Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@dzi are dreptate colegul swat cat,este singura anomalie,acum daca l-ai avut vreodata schimbat debitmetru sau nu ai schimbat filtrul de aer poate...

turbo si actuator OK

@cehu debitmetru si turbo ok, dar nu stiu ce sa citesc pe grupurile 4 si 15, sorry nu ma pricep, poate altcineva..

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca nu am schimbat filtrul de aer de ceva vreme dar promit ca luni il schimb si refac un log.Va multumesc pt ajutorul care mi lati acordat credeti-ma sunt din nou linistit :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cehu: totu e bine peste tot.... mai explica simptomele.... in cel mai bun caz sa fie o impresie; in cel mai rau caz o compresie :D

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri!!! Swat Cat si Cristibt :beerchug: ,Swat ma intereseaza si un test de compresie dar momentan nu am timp sa vin la Buc.,am vazut ca ai nr. de tel. in profil cand o sa ma mai linistesc cu treburile o sa te sun sa stabilim o intalnire :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Deoarece in urma unui log facut,debitmetrul si turbina nu livrau cat cerea ECU,am schimbat filtrul de aer(era f imbacsit dupa 15k km) si debitmetrul(era pierburg,nu fusese schimbat niciodata,am pus tot pierburg),le-am inlocuit si am facut log din nou;acum e mai bine,dar tot nu e perfect!Log-urile au fost facute in treapta a 3-a de viteza,in prima poza e vechiul log,in a 2-a dupa inlocuirea filtrului si debitmetrului;ceva pareri?

post-30690-1242081284_thumb.jpg

post-30690-1242081540_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sharanel , frumoasa presiune de la chip tuning dar tot da turbina mai mult...ai mai multi cai decat trebuie acum...in timp...cred ca agata si geometria sau nu s-a refacut planeitatea ...poate cipos spune mai multe

mcornel e mai bine dar presiunea obtinuta de turbina e mai mica decat cea ceruta, cred ca pierzi pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un log

Am avut cateva limp mode si am dus turbina la curatat

nici cu curatatul nu am rezolvat nimic ...tot limp

plus ca am mai schimbat debitmetrul de o saptama si filtrul de aer dar tot am presione mare in turbina

am desfacut EGR-ul si nu misca nimic, deci nu recircula aerul....Se poate sa am presiune prea mare in turbina din cauza egr-ului?

La turbina cum se face planeitatea? din tija de la actuator?

multumesc

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul ok, cred ca agata actuatorul daca spui ca ai dus turbina la curatat

planeitatea se face la turbina, da jos actuatorul si curata-l, sau cumpara altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ce nu inteleg eu,de ce Maf actual nu e ca cel specific,daca la inceput da cat i se cere,pe urma e in descrestere;si totusi debitmetrul a fost schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat timp presiune specificata nu este = cu cea actuala valorile debitrmetrului nu sunt corecte

posibil sa ai un furtun de vacum spart sau n75 obosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turbina m-am uitat si la actuator. am stat cu mana pe tija si cineva tura masina pana la aproximativ 4000 rpm si nu se simte ca ar agata , merge finut , cam lenesh totusi,cred :) ,nu stiu cu ce viteza ar trebui sa se miste.

daca il dau jos cu ce imi recomandati sa il curat?

Maf-ul in relantiv sau in turatie mica nu bate cu cel specificat din cauza EGR-ului care mi blocat pe inchis. In loc sa imi ia aprox 50% de aer recirculatsi 50% de afara, imi ia tot aerul de afara prin debitmetru si de aia in loc de o valoare de 270mg am 470.

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Daca ar fi de vina N75 nu ar trebui sa se vada pe WAG COM?Curios e ca masina trage f bine;s-ar parea ca a fost o neintelgere,am crezut ca postul imi era adresat :)

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swat nu sunt sigur dar lui rage86 cred ca debitmetru e ok si are unul Bosh(adevarat?), pe toate motoarele cu astfel de debitmetre de 110 si 131 cp am vazut valori mai mari- sau te refereai la mcornel-confuzie totala

mcornel nu se vede pe vag com de aceea facem log in mers- masina poate sa traga si mai bine

cred ca tie ti s-a adresat swat cat cu "posibil sa ai un furtun de vacum spart sau n75 obosit"- ne spune acusi cui, nu?

@rage86 n-are treaba EGR aici, oricum dupa cateva minute la relanti ai sa vezi ca se inchide de tot

nu le am cu practica si nu stiu cu ce sa cureti

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat un test din vag com pe electrovalva N239 (cea de la EGR) si nu se simte deloc vacum pe furtun

si nici nu se vede in egr sa se ridice tija , de aceea zic sigur ca nu lucra EGR-ul

da , debitmetru este Bosh nou ,nu reconditionat

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nu ai vacuum sau pierzi pe undeva si atunci actuatorul nu poate corecta presiunea da?

cu frana cum stai ca si aceea e actionata vacuumatic? mai ai frana(servo) la a treia pedala sau numai daca mai accelerezi un pic?

am mers vreo 10k km fara egr cu un surub in furtunul de vacuum si in afara de mesajul de eroare la masinile dupa 2004 nu ai nimic altceva, doar se incalzeste motorul un pic mai greu iarna

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Swat Cat te asteptam sa deslusesti misterul,prea mare e incalceala :) ;Cristi,multumim pt incercarea de a "descoperi" misterul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm :icon_thumright:

vacum am dar nu stiu cat de bun...la egr cred ca nu mai merge electrovalva(n239) dar eroare nu imi da pe ea in vag-com

pe furtunul care merge la turbina la actuator m-am uitat si nu se vede nici nu se aude sa scape vacum...as scoate furtunul din N75 sa vad cum trage dar mi frica sa nu se intample ceva cu turbina, nu stiu daca ii indicat sa scoti furtunul de la turbo in mers

Si daca ma gandesc bine daca stau cu masina si dau 2-3 pedale la frana se intareste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ziceam ca nu e buna presiune pt masurare de debitmetrului ,vb cu MCORNEL

Rage86: ai verificat actuatoru cu mana? e ruginita tija? ziceai a la turbina se misca usor tija de la geometrie...

mai verifica jungime tijei de la actuator sa nu fie reglata prost... prea scurta

daca nu electrovalva n75 ...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul de la turbina cu mana l-am verificat si se misca usor

(din cate imi dau eu seama + un mecani , care mia zis ca vanele si actuatorul is in regula)si nu se vede rugina

Lungimea tijei cred ca ar putea fi problema. Unde am curatat turbina nu cred ca mi l-au mai reglat

electrovalva n75 cum as putea sa o verific? de functionat functioneaza dar nu stiu cat de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva nu cred ca ai cum sa o verifici...... ramane sa elimini restu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de logul asta ?

post-29377-1242228983_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata destul de bine... dar nu inteleg dc spre sf. scade val debitmetrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda

multumesc pentru raspuns, ma apuc de verificari si va anunt exact ce am gasit. :P

Asta arata prea bine ?

post-37405-1242246830_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Asta am scris eu acu ceva vreme si de abia acum am reusit sa fac niste log-uri in mers. De atunci am schimbat debitmetru doar pentru ca am facut rost de el moca. Nu am apucat sa mai ajung la 180 sa vad daca face la fel dar am facut log-urile. Va rog pe cei care stiu cum sta treaba sa va uitati putin sa vedeti daca sunt parametrii normali. Fisierul .xls contine cele trei blocks (003-sheet1, 010-sheet2, 011-sheet3).

Peace.

Log_Complet__003_010_011_.xls

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!