Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Da, vad si eu ca numai presiunea atmosferica difera. Si ca ai scurtat inapoi tija actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am mai umblat si pe la tija ca altceva nu am c sai fac ...can fac rost de un MAP o sa refac logul sa vad cum iese , pana atunci nu mai umblu la tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda,

Ciao, Intr-adevar dupa ce a schimbat distributia nu s-a mai verificat avansul, am umflat si rotile calumea, si consumul meu tot crescut e, si am observat ca se simt si gaze nearse la masina, pana acum 2 saptamani nu se simtea absolut nimic. Azi am pus interfata unui prieten pe masina, si la canalul 004, al 4-lea camp, vag-com-ul arata acolo ca ar trebui sa fie intre +/- 3, si la mine era undeva pe la -1,6 -2,2 , cu motorul la relanti. Am facut si ceva printscreen-uri, dar nu mai porneste calculatorul cu care am facut testarea...... am atasat si ceva printscreen-uri

post-82821-0-43613500-1319397747_thumb.j

post-82821-0-59028100-1319397751_thumb.j

post-82821-0-41405300-1319397855_thumb.j

Modificat de Marius Suciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Incearca sa reglezi avansul si sa -l aduci la valoarea de +0.0 ....+0.5.

Ce consum ai pe loc l/h (grup 015)?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am facut alt log ieri seara dar spre surprinderea mea, nu este de la 1500 rpm ci de la 1780. Eu sunt sigur ca am dat start inainte (data viitoare il incep de la relanti). Totusi sper....se poate vedea ceva si din asta?

Merci!

golf_log_2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Log-ul este facut bine. Nu este indicat sa ai full throttle la turatii mici.

Intr-adevar MAF-ul cam oscileaza dar are valori bune . Vezi si EGR.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. EGR-ul nu se vede la "Exhaust Gas Recirculat."? Daca nu, atunci pe ce canal se testeaza EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam sa te uiti la el , fizic. poate trebuie curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bec egr-ul (l-am curatat anul trecut). I-am facut o inspectie zilele trecute cand l-am demontat...vad ca s-a pastrat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare. O problema cu un Touran din 2004 1.9 TDI 105 Cp. Turbina este in parametri, debitmetrul la fel...dar, la un mers mai subturat se aprinde Check Engine. Si masina nu mai trage. Masina isi revine dupa oprirea motorului si martorul dispare iar ca erori: EGR- insufucinet flow...Daca scot furtunasul care actioneaza EGR-ul si incerc sa trag aer cu alt furtun, trag cam in gol...nu opune rezistenta. Sa fie problema EGR-ul de nu mai trage masina?

P.S: mai avea si o eroare pe turbina(boost presure regulation). Ma gandesc ca daca membrana EGR-ului nu mai tine vacuum, se pierde vacuumul din instalatie si actuatorul nu mai functioneaza corect. Dupa stergerea erorilor apaer doar cea de EGR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Rezolv ceva prin infundarea furtunului ce intra in EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda,

Am reglat avansul, acuma sta intre 0 - +0,5 asa cum ai zis, si la canalul 015, la consum imi sta intre 0,4L si 0,6L la relanti. Mersi de sfat. Asta a fost problema, trebuia reglat avansul doar...... ce simplu... trebuie doar sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlutare.

POate sa imi spuna cineva daca am vreo problema..in general mi se pare ok.Dar nu ma pricep prea bine.

Multumesc!

Le: Daca nu merge se poate descarca de aici.

LOG-01-003-010-alee.xls

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt posesorul unui passat B6 2.0 TDI 4motion.De o perioada de timp am observat ca masina nu mai trage ca si inainte, adica nu mai ai senzatia ca te baga in scaun cand apesi brusc pedala de acceleratie.

Am atasat un log.

Imi puteti interpreta si mie log-ul pentru a ma ajuta sa identific problema?

Va multumesc mult.

LOG-01-003-010-011.CSV.txt

Modificat de hada_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza-l si tu in excel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce treapta se face logul pentru boost?

Am facut logul acesta in trp. a 4a este vorba de o turbina mare un GT1752 pe masina mea. Ce credeti ca ii pot face sa invartta mai repede. Acum tija e f. scurta e la maxim surubul.

logul

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Din ce vad eu, turbina (tija) e reglata destul de bine. Turbina nu va baga mai multa presiune daca ECU nu cere mai mult. Daca ar baga mai mult ar intra in limp mode.

Fa un test in treapta a IIIa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e reglat bine. Presiunea actuala sta fix la 2601 mbar de la 2478 rpm pana la 3801 rpm. N-are cum sa stea fix pe aceeasi valoare atata timp, nici in 1000 de ani la comanda vacuumatica. Nu va da de gandit chestia asta?

Du-te la cine ti-a facut upgradeul si spune-i sa mai seteze, ca nu-i ok logul. Ma gandesc ca presiunea actuala creste si mai mult, dar nu vede VCDS (sau poate senzorul MAP nu poate, nu stiu).

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va multumesc pentru raspuns, presiunea de 2601 este limitata din cauza ecu-lui BOSCH EDC16U1, nu stie sa transmita pe K-Line valoarea mai mare. masina are un map senzor de 3 BARI deci ecu stie de presiunea pe care o face turbina. Acum ultima versiune de soft imi face 2601 pana in 4300 unde schimba treapta. Masina nu a dat deloc pana acum limp mode, iar pe dyno a scos aprox. 217cp, bine era si destul de frig afara. Aveti idee ce as putea sa ii fac sa faca presiune mai de jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am inteles ce spui. Dar daca ECU stie de presiunea prea mare, de ce nu o corecteaza? Pt. ca ai mai mult de 2601 mbar, asta e sigur. Dar nu stii exact cat.

In logul postat de tine se vede ca abia la 3906 rpm ECU reduce presiunea la 2590.8 mbar. Si nu ai postat coloana cu N75 sa vad cum comanda ECU, e foarte importanta coloana aia.

Referitor la presiunea mai de jos. Tu ai zis ca ai scurtat tija la maxim, deci evident din reglajul turbinei nu mai ai ce sa-i faci. Eu ma gandesc ca gazele nu au puterea necesara, poate e prea mare turbina pt. motorul tau de 2 litri. Doar o parere...

Cand pui o turbina mare nu le poti avea pe toate. La turbina mica nu ai lag, dar nu poti scoate presiune prea mare. La turbina mare, ai presiuni mari la rpm mai mare, dar ai lag. Cred ca e un compromis la care nu prea ai ce face...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog frumos zi-mi cum pot loga N75

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se logheaza odata cu celelalte coloane din grupul 011. E ultima coloana. Cred ca e doar iesita din imagine. Strange celelalte coloane atat cat sa intre si N75 in poza

@hada_flo: imi pare rau, dar in logul tau la WOT, valorile MAF specified sunt identice cu cele MAF actual asa ca nu ma mai hazardez cu o parere; poate te ajuta altcineva care stie ce inseamna asta...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica este duty cycle? N75?

Aici in am atasat pentru download se vede si duty cyle: LINK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!