Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Eroarea cu overboost iti va aparea cand vei lua limp din nou.

ai idee cam care ar fi problema cu masina mea?

sau altcineva de pe aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Vreau sa stiu daca turbina si egr-ul functioneaza in parametri normali. Motorul este 1.9 tdi bxe, resoftat in urma cu aprox 5000 km, masina avand acum 70000 km. In afara de fluieratul turbinei nu am remarcat alte probleme, gen fum sau lipsa putere. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan atunci fa un log, al tau nu e bun, ti-am spus mai sus al tau numai log nu e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Adica, de ce nu este bun? Arata ca si log-ul lui unic_iul de mai sus. Log-ul s-a realizat in viteza a 3-a si a 4-a cu turatii intre 1700-4000, dar numai ca in tabelul excel sunt puse toate , nu sunt sintetizate doar cele importante (care sunt pe la mijlocul tabelului). Intreb ca sa stiu ce sa-i cer data viitoare celui care a facut log-ul. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul se face intradevar de la 1700 rpm la 4000 rpm dar cu pedala la BLANA, dupa cum indica logul tau tu ai facut o plimbare si ai inregistrat valorile

uite logul tau si valorile de la pedalal de aceleratie colorate c galben, unde vazi tu 100%

log razvan.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Am inteles. Atunci o sa-l repet si o sa-l postez. Multumesc pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La masina din semnatura B6 1.9 tdi bxe am urmatoarea problema: la relanti se simt trepidatii.

Am schimbat kitul de ambreiaj+volant acu 2 saptamani si speram sa scap de tremurat, insa vad ca persista.

Am facut logurile in trapta a 3a si a 4a, va rog sa imi spuneti daca este ceva in neregula.

p.s: nu ma lasa sa atasez .csv, schimbati .txt in .csv

Multumesc,

LOG-03-01.txt

LOG-04-01.txt

post-64632-0-43874700-1333901454_thumb.j

post-64632-0-56725800-1333901466_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

turbina lucreaza in parametrii. Nu ea e cauza trepidatiilor. Posteaza un printscreen cu valorile injectoarelor cu motorul cald. Si daca ai vreo eroarea stocata pe engine sa o postezi si pe aia. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe engine nu am vreo eroare, doar pe instruments cu senzorul de ulei. Mecanicul mi-a zis ca nu influenteaza cu ceva.

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

010 - Open or Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 01101010

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Am un printscreen cu injectoarele la rece, o sa fac unul si la cald. Ideea e ca si la rece am trepidatii si valorile par ok.

post-64632-0-79599900-1333953408_thumb.j

post-64632-0-79963100-1333953413_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incerca sa mai reglez putin avansul (torsion value) mai spre zero. Dar nu cred ca vei scapa de tremur. Din ce am vazut la multe EDC16 cam "asa face toate" :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw bora 2002, motor initial alh- actual ahf, tuningat de la 110 la aprox 130 "probabil". am facut 2 loguri in mers si o sa va rog sa va dati cu parerea. multumesc

log bora.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul e obosit rau de tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altceva in afara de maf? sau in rest pare ok (cam ce valori ar fi trebuit sa aiba maf?) ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbi debitmetrul si refaci, momenan ok, un mic turbolag dar e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian ai cumva un log bun sa imi dau seama cum arata un maf bun sau valorile lui? ms inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Wookie

Injectoarele au valori bune.Insa au fost destule cazuri cand injectoarele pareau bune dar functionau rau.

Incearca sa reglezi avansul(torsion value) spre zero.Daca masina nu isi revine atunci iti recomand sa testezi injectoarele pe un banc specializat(Sinaia de exemplu).Altceva nu pot sa-mi imaginez de ce iti tremura(daca volant si ambreiajul au fost montate corespunzator.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms frumos pt raspuns. am vazut deiferenta in log:) . ar merge curatat? sau neaparat unul nou? ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wookie

Injectoarele au valori bune.Insa au fost destule cazuri cand injectoarele pareau bune dar functionau rau.

Incearca sa reglezi avansul(torsion value) spre zero.Daca masina nu isi revine atunci iti recomand sa testezi injectoarele pe un banc specializat(Sinaia de exemplu).Altceva nu pot sa-mi imaginez de ce iti tremura(daca volant si ambreiajul au fost montate corespunzator.Succes

Eu as incerca sa mai reglez putin avansul (torsion value) mai spre zero. Dar nu cred ca vei scapa de tremur. Din ce am vazut la multe EDC16 cam "asa face toate" :icon_cheesygrin:

Multumesc de ajutor, o sa reglez avansul si vedem dupa. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si bine v-am gasit!

Sunt nou venit pe acest forum si , cum este lesne de ghicit , am ceva probleme cu puterea motorului.

Am rugat un coleg de serviciu sa-mi faca niste log-uri si sa caute ceva erori......codul de eroare a fost repede eliminat din memoria ECU (ceva text si cred ca eroarea a fost P1557.....data viitoare o sa o retin exact) .Logul gigi a fost facut cu motorul rece si cred a intrat rapid in ,, limp mode ''; a urmat gigi 2 motorul un pic mai cald iar ,,limp mode ''......cu motorul la temperatura normala de lucru (90 grade) surpriza....nu a mai pierdut din putere (gigi 2 a doua jumatate si gigi 3), dimpotriva...a ajuns fara nici o problema la 4500 rot/min in treapta a treia de viteza....

Va rog , daca este posibil , sa interpretati si logurile mele !

Toata iarna am facut numai drumuri in oras, destul de multe, clar ca nu am avut posibilitatea sa folosesc turatii mari..

LOG-01-001-010-011-gigi.xlsLOG-01-003-010-011-gigi 2.xlsLOG-01-003-010-011-gigi3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul log e bun, restul is in LIMP MOD, incerca sa mergi cu e mai turat o perioada de timp , schimba vitezele la 3500 rpm si pote se curata singura geometria variabila ca deacolo e problema, daca nu is revine trebuie curata turbosuflanta, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbosuflanta am curatat-o fix acum un an; actuatorul de la turbo merge usor (am verificat), maine am sa schimb furtunele de vacum dintre N75 si actuator, rezervorul de vid si altele care mai sunt pe acolo....aasa repede se imbacseste turbo? de mai bine de 18 luni alimentez doar motorina EVO de la MOL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@w00ki3, nu umbla la avans pentru ca nu o sa faci altceva decat sa maresti consumul. Pentru trepidatii verifica starea axului cu came si a tachetilor si daca totul este in regula, verifica tampoanele motorului si cele de la esapament.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gigi la tine trebuie verificat prima data daca geometria lucreaza usor fara a agata si pe toata cursa sa , nu numai sa apesi putin si gata

Turbina se poate imbacsi si dupa 2 zile dc nu este curatata cum trebuie, dar la fel isi poate spune cuvantul si geometria variabila care este destul de obosita, ideal ar fi sa inlocuiesti geometria si nu sa o cureti, acolo este problema de obicei

Dupa cum arata logurile tale eu as zice ca e de vina geometria, dar cu cat dai in ea mai mult si mai mult ai sansa sa isi dea drumul putin si sa mearga cum trebuie cateva zile sau saptamani, dar pana la urma tot la curatat ajungi ca doar nu o sa mergi zilnic cu 4000 rpm nu cumva de frica sa se imbacseasca turbina, asa termini motorul pana la urma si turbina la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!