Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am schimbat actuatorul la bucuresti la un service care se ocupa numai cu asa ceva dar am auzit numai pareri nasoloase despre acel service. A dat decat actuatorul vechi jos, a luat-o pe cea noua a masurat-o cu sublerul si apoi a pus-o pe turbo. I-am dat cheie si a zis ca nu functioneaza. A facut cateva verificari si a zis ca electrovalva n75 este blocata si ca sa o faca sa functioneze a anulat-o si a scos un furtunas, a bagat un surub si mi-a spus ca a blocat egr-ul pe deschis ca altfel nu functioneaza turbo. Mai multe nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina cu merge? Se poate anula EGR dar turbo nu o poate anula, eventual poate bloca intr-o pozitie geometria variabila, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul nou niciodata nu se regleaza dupa cel vechi ca nu va bate in veci, cel vechi are membrana obosita , ruginita etc, dc reglezi cel nou dupa el vei avea limp exact cum ai tu

La ce sa referit cand a spus ca nu functioneaza, vezi astea sunt detalii care trebuia sa le dai odata cu logul, tu trebuie sa verifici dc la pornire coboara tija de la turbina ceea cu actuatorul, la fel poti verifica cu motorul pornit dc in n75 , acel stut care merge la actuator ai vacum, scoti furtunul cu motorul pornit si pui degetul dc face vacum itit dai seama

Egr nu influenteaza turbina sau mersul acesteia, din log se vede ca functioneaza turbina, face presiune, doar ca intra destul de tarziu, deci asta ar insemna ca ar trebui sa scurtezi tija la actuator

Inainte verifica cum am spus dc ai vacum si dc coboara tija la geometrie cand pornesti motorul si vedem pe urma

Bafta

P.S. dc poti pune o poza cu motorul de sus sa se vada N75, n18 si egr, faci poza de sus dar fara capacul de la motor sa se vada mai bine sa vd ce furtunas a blocat la tine

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ultima informatie care am uitat sa o spun. Dupa ce o accelerez aerul care e tras pe filtru parca vine inapoi. Face si pe loc si mai rau in sarcina. O acelerez si cand schimb sau iau piciorul de pe acceleratie iti da impresia ca o parte din aer vine inapoi pe filtru. O sa fac si o poza sa vedeti ce si cum...P.S: Actuatoul nou nu l-a reglat dupa ce vechi. L-a pus pe capacul motorului, a pus sublerul si l-a reglat, probabil stia cat trebuie sa lase tija.....A spus ca turbina nu are vacuum si nu funcioneaza si ca sa functioneze si sa aibe vacuum a facut ce a facut la electrovalva...:D

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ne intelegem.Daca poti sa dai o fuga pana in Bucuresti vorbeste la telefon cu http://vwforum.ro/user/3905-cipos/ si este imposibil sa pleci cu vreun defect de la el.Nu te mai duce la toti dubiosii care probabil nu au vazut in viata lor o turbina desfacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log pe care eu nu il inteleg in speranta ca voi fi luminat de ce nu se mai infige cum se infigea odata. Temperatura nu se ridica mai sus de 80 grade pe vag-com in schimb pe bord este de 90.

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de lucian andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi intra masina imi limp mode si a inceput sa flueiere turbina, pana sa patesc chestia asta cu limp turbina nu fluiera absolut deloc si masina mergea de rupea. Am atasat 2 loguri si rog pe unii dintre colegi sa ma contrazica daca gresesc: dupa cate observ eu in loguri presiunea de la turbo ar fi prea mare in concluzie geometria e murdara. Vacum este ca am scos furtunul de la actuator iar tija lui se misca foarte greu daca incerc sa o misc cu mana. Eroarea care imi da la limp e ceva de genul: Press. Supra Passed.

log1

log2

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaide mine! ataseaza fisierul nu continutul.te rog da edit la post

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze dar nu reusesc sa atasez fisierul

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de lucian andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian

Nu vad nimic deosebit in logurile tale...sunt OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian dupa cum arata logul se infige destul de bine la spike-ul care il are la 2000 rpm :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema ieri am alimentat la peco am facut plinu am mers vro un kilometru si sa oprit motoru am tras pe dreapta am dat la automat nu a vrut sa porneasca an desfacut capacu de la injector am turnat benzina a pornit dar sa oprit imediat mam uitat la bobina da scinteie am curatat senzorul hall am scos mufa de la senzoru de temperatura si nu porneste cum torn benzina in injector o ia la prima kie dar se opreste am scos turu dau la automat dar nu vine benzina cind trag cu gura vine foarte putin am omorit de tot bateria si nu a pornit astept si parerile voastre specific ca este golf 3 an 94 motor abs 1.8 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: cum se mai face atach file ca am uitat...am pus mai sus logurile dar pe un host naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

more reply options....si vei vedea butonul cu "alegeti fisierul"....dupa ce l-ai ales apesi pe "attach this file".

pompa de benzina din rezervor sa fie?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

din pacate la mine valorile apar amestecate de nu pot se le deslusesc.....probabil e de vina office-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme la geometrie sau actuator , presiunea in turbina e foarte mare si nu se poate corecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms cristian pt raspuns, cred ca e murdara geometria pt ca nu pot sa misc tija la actuator cu mana in sus sau in jos.Numai daca bag un furtun in actuator si fac eu vacum cu gura se misca tija dar e foarte scurta cursa.Tin sa precizez ca pana sa am limp la masina nu se auzea acel vajait la turbina deloc.Masina merge foarte bine si trage dar dupa 3000rpm primesc limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul se trage de la geometria colmatata si chiar si sar putea chiar si acel vajait

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegii pentru promptitudine m-am linistit . Ne poate da cineva un link de unde putem invata si noi cum sa interpretam logurile ? Din acest log se poate vedea etanseitatea intercoolerului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa valorile din log nu sar vedea ca e spartura in traseul de presiune turbina, intercooler si admisie

Dc ai fisura in intercooler se vede ca e cu vapori de ulei da pe dinafara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am scurgeri de ulei pe la intercooler si ma cam supara.Am incercat mai multe variante de ascapa de scurgerile de la intercooler dar nu reusesc .Mentionez ca ulei imi cere cam 900- 1000 ml ulei la 15000km care stiu ca e maxim admis.La inceput cind am gasit intercoolerul murdar de ulei l-am gasit spart pe la 3 celule unde frecase focarul acela de ghidare al aerului, l-am lipit dar acum da pe alta parte.Intentionez sa il dau jos si sa ii bag aer cu presiune si sa vad pe unde da.Rezista la 2 atm ? sau fac vreo prostie ? multumesc inca odata de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutatima va rog mult unde este montat releul la pompa de benzina si pompa de benzina

ajutatima va rog mult unde este montat releul la pompa de benzina si pompa de benzina

ajutatima va rog mult unde este montat releul la pompa de benzina si pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

crezi ca daca postezi in mai multe locuri vei primi raspuns mai rapid? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!