Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Deleted

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc.

o sa incerc sa le refac si le incarc apoi

1.9l R4 EDC 0000SG  3358  nu este acesta?

poate este prosteasca intrebarea dar nu stiu la ce se refera tipul edc (am citi doar acum pe net ce inseamna edc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EDC  sau ECu adica computerul masinii se identifica dupa seria  ce o afiseaza VCDS ul  in cazul tau  038 906 012 FN  si este un DIESEL EDC15UM+ 3358

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un golf4 alh din 2000 si nu trage ca alte masini cu aceeasi motorizare(am mers cu o skoda cu acelasi motor si zboara). Cum pot verifica daca este turbina de vina sau debitmetrul(la test imi apare ceva  de genul MAF intermitent)? Care ar fi codul de la debitmetru si cum pot sa salvez valorile care imi apar pe tester?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune "ochiul" si citeste ceva pagini in urma si o sa afli toate info necesare, mai sus s-a explicat a n oara ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce cand greseste omul il certati (ii spuneti sa citeasca in urma) si nu-i dati raspunsul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca pe baza informatiilor ultra vagi nu se pot trage concluzii solide. Si pentru ca, indiferent de ce ar spune orice user, ce sfat ti-ar da, tu neavand cunostinte, DE BAZA, nu o sa poti rezolva problema. Ceee sa vorbim de rezolvat. Nici macar nu o sa il crezi si o sa faci tot cum consideri tu, asa cum am observat ca multi useri au obiceiul. Cer ajutor, dar apoi tot fac cum ii taie capu si minune, nu s-a rezolvat problema?!

 

Sa ma scuzati de offtopic, dar atata lipsa de respect cat este in topicul asta...mai rar. Fratilor, nu va mai asteptati la minuni din nimic.

 

L.E. Sau macar dupa ce ti se atrage atentia, fa putinul efort si cauta si tu putin informatii, daca lumea vede ca iti dai interesul te ajuta, cu mare placere.

Modificat de Dementor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(ii spuneti sa citeasca in urma) si nu-i dati raspunsul?

nu ai avea senzatia unui disc stricat de la Electrecord ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rai sunteti!!!

 

Cornelus schimba  debimetru (074 906 461) si turbo si apoi nu vei mai avea probleme.

 

Si daca mai raman bani cumpara si un EGR nou si sa vezi cum lasi Skoda in urma  de o sa se minuneze propietarul Skodei si o sa zica , dupa ce ii dai sa faca o tura cu Golful,   ca zboara in comparatie cu Skoda lui.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, colegi. azi am scanat masina unui prieten, ca a primit limp mode in mers si am gasit urmatoarele erori

 

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit

                P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

 

000665 - Boost Pressure Regulation

               P0299 - 000 - Control Range Not Reached

 

Masina este Passat CC an 2009, motor 2.0 CR, Cod motor CBBA.

 

Ce parere aveti? Eu dau vina pe capsula de pe turbina, care cred ca nu vrea sa mai lucreze cum trebuie. Este model cu mufa electrica pe ea. Actioneaza geometria turbinei electric.

Mai poate fi altceva? Alte erori nu are. Am verificat tubulatura de vacuum, ca am vazut ca intra si un furtunas de vacuum in capsula de pe turbina si toate furtunasele sunt ok, toate la locul lor si etanse.

Ce as mai putea face? Oare ar trebui curatata turbina, sa nu cumva sa agate geometria si motorasul din capsula sa intampine greutate la actionare si sa dea limp mode? Sau verdictul este clar, capsula noua (750 lei) si nu o sa mai fie probleme?

 

Descrierea fenomenului: mers normal 100 - 120 km, calcat acceleratia, limp mode, martor bujii si cel de electronica a motorului se aprind. Dupa oprirea si pornirea motorului totul este ok, pana la o noua taiere de putere.

Periodicitate: nu prea dese, mai apare fenomenul dupa alti 100 - 200 km parcursi.

Astept parerile voastre, poate mai este si alceva de facut. Daca nu ma apuc de inlocuit capsula.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele mai multe cazuri pb a fost la capsula respectiva. Verifica si g500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestie. O sa verific si G500, poate poate, desi pare mai putin probabil, dar nu imposibil. Am gasit in aria de CC, o situatie asemanatoare cu cea prezentata de mine si a spus ca rezolvat problema prin schimbarea capsulei (actuatorului).

Va tin la curent cu rezolvarea problemei.

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

inainte sa dai bani pe senzorul-actuatorul turbinei care nu este G500 ci G581 poti face cateva verificari sa vezi daca senzorul de pozitie este ok sau nu: vezi cati ohm are rezistenta senzorului sau cel mai usor e intri cu vcds-ul pe canalul 120 campul 4 si trebuie sa ai o anumita valoare cu motorul oprit trebuie sa ai valoarea 3,5V iar cu motorul la ralantiu trebuie sa ai 7.0V ,daca tensiunea nu se modifica G581 este defect sau geometria  agata,mare atentie cand il schimbi o sa iti trebuiasca o pumpa de vacuum ca exista o procedura-reglaj tija...cu vacuum 0,760v....fara vacuum 3.30...3.90v ...daca nu este ok o sa isi eroare si masina merge ca ....spor la treaba  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa dai bani pe senzorul-actuatorul turbinei care nu este G500 ci G581 poti face cateva verificari sa vezi daca senzorul de pozitie este ok sau nu: vezi cati ohm are rezistenta senzorului sau cel mai usor e intri cu vcds-ul pe canalul 120 campul 4 si trebuie sa ai o anumita valoare cu motorul oprit trebuie sa ai valoarea 3,5V iar cu motorul la ralantiu trebuie sa ai 7.0V ,daca tensiunea nu se modifica G581 este defect sau geometria agata,mare atentie cand il schimbi o sa iti trebuiasca o pumpa de vacuum ca exista o procedura-reglaj tija...cu vacuum 0,760v....fara vacuum 3.30...3.90v ...daca nu este ok o sa isi eroare si masina merge ca ....spor la treaba

Nu a afirmat nimeni ca G500 este tot una cu actuatorul! Reciteste postul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius,

 

Logurile BS 003  si 011  sunt din pacate  facute incorect !!  motorul trebuie sa se accelereze la 1407 rpm  la tine   sunt facute la relanti....

 

In majoritatea logurilor  in mers facute de tine apare , cel mai semnificativ, un zig-zag pe care  valoarea presiunii turbo masurate  o face fata de  valoarea specifica.

 

A cest zig zag apare in general de la un MAF defect( verdictul asupra MAF ului mai tarziu cand stim ca turbo si EGR ul functioneaza corect!!)  sau de la o geometrie blocata/ancrasata, lucru care este  vizibil si in ultima coloana Cycle Duty  unde  se pleaca de la 70%  coboara lent la 40%  si apoi ramane constant in jurul valorii de 40%  egal daca presiunea masurata e la 2600 mbar  ori 2300 mbar

 

Incepe cu verificarea/deblocarea  geometriei, daca poti  face un log BS 011 e bine daca nu  demonteaza tija actuatorului si verifica ca parghia sa merga de la un capat la altul fara a opune rezistenta, cursa fiind de cca 1 cm.

 

Mai jos ai  un grafic  unde se vede cum se comporta presiunea turbo masurata fata de cea specificata, si comportamentul electro-valvei N75.

 

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA rezum numai la logul BS 011 !   rezolvat problema putin cam neortodox  dar excelent ptr o interpretare.

 

In poza de mai jos vei vedea incercuit cu galben  si cu verde ceea ce trebuie sa urmaresti!

 

galben semnificand ca valoarea Turbo OFF  nu e constanta   deci ceva blocheaza geometria si de aici apar diferentele.

 

Si  marcajele verzi  arata intarzierea  ( deci cu cat linia albastra e mai curbata cu atat timpul de reactie al geometriei este intarziat)  liniei  presiunii masurate.

 

Clar aceste chestii pot aparea si datorita unor defectiuni in sistemul de comanda electro pneumatic ( N75, furtune, actuator)  dar in general  se incepe cu verificarea geometriei.

 

Un lucru pozitiv este ca la reglajul  lungimii tijei ori nu e umblat  ori e facut corect, deoarece  valorile turbo OFF  si ON  trebuie sa fie  cca 950 mbar   1150 mbar) aprox.

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi poate spune ce valori  arata pe tester debitmetrul la sharan 1,9tdi auy, an 2002, la mers relanti si accelerat brusc pe loc?


am pus un debitmetru nou si merge mai rau motorul decat cu ala vechi


cu debitmetrul vechi am valori la relanti in jur la 250 si la turatie brusc pe loc in jur la 700

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maful  actual arata asa:

 

relanti   cu  egr deschis   maf actual = 250mgstr

relanti   cu  egr inchis      maf actual = 450 mg/str

 

Si la WOT  maf actual = 850 mg/str


Salut prieteni! Am schimbat debitmetrul si am refacut logurile in a3a si a4a. Ce spuneti? e ok acum sau mai am de treaba la ea?

Debimetru este bun cand valoarea MAF actual dupa ce motorul trece de 3000 rpm este undeva intre 850-900 mg/str , la tine este destul de......pe margine,   dar putem sa spunem ca MAF ul este OK.

 

Ce nu este frumos la tine este miscarea geometriei si cazul tau este foarte asemanator cu cel de mai sus a lui vwrxy, numai ca tu ai un EDC 15  si   el are un EDC 16

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b

Modificat de crl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand  e bine ca ai reusit sa faci logurile, cu postarea lor pe forum trebuie schimbata  terminatia in  .txt

 

Vezi ca ai un PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!