Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Da, e vorba de duty cycle N75.

Si la tine arata bine, e liniar, nu se chinuie prea mult ECU sa reduca presiunea. Cred ca nu creste prea mult peste 2601 mbar, altfel ai avea un salt si multe valori mici la N75, deci cred ca poti sta linistit din privinta asta.

Daca ai EDC16, merge si pe CAN. Ai facut logul cu o interfata mai veche KII-USB, nu? As fi curios daca pe CAN s-ar vedea si peste 2601 :)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dom meferocore moco [e can nu se vede :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat. Oricum ciclul N75 iti arata bine la WOT. Ar trebui sa faci totusi logul si in tr.3 cum a zis si cuiuda sa vedem macar daca ciclul N75 daca e la fel de liniar (daca nu putem vedea presiunea actuala reala).

LE: bineinteles daca te intereseaza pana unde se duce presiunea actuala poti oricand sa-ti pui un boost gauge, ala nu mai are limitari de soft :)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, multumesc de sfaturi, de fapt logurile in ce treapta se fac in 3 sau 4? si acum o data cu cresterea treptei daca avem woot de la 1400 turbina face presiune mai sus nu? deoarece gazele nu au sufiecienta energie sa o invarta. daca aberez va eog sa imi spuneti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

@asap03: in primul rand mersi ca te-ai uitat pe log-uri.Poti totusi sa imi spui parerea ta ?

Nu te hazardezi cu nimic, iti spui doar opinia ta.

mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agata putin geometria variabila pe la 2000 rpm. Am auzit ca se fac curatari de geometrie cu solutii fara sa dai jos turbina, nu stiu daca merita inca o curatare manuala (care e mai de durata decat cea cu solutie, in sensul ca efectul tine mai mult)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat o chestie ciudata : cateodata, masina cand o las la relanti, isi schimba tonalitatea la evacuare. am pus laptopul sa vad ce se intampla si am gasit urmatoarele:

- la relanti pe 003, EGR specified este ~= EGR actual (250-265), deci bine

- la relanti pe 010, MAF actual este ~= 260-270, deci iarasi bine

cand se aude acea schimbare in tonalitate, se modifica aceste doua valori (deci masina sta la relanti cateva minute, nu calc acceleratia)

- la relanti pe 003, EGR specified nu se modifica (bineinteles), EGR actual se schimba in ~450 ?

- la relanti pe 010, MAF actual se modifica in acelasi timp cu EGR actual si devine si el ~450

daca turez un pic si las apoi iar la relanti, valorile isi revin la cele normale, listate prima data. EGRul este curat. pentru verificare l-am dat jos iar si curatat din nou dupa aceste teste, si am gasit doar putine reziduuri pe pereti. MAFul are mufa curata. asta se intampla in conditiile in care am sporadic eroarea 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal (care apare sporadic), insa erori pe EGR nu am avut niciodata.

cine sa fie de vina pentru acea modificare la relanti ? EGR / MAF / altceva ?

Modificat de autoemocion57
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul. Pentru ca la relanti el functioneaza doar aprox 2-3 minute,dupa care se inchide. Daca ii dai un sprit (accelerezi) atunci porneste iar si gazele incep sa recircule,ceea ce iti modifica putin turatia si se si aude. E ceva normal asta.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ok, daca e normal acest comportament (inchiderea EGRului la relanti dupa o perioada), de unde modificarea celor doua valori masurate ? pentru ca sigur nu e ceva in regula, atat timp cat "specified" nu se modifica, dar "actual" e dublu...

2. la debitmetru e clar unde se masoara valoarea "actual", exista un senzor acolo. dar la EGR cum se masoara valoarea "actual" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valoarea aia dubla ce o vezi tu e valoarea substituita de ecu.

Atentie. Pentru ca valorile specified cu actualul sa corespunda (sa fie la fel amandoua) e nevoie de cateva conditii,de parametrii inregistrati la momentul oportun. Inclusiv,turbina,turatie, etc. Aceste valori sunt supuse unor conditii pt a fi indeplinite. De exemplu temperatura lichidului de racire, nivelul acceleratiei,viteza de rulare,presiuni atmosferice masurate,etc.

Ceea ce se intampla la tine e ceva normal. Dar asta e doar parerea mea. Asteapta si alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou.

Ma poate ajuta cineva si pe mine cu interpretarea log-urilor atasate la postul #2760.

Problema este ca masina nu mai trage, nu mai ai senzatia ca te baga in scaun.

Va multumesc.

Modificat de hada_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Imi poate spune cineva cum pot afla ce ecu am?MA intereseaza acel edc ..

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ma ajuta cineva cu interpretaria unor loguri.....

de ceva timp masina imi intra in limp mode...la inceput am crezut ca problema provine de la supapa EGR dar m am inselat....problama ar fi de la noua turbina care montata pe masina si anume VNT20 de la cipos....din cate am inteles ar fi ceva probleme legate de presiune, dar nu ma pricep la interpretari....

mzk.zip

Modificat de pojomic85s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a facut log in mers dupa ce a pus turbina? Face presiune cam mare, poate mai trebuia reglata tija. Ciclul N75 arata ok

Pe wiki-rosstech zice ca eroarea poate fi de la un defect al turbinei sau evacuare (catalizator) infundata:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

Se aud zgomote suspecte de la turbina la WOT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a facut log in mers dupa ce a pus turbina? Face presiune cam mare, poate mai trebuia reglata tija. Ciclul N75 arata ok

Pe wiki-rosstech zice ca eroarea poate fi de la un defect al turbinei sau evacuare (catalizator) infundata:

http://wiki.ross-tec...83/P0299/000665

Se aud zgomote suspecte de la turbina la WOT?

acestea sunt loguri cu noua turbina....sunete suspecte nu sunt doar suntetul normal al turbinei...turbina veche era in stare buna....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou cu aceeasi rugaminte: poate cineva sa imi interpreteze si mie log-urilor atasate la postul #2760?

Problema este ca masina nu mai trage, nu mai ai senzatia ca te baga in scaun.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwblue egr ul l ai curatat?iar debitmetrul pare si el sa fie in ordine

Nu ai erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am erori , nu am curatat nimic.

Eu o compar cu un AJM de 116cp, asta de 105 este mult mai lenesa la demaraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwblue eu tind sa il contrazic pe golf3ale si anume

1. se vede un mic turbo lag pana ce ajungi la presiunea ceruta

2.presiunea pe turbina este foarte ok, deci nu sunt probleme legate de ea

3. debitmetrul este destul de obosit dat fiind ca de la apx 2800 rpm valoarea ta scade sub valoarea ceruta si pe la 4000 ajunge destul de jos, aproape cu 100 de unitati mai mica

4. trebuia sa faci logul de la 1600 sa vedem de la ce turatie impinge turbina la wot

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc am vazut si eu valorile debitmetrului , dar de acolo sa fie lenevia si pana sa schimb debitmetru ce as putea sa-i fac sa fie putin mai cu zvac. Eu puneam puturosenia pe seama bluemotion, ca are treptele 3,4 si 5 mai lungi si e mai subturata ex. la 160km/h am 3000de ture si la 190 km/h - 3500 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia scoate mufa de la debitmetru si vezi .diferenta daca este.

pop cristian mai am de invatat inca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beer: Nimeni nu sa nascut invatat, toti invatam mai devreme sau mai tarziu, eu numai te-am contazis intr-o oarecare masura

Ai avut dreptate debitmetrul inca este bun, doar ca nu mai e la capacitate maxima, isi micsoreaza valoarea numai de la 2800 rpm, pana acolo e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu un log sper sa fie bun...am probleme cu limp-urile care vin cand au chef nici decum dupa o anumita turatie! Astept pareri.STIMA

later edit: am facut alt log sper sa fie bun!

Problema rezolvata! am mers la Cipos si aveam n18 varza....mi -a anulat-o inspre Egr si acum masina trage bine,trage liniar, am inlocuit si debitmetru cu unul Pierburg si e racheta! stima

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!