Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

probleme pe partea de vacum sau pompa de vacum, verifica scaparile de aer cosmin, in momentul cand pornesti e normal sa coboare tija, d nu coboara scoate furtunul care merge la turbina din n75 si in locul lui pui degetul , trebuie sa simti destul de binisor cum trage vacum, dc nu simti nimic incerci cu un n75 de proba nu cumva problema sa fie mai departe, cu stutul de la pompa de vacum cum stai, furtunasele de vacum in ce stare sunt, cand dai jos actuatorul verifica dc geometria lucreaza usor, nu are importanta dc e curatata de 3 luni cum nu are importanta dc e curatata de o zi, dc geometria e obosita cum si cred ca va ncepe sa agate destul de repede, de aceea cand desfaci sa cureti o inlocuiesti ca nu e decat 200 de lei si nu e un capat de lume,

dc actuaorul nu inchide geometria ar trebui ca masina sa nu traga si astfel nu va intra in limp ca va ramane maxim deschis , binenteles dc este actuatorul bine reglat si geometria nu agata in partea superioara.

verifica cum am spus si ce am spus si posteaza logul,

P.S. DjMarinik logurile arata bine, nu se vede nici o problema, ai vreo problema? sau ai vrut numai sa fi linistit :)

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad in loguri nu prea as zice ca ai probleme la n75, geometria mai degraba sau actuatorul ,dar tind spre geometrie, avand soft si geometria uzata se blocheaza foarte repede la loc, la fel am patit si eu, am pus geometrie noua si nu am mai avut treaba cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

Salut colegi!am si eu o problema la un motor ahf am facut un log in mers si mi-a dat eroarea din poza.va rog frumos imi puteti da un sfat?as vrea sa va mai rog sa-mi spuneti cum verific furtunasele de la vacum.va multumesc!

post-115459-0-58414000-1359140996_thumb.

log alex cu aer pornit.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Poti sa imi verifici si la mune te rog?e log.ul facut facut in treapta 4.a si l.am postat pe pagina anterioara.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pop Cristian.....Pe la 1800 ture se aude un zgomot ca si cum ar agata doar ca nu se aude mereu si vroiam sa vad daca sunt ceva probleme, o sa schimb furtunasele si o sa desfac furtunul de la turbina sa vad daca tija are joc daca nu cred ca o trimit la curatat.Multumesc frumos.

Modificat de DjMarinik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius in principiu logul e bunicel, e o mica problema si cred ca la actuator, la inceput ai un mic spike cae se corecteaza, presiunea urca inca putin mai departe dar iarasi se corecteaza, oricum atata vreme cat se corecteaza e bine, verifica actuatorul nu cumva sa fie ruginit si sa nu mearga cum trebuie, dar la fel de bine momentan o poti lasa si asa, mai ai drum lung pana sa iei limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Multumesc pt raspuns.Totusi pe mine m.a speriat limp.urile care le luam acum 3-4 saptamani.Am mers cu ea putin mai turata si vad ca acum nu mai face nimic.Adevarat ca tija aceea e ruginita destul de bine.Singurul lucru care ma mai sperie e suieratul care se aude cand schimb viteza si se aude si cand opresc motorul (zico ca e un aspirator pe care il opresti) se poate auzi de la egr sau din alta parte?pana acum nu a consumat gram de ulei.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

va multumesc pentru raspuns!sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad in loguri nu prea as zice ca ai probleme la n75, geometria mai degraba sau actuatorul ,dar tind spre geometrie, avand soft si geometria uzata se blocheaza foarte repede la loc, la fel am patit si eu, am pus geometrie noua si nu am mai avut treaba cu ea

ai avut dreptate, agata geometrie, daca trag de tija in jos si ii dau drumul nu isi mai revine pana sus, trebuie sa imping puternic de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce se intampla insa de cateva zile dupa ce pornesc din loc dimineata la primele accelerari line,am inceput sa am probleme,mai ales azi s-a accentuat si mai tare problema,si anume de exemplu ii dau din 1, 2 insa parca a un lag,apoi se tureaza incet si lin pana la 2000 rpm(mentionez ca schimb la 2000 rpm la rece,exact dupa ce pornesc dimineata), apoi i-am dat a treia din a doua si parca am avut limp mode,nu s-a mai accelerat deloc,apasam si degeaba,apoi isi dadea drumu cu greu,dupa cateba incercari si dupa 400-500 de metrii incepea sa isi revina ,apoi totul a intrat in normal,mentionez ca masina trage foarte bine,se tureaza,n-am limp mode,ieri am mers cu 190 si masina avea putere din plin.De la ce sa fie?injectoare?turbo?pompa tandem?nu imi explic,pe log iese totul bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa si tu motorul 3-5 min sa se "incalzeasca " nu pleca direct,sa ia turbina ulei bine,si schimba pe la 2500 sa cazi pe cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum iti merge geometria si actuatorul? am patit si eu agata geometria in partea de jos, la rece geometria nu inchidea de tot si pana in 2000-2200 parca aveam limp si aceleram degeab, dupa isi dadea drumul, intr-un final a pus geometrie noua si de apx 2 ani nu am mai avut probleme de nici un fel, geometria o verific cel putin o data pe saptamana, am fost dezamagit de actuator sa vad ca dupa 2 ani nou fiind e plin de rugina si axul parca incepe sa mearga mai greut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai geometria e noua,actuatorul e vechi,dar nu pot sa inteleg de ce doar la rece agata si la cald trage motoru de rupe:d cel mai probabil e actuatorul pe duca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha..asa patesc si eu...se intampla rar doar la prima pornire nu?dupa care masina merge normal...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa fac și eu un log în mers dar nu știu ce câmpuri sa selectez.

as fi interesat de funcționarea egr și a canistre de carbo mc

s1 cm10 jellybean

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io cand ziceam ca iau limp in treapta 1 ziceati ca sunt nebun...ca nu are cum...

Prima solutie a fost sa ii pun surub la furtunul de vacuum al EGR-ului...a mers foarte bine o perioada si acum face din cand in cand si cu EGR anulat...

Din cate imi aduc aminte tu il aveai activ...incearca asa si vezi ce se intampla...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu in treapta 1 am probleme,in treapta 3 imi facea figuri,azi nu a mai facut,cine stie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi vin si eu cu o problema la voi,acum cateva zile masina mea a intrat in "limp mode",am schimbat supapa vacuum de la turbo pentru ca avea membrana sparta,am curatat turbo..verificat instalatie vacuum iar dupa toate astea din nou "limp mode" dupa 3000 de ture in a 3-a.

Am facut si un log in mers sperand ca ma poate ajuta cineva sa il citest,il atasez aici. Multumesc!

si eroarea care apare cand intra in "limp mode" :

17958 - Charge Pressure

P1550 - 35-00 - Control Deviation

Log in mers.txt

Modificat de Iuliannj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a reglat supapa(actuatorul) cea noua in corelare cu turbo-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul a fost facut,dar nu sunt sigur ca sa reglat bine,l-am vazut pe mecanic cam nesigur pe ceea ce facea....la reglat dupa cel vechi din cate am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul bun ar trebui sa se vada din log-uri in mers,eu nu ma pricep sa le interpretez dar sunt colegii care se pricep,putina rabdare.Fa un log cu noul actuator si posteaza-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!