Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna seara

Am si eu mici probleme cu niste pierderi de putere, de obicei in treapta a 3-a in acceleratie maxima, parca intrerupe, sau pierde putere pt o fractiune de secunda. in a 4-a nu am simtit. Atasez cateva loguri in a 3-a si a 4-a, puls inca cteva grupuri care mi s-au parut interesante. Ciudat ce se intampla in primul excel, "a", cu egr-ul, de ce se apuca el sa intre in actiune? mentionez ca in acel test s-a simtit cel mai tare, in urmatoarele parca a facut mai putin, doar o data sau de 2 ori.

Merci frumos

p.s. mai am cateodata si o eroare la regenerarea filtrului de particule, zice ca maful citeste prea putin aer, dar acum nu a fost cazul. eu am crezut ca maful are probleme, dar din test nu pare, nu?

005214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low

 

a.xls

b.xls

c.xls

d.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti! am luat astazi un debitmetru de la o skoda octavia de 90 de cai si l-am pus pe golfuletul meu >:d< surpriza! masina mananca asfaltul!!! imi venea sa urlu cand bagam piciorul in acceleratie.. Va multumesc de ajutor!! .. app. pe ce producator sa cer debitmetrul nou? aveti idee care-s mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierburg e accesibil la pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Bosch e ok,mai ales daca gasesti cu piesa veche la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ... dar mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dnygl94

In alta ordine de idei este egal  ca e B  ori P   ori alta marca, important este  sa pui unul nou astfel riscul de a avea surprize este mult mai mic decat la unul SH ( cu toate ca au fost si cazuri cand unul nou  nu a functionat corect...dar cel putin il poti schimba)

 

Si inca un lucru pe care trebuie sa il retii este faptul ca atunci cand MAF ul e dus exista posibilitatea ca si EGR respectiv geometria turbo sa nu fie in ordine, de aceea dupa ce montezi un MAF nou  refa logurile, eventual BS 003  si 011  si un log in mers tr4

 

Eu personal odata cu schimbarea MAF ului  asi face cel putin:

  • verificare/curatare EGR
  • curatre tubulatura turbo + intercooler
  • verificare geometrie turbo

Sunt lucruri mici care daca le faci nu vei castiga 200 PS dar motorul v-a merge sigur in parametri dupa aceste operatii.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel,in RO,verificarile mentionate de tine ar trebui facute cel putin odata pe an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in regula log-ul meu de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Atasez doua loguri, unul din 1 iunie 2013 si altul de azi.

 

De unde ar putea surveni diferentele? 

 

Multumesc

post-47000-0-48502100-1394460477_thumb.j

post-47000-0-07417100-1394460511_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ioneluu

Nu prea este in regula, adica e mai mult varza...

 

MAi jos ai graficele MAF ului si Turbo ului,  si linia rosie (adica valoarile masurate) trebuies in mod normal, sau cand motorul este in regula, sa urmareasca liniile albastre, adica valorile specificate de EDC

 

 

cristi511

diferenta vine de la tdi+ !!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era tdi+ si in primul si in al doilea :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...este vreun motiv pt postul ironic..sau..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Am si eu mici probleme cu niste pierderi de putere, de obicei in treapta a 3-a in acceleratie maxima, parca intrerupe, sau pierde putere pt o fractiune de secunda. in a 4-a nu am simtit. Atasez cateva loguri in a 3-a si a 4-a, puls inca cteva grupuri care mi s-au parut interesante. Ciudat ce se intampla in primul excel, "a", cu egr-ul, de ce se apuca el sa intre in actiune? mentionez ca in acel test s-a simtit cel mai tare, in urmatoarele parca a facut mai putin, doar o data sau de 2 ori.

Merci frumos

p.s. mai am cateodata si o eroare la regenerarea filtrului de particule, zice ca maful citeste prea putin aer, dar acum nu a fost cazul. eu am crezut ca maful are probleme, dar din test nu pare, nu?

005214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low

pls un pic de ajutor?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul nu este deloc ironic , ironic l-ai inteles tu!!

 

Traducerea suna cam asa " Daca ti-ai batut joc de un motor, facand tuning,  atunci rezolva-ti singur problema si nu cersi mila pe aici."

 

PS. si inainte de a te ocupa de tuning ori de diagnoza incerca sa intelegi cum se face un print screen, cum se posteaza un log, etc, si inca o data in plus nu este ironic este cat se poate de serios.O zi buna!

 

Cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: crede-ma ca nu am nevoie de mila nimanui si mai ales de mila unuia  care se crede mai destept decat altii.

 

Legat de tuning ( daca un soft mediu se poate numi tuning) a fost alegerea mea si mi-o asum. Am postat aici incercand sa primesc o parere de la persoane mai avizate decat mine in ceea ce priveste citirea si interpretarea/intelegerea unui log.

 

Iar legat de celalate remarci ale tale, hai sa pastram in limite civilizate discutia ca nu este un forum pentru It-isti (da...e trasa de par comparatia dar nu cred ca stam sa comentam aici abilitatile unuia sau altuia in ceea ce priveste utilizarea unui pc). Daca ma poti ajuta cu o parere legata de schimbarile care au aparut in loguri iti multumesc dar nu imi vorbi cu un ton de superioritate pt ca nu este cazul. O zi buna!

 

Nu face nimic! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modul cum ai pus tu acele loguri ne e cam greu sa le interpretam. Un minim de informare inainte de a face un log si de a-l posta e un "must". Nu te supara pe colegul Rune, pt ca el isi rezerva din timpul personal sa ii explice tie si altora care sunt problemele...

 

Dar daca vii doar, pui o poza si astepti sa ploua cu raspunsuri, fara sa iti dai si tu interesul nu prea merge.

 

Un hint: ca sa poti posta log-urile pe forum trebuie sa le convertesti din csv in xls.

 

O seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune, ce ma sfatuiesti sa fac in acest caz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zig-zag ul ala poate fi cauzat de 2 chestii  de un MAF deteriorat sau de o Geometrie ancrasata.

 

Cu maful se poate rezolva usor inlocuindul cu unul identic de la un coleg, si vazut daca se schimba comportamentul  eventual un loc sa ai alb pe negru.

 

Cu geometria e mai dificil, depinde de cat esti de priceput.. altfel  o vizita la Cipos este mai recomandata decat sa te chinui si dupa cate am auzit nu jupoaie omul.

 

Daca poti face  2 loguri Basic setings  003  si 011 sa vedem   mai clar de unde vine si sa stim si ceva despre EGR, si daca nu descurci cu postatul pe forum  cauta-ma privat si iti dau o adresa de mail

 

Da o privire la  postarea  # 6146 sa iti faci o idee care ar fi minimul necesar sa depistam rapid .

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut_slatina

Demonteaza tija actuatorului de pe parghia geometriei, fara sa modifici lungimea ei!!,  apoi misca parghia Geometriei  , de la un capat la altul al cursei  e vorba cam de 1 cm cu mila sa nu strambi mecanismul  de comanda al geometriei,  apoi  remontezi tija, refaci logul si il  postezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Rune. am sa cer celor de la service sa faca treaba asta. acum am masina in service pentru ca astazi mi s-a aprins martorul rosu de la ulei cu mesajul OIL PRESSURE! STOP ENGINE! Nu stiu ce poate fi. Ma sperie treaba asta. Astept verdictul.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este important de stiut cum e nivelul la ulei  daca era scazut  ori daca era crescut , deoarece  cred ca a ta e un Euro 4 / %  si au fost putine probleme cu motorina in ulei.

 

Si mai e si chestia cu axa pompei de ulei nu stiu exact daca la  modelul tau  are acest sistem cu axa hexagonala, daca este acest tip i a legatura cu EXCALADE  firma unde lucreaza el ( sau cam asa ceva) comercializeaza  o axa cu inbunatatiri , sau o modificare   nu stiu chiar exacta dar intreba.

 

SA ai bafta la verdict

 

Dar e mai bun VW ca Opelul Nu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune, ti-am dat pm. 

 

Aveam aici postate log-urile si prin screen-urile cu masuratorile. http://vwforum.ro/topic/33065-injectoare-pd/?p=2325608

Postarea 6184 este ptr tine! logurile tale le-am vazut si pus in grafic cateva postari mai inainte.

Deci daca poti face Basic Setings 003 si 011 ar fi bine, daca nu incepe cu deblocarea geometriei deoarece asta este in cele mai multe cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!