Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut! Legat de problema cu limp mode(eroare la diagnoza p17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation) cand avea ea chef, cand isi lua limp mode cand nu si alte banuieli printre care am curatat N75 si N18(ca sa nu zic ca nu le-am curatat) de vina era geometria blocata. Dat jos curatat si toate alea, merge fara probleme.
Multumesc colegilor pt informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crl,

 

pune berea la rece ca vin sa-ti fac paguba

 

Ar fi bine sa mai faci un log in mers 003 010 011 sa vedem dupa curatare ce e cu maful, si poate un BS 003 sa fii sigur ca EGR ul deschide/inchide corect.

 

Deoarece geometria  nu blocheaza singura asa fara nici un motiv, si motivul e mai mereu MAF/EGR.

 

Eu personal daca  desfac turbo ptr curatare se lasa si cu curatare verificare de EGR  MAF  si  o curatare de intercooler, adica menu complet

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, sunt nou pe acest forum ,deci am un vw golf 4 Alh 90 cp ,am schimbat turbo (nou) am facut soft pt marire putere ,problema mea este urmatoarea pana in 1800 rmp nu trace normal dupa 1800 rpm trage foarte bine (atunci la 1800 imi da un danf de fum negru), m-am  dus la  baiatul de mi-a fc  softul si  i-am zis  sa-mi  bage  softul original pt cateva  zile , masina in  zilele  fara  soft tuning a mers  bine  ( ca un  alh ) pste  cateva  zileam  revenit  la  softul  tuninng  ,masina  a mers foarte  bine  (tragea normal  de jos  pana  in  sus)  minunea a durat 3 zile acum iar nu trage pana in 1800 rpm , ce poate fi ?

N 75 l-am probat cu altul bun

Maf probat cu altul bun

Furtune sparte nu am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ce intelegi tu prin: "pana in 1800 rmp nu trace normal"?

2. Scoate softul si lasa masina sa isi faca ea treaba, ca cine stie ce soft "pe şanţ" i-ai facut, la vreun mare "tunner".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,problema ta e tunerul cu softul facut pe genunchi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca  o  tine  ceva  pana  in  1800, cand trece de 1800  trage  ffoarte  bine  dar  atunci  cand  incepe  sa traga  scoate fum si dupa  trage  normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi.

Cum tot se spune/scrie pe aici, un log in mers spune cat 100 de postari/idei pe forum.

Daca ai posibilitatea fa unul ca sunt destui colegi care te pot ajuta.

Saptamana frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa renunt la el ( gata 150 EURO) SI O SA O LAS  ca de fabrica ,am bagat in ultimile 6 luni peste 1000 euro sa  mearga bn masina si uite acum ... asta  este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi.

Nu trebuie sa renunti la el doar ca..celui care ti a luat 150€ poti sa i ceri sa ti faca un soft ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi  pe un MAF nou  sau pe un EGR nou nu ai fi dat banii dar pe un soft de .... ai scos banii din buzunar..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ii spui sa rezolve problema softului, ori ceri banii inapoi. Daca e un tuner serios, iti da banii inapoi. Daca e unul care face softul pe "genunchi" cum s-a spus mai sus, nu trebuia sa te duci la el si sa-i dai si 150 euro. Mai puneai inca 50 si faceai un soft cum trebuie la TCMTurbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar..un egr nou,un maf nou,nu ti"gadila amorul propriu"de a avea o masina resoftata.

Acum sa revenim la problema,un log in mers ar fi ok,renuntarea la softul pe care il ai,sau cum sa m ai spus/scris"banii inapoi"daca e un om serios.

Saptamana frumoasa si tie Sorin.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fc log in mers (un baiat de la vw Craiova ) si mi-a zis ca totul merge normal , am curatat admisie ,egr ,intercoler ,chestia este ca baiatul mi-a pus softul acum cateva luni ,eu am dat vina pe turbina si de asta nu am revenit la el,dar acum am schimbat si turbina, si merge la fel (numai ca cu turbo asta nu mai intra in limp mode ,eu sunt  din Craiova si nu prea am alte variante pe aici in zona (sa pun alt soft)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune logul si aici daca tot l ai facut,daca numai sa uitat la valori din mers si ti a spus ca totul ok(au fost destule cazuri cand colegi de ai nostri au spus ca totul e ok pana..au postat logul aici),atunci..eu unul ma opresc aici..

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma  duc sa ii cer  la  baiatul  de mi-a  facut  log-ul  sa mi-l  dea  sa il  pun  aici

sincer  ma  terorizat  masina   rau  de tot  ,  imi  vine  sa o  vand  sa  scap  de ea, cu  toate  ca  am  bagat  foarte  multi  bani in  ea sa fie  perfecta   dar  se pare  ca nu  este  :(((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfectiunea este o utopie, o marime relativa, dar infine, asta e un off-topic si trebuie tratat ca atare.

 

Vorba unui mare om, inca in viata, ia lucrurile sistematic, nu haotic. Si nu te hazarda, ca se rezolva toate...intr-un fel sau altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am rezolvat problema cu ''oil pressure". Am schimbat axul pompei de ulei. Cei de la service au zis ca turbina a scapat, de data asta.  :cheers:  Mai am ceva probleme pe acolo si anume racitorul de gaze si furtunul de la turbo la intercooler. Multumesc foarte mult pentru ajutor! Am sa revin cu un nou log sa vedem daca totul este OK!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 vwrxy

daca ai scapat asa ieftin nu te culca pe ureche, deoarece o axa tine ceva in jurul la 100000km sau e recomandat sa se schimbe la acesti km ptr a nu avea surprize.

 

De aceea  noteaza si undeva canda dupa ce ai facut ceva km, si stai bine cu banii si vrei sa investesti ceva in masina, treci pe la EXCALADE ptr a monta a axa modificata la pompa de ulei care nu te mai lasa in mijlocul drumului.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu

Va salut , cred ca am mai postat in alta parte si cred ca am facut o greseala .. La masina din semnatura dupa o serie de limp mode astazi in viteza a 4  in jur de 3300 de rpm masina a dat foarte tare in nas si mi-a aparut in bord engine fault workshop , am venit repede acasa si am pus-o pe vcds si mi-a aparut urmatoarea eroare :Tuesday,18,March,2014,14:17:16:40973

VCDS Version: Release 12.12.0

 

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb

Control Module Part Number: 03G 906 018     HW: 03G 906 018

  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G    9722

           Software Coding: 0000072

            Work Shop Code: WSC 00232 210 88112

                      VCID: E2CBCC0A3DEF3C0E627-80B7

1 Fault Found:

 

16618 - Boost Pressure Regulation

            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 87

                    Mileage: 187851 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 14:02:29

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 3392 /min

                    Text:    352    Nm           

                    Speed: 118.0 km/h

                    Text: 99.6    %              

                    Voltage: 14.13 V

                    Text:   2229    hPa          

                    Text:   2568    hPa          

 

 

Readiness: N/A

 

Precizez ca de ceva timp am observat sub rolele de la distributie niste pete de ulei  :-?? 

 

Va multumesc pentru raspunsuri daca ma poate cienva ajuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc sa fii vazut ulei sub rolele de la distributie, pt ca trebuie sa ai un motiv anume sa scoti furtunul catre egr, apoi capacul distributiei...banuiesc ca te referi la rolele de la cureaua de accesorii.

Legat de eroarea ta, fa un Basic Setting 011 si 003, posteaza-l aici si o sa spunem concret. Daca ma uit doar la eroare am tendinta sa spun ca agata geometria variabila si poate problema e in alta parte. Bafta.

Edit: Sa faci si un Basic Setting 003 ca sa vedem starea EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu

Multumesc frumos pentru sfat  , faza cu uleiul nu stiu cum sa iti explic in partea cea mai joasa adica deasupra scutului nu am vazut exact ce este acolo si nici nu ma pricep foarte bine am vazut niste pete maricele de ulei  de asta am zis , oricum o sa fac si acest test si dupa o sa revin multumesc frumos de raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru identificarea petelor spala motorul , apoi dupa ce rulezi cateva zile cauta si identifica exact pierderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,  am  fost  la  baiatul  care  mi-a pus  softul pe  masina  si  i-am  explicat  ca nu merge  bine  masina  si  azi (dupa  2 zile)  ma  sunat  si ma  chemat  la  el si  surpriza  a recunosc  ca  nu  este  ceva in  regula  si  azi imi  baga  alt  soft  care  merge  bine  (nu  scoate  fum  si  nu mai  are  lag ) explicatia  lui : am  fostat  cam  mult  acel  soft  si  din  acest  motiv  nu  merge  bine masina,  adevarul  este  ca  masina  trage  ffffoarte bine  ,  multa lume  care merge  cu  ea mi-au  zis  ca trage  ca una  de 130  cp , si  acum  el mi-a  facut  un  soft  care  zice  el  ca  d ela  90  cp cat  avea masina    mi-a  dus-o in  115  cp , acum  sunt  multumit  de ea  pt  un  ALH  trage  bine   bine ,  va multumesc  pt  sfaturi 

o zi  buna  sa aveti 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Rune! Nu am inteles bine: 100000 sau 10000 km ar tine o axa din asta de la pompa. O sa rezolv si problema cu EXCALADE, insa distanta e putin cam mare... Insa cred ca se poate rezolva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!