tdi 101cp AXR  PD. Eu sunt necunoscator in a citi acele cifre si as vrea sa imi spuneti si mie cate ceva,despre cum se prezinta motorul,turbine si ce se mai vede pe acolo. va multumesc anticipat...am postat toate 3 log-urile....nu mai stiu sigur dar cred ca in primul am ajuns la 4000rotatii....in celelalte am fost nevoit sa franez ca am facut testul in oras.


mentionez ca dupa ce am citit in topical consum tdi , ma gandesc la faptul ca am consumul cam  marisor...colegii spuneau ca la motorizarea mea in viteza a 5-a la 95km/h ar trebui sa imi arate pe BC 4,7-5%....pe cand eu am 5,5-5,7% (masina are doar 5 viteze)....BC este verificat si la pompa cu plin-plin indica correct. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa transform sa poata fi cat de cat intelese cele 2 loguri...am rugamintea daca ma puteti ajuta cu interpretarea lor...multumesc

Consum relanti 0.6/h fara consumatori...in oras 10-11%...in afara localitatii 6.8% cu viteza maxima 120km/ h

Nu reusesc sa-i dau de cap privind cauza consumului crescut(avans.+2.2...corectii injectoare pina in 0.5

post-85587-0-57487600-1397846871_thumb.p

post-85587-0-21311100-1397846991_thumb.p

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un coleg să-mi spună dacă valorile din BS 11 și 03 sunt ok :

11: turbo off 918 mbar turbo on 1091 mbar

03: egr on 245 egr off 453.

 

La turbo trebuie sa ai 950 la OFF si 1150 la on

Deci turbo este reglat incorect .

ERG este OK.

Am incercat sa transform sa poata fi cat de cat intelese cele 2 loguri...am rugamintea daca ma puteti ajuta cu interpretarea lor...multumesc

Consum relanti 0.6/h fara consumatori...in oras 10-11%...in afara localitatii 6.8% cu viteza maxima 120km/ h

Nu reusesc sa-i dau de cap privind cauza consumului crescut(avans.+2.2...corectii injectoare pina in 0.5

Schimba MAF ul apoi refa logul sa vedem ce e cu geometria deoarece zig-zagul pe care il face ciclul N75 se poate datora de la MAF sau de la geometria blocata, cert este ca MAF ul e dus deoarece la 3000rpm arata o valoare prea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un coleg să-mi spună dacă valorile din BS 11 și 03 sunt ok :

11: turbo off 918 mbar turbo on 1091 mbar

03: egr on 245 egr off 453.

La turbo trebuie sa ai 950 la OFF si 1150 la on

Deci turbo este reglat incorect .

ERG este OK.

Am incercat sa transform sa poata fi cat de cat intelese cele 2 loguri...am rugamintea daca ma puteti ajuta cu interpretarea lor...multumesc

Consum relanti 0.6/h fara consumatori...in oras 10-11%...in afara localitatii 6.8% cu viteza maxima 120km/ h

Nu reusesc sa-i dau de cap privind cauza consumului crescut(avans.+2.2...corectii injectoare pina in 0.5

Schimba MAF ul apoi refa logul sa vedem ce e cu geometria deoarece zig-zagul pe care il face ciclul N75 se poate datora de la MAF sau de la geometria blocata, cert este ca MAF ul e dus deoarece la 3000rpm arata o valoare prea mica.

Deci din câte înțeleg trebuie scurtată tija nu? O jumătate de tură crezi că ajunge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi prea repede concluzii.

Turbo are 2 reglaje

 

1, surubul m3 care defineste pozitia turbo OFF    unde valoarea trebuie sa fie intre 950-980 mbar

 

2, lungimea tijei  care defineste pozitia Turbo ON  si valoarea trebuie sa fie undeva in jurul 1150 mbar

 

Cand faci BS 011 diferenta dintre turbo OFF si turbo ON trebuie  sa fie la rece de 150 mbar  si la cald de 180 mbar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul l-am schimbat luandu-l de la cineva care nu avea probleme cu el...nu stiu de unde mai poate fi ...

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi prea repede concluzii.

Turbo are 2 reglaje

1, surubul m3 care defineste pozitia turbo OFF unde valoarea trebuie sa fie intre 950-980 mbar

2, lungimea tijei care defineste pozitia Turbo ON si valoarea trebuie sa fie undeva in jurul 1150 mbar

Cand faci BS 011 diferenta dintre turbo OFF si turbo ON trebuie sa fie la rece de 150 mbar si la cald de 180 mbar.

Am înțeles că trag prea repede concluziile. Atunci ce ar trebui să fac înainte de concluziile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine isi da cineva cu parerea va rog? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am înțeles că trag prea repede concluziile. Atunci ce ar trebui să fac înainte de concluziile astea?

 

Din pacate reglajele turbo sunt simple ptr cine stie ce face dar ptr incepatori este recomandat sa nu incerce.

 

Deci vezi tu ai intrebat una , adica care sunt valoarile unui motor standard,  si apoi si si tras concluzia ca trebuie sa scurtezi tija, eu nu reusesc asa de repede , si ptr a iti spune  daca trebuie scurtata sau lungita am nevoie de cel putin un BS 011  si un log in mers 003, 010, 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles că trag prea repede concluziile. Atunci ce ar trebui să fac înainte de concluziile astea?

Din pacate reglajele turbo sunt simple ptr cine stie ce face dar ptr incepatori este recomandat sa nu incerce.

Deci vezi tu ai intrebat una , adica care sunt valoarile unui motor standard, si apoi si si tras concluzia ca trebuie sa scurtezi tija, eu nu reusesc asa de repede , si ptr a iti spune daca trebuie scurtata sau lungita am nevoie de cel putin un BS 011 si un log in mers 003, 010, 011.

O să le fac din nou la rece. Și ala în mers mâine. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axxa84

 

 daca spui ca motorul nu se comporta corect la rece  poti face BS11  cu motorul cald este foarte ok ptr a vedea diferenta de presiune.


la mine isi da cineva cu parerea va rog? multumesc

Mark,

 

din pacate logurile nu sunt chiar bune ptr o diagnoza, in primul rand ptr ca ai pornit logul de la 1800-1900 rpm  si deja turbo  e in span la acesta turatie, de aceea logul se face de la 1500 ptr a vedea cand intra turbo, vezi ca este afisata pe forum cum se face corect un log.

 

Ceea ce se vede asa din logurile postate de tine este ca MAF ul dupa 3000 rpm are valoarea cam mica posibil ca MAF ul sa fie de schimbat, ciclul N75 e cam liniar  deci nu este exclus  sa ai si geometria ceva ancrasata.

 

A si inca ceva in primul log presiunea turbo masurata e mult sub cea specifica, asta ma duce cu gandul la o problema de vacuum, o pierdere ceva, si daca mai ai si eroare stocata  negativ deviation incepe cu controlarea atenta a instalatiei de vacuum.

 

Cu alte cuvinte ceva normal ptr un TDi  si informatii ce ai putea sa faci sunt destule pe acest forum, nu cred ca mai  are rost sa mai scriu inca odata.

 

Paste Fericit!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere si la mine va rog la postul 6417?

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Skipy incearca sa reglezi avansul cat mai aproape de 0,0  , ceva asemanator am avut si eu si dupa reglaj avans am reusit sa am un consum multumitor in oras, eu aveam avansul la-2.8 si nu faceam consum in oras sub 11l , acum fac si 7,5l la un  condus normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si asa...am avut avansul 0 +0,6 si consumul era la fel....am sa incerc totusi sa mai schimb odata maf-ul ...poate si asta e pe duca si ...ma mai gandeam la un lucru...cand mi-au demontat chiulasa pt a schimba garnitura de chiulasa sa fi pus oare furtunasele de la vacum gresit, sa fie inversate? daca stau 3-4 secunde cu piciorul pe frina si masina este in relanti simt in pedala de frina ca numai are vacum (stutul la pompa tandem este lipit cu epoximetal si nu scapa vacum pe acolo).o alta chestie este acel "robinet" care se afla pe furtunul de apa care ar inchide si deschide circuitul apei pt a incalzi motorina...am verificat are membrana buna insa cand am luat masina parca avea scos furtunasul de vacum de acolo avand un surub in capul furtunasului.poate influenta in vreun fel asta?(temperatura motorinei cu furtunasul bagat este cu aprox 10 grade mai mica decat lichidul de racire, iar cand masina este pornita parghia este ridicata in sus, la oprire ramane ceva vreme asa in sus si peste ceva timp o gasesc coborata in jos)

Pe canlul 01 in engine mes blok ce valoare trebuie sa aiba 32678? a umblat cineva acolo gresind canalul pt reglarea relantiului...imi puteti spune ce regleaza acolo si care e valoarea corecta?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le poti trimite te rog pe mail in forma .cvs , deci fara a transforma/modifica ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o diagnoza a masinii si daca tot am pus VAG-COM-ul pe ea am zis sa fac si un log in mers poate ma ajuta cu ceva cand voi avea probleme. Deci e vorba de o Skoda O2 cu 1.9TDI BJB care nu are nici o problema la motor (cel putin asa mi se pare mie cand merg cu ea). Am pus log-ul sa imi spuneti daca si din datele logate totul pare ok, dupa ochiul meu de amator totul mi se pare a fi ok. Masina are 10 ani (o am de noua) si pana acum pot sa spun ca nu am schimbat un surub la ea, ca si rulaj are putin peste 220 000 km

 

PS: Totusi am observat o probleme la temp. lichidului de racire (G62), nu sare de 84.5 grade, desi pe bord acul este la 90. Sunt doi senzori (unul separat pentru cluster) sau de unde apare diferenta ?

 

post-39995-0-81491100-1397929364_thumb.j

 

Si compensarea pe injectoare la cald (90 grade in bord). 

 

post-39995-0-05341400-1397929443_thumb.j

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele eu unul nu pot sa le vad.Compensarea(injectoarele) sunt ok.G62 se verifica comparand valorile de pe engine si instruments din vag-com nu ce arata pe bord.

later edit era firefox vinovat.Masina e ok.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat legat de poze , la mine pe PC sa vad ok daca dau click pe ele. Legat de temperatura lichidului de racire zici ca trebuie sa ma uit si in instruments pe VAG, nu ? Deci sunt doua senzori care masoara temp sau nu ? 

 

PS: Pe VAG-COM G62-ul nu trece de 84.5 grade si asta la forja. La mers normal sta pe la 83.5 grade. 

LE: Nici daca dai save la poza nu poti sa o vezi ? 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aici un log nou facut de fistax(multumesc) cine isi mai poate da cu parerea,va rog sa o faceti.multumesc.mentionez ca acolo sunt loguri de la 3 masini diferite...ultimul este al meu Acela de pe 20.04.2014.  Hristos a inviat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!