Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

La AXR e valabil PDF mentionat de tine in postul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare si am gasit urmatoarele erori:

01268 35-00

01268 27-00

00539 30-10

65535 37-10

Ma poate ajuta cineva cu "traducerea"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea complet,nu numai codurile.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postat gresit, rog un moderator sa stearga.

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pareri? golf 4 1,9 TDI ALH cu soft TCM,parca nu mai trage foarte bine,mi se pare ca agata un pic turbo

logg.txt

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un vento 1.9 tdi 1z 90cp din 94. Trage foarte greu. Am reusit sa fac un log... ma ajuta cineva cu o interpretare? mi s-a spus ca e dus debitmetrul de aer... stie cineva unde gasesc ceva mai ieftin?

post-43419-0-59461600-1332100102_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

maf-ul(debitmetrul) e dus.Daca vrei ceva ieftin incearca la dezmembrari. Insa nu iti recomand. Nu e diferenta mare de pret, si in plus de asta cine stie cat te tine cel ieftin.

p.s : data viitoare sa faci logurile in grupele 003, 010 si 011

pareri? golf 4 1,9 TDI ALH cu soft TCM,parca nu mai trage foarte bine,mi se pare ca agata un pic turbo

mie imi par bune logurile si implicit si valorile. Turbina nu iti agata.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catav

Eu zic sa verifici de ce turbina nu produce presiunea ceruta de ECU. Si apoi sa schimbi MAF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri!

Dar nu e posibil turbo sa imi indice valorile astea din cauza valorilor eronate de la MAF ?

P.S. 1) Nu se poate curata MAF`ul ? 2)Trebuie luat altul exact dupa codul celui vechi? 3) Din ce cauza se strica MAF`ul mai exact stie cineva?

Multumesc si o zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se uita si peste al meu cineva?va rog..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok logul FloRio

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi, postez si eu un log facut pe golf-ul meu. Un 1.9 TDI ALH 90cp.Mentionez ca turbo-ul a fost desfacut, curatat, recentrat(din cate zicea mesterul),schimbat ulei + filtre.Admisie si EGR curatate, furtune de vaccum schimbate iar valva n75 functioneaza ok, misca actuatorul.Inainte de a curata turbo, simteam ca intra in fucntiune undeva pe la 2000-2100 dar de cand am curatat intra, dupa cum se vede si din datele din log undeva pe la 2400.Nu stiu chiar cat de normal este, mie mi se pare ca e cam sus reglata tija.Astept o parere eventual alte eventuale probelem ce le pot avea.Mai mentionez ca preafericita mea masina e fara catalizator(era cam infundat deci nu respira bine motorul).

Merita sa incerc a lungi tiga actuatorului sau mai bine las asa calibrat de meserias.Astept un raspuns eventual un ajutor de la vreun membru din mures.Multumesc anticipat!

post-79644-0-69208900-1332484768_thumb.j

LogBUN.pdf

Modificat de bogdanv09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of topic putin:Acel fisier pdf LOG BUN de mai sus e un log cu valori bune in general sau e tot de la masina ta?

Intreb asta pt ca nu stiu sa interpretez un log si as vrea sa invat si daca cel pus de tine e un reper as putea incepe de aici sa invat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sunt unul si acelasi log, doar fomatul lor difera, unu e poza altul pdf.Deci acelasi log pe masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pic de suprapresiune pana in 3000 rpm, 100mbar in plus,si debitmetru de aer da semne de oboseala

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu debitmetru cred k ai dreptate.Dupa ce am facut log-ul am dat jos debitmetru sa-l curat cu alcool tehnic...l-am facut ca nou,.,.dar a si murit dupa aceea.Am luat altul din dezembrari...si in mers in gol da valori mult mai bune.

Deci nu zici ca ar trebui sa reglez tija sa intre mai devreme turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu cursa tijei trebuie sa fie de 1,5 cm, si nu cred ca se poate regla sa intre mai devreme decat da fabrica.faptul ca nu e reglata cum trebui poate fi din diverse motive chiar actuator intepenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi i-am dat o talpa mai serioasa si i-am facut si un log in treapta a 3 a cu pedala la podea. Cum vi se pare?

Stima

post-100211-0-88427300-1332697383_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

per ansamblu ar fi ok. insa odata cu crestera turatiei scade si performanta debitmetrului. Probabil ca si simti la viteze mari ca trage un pic mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intra intr-o stare de moleseala si nu stiu exact de ce :dry: Ma gandesc ca este ceva infundat pe acolo sau turbina da semne de oboseala..ori sunt eu prea exigent.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Maf-ul (debitmetrul) scade mult de la 970 pana la 800. De aici si performanta scazuta la viteza mare. Verifica si filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si la injectoare la relanti dupa ce am talpuit-o...

Stima

post-100211-0-46799600-1332698566_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare ca debimetrul e ok,deoarece ECU cere 850 pe debimetru si cam atat se furnizeaza,daca pica sub 800 valoarea furnizata fata de cea ceruta e mai nasol,eu vad turbina cu probleme pana in 3000 rpm,suprapresiune cam mare aproape 200 mbar in plus,eu zic ca intr-un viitor apropiat va trebui curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!