Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut

1. MAF decedat... :lol:

2. turbo pe patul de moarte...

In primul rand eu zic sa inlocuiesti MAF-ul sau sa verifici mufa. Apoi ar trebui sa verifici turbina, eventual sa o cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni?

ahh, scuze, acum am vazut...turbo pe moarte?..schimbat cu totul sau geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba MAF si curata turbo, daca nu isi revine posibil trebuie schimbata sau doar geometria daca axul turbosuflantei nu are joc mare, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat maf si am eroarea in continuare

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la mufa , posibil sa fie intrerupte undeva, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si ce valori da MAF-ul. Banuiesc ca ai sters odata eroarea si a aparut din nou, nu?

Uite cateva masuratori pe care ai putea sa le faci:

post-12725-0-74806600-1323278712_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat, dar am valori sub 11 v la firul rosu (9v)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog da-ti un ochi si aici...

alh remapat 120 cp TCM + Vnt 17 suiera turbina pana trece de 2000 rot/min si creste in intensitate functie de sarcina. Masina trage f bine si nu scoate fum.

se aude ca si cum ar trece aerul fortat

am verificat tubulaturile, am schimbat intercoolerul , filtrul de aer...

log WAK.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma am urcat si eu logul.Nu vad nimic rau pe acolo, dar stiu ca intr-a 4-a la 3 si ceva de rot, s-a taiat injectia si a aparut spirala :-s

LOG-01-xxx-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sau la Razvan ?

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adi_bm

Logul e aproape perfect, as zice. Ca si valori turbo si maf, e foarte ok. Dar personal ciclul N75 nu-mi place ca urca pana la 93%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ia razna turbo. Overboost cat casa...

Si ce pot sa fac?Zicea cineva ca o tija din partea de jos nu prea ar lucra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

/

@adi_bm

Logul e aproape perfect, as zice. Ca si valori turbo si maf, e foarte ok. Dar personal ciclul N75 nu-mi place ca urca pana la 93%

ce ar putea da peste cap ciclul N75-ului?

furtunele de vacum is noi...egr-ul are 1 an...turbo 2 luni, intercoolerul o saptamana...

avansul ii fix pe linia din mijloc...

multumesc pt rabdare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

N75 ajunge la 93% pentru ca lucreaza "din greu" ca sa echilibreze presiunile. Din test se observa ca de la 2000rpm in sus presiunea tinde sa creasca. Eu cred ca in viitorul apropiat trebuie sa cureti geometria.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RazvanDVL - du-te undeva unde se pricep la turbine VNT sa verifice actuatorul si geometria turbinei

@adi_bm - ori geometria lucreaza greu cum zice colegul (dar ciclul N75 e liniar), ori nu se pupa in totalitate noul soft cu setarea turbinei mai mari; dar... prima varianta o poti scoate foarte usor din ecuatie, fara sa dai jos turbina, dai jos actuatorul si misti geometria; trebuie sa se miste extrem de usor, cum zicea cineva mai demult daca sufli in ea trebuie sa faca o cursa :)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda si asap03 - imi permit eu sa va raspund pt adi_bm. De curatat geometria nu cred ca se pune problema, turbina e noua-nouta cu totul iar geometria se misca "enervant" de usor. Si eu sunt de parere ca este ceva problema de soft. Masina a fost stock dpdv al turbinei cand s-a facut resoftarea (2007 cred),iar turbina abia acuma s-a schimbat. Un lucru curios totusi este faptul ca acel vuiet-suierat care se aude mai ales la turatii mici nu a fost prezent din prima,el aparand pe parcurs. In orice caz curioasa treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, am uitat ca turbina e noua (raspunzand la atatea posturi). Deci ramane faptul ca nu e buna setarea turbinei in raport cu softul. Dar atentie mare, foarte putini stiu sa faca reglajul fin al turbinei (actuator + surubul de stop). Decat s-o duci la un "amator" (nu vreau sa jignesc pe nimeni dar am umblat si eu destul cu problema asta dupa cip si m-am cam lamurit) sa ti-o deregleze complet, mai bine las-o asa, ca valorile sunt bune, doar ciclul N75 iese din grafic...

LE: si eu cred ca suieratul are legatura cu reglajul (turbina fiind noua si presupun ca nu scapa aer nici pe evacuare nici pe admisie)...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Si eu sunt de parere ca este ceva problema de soft...

Scuze...uitasem ca ai soft.

Ce nu inteleg eu...Daca ai facut resoftare de la 90 cp la 120cp si ai pus un VNT 17 (care poate lucra in intervalul 2300-2600) de ce ECU "cere" 1989 mbar doar cu aprox. 40 mbar mai mult decat un ALH stok? :scratch: De ce nu ai lasat turbina originala? Ca facea acelasi lucru ca si VNT 17.

Problema ta cred ca pana la urma e din tija de la actuator. Parerea mea... :blink:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cip-ul de 4 sau 5 ani aceleasi valori sub 2000 erau si inainte si dupa cip dar masina avea putere mai mare

recent am schimbat turbina si am optat pt una mai mare deorece Cipos a zis ca merge la fix fara nici o modificare hard sau soft

am facut-o din considerent de fiabilitate...vb lui Cipos... ca n-o pot stresa nici sa vreau...

N-am vrut sa-l deranjez pt nimicuri, dar pana la urma o sa vad ce zice.

Multumesc, va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu inteleg eu...Daca ai facut resoftare de la 90 cp la 120cp si ai pus un VNT 17 (care poate lucra in intervalul 2300-2600) de ce ECU "cere" 1989 mbar doar cu aprox. 40 mbar mai mult decat un ALH stok? :scratch: De ce nu ai lasat turbina originala? Ca facea acelasi lucru ca si VNT 17.

Good point. VNT17 vine pe motorul 2.0 TDI de 140 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

Am o problema la un a6 c4, 2,5 tdi 85kw, AAT, cu a 3a, pedala la fund, pe la 2900-3000 ture are o scapare. Se opreste nitel acul la turometru apoi continua sa urce. Am 2 loguri. unul la ralanti, altul in mers pe 3,10,11. da-ti-va o parere si voi. Mc. Nu are erori deloc.

loguri.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!