Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Este important de stiut cum e nivelul la ulei  daca era scazut  ori daca era crescut , deoarece  cred ca a ta e un Euro 4 / %  si au fost putine probleme cu motorina in ulei.

 

Si mai e si chestia cu axa pompei de ulei nu stiu exact daca la  modelul tau  are acest sistem cu axa hexagonala, daca este acest tip i a legatura cu EXCALADE  firma unde lucreaza el ( sau cam asa ceva) comercializeaza  o axa cu inbunatatiri , sau o modificare   nu stiu chiar exacta dar intreba.

 

SA ai bafta la verdict

 

Dar e mai bun VW ca Opelul Nu??

Nivelul de ulei, cred ca era putin crescut. Imediat ce mi s-a aprins becul, am oprit si verificat niv. la ulei. Mi s-a parut putin crescut, repet. Multumesc de sfaturi. Nergresit ca VW e mai bun ca Opel, chiar si cand se strica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga si E4, pe la pompa tandem.... din pacate. Nu sunt multe cazuri, dar exista.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tuturor.

As vrea sa multumesc acestui forum.

Eu am probleme cu turbina.Schimbam la 1800-2000 rpm.Acum am invatat sa schimb la 2500-3000.Daca nu faceam asta nu reuseam sa termin o depasire a unui tir.Turbina imi tinea pana la 3000 si acum a tinut pana la 3300 pt ca am schimbat mai sus.

Multumesc VW forum, mai ales lui Corbesma.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Rog un coleg care stie sa citeasca log-uri sa se uite peste fisiere si sa-mi spuna daca vrea de ce imi intra in limp mode. Ieri am curatat electrovalva n75, n18 si debitmetrul ca sa nu zic ca nu am facut-o si pe asta. Dupa cum se vede un log e cu limp mode unul fara limp mode. Desi ieri dupa ce am curatat valvele mi-a intrat in limp(eram in afara orasului). Nu vreau sa fiu offtopic si imi cer scuze daca sunt, dar imi "sughita" intre 1800 rpm si 2200rpm dupa o curatare a egr-ului, stie cineva ce nu-i convine?
Multumesc anticipat!

log11 cu limp.txt

log22 fara limp.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crl ,

 

poti fi putin mai explicit cum ai curatat debimetru?  te rog.

 

Cu ajutorul VCDS ului pune motorul in Basic Setings 011 si vizual controleaza daca tija actuatorului turbo face o cursa de 1cm  de la in capat la altul.

 

Daca chestia cu sughitatul continua si dupa curatrea corecta a EGR ului poti incerca cu o garnitura cu gaura de 9 mm ptr a  reduce putin rata EGR ului.

 

IN grafic poti vedea comportamentul presiunii masurate fata de presiunea specificata:

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu spray de frana!


Tija asta e un brat care vine in turbina si pleaca dintr-o piesa de forma sferica banuiesc. Se misca.Un prieten a tras aerul cu gura cu ajutorul unui furtunas si se misca.

Modificat de crl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incerci sa iti scoti acest obicei din trusa de scule!

 

Cel mai corect simti  daca este blocata sau nu daca  demontezi tija , fara a modifica lungimea ei,  de pe parghia VTG la mana se simte forte bine daca agata sau nu.

 

Acesta este Tija VTG

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor si promptitudine!
Turbina ar trebui curatata? Schimbul treptelor in oras este undeva pe la 2600rpm.


La egr am pus garnitura de metal desi era din alt material, parca era ca un azbest. Asta o fi cauza?

Modificat de crl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa miroase a  geometrie  ancrasata.

 

Prima garnitura dintr EGR si tubul ce duce la turbo este din clingerit  apoi restul garniturilor  sunt din metal.

 

Daca nu remarci pierderi de gaze, adica depuneri de calamina, miros de gaze,  este ok.

 

DAca nu te descurci singur cu deblocarea geometriei eventual curatrea apeleaza la cineva  de profesie, din pacate nu cunosc pe nimeni in IASI, cel mai apropiat care il pot recomanda e la Radauti  sau Bacau.

 

DAr cauta pe forum la prestari servicii poate gasesti pe cineva in IASI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Am si eu mici probleme cu niste pierderi de putere, de obicei in treapta a 3-a in acceleratie maxima, parca intrerupe, sau pierde putere pt o fractiune de secunda. in a 4-a nu am simtit. Atasez cateva loguri in a 3-a si a 4-a, puls inca cteva grupuri care mi s-au parut interesante. Ciudat ce se intampla in primul excel, "a", cu egr-ul, de ce se apuca el sa intre in actiune? mentionez ca in acel test s-a simtit cel mai tare, in urmatoarele parca a facut mai putin, doar o data sau de 2 ori.

Merci frumos

p.s. mai am cateodata si o eroare la regenerarea filtrului de particule, zice ca maful citeste prea putin aer, dar acum nu a fost cazul. eu am crezut ca maful are probleme, dar din test nu pare, nu?

005214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low

salut

un pic de ajutor, va rog?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietenul meu are o skoda octavia 1 1.9 tdi 90 cp, si mi-a spus ca uneori porneste si se opreste cu trepidatii si nu are putere.. iar daca inainte sa o porneasca calca pedala de frana pana se intareste porneste bine si are si forta. M-am intalnit astazi cu el si am incercat sa facem un log in mers(treapta a3a) nu stiu cat de ok a iesit pentru ca era si circulatie.. am observat ca desi avea acceleratia la fund in primele secunde pe laptop imi arata 70-80% nu stiu cat de reusit este logul pentru ca la sfarsit am luat si Limp x_x.. orice parere este bine venita.. Va multumesc!

gabi 3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dnygl94

porneste cu trepidatii poate fi un EGR defectuos

 

opreste cu trepidatii poate fi klapeta shut off din EGR blocata sau nu inchide complet.  ca problema este mecanica ori pneumatica trebuie vazut.

 

Chestia cu pedala de frana trebuie verificat  stutul pompei tandem  si tubul dintre pompa tandem si servo frana sa nu fie fisurat.

 

Logul este destul de ok

 

Se vede clar in log ca maful scade sub 850-900 mg/str dupa ce motorul trece de 3000 rpm.

 

Se mai vede ca valoarea MAF specific ajunge tarziu la 850 mg/str  si aici ar trebui sa fie de la intrarea  in WOT 850  asa ca verifica stecherul / cablurile MAF ului  eventual un contact slabit.

 

DAr daca te uiti si la presiunea actuala  face un overboost de toata frumusetea .

 

Deci una peste alta inainte de a da vina pe MAF incerca sa  deblochezi  geometria, sa curati EGR , si apoi refaci logul sa vedem ce e intradevar cu MAF ul

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc frumos din nou Rune .. spune ca a curatat in toamna EGR cu degresant de frana.. probabil sa fi afectat asta in vreun fel?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O verificare scurta cu tubulatura turbo scoasa nu costa bani, si cu o lanterna si o oglinda poti repede verifica daca  klapeta inchide corect la oprirea motorului. si totodata daca valva EGR inchide corect.

 

Si un EGR blocat deschis care face recirculare non stop poate in cateva luni  depozita cativa mm de calamina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa-i transmit.. multumesc frumos! o seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga si E4, pe la pompa tandem.... din pacate. Nu sunt multe cazuri, dar exista.....

Salut Florin! Pentru mine era postarea aceasra? Eu sunt cam nepregatit, ce inseamna ce ai scris? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 4  se refera la motoarele cu norma de poluare  Euro 4  adica motore  fabricate intre 2005  2008.

 

Si au fost cazuri cand la aceste motoare motorina intra in baia de ulei pe la pompa tandem.

 

Neatza Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.....  multumesc pentru traducere :icon_thumleft:

 

sa aveti o zi cu soare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Chestia este ca acum vreo 2 luni am schimbat pompa tandem pentru ca aveam scurgeri de motorina, banuiesc eu ca pe la garnitura aceea metalica. Aveam Luk pe masina, am cumparat una Bosch (second hand), am montat-o, si de atunci nimic, pana acum. Pot spune chiar ca am observat o sensibila scadere a consumului de carburant. Multumesc pentru traducere si imi scuzati nepriceperea. Multumesc tuturor care se chinuie cu explicatii nepriceputilor si FORUMULUI in general. Spor la toate, baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le multumesc colegilor pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am suparat pe cineva pe aici? :)

Toata lumea ma ignora de vreo saptamana...

Pls, se poate o interpretare pentru logul atasat?

Merci frumos

a.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria e blocata, N75 (comanda) se vede ca lucreaza  dar linia rosie ramane dreapta.

 

Ciclul N18  are niste chestii anormale verifica N18.

 

Dupa ce ai deblocat geometria si ai verificat comanda EGR ului refa logul sa vezi ce e cu MAF ul.

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos de raspuns

am fost la Cipos anul trecut, si el a zis ca geometria la tipul meu de turbina nu se poate bloca? In schimb mi-a marit el un pic comanda turbinei cu o spira, poate asta pare ciudat?

N18 este EGR-ul? pot sa verfic cumva fara sa il dau jos?

 

mai adaug cateva loguri cu treapta 3 si 4, si inca cateva grupuri care mi s-au parut interesante

merci

d.xls

c.xls

b.xls

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva N18 este cea care comanda EGR-ul daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!