Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

cauta pe firu de la sonda de temperatura sa nu fie vreo rezistenta.... pusa pt a pacali ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci inclin spre actuator, agata si nu reuseste sa corecteze presiunea

si are dreptate aryes13

ghinion,

vezi ca rezolvi rapid cu cipos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,a fost verificat. Nu m-am gandit ce senzorul raporteaza gresit si masina ia LIMP. O sa incerc sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe firu de la sonda de temperatura sa nu fie vreo rezistenta.... pusa pt a pacali ecu

Asta nu se pune pe senzorul de temperatura de MOTORINA ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nt01mus ceea ce ai patit tu nu e normal,nu trebuie sa ai ulei pe acel furtunas :Driver: .La motoarele Diesel pompa de vacuum este prinsa in capul axului cu came unde se afla si ulei (alaturi si de cea de tandem) si mie greu sa cred ca ar fi ceva spart in pompa de vacuum si sa iti bage si ceva ulei in traseul de vacuum.

uite ca iar scrii desi nu vad din ceea ce ai scris ca chiar stii ceva de motoarele astea...ii zice pompa tandem tocmai ca in corpul ei e pompa de motorina si pompa de vacuum care lucreaza in tandem,iar scrii si multa lume o i-a de buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si iarasi apare o mica eroare, 1.4 avand westgate este comandat prin presiune nu prin depresiune(vacum) acel ulei e posibil sa vina din aerul aspirat, in care ajung gazele de carter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul dar sintomele care le am eu la masina nu le are nimeni,in majoritatea timpului nu trage la puterea maxima ,e ceva de genul parca ar avea 90cp apoi isi revine pt 2-3 zile,atunci cand isi revine trage f.bine,dupa aceea iar 1-2 saptamani isi pierde din putere,am facut o scanare si nu are nici un cod de eroare,am curatat turbo,am schimbat toate furtunele de vacum,nu-mi trage aer fals pe nicaeri ,schimbat filtre la fiecare 10 mii toate de la MAN,sunt foarte bulversat daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturii ,astept cu nerabdare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Un log in mers ai facut??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ,zilele astea o sa fac si o sa-l postez,de preferat in ce grupurii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 10 11 din treapta 3a de la 2000 ture

dar mai fa un log suplimentar grupu 4 15 separat de primu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad din log e debitmetru mort... dar trebuia sa iti afiseseze o eroare... incearca un debitmetru de la cineva

nu imi da nici o eroare... ce eroare am e pe senzor temperatura combustibil

Pe masina nu se simte ca ar fi dus maful , trage bine ..se tureaza

Acuma am scos mufa de la el pana imi cumpar altul si acuma se simte ca merge mai rau

Se poate ca limp mode-ul sa il fi luat de la debitmetru?

ms

Modificat de rage86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Fa un log in mers si o sa-ti deai seama ce nu merge , cel mai bine il postezi aici si o sa primesti raspunsuri, daca nu ti-ar merge debitmetrul ar trebui sa gasesti o eroare, pana nu schimbi senzorul de temperatura combustibil nu cred ca are rost sa-i faci log in mers, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) Se poate sa fi luat limp mode din cauza EGR?!?!?! E posibil asa ceva???

2) Cipos dupa ce a vazut logul a spus ca 80% problema e din geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo... asta ti-am zis prima data.... cat timp nu ai erori legate de egr nu are cum sa fie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu un log

sper sa fie facut bine

astept opinii

PS doar print scren am reusit sa fac upload

post-9400-1241462960_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa parerea mea ai niste valori cam "ciudate" la MAF...Turbina si actuatorul lucreaza bine...Parerea mea :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare.Astazi am avut ceva timp liber si am umblat putin al debitmetrul de aer sa vad in ce stare este ca si asa masina parca nu mai tragea bine ca sa "il curat".L-am desfacut(nu am reusit sa il scot din soclul lui) asa ca am dat cu WD-40 pe el si pe lamela(termistorul) din el cu riscul de al strica pentru ca am mai incercat o astfel de curatare dar atunci am dat cu PREVENT(din nestiinta) si l-am stricat.Dupa aceasta curatare cu WD-40 masina trage mai bine si raspunde si mai prompt la acceleratie.Am pus si o poza cu logul facut in urma curatarii debitmetrului.

do10mv.jpg

P.S:Masina este resoftata la 115 cp.Mai am si un zgomot ciudat(huruit,vajait) in frana de motor 2000-900 rpm.Cineva mi-a spus ca imi agata paletii la TURBO.Se poate vedea in log chestia asta?La fel rog si o parere despre debitmetru.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

joky Logul tau este facut de la 3000 de ture.Logul se face in treapta a 3-a de la 1500-4000 cu pedala la fund.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum debitmetru e sigur mucii... cred ca abia trageee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine... turbina trebuia sa mai bage putina presiune dar nu e grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa intelegeti ceva ca nu ma lasat sa-l incarc decat sub forma de word,mai urmeaza sa fac in grupurile 4 si 15 asa cum mi-a recomandat swat cat,astazi sper sa le fac.

Group_A.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

am sa-l refac, tot in treapta 3 a fost facut si acela

dar am dat click pe start cand a trecut acu de 3000

deci dau click pe start la log in momentul in care ajunge acul la 1500 si opresc la 4500

ms mult de informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia log-ul in format csv si arhiveaza-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am postat pe topicul "loguri si interpretarea lor" un log la ASV-u meu

rezulta ca MAF-u are valori anormale

l-am dat jos si curatat cu spray de contacte

era plin de namol

problema e ca acum nu mai trage masina pana in 2000 si ceva deloc

doar dupa o forja parca isi mai da drumul putin

daca scot mufa, masina merge la fel cum a mers pana nu am curatat MAF-u

precizez ca am sters eroarea si tot la fel face

acum intreb,

pot circula cu mufa scoasa pana cumpar alt MAF?

sau sa merg cu mufa pusa?

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!