Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

nu am facut de teama de a nu strica ceva la modulul airbag, e din 2001 nu e masina mea si nu vreau sa am probleme

doar am sters de cateva ori eroarea

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa intri in AutoScan.txt si sa stergi canalul 15 la masina respectiva si gata nu mai scaneaza si airbags

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine de stiut,

thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat zilele acestea un Passat B6 si mi-a dat urmatoarele erori:

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03G 997 021 J HW: 028 101 211 9

Component: R4 2,0L EDC G000SG 3898

Coding: 0000072

Shop #: WSC 10151

1 Fault Found:

005785 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics

P1699 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 254

Mileage: 137206 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:56:09

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.54 V

Bin. Bits: 11001100

Bin. Bits: 00000000

(no units): 0.0

Readiness: 0 0 0 0 0

===============================================================================

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049.LBL

Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E

Component: Bordnetz-SG H37 1002

Coding: 01880F0700041A00000A00000F00000000095D435C

Shop #: WSC 00028

Part No: 3C1 955 119

Component: Wischer VW461 012 0503

Coding: 00065493

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00926 - Terminal 30

011 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101011

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 239

Mileage: 145181 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 5.00 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

Care ar putea fi cauzele? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai gresit postul cu erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vazut, imi cer scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu un passat 1.9 tdi si de 2 zile i-a intrat in limpe mode , eroarea stocata este " 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent"

Am facut si doua log-uri , cine stie sa le interpreteze il rog sa-mi spuna cate ceva despre ele .

Mentionez ca umbla 90-95 % doar in oras , iese foarte putin din oras .

Am schimbat extensia din csv in xls deoarece imi da eroare cand vreu sa le atasez .

Multumesc anticipat

1.xls

2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu sunt bine facute. In niciun log nu ai WOT. Eroarea dupa stergere si mers putin a reaparut? Seamana a geometrie blocata momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu doua log-uri , primul facut in treapta a 3 -a iar al doilea in treapta a 4-a , de aceasta data acceleratia e tinuta la 100 % :) . Eroarea pe Engine nu a mai aparut .

log tr 3.csv.txt

log tr 4.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul log presiunea e prea mare in turbo, nu stiu cum de nu ai luat LIMP , al doilea arata mult mai bine, posibil cum ai forjat masina la primul log sa se fi curatat putin geometria, trebuie curata turbosuflanta, bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai fost la limita limp-ului,eu cand ajungeam la 92,4% luam.trebuie verificat.la mine s-a rezolvat cu schimbarea actuatorului care poate fi solutia pentru prietenul tau sau data jos turbina si curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu stiu ce sa mai zic a luat limp pe la 3000rot/min atunci sa simtit in pedala ,presiune mare pe turbo are dar de ce nu are full trotle ! eroare pedala acceleratie nu are.... N75 face facum actuatorul se misca putin la accelerare brusca dar ....alte pareri.mersi

LOG-01-003-010-011.CSV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine a condus masina in timpul logului?daca nu tu posibil sa fi luat piciorul putin de pe acceleratie.dupa cum arata logul geometria are probleme clar.verifica si actuatorul.o vizita la cipos cam este necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti:) am o problema, dupa ce am pornit mai cu fortan pe zapada, masina mi-o intrat in limp-mode (cred) La 2000 ture acceleratia se blokeaza si ramane la relanti! Mi-o aparut in bord spirala, (P)-presupun parcare si ESP , toate in galben!!! Idei? maine ma duk pe tester!!! :( sper sa nu fie ceva grav :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era geometria blocata a fost curatat dar nu mai merge cum mergea nu se mai accelereza o sa-i fac un test in mers sa vedeml log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea. revin cu o probl amintita in pag 155.. tot de turbina. deci: de vreo 2 sapt iau limp mode la accelerari bruste sau in deal cand o calc mai brusc-am facut o diagnoza si am gasit Overboost-regulation range exceed(turbina imi baga presiune mare fata de cat cerea masina ramanand pe deschis la 2601 mbar iar diferenta era de 300mbar fata de ce cerea masina)..ceva de genul. azi m-am bagat pe sub ea si am observat ca actuatorul de la supapa turbo nu se misca deloc si nici daca masina este pornit si o accelerez: este normal asa ceva? sau este blocata geometria pe deschis la maxim? si ce irezolvare as avea se curata ? e scump?.......inca o intrebare ,daca tipul asta de motor are valva n75..ca am mers pe traseul furtunului de vacuum care intra in capsula de la turbo si de acolo se duce direct in pompa aia de sus de langa filtrul de aer--pe traseu nu se bifurca nicaieri. multumesc....motorul este bkp 140 cai passat b6 an 2005, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log de mai sus avea geometria blocata ...a fost curatata turbina totul bine pana la urmatorul test in mers ...in care debitmetrul avea o singura valoara si anuma 550...schimbat merge super bine.problema rezolvata dar dubios ca a cazut asa sau din cauza turbinei blocate sa aibe valorile de mai sus la debitmetru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor! Atasez si eu 3 loguri in mers. Imi puteti spune daca e ceva in neregula in functionarea turbinei? Mi se pare ca incepand cu 1800 rot/min aud un fluierat.

Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011 a.xls

LOG-01-003-010-011 b.xls

LOG-01-003-010-011 c.xls

Modificat de ebilan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu vrea sa-si dea o parere avizata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea esteca turbina se incarca foarte greu, cred ca actutorul tau este nereglat corespunzator, e puturos rau pana la 2400 dupa cum arata logul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la versiunile mai noi de VCDS logurile in mers se fac tot pe grupurile 3,10 si 11 de pe engine ?

Mie imi pare ca am partial alte chestii in acele grupuri....

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Cam ce alte chestii ai pe acolo? Pot fi si din cauza interfetei, daca e o clona slab calitativa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am acum la mine interfata, sunt la serviciu... dar parca nu erau parametrii din topicul lui aryes13. http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

La mine in interfata, parametrii sunt parca cei de aici http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legatura cu ECU nu de interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, atunci eu ce grupuri ar trebui sa cuprind in log pentru motorul meu AXR ?

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!