Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

suprapresiunea aceea de 200mbar e spike-ul si e normal la 1 secunda de la apasarea kick down. Valva n75 nu se chinuie deloc sa corecteze presiunea, functioneaza normal si constant,deci nu cred ca geometria agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi masina are o trepidatie deranjanta la relanti care se simte in toata masina (volan, scaune) de vreo 2 saptamani si nu-i dau de cap. Ma gandeam la debitmetru, egr, injectoare..."kit ambreiaj + volant nou (deci se elimina)"

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

logurile se fac cu pedala apasata la maxim tot timpul. Deci 100% apasata. Cum nu ai apasat ca lumea , egr-ul nu s-a inchis complet. Refa logurile corespunzator si revino cu ele. Per ansamblu, valorile arata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log in mers. banuiesc ca am o problema cu MAF si MAP pentru ca am avut niste erori dar le-am sters si nu au mai aparut. in schimb imi tot apare asta: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 -- 35-00.

Atasez logul daca vrea cineva sa se uite si sa imi spuna parearea despre turbo maf egr.

http://dl.fisier.ro/files/pj48pirgeo2ojp7/LOG-0-003-010-011.xls.xlsx.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba debitmetrul si refa logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpa ce-l schimbi, refaci logul si vedem unde mai sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut si eu un log in viteza a 3-a. Poate sa-mi spuna cineva ce nu este in regula?

Simptomatologia este urmatoarea: in vitezele superioare (4-5-6) motorul nu mai trece de 3000 rpm dar in vitezele inferioare trece si de 4500. Si, in general, daca o calc simt ca nu are vlaga care ar trebui sa o aiba. Parca turbina nu-si face treba ca lumea.

Nu am stocata nici o eroare la Engine si nici nu intra in Limp Mode!

log-vit3.jpg

Modificat de draghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu baga presiune cat trebuie. Intai verifica furtunasele de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, Am facut si eu un log in viteza a 3-a, dupa mai bine de 2 ani si jumatate.

Simptome in vitezele superioare (4-5) motorul nu mai trece de 3000 rpm dar in vitezele inferioare trece cu greu de 4000, si in a 3-a se limiteaza in 4100 maxim dupa ceva drum, mentionez ca pina acum 2 luni nu se comporta asa, Mai am un log cu erori atasat de acum 2 saptamini unde aparea pentru prima data eroarea care ma deranjeaza cel mai mult: Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Este enervant ca nu mai pot sa ma bazez pe ea si in depasiri, o viteza mai mare de 130-140 km nu mai ating nici daca am vint bun din spate :( Masina nu intra inca in limp mode, sper sa nu intre prea curind, insa dupa acest mesaj sa inteleg ca s-a blocat pe deschis turbina ? Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi. deoarece in coloana cu actual MAP, imi apar valori care imi par prea mari decit ar trebui. Sa inteleg ca poate fi dus acest sensor sau mai degraba turbina e blocata? Am atasta fisierul cu erorile citite acum 2 saptamini, si logul de ieri in viteza a 3- a pe cele 3 canale :03, 10, 11. Mentionez ca am mai avut aceasta problema sau similara acum 2.5 ani insa atunci am curatat egr / turbina si a mers foarte bine inca 1.5 ani, apoi iarasi se auzea un suierat, care venea de la un furtun lat, ce e pe linga roata ce l-am schimbat si a fost iarasi totul in regula pina acum ~2 luni. Mai nou eroarea de la engine nu mai poate fi resetata, fiind persistenta sa zic, cita vrerme e interfata conectata, iar contactul si bineinteles motorul pornit.As dori slutii pentru remedierea problemei Va multumesc.

Flavius.txt

post-26906-0-66038400-1332836337_thumb.j

LOG-01-003-010-011-flavius 26.03.2012.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Masina intra in limpmode, daca te uiti pe ultima coloana din LOG, vezi acolo valorile de 94%, ceea ce inplica LIMP, presiune prea mare si calculatorul nu poate sa regleze prin N75.

Eroarea de Positiv deviation indica o blocare a actuatorului sau a geometriei variabile, verificale pe astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

BogdanLitoiu - multumesc de raspuns , deci ->

Am sa ajung la un mecanic sa vedem ce si cum, ma gindesc ca nu e o treaba asa simpla (verificatul actuatorului / blocaj geometrie varaibila) - implica curatare pentru turbina, deci ?

Se mai poate mege cu masina in acest caz, daca da un numar maxim de km?

Cineva bun la asa ceva in Timisoara, va rog daca cunoasteti , astept recomandari...data trecuta s-a ocupat o firma acum 2.5 ani si nu mai sunt, teoretic m-a tinut 30000km, e normal asa?

Multumesc,

Flavius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Chiar daca procentul la n75 era de 92,4% asta nu inseamna ca a luat limp mode. Presiunea si-a revenit incet incet.In logul acela nu a luat limp.

Insa geometria iti agata. Pe limbajul tau turbina se blocheaza intr-un punct :-)

In cazul acesta se trece la o verificare a turbosuflantei,curatare,daca e cazul atunci reconditionare sau inlocuire precum si verificarea actuatorului.

Cu masina poti merge asa insa e periculos. E posibil sa se rupa axul turbinei,asta in cel mai rau caz.

Sau sa te angajezi intr-o depasire si sa iei limp mode exact cand tie lumea mai draga si sa-ti pui viata in pericol(si a celorlalti participanti la trafic)

Nu vreau sa te sperii dar astea sunt riscurile daca continui sa umbli cu masina asa.

Mergi la mecanic si rezolva, o curatare e aprox 200 lei. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este masina din semnatura.Am urmatoarea problema.de la 160km se accelereaza foarte greu si nu ajunge decat pe la 175 -180km da sa se accelereze dar o ia lin si foarte greu.primul log este in forta ,pana la treapta a 4 si pe la 4000 rot/min pt ca atat se ducea ...iar al 2 lea este pe grupurile 03-10-11 de la 18oo pana la 4500.Va rog sa fiti atenti cand va dati cu parerea ca ma dispera as schimba daca stiu ce!Am probat un debitmetru de la 101 hp dar mai puturos dar lui ii mergea pana la 200km!:(

LOG-01-003-010-011.CSV.mrs1.xls

LOG-01-003-010-011.CSV.mrs.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul log turbo arata mai putin decat ar trebui in al doilea parca si-a mai revenit, oricum ECU se cam chinue sa mentina turbo la presiunea ceruta, posibil N75 sa nu lucreze calumea, sa agate putin geometria variabila sau sa mearga greu actuatorul, incerca sa verifi turbo sau sa refaci logul cu alt debitmetru, bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea-teodor

Salutare.Dupa ce am schimbat rotile de iarna cu cele de vara, am mai schimbat si toate filtrele si uleiul am facut 2 log-uri in mers.

Va rog sa va dati cu parerea .Multumesc

3.pdf

4.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am un passat b6 170 cai si am o problema cu trepidatiile intre 1700-2300 rot/min.Am facut un log in mers si din cate imi pot da eu seama turbina nu ajunge la presiunea ceruta.E posibil sa apara din cauza asta trepidatiile?

LOG-4000.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuatorul si n75, posibil sa fie blocat actuatorul , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine va rog cu o interpretare... am o senzatie ca ceva nu este in regula dar nu imi pot da seama singur.

Va multumesc

3.pdf

4.pdf

Modificat de costelzb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva si pe mine va rog:

la un scan cu vag com ul mi a dat urmatorile erori:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2436 /min

Torque: 130.0 Nm

Speed: 76.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 01101000

Absolute Pres.: 1479.0 mbar

Absolute Pres.: 1866.6 mbar

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2016 /min

Torque: 74.0 Nm

Speed: 43.0 km/h

Load: 18.4 %

Duty Cycle: 14.7 %

Bin. Bits: 01101000

Mass Air / Rev.: 265.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 695.0 mg/str

am mers asa vreo 2 luni timp in care mi a intrat in limp mode doar de vreo 3 ori pe la 70 mile/h pe autostrada.in oras merge bine.

acum 2 zile am sters erorile si acum la o noua scanare imi apare doar problema cu egr ul.sa inteleg ca aia cu overboost ul nu mai exista? sau e o chestiune de zile pana apare iar? e o coicidenta ca dupa ce a disparut problema cu overboost ul a inceput sa cam consume?

stiu ca sunt cam multe intrebari insa poate reuseste cineva sa ma faca si pe mine sa inteleg ce are masina mea

I am facut si un log in mers (atasament) in perioada cand era prezenta si eroarea cu overboost-ul

log bun.xls

Modificat de unic_jul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea cu overboost iti va aparea cand vei lua limp din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Buna seara! Am un fluierat la turbina intre 1200-2000 r/min si am facut un log in mers. Cel ce mi-a facut logul a zis ca turbina este in regula si ar fi ceva probleme la egr, care trebuie curatat. Daca puteti, va rog, sa ma ajutati cu o interpretare v-as fi recunoscator. Va multumesc!LOG-01-011-010-003 seat leon 1p egr.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan ce vrei defapt sa se vada din acel asa zis log, numai log nu e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!