Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mai bine????????? ar trebui să fie perfect, nu?

 

 

Ai un overboost de 0.2 bar mai intinde putin tija actuatorului, pentru a reduce overboostul,  si vei fi si mai multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

păi pe exterior chiar nu era murdar. Nu avea nicio scurgere! trage bine acum! Eu nu prea suport când maşina nu merge bine. Acum însă pe un injector am voaloare câteodată -2.30. Iar pe celelalte de la 0.80 în sus. Ar cam trebui schimbate nu?

Cele cu plus sunt problematice...ce e cu minus doar compenseaza. Motorul sa fie cald cand faci testul. Si vezi ca o distributie iesita din parametrii poate da valori aiurea pe injectoare, deci verifica mai intai asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul e pe -1 pe grupul 4. Îl aveam pe 0 dar parcă îmi consuma prea mult şi aveam fum. M-am uitat la 2 touranuri aduse din germanica şi toate erau cu -1 la avans. Am zis să-l pun şi eu aşa. O fi bun? Doar 2 injectoare le am pe plus.  +0.80 şi +1.00. E posibil să fie valori aiurea şi de la rampa de la inejctoare? Cam cum ar trebui reglată aia?  

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce spune Ross-Tech :

AZV/BKD 2.0l TDI-PD 103kW/140PS

Avans : 004,4,Torsion Value,,Specification: -6...+6 °CF

Injectoare :013 Injection Quantity,Deviation Cyl. 1,Specification (Idle): -2.8...+2.8 mg/Str.

Teoretic esti in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. Ideal pe 4 torsion e 0.00 iar injectoare cred că tot spre 0 să tindă. Dar practic la valorile peste 1 mai ales cu minus deja dau probleme, zic eu. Alte păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este la cele cu "+", pentru ca cele cu "-" trebuie sa le compenseze pe cel cu "+".....trebuie sa nefacem griji in momentul in care unul sau mai multe valori ajung sau depasesc valoarea de "2".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2 cu plus te referi nu? Pentru că în cazul meu e 2 cu minus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu plus de peste 1 ar trebui sa-ti dea de gandit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2 cu plus te referi nu? Pentru că în cazul meu e 2 cu minus

 

da, la cele cu +2 ...... la tine cel cu minus 2, trebuie sa le compenseze pe cele cu "plus".

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

păi alea cu plus de la mine unul e cu 0,80 altul cu 1,06. Deci încă nu-mi fac probleme. Totuşi nu înţeleg de ce corecţia e aşa de mare 2,10 dacă cele cu plus nu-s aşa mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca cel cu -2.1, compenseaza pentru ambele cu plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 


 


Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea datelor din pozele atasate? Mi-am luat tester VCDS dar nu prea stiu sa il folosesc. Pana acum am reusit sa aflu valorile astea care oricum nu stiu ce inseamna prea bine, daca sunt sau nu corecte.. 


 


Masina are urmatoarele probleme:


 


Trepidatii neregulate la relanti


Pierderi de antigel, cam doua degete la 500km.


Nu scoate bule in vasul de expansiune, nu sunt urme de ulei in vas.


NU scoate fum de nici o culoare


Trage destul de bine.


Porneste "la sfert"


Se simte o bruscare la pornire, nu mereu.


 


Dupa ce merg cu o viteza constanta de 30 - 60 km/h apoi reduc si opresc la un semafor, intre 10km/h si 0 km/h se simte un tremurat.


 


Am facut oprirea si scoasa din viteza si cu ambreiajul apasat si tot lafel.


Dupa ce se opreste isi revine la normal desi se mai simt niste trepidatii neregulate foarte mici.


Trepidatia pare ca este influentata de forta centrifuga


 


In momentul in care pornesc motorul lafel, se simte o bruscare, un tremurat in prima secunda dupa ce a fost pornit.


 


Multumesc!


 


POZA AICI: http://bannerweb.ro/teste-vag.jpg


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmăreşte să nu ai vreo pierdere de antigel pe undeva. Poate fi undeva unde cade direct pe fierbinte şi se usucă instant şi nu se vede. BKD e vestit pt problemele de chiuloasă. E drept că după 2006 au schimbat producătorul şi chiuloasele care au C în coadă nu mai au probleme. Dar totuşi ele persistă dacă maşina are mulţi km. A mea era tot cu C în coadă dar cu 380 mii km şi a dat chix. Refritor la trepidaţii las pe cei experimentaţi să se pronunţe însă tind să cred că injectorul cu plus 1 e problema sau poate volantul

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat recent distributia sau ai umblat la ea? Avansul e dereglat putin.

Daca urme exterioare de picurat antigel sau scurs nu sunt atunci posibil ca e garnitura de chiulasa fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul mic. -3.9 Regleaza-l mai spre 0.0.Cred ca e ok si la -1.5 sau -2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru BKD cel mai potrivit e -1. Eu m-am săturat de gâdilat până am nimerit bine raportul pornire-fum-consum şi -1 e cel mai potrivit. Cam aşa vine reglat şi la cele din germania (citit de mine cam la 3-4 maşini cu acelaşi cod motor).

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna revin cu alte *probleme* legate de masina mea. de la o vreme am inceput sa aud un fluierat pronuntat dinspre turbina dupa ce merge masina in relanti sau in frana de motor o perioada dupa care dupa cateva accelerari la liber sau demaraj dispare.acuma am facut si schimbul de ulei si s*a diminuat considerabil suieratul.am pus un video ca va arat despre ce e vorba http://www.youtube.com/watch?v=zqanhFa7ATU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am o problema ,

 

sper ca am postat unde trebuie.

 

Am schimbat acum seara toate injectoarele

 

Masina a mers bine vreo 10 minute mai exact vreo 10 km

 

A inceput sa trepideze rau ca si cum ar fi mers in 3 injectoare.

 

Cand pun testeru vad ca toate injectoarele erau blocate 2 cu minus 2 cu plus la maxim.

 

In schimb nu era nici o eroare , am verificat cablajul totul este ok.

 

Precizez ca nu am reglat injectoarele ... rampele au ramas la fel ca la injectoarele vechi.

 

Are cineva vreo idee ???


Stie cineva cum se regleaza avansul sau unde pot sa vad in vag cat il am eu in acest moment ?

 

Masina este Passat 101 cai AVB

Modificat de Mimis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferență de uzură. Trebuie reglată neapărat rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,


sa mai intalnit cineva cu urmatoarea problema : cand pornesc masina dimineata nu merge turbina deloc, abia dupa ce se incalzeste motorul (la 90 grade) isi da drumul alta data chiar si dupa 10-20 km precizez ca in urma cu 5000km am schimbat EGR-ul nou 


Daca ma poarte ajuta cineva cu un raspuns


Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu 2 log dupa ce am schimbat debitmetru, tot cu unul second, i-am gasit un furtunas vacuum de la actuator turbo si l-am schimbat si i-am reglat si tija actuator turbo. La drum masina se comporta impecabil acum,

post-45694-0-88385400-1381497179_thumb.p

post-45694-0-35182600-1381497189_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitru 23, 

 

Logurile arata  foarte bine, chiar imi plac, dar cum sunt chitibusar nu ma pot abtine sa nu spun nimic.

 

Daca cumva pe timp de iarna iei Limp, datorita valorilor Cycle Duty care in primele 3 sec de WOT  ajung in jurul  lui 90%, mai scurteaza tija actuatorului cu 1/2 tura, daca nu iei limp lasa asa!

 

Sunt sigur ca iti place cum se comporta motorul la schimbarea vitezelor, nu zmunceste deloc , si asta e datorita reglajului tijei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amplitudinea osclatiei pentru presiune turbo e f mare....Incearca, cum a zis si colegul Rune, sa modifici putin cursa actuatorului. Apoi refa logul sa vedem cum stai cu turbina...poate are un inceput de agatat(in primul log esti la limta limpului), pe care il poti corecta din mers mai sustinut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!