Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ma ajutati si pe mine cu interpretarea logurilor urmatoare(1 log treapta 3; 2 loguri treapta 4)?

Simptome: se aprind in mers 2 becuri pe bord: "sistemul de control gaze de esapament" si "instalatia de preincalzire(motor diesel);

la o scanare cu vag-com s-a gasit eroarea:

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 4

Mileage: 172792 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 09:44:55

Freeze Frame:

RPM: 2793 /min

Speed: 70.0 km/h

Load: 80.4 %

Voltage: 14.59 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 1958.4 mbar

Absolute Pres.: 1499.4 mbar

am schimbat de curand debitmetrul; dar problemele de mai sus au ramas :(

Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011_try2_tr3.CSV.txt

LOG-01-003-010-011_try1_tr4.CSV.txt

LOG-01-003-010-011_try2_tr4.CSV.txt

Modificat de DIPopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pierdeai vacuumul pe la N18?

cred ca nu isi facea treaba cum trebuie nu stiu ce sa zic! el mi-a anulat-o si acum merge bine masina! fara limp si traga liniar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bigstar pai ai vreo problema cu masina? logurile par ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Treaba sta in felul urmator: Passat 1.9, 1998, AFN, 110 CP, NONPD, Geometrie variabila. Cu motorina de la OMV, varianta ieftina, totul e ok. Cu motorina de la MOL, varianta ieftina sau aia EVO masina trage un pic mai slab si limp-uri cite vreau. Erori stocate 00519 (28-10), si 00575(17-00). VCDS care il am zice CODE file not loaded si la o cautare pe net am gasit:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to Plus - Intermittent si

00575 Intake Manifold Pressure 17-00-Control Difference -Intermittent

Intr-un caz asemanator tipul zicea ca a rezolvat problema renuntand la catalizator.

Atasez 2 log-uri facute acum o luna cu moto de OMV si 2 log-uri cu MOL la 15 minute diferenta vineri. Unul limp rapid, urmatorul i-am dat pina in 4500 si no limp. Printre altele am dat jos si curatat senzorul de pe tubulatura de intercooler.(Parca ala e G71, nu?!?)

Rugamintea mea este sa va dati cu parerea, ce spun cele 4 log-uri, ce se vede din ele, are rost sa schimb senzorul respectiv si de ce cu motorina de OMV e ok si cu cea de MOL e jale ?

Multumesc.

MOL LIMP 18.11.11.xls

MOL OK 18.11.2011.xls

OMV OK 08.10.11.xls

OMV 2 OK 08.10.11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiesta. Am 115cp si nu pot ajunge nici macar la 180km/h undeva pe la 175km/h...debitmetru nu este cam obosit? pana pe la 160 urca bine !

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alecsis hai sa iti spun ceva despre logurile tale

Din cele 4, 3 sunt bune iar unul prost in sensul ca turbina trebuie curatata

Acum cu cat ii dai tu in gura mai mult sa vezi dc mai ia sau nu limpgeometria isi da drumul putin, pe urma la un mers mai normal se imbacseste din nou, cu toate ca poate nu vei avea nevoie de curatare turbina ci sa inlocuiesti actuatorul de la turbo, tare cred ca principalul vinovat este el

poti pune ce motorina vrei ca e simpla coincidenta cherstia cu limp modul

Eu zic si te sfatuiesc asa, verifici ce eroare ai pe engine, de la limp trebuie sa ai positive deviation, asta de la turbina, pune un print screen cu ce da vcds-ul aici, verifici actuatorul, cel mai bine il dai jos, si totodata verifici cursa geometriei si asa iti dai seama dc ai nevoie de curatare sau nu

Deci sterge ce erori ai acum si la urmatorul limp verifici din nou, dc iti da iarasi cu presiune verifici senzorul de presiune

Dc ai avea probleme la catalizatorul nu ar mai trage motorul cum trebuie , nu ar lua limp stai linistit

Bafta

bigstar logurile sunt bune, debitmetrul este 90% buna sa zicem asa, nu ar trebui sa fie vreo problema din aceasta parte

Dimensiunea la cauciucuri este cea trecuta in talon, ceasurile bord au fost desfacute vreodata , nu cumva sa indice eronat km, filtrul de motorina cati km are, sau facut codari cu vcds? sunt la unele masini unde poti coda sa nu mearga mai mult de 180 dc bine tin minte , deci din loguri totul ar fi ok

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pop> de cand am eu masina nu sa facut nici-o decodare cu vcds,dimensiunea este cea din talon adica 15,filtru are 6000mii,si totusi nu se poate face nimic ,ma enerveaza sa nu potsa merg mai sus de 175km/h!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e interesant ceea ce spui. sincer si cu regret recunosc ca nu mai am habar , nu stiu de unde ar, cum spus logurile sunt ok

La fel nu stiu dc cutia de viteze ar putea influenta aceasta problema, ulei sincroane trebuie sa cauti

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa-ti spun 110% e ca n-are nici o treaba cu motorina de MOL sau de OMV sau de orice altceva.

Pur si simplu sunt incarcari diferite ale turbinei in loguri. La cel cu limp ai dat cel mai de jos, de la 1260 rpm si turbina are incarcarea cea mai mica.

Si daca ne uitam cu atentie si in logul OMV 1 se vede ca agata geometria si acolo, la 2436 rpm ai 85,7% N75 duty cycle cu 2386,8 mbar pt. ca la urmatoarea citire la 2730 rpm sa ai 55,4% N75 duty cycle si 1550,4 mbar. Doar ca in asta nu a agatat atat de tare incat sa intre in limp. Poate fi si actuatorul, merita verificat, eu totusi as zice ca-i geometria.

Asa ca haideti sa nu mai speriem lumea sa se duca toti sa alimenteze de la OMV :)) Sau e reclama mascata? (glumesc, desigur)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o rugaminte: poate cineva sa imi interpreteze si mie log-urilor atasate la postul #2791?

am facut regenerare pt. DPF, scimbat filtre + ulei;

problema a ramas;

in mers constant, nu pe acceleratie pt. depasire sau fortat...s-a aprins "spira de bujii";

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sugestie;

acum alta intrebare: cum verific parametrii catalizatorului cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti cu VCDS sau cel putin eu nu am gasit. Cauta pe youtube clogged catalytic converter check, vezi ce metode sunt si apoi te duci la un service mai rasarit sa-ti rezolvi problema. Din ce stiu eu pe masina ta ai si DPF si catalizator si cred ca merita investigat in directia asta... Bafta!

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal cine ma ajuta daca va rog si pe mine cu interpretarea log-rilor sunt facute in treapta a 3a si sa imi spuneti daca ii ceva in neregula multumesc

log in mers.rtf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa il pui din nou, nu se intelege nimic, sau nu reusesc eu sa il citesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbocip nu ai impresia ca se apropie de limita maxima vacuumul? Aproape de 77.3%? Eu zic ca e cam mult.

Parerea mea este sa mai faci niste loguri si in vit a 3-a si a 4- iar daca nu trece de 80 % stai linistit o vreme si mai faci loguri peste cateva luni.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bigstar - ai limp? cam agata geometria - n-ar strica o curatare la turbina

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reiterez vechea rugaminte: poate cineva sa imi interpreteze si mie log-urilor atasate la postul #2760?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

L-am atasat acum in format xls.

Astept feedback-ul vostru.

Mersi.

Salut

Mie mi se pare OK log-ul. Ai ceva probleme in mers? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mersi pentru raspuns.

Masina nu se mai trage cum trebuie, nu mai ai senzatia aceea ca te baga in scaun cand o calci brusc.

Toate aceste probleme mi-ai aparut dupa ce mi-a fost schimbat injectorul 1, care din pacate a cedat.

Am fost dupa accea la un tip recomandat de catre domnul Voinea sa imi regleze toate injectoarele.

Dupa reglaj, masina merge mai bine, dar tot nu ca si inainte.

Am facut un test si la injectoare cu VCDS-ul pentru a vedea valorile compensate pe fiecare cilindru, si par OK in sensul ca sunt in intervalul 0.02 0,5 ( cu plus si minus), iar cand accelerez pe loc peste 1000 de ture, compensatiile sunt 0 pe toate 4 injectoare.

Orice sugestie/recomandare este bine venita.

Meri mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: Poate atunci cand ti-a reglat injectoarele, ca sa ajunga la valorile de 0.02.....0.5, a modificat putin si avansul.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic.Nu pot nici sa confirm nici sa infirm chestia de modificare avans.

Ideea este ca dupa ca am schimbat injectorul la reprezentanta din Sibiu, pentru ca acolo s-a defectat, am vazut ca masina nu mai trage ca si inainte.

Cand am ajuns la Bucuresti, am sunat la Sibiu sa intreb daca dupa ce mi-au schimbat injectorul mi l-a si reglat.

Ei au zis ca nu au facut nimic in afara de schimbat injectorul.

Atunci am mers la domnul Stelica recomandat de catre domul Voinea, si mi s-au reglat toate 4 injectoarele( mecanic si electronic).

Am simtit o imbunatatire, in sensul ca masina urca mai bine in acceleratie, dar tot nu este ca si inainte(nu te mai baga in scaun).

Cum as putea verifica avansul?Am inteles ca la PD nu se poate regla avansul injectiei, el se face automat.Este adevarat?

Unul dintre colegii de pe forum remarca in log-urile mele ca valoare la MAF actuala este egala cu cea specificata.

Sa inteleg ca MAF-ul este stricat?

Mersi mult.

Modificat de hada_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!