Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Selacteaza coloana din excel,click dreapta,Format Cells,Text si da ok

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus dar nu cred că e concludent. Am pedala MOALE uneori când intru în maşină. Nu tare. Turbo nu e murdar, nu curge ulei. Înainte de egr off aveam nişte oscilaţii la turaţii mici, în sarcină ca şi cum era lipsă de alimentare. Au dispărut după egr off

log1-2.txt

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok.Lipseste un punct. Poti incerca si :Selacteaza coloana din excel,click dreapta,Format Cells,Number si da ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e moale pedala atunci posibil sa ai aer in instalatia de frana. Daca e tare atunci e lipsa de vacuum. 

Se pare ca n75 e problematic. La asemenea presiune trebuia sa lucreze la 20 %. Deci la maxim. Dar se pare ca mai mult de 41% nu reuseste. Posibil sa agate tija din el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbim de electrovalva ce comandă turbo nu? nu de actuator


păi din ce văd eu pe aici motorul ăsta nu mai are n75 clasic şi cu bloc de electrovalve. 6q0906625e cod original. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ştiu că la motoarele noi au fost înlocuite cu un bloc compact cu toate electrovalvele. Asta e imaginea din etka. Poziţia 28 este "bloc supape vacuum"

post-27995-0-91346200-1381228948_thumb.j

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se para ca asa arata la tine N75 Solenoid Valve Block


Cred ca ar trebui sa incepi cu verificarea amanuntita a tuturor furtunaselor

post-74110-0-87129900-1381229074_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam da. Însă e o căruţă de bani şi aş vrea să ştiu sigur că ea e vinovată. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. 850 ron mai exact. Deci dacă schimb furtunaşele spre turbo şi tot face, e cam clară treaba nu? Turbina murdară iese din schemă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici furtunase vacuum,apoi dai jos actuatorul fara sa il dereglezi si misti cu mana de clapeta geometriei variabile cara ar trebui sa mearga foarte usor.Daca merge greu ,turbina trebuie curatata.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul are suprapresiune in turbina. Cum poate fi ea generata de lipsa de vacuum, fie din cauza N75, fie a furtunaselor?

 

Axxa84, pentru a interpret corect logul refa-l cum ti-am spus de la importul din csv. Daca nu te descurci, pune-l aici in format csv si ti-l fac eu. 

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In log-ul lui de la 2415rpm la 4137rpm  N75 e blocat la 41,459 % 

Nu e mai bine sa verifice furtunase (strangulate,crapate...etc),N75 care poate fi blocat si dupa sa treaca la lucruri mai complicate gen demontare actuator ,verificare clapeta geometrie...etc?


Uite prima mea parere #5285

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si trebuie sa fie. Dupa 2300 rpm trebuie sa fie undeva intre 40%-43%. Ii sta fix la 41%, probabil pt ca si MAP-ul raporteaza o presiune fixa.

Nu inteleg cum un furtunas strangulat sau fisurat sa poata determina actuatorul sa inchida unghiul vanelor mai mult decat trebuie. Dupa mine ar trebui sa fie invers. Un vacuum prea mare generat de N75, nu prea mic.

 

In fine, poate gresesc. Eu as suspecta in primul rand:

1. geometria

2. softul

 

Dar normal, merita sa verifici orice inainte de a da banii pe vreo piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS Label File Copyright ©  Ross-Tech Engine BMM,BMP, AZV,BKD 2.0l TDI-PD 103kW/140PS

 

011,0,Charge Pressure Control
011,1,Engine Speed,(G28),Specification (Idle): 810...940 RPM\nSpecification (Full Load): 2800...3200 RPM
011,2,Boost Pressure,(specified),Specification (Idle): 900.0...1150.0 mbar\nSpecification (Full Load): 2100.0...2400.0 mbar
011,3,Boost Pressure,(actual),Specification (Idle): 900.0...1150.0 mbar\nSpecification (Full Load): 2000.0...2500.0 mbar
011,4,Charge Pressure,Control Duty Cycle,Specification (Idle): 40.0...90.0 %\nSpecification (Full Load): 20.0...80.0 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axxa84

Fa urmatorul test si urmareste tija actuatorului care trebuie sa faca cursa completa.

Ignition ON, Engine ON (Idling)
Activate Basic Settings / Grupul 11 / apasa ON/OFF/NEXT 

011,3,Boost Pressure,(actual),Deviation (LDR active/inactive): min. 80.0 mbar, max 250 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat blovul ăla de valve cu unul sh evident şi la fel făcea. la 3800 luam limp de fiecare dată. Şi la sfatul lui voinea am dat turbina jos şi la prima vedere era blocată. Se mişca foarte puţin. Însă când am desfăcut-o m-am speriat. Paleţii de admisie erau varză, cred că loviţi de un obiect ceva, vanele la fel aveau urme de lovituri şi erau blocate. Am pus altă turbină refăcută cu miez nou şi deocamdată e bine. Am pus şi un log nou să vedeţi cum stă acum treaba.  Mulţumesc

post-27995-0-98961400-1381253721_thumb.j

post-27995-0-74067600-1381253734_thumb.j

log nou.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut operatia asta intre posturile #5301 si #5308 ???  .Daca da ,esti Speedy Gonzales amigo!  :icon_thumleft:

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos şi montat împreună cu un mecanic în 3 ore :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine????????? ar trebui să fie perfect, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Turbo nu e murdar, nu curge ulei.

Ziceai ca turbo nu e murdar. 

Bine ca ai rezolvat, ai fost rapid. 

Arata bine logul acum.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

păi pe exterior chiar nu era murdar. Nu avea nicio scurgere! trage bine acum! Eu nu prea suport când maşina nu merge bine. Acum însă pe un injector am voaloare câteodată -2.30. Iar pe celelalte de la 0.80 în sus. Ar cam trebui schimbate nu?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!