Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Asa zic si eu. Actuator blocat sau geometrie murdara,blocata. Dar daca zici ca turbina a fost reconditonata, atunci trebuie sa fie ok. Totusi verifica si contrapiulita de pe tija actuatorului, poate s-a slabit si tija s-a dereglat.

Probeaza si membrana actuatorului, poate s-a spart. Trage cu gura din ea, pune limba pe furtunas si vezi daca tine vacuumul.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lau, daca se spargea membrana actuatorului, nu avea cum sa faca suprapresiune.... ci nu ii facea mai deloc presiune

Mac - mergi sa-ti verifice - regleze actuatorul. Daca tot nu isi revine, trebuie verificata geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitot la postul 4259 imi raspunde cineva orice sfat e bine venit!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un log aranjat ca lumea....asta e amestecat aiurea. Schimba extensia la fisier din .csv in .xls si il poti posta aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti, intradevar la service au adus alta turbina (reconditionata) si cand au montat-o nu au mai verificat nici o tija. Problema era din actuator reglat aiurea, cand porneam motorul abia se ridica (nici cu mana nu mai mergea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi supun atentiei voastre un log la un passat cod motor avf

toate sunt ok pana la consum

acesta e undeva la 14,15% pe distante pana la 8km

si undeva la 10 11 % la mersul mai mult in oras

mentionez ca acum o saptamana dupa un drum de la constanta la bacau stand la semafor si verificand pe BC timpi consum etc ce am facut de la constanta la consumul instantaneu imi afisa un consum de 1,0 l/h lucru care ma cam pus pe ganduri

de aceea supun atentiei voastre acest log cu ventualele explicatii

multumesc anticipat Monday 4 February 2013 17:14:06 038 906 019 GQ 1.9l R4 EDC 0310SG 1524 Group A: '010 Group B: '011 MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% Marker STAMP mg/str mbar % STAMP /min mbar % 0.71 289.1 979.2 982.8 11 0.35 861 1152.6 982.8 19.9 1.43 450.8 979.2 1017.9 28.2 1.07 1071 1162.8 994.5 19.9 2.15 504.7 979.2 1146.6 28.6 1.79 1218 1193.4 1088.1 20.7 2.87 480.2 979.2 1240.2 41.6 2.51 1281 1213.8 1193.4 23.9 3.59 681.1 979.2 1719.9 53.7 3.23 1932 1662.6 1380.6 29.1 4.31 583.1 979.2 2059.2 0 3.95 2730 1887 2082.6 66.1 5.03 769.3 979.2 1462.5 59.6 4.67 1995 1142.4 1485.9 40.2 5.75 1249.5 979.2 2340 81.2 5.39 2016 2274.6 1813.5 42.6 6.47 1112.3 979.2 2562.3 85.1 6.11 2583 2346 2772.9 84.1 7.19 1033.9 979.2 2386.8 21.2 6.83 3192 2346 2445.3 76.9 7.91 514.5 979.2 1357.2 14.5 7.55 2940 1030.2 1719.9 49.8 8.63 1078 979.2 1872 100 8.27 2247 2315.4 1392.3 35.1 9.35 1127 979.2 2620.8 100 8.99 2520 2346 2480.4 73.3 10.07 1033.9 979.2 2316.6 100 9.71 2793 2346 2398.5 68.9 10.79 1024.1 979.2 2328.3 100 10.43 3045 2346 2316.6 69.3 11.51 1029 979.2 2351.7 100 11.15 3276 2346 2328.3 70.1 12.23 999.6 979.2 2386.8 100 11.87 3486 2346 2375.1 72.9 12.95 960.4 979.2 2363.4 100 12.59 3696 2346 2375.1 75.3 13.67 921.2 979.2 2293.2 100 13.31 3885 2325.6 2316.6 74.9 14.39 499.8 979.2 1450.8 0 14.03 3528 1050.6 1872 51.4 15.11 490 979.2 1193.4 0 14.75 2289 1009.8 1263.6 43 15.83 431.2 979.2 1123.2 0 15.47 1281 999.6 1146.6 29.5 16.55 465.5 979.2 1099.8 0 16.19 903 1081.2 1111.5 19.9 17.27 450.8 979.2 1088.1 0 16.91 903 1081.2 1099.8 19.9 17.99 343 979.2 1076.4 0 17.63 903 1071 1088.1 19.9 18.71 289.1 979.2 1041.3 0 18.35 882 1081.2 1053 19.9 19.43 235.2 979.2 1017.9 0 19.07 903 1071 1029.6 19.9 20.15 186.2 979.2 1006.2 0 19.79 903 1071 1006.2 19.9 20.87 166.6 979.2 994.5 0 20.51 882 1071 994.5 19.9 21.59 200.9 979.2 982.8 0 21.23 882 1071 982.8 19.9 22.31 259.7 979.2 982.8 0 21.95 882 1071 982.8

19.9

imi cer scuze pt postarea logului dar nu a vrut in niciun fel sa se ataseze

vai ce panarama a iesit

imi cer scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat problema de la postul 4259.....sa lungit tija cu 1mm cea de la actuator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut astazi un log in mers la passat, are motor 1,9 BKC Va rog sa imi spuneti care ar fi problemele. Va Multumesc!

 

post-102560-0-03445700-1360168587_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan - un pic de suprapresiune - banuiesc o geometrie murdara.

 

snakes - logul se face pe 003, 010 si 011. E ok in rest.

 

verifica valorile pe injectoare (temp apa peste 80 grade)- 013 si pe 004 valoarea avansului axei cu came - fa loguri si pe ele si ne uitam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc florin pt ajutor

totul este ok nu am erori porneste la sfert trage de rupe numai consumul asta pe distante mici si temperaturi scazute ma dispera

ar fi totusi o hiba

avansul axei cu came e undeva la 2,6 

un pseudomecanic care mia facut distributia prima oara nu a folosit acele cale speciale de blocat axul cu came ci a folosit un surub ceva o improvizatie 

iar acum la a doua schimbare de distributie mecanicul a reusit sa aduca la valoarea asta de la 5 cum a facuto pseudoomecanicul

daca e de la asta am sa stau pe capul lui o zi pana o face sa fie cat mai mica de zero

dar e de la asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca valoarea este pozitiva, nu e de la asta.

 

daca valoarea este cu -, atunci este una dintre cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valoarea e pozitiva

si este inttre parametri msa zic asa 

ce sa fie ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare.Am si eu un tacanit enervant la motor si se aude cel mai bine din interiorul masinii,daca stau in fata masinii nu se aude nimic doar cum toarce motorul.Tacanitul acela se intensifica direct proportional cu acceleratia.Ma gandeam sa fie de la tacheti dar aceia se aud doar putin cand pornesc motorul (5 sec) dupa care e liniste.Ar putea sa fie distributia pusa gresit sau am vazut pe aici o chestie cu avansul marit care poate sa duca la astfel de sunete?Am facut si eu un printscreen cu injectoarele si avansul dar nu stiu care e valoarea ok.Multumesc

post-116195-0-36401600-1360317933_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt ok, avansul e bun si el(dar se poate si mai bine, adica sa il reglezi la 0.0). Tacanitul acela iti poate provine de la vreun rulment...cel de la ventilator, sau cel de la alternator,rolele de la distrbutie, etc. Cel mai bine e sa asculti cu urechea atent de unde se aude, si sa vezi ce se poate face. Iti dai seama ca  noi de acasa de aici nu putem sa-ti spunem de la ce e tacanitul, deoarece cauzele pot fi multe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Deci tacanitul acela nu este de la avans?am incercat sa ascult pe langa motor dar nu pare sa se auda.Ei in momentul in care intru in masina se aude (parca ar fi masina de cusut cand o turez) dar nu pare a fi tachetii..o sa verific in zona alternatorului..ori poate e o piesa ce intra in rezonanta.oricum o sa incerc sa fac o filmare din interior si exterior.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Am gasit ceva dar nu prea cred ca ar fi de acolo.In zona curelei de accesorii,e un capac din plastic (scut cred) care s-a deplasat si am vazut ca a frecat pe fulie care de la turatii s-a cam topit si gaurit dar nu cred ca ar fi zgomotul de acolo mai ales ca din exterior nu se aude decat sunetul motorului.Om vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut  un log in care am constatat ca nu prea se regleaza presiunea am tot timpul presiune mai multa decat imi cere ECU cu pana la 200 mbar in plus.Mai demult maisna a luat limp mode, si am avut o eroare pe N75 apoi am sters-o si multa vreme nu a avut probleme dupa care a inceput sa tarag mai greu din nou,dar azi cand am facut diagnoza nu mai era eroarea,eventual o sa incerc sa schimb N75 de proba ca e mai simplu sa refac logul si daca nu da bine sa schimb pompa de vacuum,ceva idei?pareri?

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea log-urilor atasate.

 

Multumesc.

 

post-14493-0-17114500-1360496965_thumb.j

post-14493-0-31163600-1360496972_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suprapresiune cat china ,nu iti intra in limp mode? ai 600 mbar in plus peste cat cere ECU,eu zic ca ai o turbina foarte murdara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este a unui coleg de munca ..Passat b5.5 cod motor avf.

 

Intra in limp dupa 3200-3500 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina jos la curatat urgent daca nu vrea probleme mai grave

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce probleme mai grave? inafara ca va cadea in cap cand ii mai draga lumea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Nickyanl
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!