Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

e bun debitmetru,e inca in plina viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 131 cai trebuie sa arate 1050 si la 165trebuie 1150.... asa stiu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur de raspuns dar nici nu ma asteptam altfel...

btw am vazut debitmetre care dadeau doar cat cerea ecu, doar cele bosch indicau mai mult, oricum banuiesc ca ecu are nevoie doar de valoarea specificata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o Bora 2001, 1.9 tdi, 131 cp dupa 120 urca foarte greu. Am pus-o pe tester si nu da nici o eroare, de la ce o fi? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai erori posibil sa fie debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer si eu parerea celor care se pricep daca este ok , fiind vorba de un 1.9 tdi BXE 105@140 hp by tcm . in cazul in care nu am facut logul bine rog a mi se face observatii si a mi se da sfaturi. multumesc.

log_01_003_010_01Tiganca.XLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic de debitmetru arata cam putin.... dar sa ma corecteze cineva (ma asteptam la 1050 sau 1100)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si EGR e anulat din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Mi-a aparut de curand un sunet ciudat. Atunci cand motorul e la relanti si incep sa accelerez se aude ceva de la EGR. Nu stiu cum sa-l descriu... e ca si cum ar trage aer fals. Dureaza foarte putin, mai putin de jumatate de secunda. Am anulat EGR-ul (am scos furtunul) si nu se mai aude.

Cam care ar putea fi cauza?

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rosty, debitmetru ok(parerea mea) dar presiunea cam mare pe turbo(intre 2800 si 3200rpm), EGR ori a ramas blocat pe recirculare (ori anulat?)

@nt01mus cred ca ti-ai raspuns singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi egr blocat sau anulat nu as fi avut o eroare ceva aparuta pe vag com ? din cate stiu eu nu e anulat asa cred , de blocat nu stiu ce sa zic . Dar inca o data intreb nu ar fi trebuit sa apara o eroare ceva ? in legatura cu presiunea in turbo intre 2800 si 3200 atasez un log acolo chiar pe aceasta plaja e sa zic cuplul cel mai mare . astept pareri in continuare !

nm_canal_20.XLS

Modificat de Rosty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sarcina egr trebuia sa stea la 4,8% la tine sta la 95,2%, la unele modele am vazut ca da eroare la altele ba

cuplul acela il ai ceva mai mare in acea plaja de turatie pt. ca beneficiezi de un tuning gratuit -ai presiunea mare acolo, in mod normal il gaseai ceva mai jos pe la 2100-2500rpm

dupa ce rezolvi problema cu turbina o sa ai un cuplu mai mic acolo si cp evident mai putini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce aveti cu egr... din logul ala nu se vede nimic.... la cele cu vacum sta in blana la 4% la el presupun ca este electronic

daca vreti sa vedeti egr un log la relanti dar sa nu depaseasca 1 min de la ultima accelerare (se inchide automat)

+ presiunea aia in plus se traduce in 0 cai in plus

si il legatura cu debitmetru ... valorile sunt echivalente pt 115 cai ..... nu stiu ce referente aveti... pt 140 cai trebuia sa stea peste 1000

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristibt : problema cu turbina , sa inteleg ca am probleme la turbina :( !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca pe turbina nu sunt probleme.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si la 2.0 tdi EGR e pe vacuum, la fel la toate 1.9 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pardon! electronic! la BKP sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD ai vrut sa spui? E pe vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat unele motoare de 1.9 cat si unele motore de 2.0 au egr electronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti de pe forum....am urmatoarea problema la masina din semnatura...

cand o calc mai tare sub 2000 rpm masina merge in suturi nu trage cum ar trebui sa traga si asa se aude motorul parca se umfla ceva... in iarna mi-a inceput sa faca doar cand se incalzea motorul...acuma face doar cand o calc sub 2000 rpm

in rest masina trage foarte bine dupa 2000 rpm

astept si eu niste pareri ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Fa o diagnoza si vezi ce zice debitmetrul.Sa nu fie si vre-un injector ceva.Filtru de motorina cand l-ai schimbat?Fum nu scoate?

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti de pe forum....am urmatoarea problema la masina din semnatura...

cand o calc mai tare sub 2000 rpm masina merge in suturi nu trage cum ar trebui sa traga si asa se aude motorul parca se umfla ceva... in iarna mi-a inceput sa faca doar cand se incalzea motorul...acuma face doar cand o calc sub 2000 rpm

in rest masina trage foarte bine dupa 2000 rpm

astept si eu niste pareri ms anticipat

verifica furtunele de presiune incepand cu turbina-pana la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Salut. In seara asta am facut si eu 2 log uri la 2 masini.

Prima masina, a mea, Passat b5, 1,9, PD, motor AJM, 115 cp (fisier log Florin);

A doua masina, Fabia 1,9 PD, motor de 101 cp, din 2000 (fisier log Bogdan)

Imi puteti spune si mie cum se preinta masinile, din logurile atasate. Nu stiu de ce au iesit sub forma asta, ca abia invat lucrul cu vag com -ul.

Multumesc mult si astept cu interes raspunsurile voastre.

Florin.txt

Florin.xls

Bogdan.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima vedere ambele au debitmetrele praf, data viitoare can fagi logul respecta urmatoarele conditii: in treapta a 3-a de la 1700 rpm apesi pedala de acceleratie 100% pana la 4000 rpm si fagi log pe 10 si 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

pun un log nou, facut pe gr.3, 10 şi 11, intre 1700 rot si 4000 in treptele 3 si 4, asa cum mi-a zis Cipos (Multumesc!). Pana acum am inteles ca MAF e PRAF.....

LOG_01_003_010_011Florin.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!