Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ce i-ai facut? Ai dat jos turbina si ai curatat-o sau si-a revenit singura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce i-ai facut? Ai dat jos turbina si ai curatat-o sau si-a revenit singura?

I-am dat cu spray WD-40 la axul ala unde e prinsa tija actuatorului si am miscat cand sus cand jos si s-a deblocat sa zic asa...Nu m-ai inchidea...ramanea deschis vreo jumatate de cm cred. Si-a revenit.

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si cristian iti zic si eu:este o mare frectie ce ai facut tu acolo,nu ai rezolvat mare chestie.Cel mai bine te duci la Ciprian sa se uite /curete geometria pentru ca sigur e murdara si sa verifice actuatorul.Nu este o chestie de durata cu WD-40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu e o chestie de durata ca turbo nu a functionat pe masina cateva luni pana sa mi dau seama ca actuatorul nu funcioneaza si s-a depus acolo rugina si toata asta...Sper sa mearga macar 2-3 luni si dupa ma duc sa o reconditionez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si-a revenit cu metoda "spray" inseamna ca era tija blocata ...ca la geometrie nu cred ca a ajuns wd40. Deci s-a rezolvat oarecum problema.

DAR tinand cont ca tija a fost blocata mult timp deci si geometria e murdara...asadar, cum spuneau si colegii mai sus, nu scapi fara a curata turbo.

Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, am si eu nevoie de putin ajutor daca se poate.azi mi-am luat o interfata pentru masina mea, un golf 4 din 2001 1.4 16v, si la prima scanare am gasit doar o eroare si anume:

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Sper ca ma puteti ajuta sa imi dau seama ce senzor este stricat si daca e stricat.mii de multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vb de senzorul de temeratura, fir intrerupt sau e defect chiar senzorul. Incearca si cu un sparay pt contacte prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log la un prieten si vreau sa va dati cu parerea... Passat 1.9 tdi ASN 110 Cp

log florin.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am un prieten cu un g4 tdi ajm,de 115 cp,si a venit cu el acum de afara;el zice ca are turbo de 17 si puterea marita.am facut doua loguri si pe cuplu as vrea sa va dati si voi cu parerea daca are modificari;numai bine

salut.am un prieten cu un g4 tdi ajm,de 115 cp,si a venit cu el acum de afara;el zice ca are turbo de 17 si puterea marita.am facut doua loguri si pe cuplu as vrea sa va dati si voi cu parerea daca are modificari;numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 86 BRB logul arata bine cu exceptia debitmetrului care da semne de oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai coco unde e logul?

86BRB in acel document ai facut 2 loguri, in amandoua pedala nu a fost la maxim, asta influenteaza logul, in primul log ar arata ca ar fi ceva probleme nu neaparat pe turbina, la debitmetru clar ai probleme, de ce spun ca mai ai pe langa este ca la 3100 rpm presiunea scade mult la 1500 si ajunge la normal iarasi la 3700 rpm , vezi sa nu cumva actuatorul sa agate cateodata si in loc sa mearga lin merge in hopuri, in al doilea log are o mica scapare pe la 3200 dar se corecteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns.m-am tot interesat intre timp si cel mai probabil schimb senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu e tocmai locul indicat sa postez dar n-am gasit altul mai adecvat.

Am facut un log la injectoare si as vrea o parere daca se poate.Aici e si log-ul:

post-58309-0-51734500-1335703046_thumb.p

Logul e facut pe loc cu motorul tinut turat in jur la 3000 rpm .

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma puteti ajuta cu interpretarea urmatoarelor loguri.

Valorile sunt destul de bune.

Nu cred ca este indicat sa faci testul cu Full Throttle de la 1300rpm...valabil pentru toti cei care fac loguri. S-ar putea sa aveti surprize neplacute...Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspuns.

Stiu ca nu e bine sa fortezi subturat,am facut asta pt loguri nu-mi sta in caracter sa merg subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu e vorba numai de mers subturat ci de Full Throttle la turatii mici ceea ce poate crea fenomenul de "surge"... asa stiam eu. Dar poate gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema remarcata si de mine la 1,9 TDI ALH...am masina de 2 saptamani si am curatat turbo,egr,admisie..si masina a mers foarte bine,facut log,verificat...De ieri nu mai trage asa bine,de cand e f cald,azi nici pe atat,urca cam greu in ture,e mai puturoasa si nu scoate fum-de mentionat..Azi aveam 4 persoane in masina + clima pornita pe o distanta de 15 km in care m-a cam dezamagit,am stiut ca e greutate si clima dar totusi fata de cum tragea...diferente.Seara pe la 22 de grade afara am mers cu masina si parca era alta si-a dat drumu f bine,de cum s-a racorit afara...ma gandeam ca nu raceste intercoolerul indeajuns?sa dau un jet de apa pe el?ce poate fi?

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o mica problema. Mi se pare ca masina nu mai trage cum trebuie...Adica: apas pedala aproximativ 50% trage foarte bine, iar daca ii dau 100% este doar o diferenta foarte mica de putere , oricum trage mai prost ca si inainte.Am facut un log dar nu observ ce ar putea fi ,daca ma puteti ajuta ...BTW turbina are 2 luni cumparata de la CIPOS iar scaderea de putere o simt de 2 saptamani cam de cand am obsevat pe BoostGauge ca are un spike la presiune la WOT de 100-200mb si se stabilizeaza rapid <1sec.

Maful l-am curatat putin cu CRC AIR SENSOR CLEANER caci aveam putin praf depus pe el si el a fost prima mea banuiala , dar in log nu vad nici o diferenta de ce era inainte si de cum arata logul acuma dupa curatare. Inainte parca stiam ca maf-ul urca mai mult pana la 900-950mg la presiunea de 2040mbar

003-010-011.xls

Modificat de rage86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

la mine logul tau apare ca si o gramada de heroglife

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bamseflorin

LOG-01-003-010-0111.zipdaca puteti sa va uitati si la logul meu

este facut pe un 1.9 tdi ALH

am reusit sa il fac doar in viteza a 4

daca nu este concludent o sa il fac si in viteza a 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa vedem si unul in treapta a III a.... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine imi poate raspunde cineva8-|?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

revin-o cu un log in mers si vedem care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!