Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

totul normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci.

Urmeaza sa fac maine un drum mai lung si o sa incerc sa vad daca trece de 180. Sper treaca si problema sa fi fost de la debitmetru.

Daca o sa se "sufoce" in continuare o sa revin.

Merci mult inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,

Am un Audi A6 4F, 2.0 TDi, cod motor BLB. In urma cu cateva zile am oprit masina intr-o parcare, iar la o ora dupa, am constat la pornire ca mi s-a aprins martorul cu "motorasul" in bord.

In drum spre casa, in treapta 3 sau 4, turometru nu a vrut sa mai treaca de 2000 - 2000 si ceva de ture. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, iar dupa repornire totul a functionat normal cu exceptia martorului din bord care a ramas aprins.

Am pus vag-comul pe masina, iar la scanare am descoperit 2 erori;

1. Adresa 01: Engine - 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

2. Adresa 09: Cent. Elect. - 01494 - Bulb for Parking Lamps; Left (M1) 011 - Open Circuit si 01498 - Bulb for Parking Lamps; Right (M3) 011 - Open Circuit. (erorile sunt atasate in arhiva - "erori_A6 4F.txt").

Banuiesc ca nu exista nici o legatura intre ele. Am sters erorile si cel putin pana acum nu au reaparut.

Masina se comporta cat se poate de normal, trage foarte bine, nu are variatii de turatie, nu scoate nici un fel de fum, cateodata si nu foarte des tremura foarte putin la relanti si acest lucru se intampla timp de cateva secunde.

Am facut cateva loguri in mers la grupurile 03, 10 si 11 si un Log la relanti la grupurile 03 si 13 (ambele locuri le gasiti in arhiva atasata). Sper ca din Logurile in mers sa se poata trage vreo concluzie deoarece au fost destul de scurte si facute intr-un trafic de sambata destul de aglomerat, cu un ochi la bara celui din fata si cu unul la laptop.

Astept o interpretare si poate reuseste cineva sa ma lamureasca care este sau care a fost problema.

erori_si_loguri_A6_4F.zip

Multumesc anticipat si un weekend linistit.

Modificat de wiSeguy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de prima eroare: se vede cloar in loguri ca turbina baga prea multa presiune. Cel mai probabil agata geometria variabila, dar mai poti verifica si actuatorul sau valva N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gemetria sau actuatoru.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In postul #460 am atasat un log...Din cate stiam eu, ultima coloana (D. cycle MAP) arata modul de lucru a tijei actuatorului de la geometria variabila a turbinei.

Din raspunsul dat de colegul swatcat am inteles ca s-ar putea ca geometria sa fi ramas blocata intredeschis...DAR un mecanic spune ca la acel model de motor turbina nu este cu geometrie variabila. Atunci, ce reprezinta valorile din coloana mentionata mai sus?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era vb de un sharan.... si tu ai zis ca turbina a mai fost curatata...... si toate din 99 in colo inafara de 1.4 (si 1.2) tdi au geometrie variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce masina e vb?? din ce vad nu pare sa ai chip..........baga putin mai multa presiune decat necesar si debitmetru arata cam putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era vb de un sharan.... si tu ai zis ca turbina a mai fost curatata...... si toate din 99 in colo inafara de 1.4 (si 1.2) tdi au geometrie variabila

1.2 tdi are geometrie variabila

sal, se poate o interpretare, mentionez ca masina are chip facut la rbn

merci

masina are un soft dar facut easy, turbina baga mai multa presiune fata de specificatii, iar debitmetru este in cadere libera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la 110 cai stock am presiunea 2000 mbari..... si cu cip 2150.....

cred ca cipul e facut gen powerbox....e umblat doar din motorina si geometria se deschide fortat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Si eu am pe ia cip, asa am cuparato cum pot sa stiu daca e cip sau powerbox??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la 110 cai stock am presiunea 2000 mbari..... si cu cip 2150.....

cred ca cipul e facut gen powerbox....e umblat doar din motorina si geometria se deschide fortat

mi-a modificat doar mapa de injectie ca presiunea in turbina sa nu creasca astfel fortand-o, am vnt 15! Din cate spune RBN acum ar trebuii sa am undeva la 135 CP

Sa iunteleg ca ar trebuii sa-mi iau alt debitmetru? daca il scot masina merge prost deci eva ceva face dar din cate spuneti nu face destul!

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum vrei sa scoti cai fara aer... nu conteaza... debitmetru arata foarte putin... incearca cu altu sa vezi ca o sa traga mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, se poate uita cineva si pe Log-ul meu? Log_E1.xls

Am un Overboost, se poate rezolva doar prin curatarea turbinei?

Multumesc,

Eduard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ganea_lau82

salut.am si eu probleme pe la turbina.masina se infige cu greu peste 120 km.am fost la service si am bagat-o pe testar.am facut testu si pe loc si in timpul mersului,cel de la service ma pus s-o turez in treapta a 3 si asa am descoperit k tija capsulei de la turbina nu functioneaza,tipu asta mi-a zis sa cumpar o tija noua costa in jur de 350 ron. ce imi recomandati? nu merge curatata tija aia? unu noua mi se pare cam scumpa, sau da stie cineva un pret mai bun va rog sa-mi raspundeti.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai geometria blocata sau actuatoru....

ganea_lau82: pana nu desfaci actuatoru de pe turbina nu ai de unde sa stii ca e el sau geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Atasez un log al unui AVF:

LOG_01.xls

Pareri? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tipla... nimic de reprosat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o ba da, lipseste chiptuningul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Rog pe cineva sa ma lamureasca in urma raspunsurilor date de Swat Cat aici : http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=998830 . pentru ca s-au sters posturi si nu mai stiu care e raspunsul pentru mine.

Multumesc

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca se referea la tine, debitmetrul tau indica acum corect(dupa curatare)

e ciudat ca nu s-a busit dupa ce l-ai curatat cu wd 40

in legatura cu paletii de la turbo nu stiu ce sa zic, oricum fa mai multe teste poate o sa-ti iasa valori mai apropiate de cea specificata, cel putin la mine asa da, daca cere 2496 imi da 2496 maxim 2508

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa postez si eu logurile la masina mea pe care o am din 2004 de noua de la reprezentanta, si din decembrie 2006(87k km) cu chip de la Voinea

niciodata nu am luat limp si nu a fost curatata turbina

acum masina are 146k km

log pe 03-10-11 si 10-11-20pack.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca arata cam putin debitmetru..........................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce rand? si la ce turatie?

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!