Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cati cai ai trebui sa aiba motorul?

Presiunea in turbina prea mare , actuator prost reglat sau geometrie murdara

In functie de cati cai are motorul din fabrica este si presiunea, are cumva 116?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motor de 131 cp...cred ca e un AWX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ajm de 116 cp si cel de la care l-am cumparat a zis ca are cip sau asceva si e dusa la 130 cp, turbo are doar 80.000 km , am curatato anul trecu in primavara ca incepusem sa iau LIMP la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dc e ajm eu zic ca nu e resoftat,

Al meu e resoftat de la 110

si parca are presiunea la 2236 la turbo

Motorul de 130 de cp din fabrica are presiunea de 2346, am un log facut recent la unul

P.S. curatata in primavara sau nu cert e ca esti la un pas sa iei limp din nou, problema este acum depinde ce?

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as unbla la turbo ca motorul trage de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motor de 131 cp...cred ca e un AWX.

Scuze...

Da...nu are cum sa fie AWX. Am studiat mai atent log-ul. Are dreptate cristi in legatura cu presiunea. Teoretic (poate si practic) s-ar putea face tuning si fara a modifica harta de presiune turbo.

Liviu, in cele 3 log-uri nu ai luat limp?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am luat LIMP, si am calcato pana la 4000 si ceva rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti la un pas sa il iei , iti dau un maxim de 2 luni si e pe tine, :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, eu cred ca asa a fost reglata cad mi-au schimbato, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma poate ajuta si pe mine cineva la interpretarea urmatorului log?

Am un passat variant din 2007, 105 cp, 192.000 km

imi taie acceleratie undeva intre 3000-4000 turatii

opresc pornesc motorul, nu-mi mai taie acceleratia

de ceva timp imi apare si martorul in bord

astept un ajutor

am schimabat nu demult kirt ambreiaj, volant, tacheti in reprezentanta si nu mai vreau sa aud de ei la pret:)

mc

New Foaie de lucru Microsoft Excel.xls

Modificat de valyhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O opinie de "invatacel",a nu se tine cont prea tare de ea,rog sa fiu corectat daca gresesc si cu explicatii daca se poate.

Din cate observ eu ai presiunea prea mare in turbo si asta poate fi de la geometrie imbacsita,N75,actuator turbina sau furtunase de vacuum sparte ori incorect conectate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mirceatm schimba debitmetrul ca e varza, ai din cauza lui un turbolag imens si in plus nu mai ajunge nici macar la cat cere, deci il poti schimba linistit si demarajul isi revine garantat

Valyhu probleme pe turbina, geometrie imbacsita sau actuator care agata,terminatoru de la furtune de vacum sparte este lipsa de presiune, la fel si la cele incorect instalate, in rest inveti bine :)

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut colegi. Azi m-am "apuca" de masina si am vrut sa lungesc tija actuatorului de la turbo si am observat ca acesta nu se ridica complet si ramanea mereu cam pe la jumatate. Am dat cu spray acolo, am tras de el, l-am miscat cand sus cand jos si usor usor isi revine. Trebuie sa mai dau cu spray, ca daca plec cu ea isi ia limp mode, si dupa ce repornesc masina merge ca unsa. (160 km/h in treapta a 4-a) pana o stationez.. I-am facut si un log dar am avut impresia ca debitmetrul e obosit asa ca l-am schimbat. Nu am mai apucat sa mai fac un log cu debitmetrul schimbat ca s-a pus grindina.... Daca ii dau in fiecare zi cu spray la axul acela si misch de tija cand sus cand jos, credeti ca isi va revenii complet si sa va mai lua limp deloc, nici dimineataza cand plec? P.S. Nu e de vina tija actuatorului ca nu se ridica complet, este de vina axul de unde este prinsa tija actuatorului. Acum merge mai bine, cand m-am apucat de "muncit" deabia ridicam tija.

LOG-01-003-010-0112.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe sa-si revina...poate ai noroc. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu iti dau sperante, poti da cat vrei tu cu spray ca nu isi va reveni, geometria este colmatata in interior si cum dai cu spray nu ajunge lichidul la ea sau in locul in care trebuie,poti in schimb sa incerci sa ii dai in goarna acelerari de la 2000 la 4500 si il lasi sa revina inapoi la 2000 singura, dar oricum cea mai sigura rezolvare este curatarea ei, nu cred ca merita sa omori motorul in halul ala pana sa se curete singura

Asta e numai parerea mea

P.S. debitmetrul ai facut bine ca l-ai schimbat , iar dupa cum arata logul este ok, limpul nu ar mai trebui sa apara

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp apare daca las masina stationata minim 5 minunte, si dupa ce iau contactul nu mai ia limp...merge foarte bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo deschide, dar nu inchide mereu in totalitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa pateam si eu inainte sa curat si apoi sa inlocuiesc geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumos, ce imi place la logul tau ca nu se vede deloc turbo lag :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata colegi, si-a revenit turbo...deschide si inchide asa de frumos....Multumesc mult pentru ajutor si rabdarea care ati avut-o cu mine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!