Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am revenit cu o poza cu acel sensor, electrovalva ce o fii.....Nu am facut fara capacul motorului ca e a doua zi de Paste..... Sper ca nu am dat-o in bara cu informatiile anterioare...

post-53694-0-58930700-1334578240_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat unde a pus surubul...pe mine cand m-a pacalit cu faza cu EGR-ul a scos acest furtun si i-a pus surub in capat...furtunul incercuit

post-14266-0-49050800-1334579265_thumb.j

daca tot ti-a zis ca este de vina nu stiu ce valva...nu are sa iti imprumute una?sa vezi daca chiar aia este?sa vezi cum se comporta masina cu valva noua inainte sa o cumperi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

86 brb tie tia opturat vacumul la n239 cel responsabil de oprirea lina a motorului, nici macar egr nu e decuplat ci e functinal in momentul de fata

Lauentiu tie dc tia pus surub unde zici asa a decuplat egr si supapa nu mai lucreaza deci nu mai lasa sa recircule gaze arse

*6 BRB trebuie neaparat sa schimbi caricatura aia de mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Acest lucru fenomenal mi l-au facut cei din Bucuresti vis-a-vis de autogara militari sin spate la Peco pe straduta aia la 100 m pe stanga. Reparatii turbo, curatat turbo, cu asta se lauda. Am plecat de acolo cu un gust amar ca la telefon am stabilit un pret si cand am ajuns acolo mi-a zis ca daca vreau sa mearga trebuie sa i mai dau 50 lei ca am fost doar pentru un schimb de actuator

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta da teapa prietene, sincer imi pare rau pentru tine, poti lega vacumul la loc ca nu te afecteaza

verifica cum am spus si sa ne zici rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus vacuum ul la loc si parca turbina nu mai functioneaza, si nu mai intra in limp-mode. M-am uitat la actuator cand am pornit masina si nu se mai misca tija

Miercuri o sa verific tot ce mi-ati spus mai sus si o sa revin cu amanunte.

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu furtunul scos se misca tija?

Verifica dupa schema asta furtunasele, cred ca nu le-au pus bine,

P.S. revin cu o idee, din poza ta si din poza atasata la mine in primul rand vad ca furtunele tale sunt inversate la n239 si anume furtunul care ti lau obturat trebuie sa vina sus si de jos pleaca la shutoff valve, uitate si spune-mi dc am dreptate, dc sunt inversate sar putea ca in loc sa traga vacum sa dea si da peste cap n75-ul ca si de acolo se imbina un furtunas la n239

vezi si spune-mi dc am dreptate, astept

post-80746-0-38697800-1334593136_thumb.j

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de ceva timp se aude un suierat din zona turbo/egr (greu de spus exact) zgomotul e mai pronuntat cand motorul e rece, la decelerari si turatii mici similar cu http://imageshack.us/clip/my-videos/534/dmj.mp4/

Am logat doua reprize de accelerare in treptele 2 si 3 pe grupurile 3 si 11 https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArE9jx6-DZmcdG9obXlWUzV3eVczcDN5WFRBTVdwOGc#gid=0 Pare ceva in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rock0ufo din logul tau nu prea inteleg nimic, fa un log cum trebuie cu treapta a 3 numai de la 1500 rpm blana pana la 4000 rpm , pe canalele 03, 10 si 11, prea oscilai cu pedala in logul tau valorile se amesteca , poate din ce ai facut tu isi da cineva seama eu sincer nu stiu ce sa iti spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) nu mai inteleg nimic....frutunul care e scos si blocat cu surub vine de la turbo, nici decum de la egr....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identifica in schema mea n239 si vezi de unde vine furtunul bifurcat si unde trebuie sa ajunga,

nu vine nimic de la turbo la turbo merge un singur furtunas de vacum si ala pleaca din n75 din conducat cea de jos si ajunge in actuator

ori nu iti dai tu seama , ori chiar esti pe langa :), priveste atent si identifica ca nu e greu, din poza ta partiala ca nu ai prins si n75-ul aici e ciudat, schimba intre ele ce tiam spus,listeaza ce ti-am trimis si dute la masina cu ea si urmaresti bucata cu bucata si vei vedea ca problemele tale sar putea trage din furtunele de vacum prost puse

P.S. Mihai nu ma dezamagi, am incredere ca iti dai seama din poza ta si a mea de legaturile facute

Din ce vad in poza ta partial facuta celelalte ar fi ok si sunt unde trebuie

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprima eu gresit, am zis principalul scz. Din turbo vine in n239 si din el vine in n75 si apoi in actuator. :) Multumesc mult pentru rabdare si ajutor.

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dai seama sau nu de furtunele de care zic sa sunt inversate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mi-am dat seama de furtunase, Miercuri o sa fac tot ce mi ai explicat mai sus, o sa schimb in primul rand furtunasele cu schita in fata si o sa revin cu rezultatul. Multumesc pentru rabdare...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in parcare si am pus furtunele cum arata in schita si turbo nu mai functioneaza. Mi-au zis atunci ca N239 e blocata si probabil de aceea au facut inversiunea asta ca au crezut ca e bine... :) Maine o sa iau de la cineva imprumut electrovalva asta sa vedem daca merge.

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este interesant

celelalte furtune le-ai verificat dc tot ai fost acolo sa vezi dc sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si sunt ok, oricum nu s-au umblat la celelalte. Dar nu inteleg nici eu dece cu surub merge si cand bag in electrovalva nu mai merge ca tot blocat este, daca este blocata electrovalva asa cum mi-au zis aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu ce sa iti pun, ei lasam furtunele conecatate cum trebuie si scoteam mufa sa vad ce se intampla

e clar ca circuitul de vacum nu e ok de aceea nu merge , dar e prima oara cand intalnesc pe cineva la care nu ii mai merge turbina din cauza n239

Incarca cu unul de schimb si sa ne spui si noua rezultatul,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine cel tarziu miercuri o sa iau unul de la cineva si o sa spun rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lauentiu tie dc tia pus surub unde zici asa a decuplat egr si supapa nu mai lucreaza deci nu mai lasa sa recircule gaze arse

acum stiu si eu ce au facut...dar atunci...la vremea aia...m-au prostit...asta se intampla acu 4 ani...iti dai seama ca de atunci...am invatat cu ce se mananca motorasul asta:D

cert e...incearca si tu...si ai sa vezi ca daca pui surub acolo masina trage o idee mai bine...dar cred ca deja stii asta:)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu numai ca e scos surubul la mine, dar l-am si blindat cu saiba oarba dedesubt :)

diferenta nu e mare, foarte slab, dar la mine se compenseaza su softul si de aia nu prea se simte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit cu o parte din rezultat. Am vrut sa pun electrovalva n239 a unui prieten cu acelasi motor ca al meu dar nu se potriveste mufa. Am lasat electrovalva mea pusa si am observat ca atunci cand pornesc masina se misca si tija actuatorului dar cand opresc motorul clapeta la egr nu se inchide. Deci e stricata nu? Am lasat-o asa dar vreau sa spun ca turbina nu functioneaza mereu odata cu pornirea motorului doar dupa zeci de metri isi da drumul....Maine o sa mi cumpar una si o sa va spun ce am facut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija trebuie sa se miste exact odata cu pornirea motorului nu dupa cativa metri, ea se trage cu ajutorul vacumului, ajungem din nou pe partea cu n75 si furtunul care vine la actuator, ai scos furtunul si ai pus degetul sa vezi dc in momentul pornirii ai vacum sa traga tija in jos,

Inlocuieste maine n239, pune furtunele de vacum cum trebuie( apropo din poza arata cam obosite) le iei la mana sa vezi sa nu fie rupte , sucite sau oricum altfel decat ar trebui sa fie un furtun si vedem pe urma dc merge mai departe sau nu spre n75, pompa vacum etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus n239 si apoi am pornit motorul de vreo 2-3 ori si tija se misca odata cu pornirea motorului si am lasat n239 asa( tija actuatorului trebuie sa se miste mult ? ca la mine se misca putin . Apoi am vrut sa plec si nu mai tragea masina si dupa vreo 10-20 m si-a revenit. Am facut asta pe fuga ca ploua de 2 zile. Astept sa si revina timpul si sa "intru in ea" :)) Nu am mai pus degetul la furtun...:D

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!