Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

regleaza actuatorul si ca sa afli problema faci un log, din presupuse nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu..la oprire...se aude sunetul acesta?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miercuri am sa merg sa reglez actuatorul,nu stiu dc s-a dereglat ca nu s-a umblat la el.Lawrentzyu sunetul acela mi se pare ca suna normal,e turbina cum se opreste,asa mi se pare mie.O sa pun un video sa vezi cum suna la mine.

Video003.3gp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat pentru un Touran, 1.9 BKC cu ~ 400k km in ECU si 180k pe bord.

Multumesc anticipat pentru pareri

tr3_BKC.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc inca nu iei limp cat de repede vei lua esti la un pas, urmeaza sa cureti turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia deja limp...a fost desfacuta turbina, are putin joc geometria(asta mi-a zis mecanicul) dar nu a avut momentan proprietarul bani de schimbat.

Dar de ce se amortizeaza asa greu presiunea facuta turbo? Actuatorul se misca usor sau f usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca in momentul cand n75 trebuie sa corecteze elibereaza vacumul iar actuatorul ar trebui sa impinga tija la geometrie , dar aceasta dc agata forta pe care o are actuatorul nu e deajuns sa forteze geometria sa deschida vanele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si mi-a reglat tija la actuator si tot asa face masina,adica are acel sunet si intra tarziu turbina,mi-a spus ca nu am destula tensiune la electrovlava,am undeva la 5V.la voi cat e?

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Dragi Colegi,

intampin si eu o problema: GOLF 4 1.9 TDI MOTOR AHF 110 Cp ( DAR merge cu ecu si instalatie de ALH caci inainte am avut alh dar s-a stricat si l-am inlocuit cu ahf)

In Localitate masina merge perfect trage nu simt lipsa de putere dar mi-au spus prietenii cand accelerez scoate masina fum dar nu exagerat de mult. (cand accelerez mai tare adica peste 2000rpm)

Problema este in afara localitatii...doar la drumuri mai lungi, cam dupa 150 de km parcursi masina se GATUIE si abea pot accelera pana la 2000rpm si acolo se opreste. si scoate un fum destul de urat in spate.

DACA opresc motorul si il repornesc totul revine la normal, dupa ce parcurg iar inca 150km aproximativ iar incepe.

Tin sa precizez ca masina merge perfect pana sa am aceasta problema, se accelereaza perfect indiferent de turatie pana chiar la 5000 aproape rpm,si vmax am mers si 180 constant in germania pe autostrada.fara nici o problema, doar apare aceasta gatuire si nu trece de 2000rpm

PRECIZEZ ca TURBINA este RECONDITIONATA de dl. Cipos de pe forum de 14.000 Km, Am mers turat cu masina schimbat tot timpul la 3000rpm. NU MANANCA ULEI !

eu am intuit ca este DEBIMETRUL semi-defect, si cu aceasta ocazie am avut unul la indemana de la dezmembrari motor ca al meu si am facut LOGURI CU FIECARE DEBIMETRU in parte sa vedeti care este DIFERENTA INTRE CELE DOUA.

cu debimetrul "nou" simt ca masina trage mai bine fata de cel vechi.

sper sa fie debimetrul si sa nu am probleme iar la turbina ca-i dau FOC. !

MULTUMESC anticipat dragi colegi !

LOG-01-003-010-011Debimetru-Vechi.xls

LOG-01-003-010-011Debimetru-Nou.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa ii faci o adaptare la soft, sa corespunda cu motorul care il ai tu acum pe masina.

Abia dupa aia, trebuie vazut mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, sa ii fac o resoftare la ecu de alh adica sa il duc la 110 cp sau mai mult sau sa fac rost de softul de ahf si acela sa il adaptez?

de log ce zici este bun debimetrul nou/vechi?

eu stiu ca ahf-ul este indentic cu alh-ul doar ahf-ul are injectoare ce deschid mai repede am inteles si soft-ul difera in rest e identic bloc pistoane chiulasa etc...

nu inteleg de ce merge bine in oras si afara dupa ceva km parcursi face figura asta, nu am avut erori stocate nimic in legatura cu turbina sau alte probleme...

multumesc

Modificat de JustinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele deschid la fel ca si la alh diferenta e ca ahf are duza mai mare decat alh-ul, ai nevoie de softul de ahf, tine cont ca alh e euro 3 si ahf euro 2, deci desi functionarea ar fi asemanatoare nu prea e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu problemele mele. Cred ca am reusit sa le rezolv. Pe scurt luam limp la turatii mici cu deviatie negativa. Curatat turbina schimbat N75, pompa tandem, anulat EGR, verificat furtune vacum si intercooler, schimbat actuator turbo, reglat tija de n ori si schimbat MAP cu altul de pe un passat. Rezultatul acelasi tot luam limp la turatii mici. Astazi am zis sa verific MAP cu motorul pornit pe loc in grupul 11. Cand ce sa vezi, surpriza, aveam MAP specificat 1020 mbar si actual 836 mbar. L-am sunat pe un prieten tot cu Sharan, cand verific la el avea specif. 1040, actual 1020. Am schimbat MAP-urile intre ele, al meu pe masina lui si invers. Masor la el are spec 1040, actual 836. Masor la mine am spec. 1030, actual 1009. Am facut si un log cu Map-ul lui si am D-cycle MAP pana la 94%. Mentionez ca de disperare ca numai facea turbo presiune, ieri am ajuns cu reglajul tijei la minim, adica scurtata de tot. Atasez 2 loguri cu tija scurtata de tot log 02 este cu MAP-ul meu si log 04 este cu MAP-ul colegului. De mentionat ca numai ia limp. Ramane sa reglez tija. Un sfat la loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Imi da eroare de server la upload. Mai incerc odata. Tot nu vrea. Am sa incerc mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot posta logurile.

Cristi se mai poate resuscita map-ul cu o curatire cu alcool tehnic sau alte soluitii? Sau odata ce a inceput sa dea diferente nu se mai poate face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius711 map nu are nimic, cel care il ai pe masina acum este de 3 bari si tie iti trebuie de 2,5. Daca te uiti la seria lui o sa vezi ca se termina cu C si tie iti trebuie cu B, cineva l-a schimbat si nu a tinut cont de asta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am reusit sa incarc logurile.

Terrabyt s-ar putea sa ai dreptate, insa eu am masina de 6 ani si nu am schimbat MAP-ul niciodata. Intradevar difera codurile eu aveam marca BKP, iar colegul Bosch. Masina mergea perfect pana i s-a pus pata. Am ajuns la capatul rabdarilor. Toti mecanicii dadeau din umeri ca o fi aia, ca o fi ailalta. Am verificat si am schimbat tot ce se putea si rezultatul era acelasi. Mai ramanea sa schimb turbo. Si ce surpriza asi fi avut sa dau o groaza de euroi si masina sa ia limp!!! Cred ca turbam. Spuneti-mi daca merg cu furtunul de vacum de la EGR suspendat (blocat cu un surub) pt ca este sparta membrana, risc sa se defecteze si altceva la motor? Doi mecanici mi-au spus ca nu este bine sa merg asa ca nu degeaba l-a montat neamtul, ca are rolul lui si tind sa cred ca au dreptate.

Ambele loguri sunt cu tija la actuator scurtata la maxim, log 02 este cu MAP-ul meu si log 04 este cu MAP-ul imprumutat. Mai multe explicatii sunt in postul 3853.

Rog comparati si dati-va cu parererea.

log 02.xls log 04.xls

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge cu el suspendat, nu se intampla nimic. Infunda furtunasul de vacuum de la el, cu un surub - dupa care vezi cum merge.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin , imi poti spune si mie te rog daca debimetrul meu vechi e bun? si cel "nou" din dezmembrari ?

sa stiu daca sa-l cumpar sau nu pe cel "nou" ca l-am luat in proba momentan sa vad ce spuneti si voi.

fisierele cu logurile sunt mai sus in primul post al meu.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin - l-am infundat cu surub si motorul merge mult mai bine, dar parca mai zgomotos.

De MAP ce zici se poare curata cu ceva? Isi mai revine sau daca da eronat s-a dus de tot.

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi ziceti va rog ce tensiune trebuie sa am pe firul care alimenteaza electrovalva N75 pt turbina?

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne mai raspunde si noua cineva?

Am reglat astazi tija la actuator. O parere despre logurile de mai jos. Ambele sunt in treapta a 3-a. Si rog raspunsuri si la posturile anterioare.

Multumesc.

log 1.xls

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Terrabyt - ai spus ca eu trebuie sa am MAP cu terminatia seriei cu B. De unde stii? Al meu este BPK si are terminatia C si cel pe care l-am imprumutat de pe alt Sharan este Bosch, tot cu C si da bine. Masina merge de rupe cu ala. Si daca asta cu C este de 3 bari, nu este mai bine pt ca poate citi presiuni mai mari? El trebuie sa inregistreze presiunea si atat. Parerea mea.

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne mai raspunde si noua cineva?

Am reglat astazi tija la actuator. O parere despre logurile de mai jos. Ambele sunt in treapta a 3-a. Si rog raspunsuri si la posturile anterioare.

Multumesc.

log 1.xls

Logurile par a fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!