Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Multumesc inca odata Laurentiu, nu stiu daca are vreun efect curatarea debitmetru sau daca se face...

Acum ca sa tot profit :P , atasez si la cumntatul meu la skoda OII...

Multumesc anticipat

log skoda gica.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa logul in grupele 003,010 si 011 sa vad cum lucreaza egr-ul si debitmetrul. La prima impresie arata bine,masina trage foarte bine la kick-down.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca odata multumesc ,deci pe partea de turbo nue problema ??? geometrie care agata sau altele?? ca are un suierat intre anumite ture....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa lungesti tija si sa te gandesti la o modificare de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca masina are turbina vnt 17 si soft,de ce spui ca trebuie sa umblu la soft ce este in neregula cu el?

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci incearca sa reglezi tija dupa soft. Verifica si starea actuatorului sa nu fie defect (ruginit, arc rupt etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa fac ce mi ai spus, multumesc pt sfaturi si pt timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati si pe mine cu o parere la logurile din post-ul de mai sus #4184 ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui lungita tija. N75 lucreaza din greu ca sa corecteze presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.cred ca am aflat de ce se aude mai tare turbo si suieratul ala cand schimb vitezele..am redicat.o pe o rampa si am toba fisurata imediat dupa catalizator si se accentueaza sunetul produs de turbo (cel putin asa mi.au explicat mecanicii) cand era ridicata se auzea doar usor sunetul de turbo.asa ca cei care mai aveti probleme asemanatoare nu strica sa verificati esapamentul.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca se vor vedea cum leam salvat eu dar incerc

UITATIVA SI INCERCATI SA MA AJUTATI

l-am facut in mers asa cum ati spus voi

vedeti ca am facut doua poze la un log

VA MULTUMESC MULT

post-15195-0-22950200-1358960663_thumb.p

post-15195-0-28694200-1358960678_thumb.p

Modificat de generalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere despre acest log. Multumesc

Mie mi se par ok valorile.

@generalul

Am impresia ca ai facut log-ul cand erai deja in limp.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log la un vw beetle, care a avut un limp,(am gasit si o eroare, pe care am sters-o si nu a mai reaparut.-17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent)

Masina a scapat de limp, insa trage cam greu.

Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011r.xls

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai facut log-ul erai in limp. Vezi sa nu fii sarit vreun furtun de la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci!

Cat timp a avut eroarea respectiva, masina nu trecea de 3000 si atunci am crezut ca e in limp. Dupa ce am sters-o nu a mai reaparut, si masina se duce pana la 4000, dar trage greu in continuare....deci ramane de verificat turbina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.o sa refac si eu azi log.ul dar in treapta 4.trebuie neaparat turat pana la 4000 ture in treapta 4? si inca o chestie..se poate vedea cuplul motor pe vag atunci cand fac testul?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin verifica furtunele de vacum cele subtiri intre n75 si turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare tuturor.Am mai facut azi un log in treapta 4 de data asta.Nu am reusit sa ajung la 4000 ture dar e pe aproape.Daca imi poate interpreta si mie cineva ce e bun si ce nu e bun :D Multumesc mult

LOG-01.xml

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o SOT motor ASV, imi intra in limp si ia eroare P1557 Positive deviation daca o calc mai mult de 3500RPM. am facut log (momentan nu il pot atasa) iar presiunea pe turbo cand sunt pe acceleratie de la 2500 rpm in sus, continua sa urce de la 2000mbar pana la 2570 cand intra in limp. turbo e curatat de 3-4 luni, actuatorul este nou, banuiesc N75... am pus astazi unul second dar problema a ramas acceasi, posibil sa fie defect si acesta. exista o modalitate prin care se poate verifica N75-ul ?

am insa o nelamurire cu functionarea turbinelor. la majoritatea pe care le-am intalnit, la pornirea motorului actuatorul trage de tija, iar cand accelerezi si ar trebui sa faca presiune, actuatorul elibereaza tija. la mine insa, la pornirea motorului actuatorul nu misca tija deloc, iar daca accelerez trage de tija si face presiune. este corect, sunt 2 sisteme diferite, sau a mea are probleme ?

Modificat de cosmin19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!