Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

la 40-60 mbar  tre sa miste si la 450 mbar tre sa ajunga la maxim e vorba de 5-10 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu! la EGR off are 40-60 mbar, atunci cand MAF actual iti arata valoarea de 450mgstra ceea ce semnifica ca EGR ul este inchis

 

In relanti dupa un anumit timp EGR ul deschide, cred ca e vorba de 3 minute, deci EGR ul are cicluri de dechidere si la relanti!!!

 

De aceea urmareste la relanti valoarea MAF actual  si cand e 250 mg/str semnifica ca EGR ul este deschis, si cand este 450 mg/str semnifica ca EGR ul e inchis, sper ca nu trebuie sa iti mai explic ca aceste valori apar la un EGR functional.

 

Daca motorul tau e un E4 deci un EDC 16  cred ca valoarea  egr inchis  este putin mai mare, ceva uin jurul la 500 mg/str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea logului atasat. Este facut pe un Golf 5 diesel, cod motor BKC. Este al unui prieten care vrea sa stie daca softul este stock sau este modificat. Mie personal mi se pare ca este modificat.

Va multumesc tuturor. O zi buna.

 

post-34312-0-40488000-1395731072_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo face suprapresiune pe toata plaja de turatii. Verifica in prima faza filtru de aer, furtunul de la N75 catre filtrul de aer sa nu fie infundat.Daca toate astea sunt in regula ar trebui verificata geometria sa nu agate. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Am uitat sa mentionez ca masina trage extraordinar, nu da limp mode iar EGR este foarte curat, nu are nici gram de ulei.

Prietenul meu voia sa afle daca a fost resoftata sau nu cu toate ca fizic se observa acest lucru.

Presiunea furnizata de turbo nu este cam mare pentru o turbina stock montata pe BKC  ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intra in limp, inca. La tine la sfarsitul logului cicle duty e pe la ~6%. La tipul tau de EDC, edc16, la 3 valori consecutive de 4,7% iei limp.. La tine cand urci in turatii cicle duty trebuie sa fie in jurul 60-40, dar tot scade pana la 6%. De asta am spus mai sus sa faci acele verificari.

Presiunea nu e mare pt un turbocompresor stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate lamuri si pe mine cum imi dau seama daca o turbina este de ASV sau de ALH? E o diferenta intre ele sau se potrivesc de la una la alta? Am nevoie de o turbina SH pt un ASV si nu stiu cum sa imi dau seama daca e buna sau nu.. Rog pe cineva sa ma lamureasca!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, ALH este echipat cu VNT15. Daca pe cea de pe ASV(al tau banuiesc) scrie Garett VNT15. Bingo.

Acum am verificat:

ALH, AFN, AHF, ASV, ATJ, AJM, AXR, ATD - VNT 15

AVF, AWX, ASZ - VNT17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e VNT 15.. deci asta ar fi practic singurul aspect ce priveste compatibilitatea? Ma gandeam ca poate or fi diferente de presiune intre ele, ca la ASV, din cate stiam eu, capul la injector este mai mare ca la ALH si nu mai stiu ce pe la pompa de injectie tot asa, mai mare ca la ALH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate sunt diferente in ceea ce priveste partea de injectie(pompa/injectoare), dar turbocompresorul e acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se potrivesc, trebuie sa fie numai VNT 15 :D. Multumesc foarte mult pentru lamuriri! O zi buna in continuare! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, ma poate ajuta cineva cu un debitmetru de proba pt sharan 1.9 tdi 116, an 2002,  am urmatoarea problema, pe acclerare  nu trage decat daca intrerup pedala cam 2 sec si dupa pleaca glont, egr scapa ulei dar e functional, se vede pe tija ca face cursa cam aproape 1 cm la relanti cu tubulatura demontata, cu ea montata cand scot furtunul de vacuum las putin si cuplez furtunul se schimba si mersul motorului, turbo este reconditionat inclusiv geometrie noua, capsula noua, verificat furtune, turbo, vacuum, coilere noi,  intercooler spalat, garnituri noi la admisie si evacuare, o-ring-uri la tubulatura noi,  fara scapri de ulei inanfara de egr,   iar la  relanti daca acclerez si las pedala, la decelerare sau cand schimb viteza se aude un fasait ca la camioane, Ce poate sa fie defect? egr sau maf?  rog daca ma poate ajuta cineva cu un maf de proba , Tony 0730634011, multumesc 

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu o nouă logare, pentru un 1.9 BXE,  in prima parte am urmarit comportamentul la relanti, deoarece uneori masina are un tremurat nespecific( se manifesta inconstant si doar la relanti, nu conteaza ca e cald /rece afara, cald/rece motorul, nu se modifica nimic la apasarea ambreiajului, nu se manifesta tot timpul).am observat ca la relanti masina are constant 819 rpm, dar uneori inregistreaza valoarea de 840rpm. In a doua parte este logul in mers, daca vi se pare ceva neconform v-as fi recunoscator, incerc sa rezolv aceasta problema de tremurat. Masina are EGR of din soft oare acolo sa fie problema, multumesc anticipat.

LOG-26.03.2014.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa postezi logul in format excel. 

 

Si da, exista sanse sa fie din cauza EGR:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I l-am transformat eu în Excel.

LOG-26.03.2014.xls

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine cu fluctuatia turatiei la relanti a fost din oringurile de la injectoare. 140lei m-au costat, la toate cele 4 injectoare, marca Bosch.
Si mai recent, imi fluctueaza turatia la relanti, dar EGR-ul horcaie, se aude din masina cum face. Asta o face cand vrea ea, nu mereu. Inca nu am avut timp sa il suspend cu o tabla. Imi recomandati? Se schimba ceva? Ms anticipat.

Modificat de vladinsky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersul este acelas, accelerez, se accelereaza greu pina la 2300-2500 aprox si dupa pleaca tare, sau accelerez si urca greu puna la 3000 si de acolo nu mai vrea, erori zero,

am schimbat 2 debitmetre la fel face, am scos furtunul de vacuum  de la   l-am blocat, de zgomot nun am scapat in nici una din situatii, urmeaza azi sa mai verific tubulatura toata inca o data si sa blochez cu tabla egr sa vedem ce o sa fie.......am si loguri atasate 

log 1.txt

log 2.txt

bs 11.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad post.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tony,la tine nu mai trage dupa 3000 pentru ca iei limp. Ai 4 valori consecutive la duty cycle de 94,4. Daca ai spus ca a fost schimbat turbo si actuator, poate nu a fost reglata bine tija actuatorului...

 

Logul 1 si 2 sunt facute cu acelasi debitmetru??

Modificat de Dementor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este acelas debitmetru, am gasit problema cu zgomotul, una dintre garniturile de tabla de la schimbatorul de caldura sufla foarte usor, am dat cu apa si sapun la rece si asa am vazut,

tija ar trebui sa o mai lungesc ca e prea mare presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Salut, am un golf 4 ,1.9 tdi, axr, 2004, variant si de vreun an am o trepidatie sacaitoare in sarcina, se simte din viteza 3,4,5 mai pronuntat pana in 3000 ture si dupa aia scade trepidatia. Am inlocuit kit ambreiaj, bucse, cap planetara spre cutie, filtre, am fost la mai multe service-uri si nu si-au dat seama ce ar putea fi, am inlocuit inj 4 cu unul nou de la un service si trepidatia tot nu a disparut. Acu am achizitionat un cablu pentru diagnoza si am facut un LOG in mers si ii rog pe colegii care stiu sa interpreteze datele  sa-mi spuna daca observa ceva anomalii. EGR a fost curatat acum 2 saptamani. Multumesc anticipat si scuze daca am postat unde nu trebuie.

Book1.xls

Book2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

 

Turbo o brici!

Maful pune bani deoparte sa il schimbi in viitorul apropiat deoarece  dupa 3000 rpm scade valoarea MAF masurat, ceea ce indica ca MAFul nu mai lucreaza in parametri dar nici nu stocheaza eroare.

 

Dupa cum functioneaza turbo se poate spune ca si EGR ul merge corect , daca doresti sa stii mai exact despre EGR  fa un log BS 003.

 

Ptr reducerea  trepidatiilor in accelerare pana la 300 rpm incerca sa montezi la conducta EGR o garnitura cu gaura de 8-10 mm ( in loc de 20 mm original) in asa fel sa reduci putin rata EGR ului , este o masura legala folosita si de reprezentanta VW  si daca cauti la reprezentanta vei gasi acesta garnitura cu gaura de 8-10 mm  pe original, undeva pe forum este afisata acesta garnitura si codul ei.

 

Responsabil de trepidatii poate fi si injectorul nr.4  deoarece are o valoare de 2.66   testeaza/ schimba

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

inj 4 a fost inlocuit pentru proba cu un altul, cei drept au scazut valorile de compensare dar trepidatia nu a disparut....si zici ca are efect garnitura aia la egr? Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa verifici si cablajul la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!