Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

tot nu e bine.tb acceleratie 100% pe toata perioada testului,nu sa o iei incet pina ajungi cu pedala la podea.din ce vad eu ai probleme la egr.rog colegii mai experimentati sa intervina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci de la inceputul testului pana la sf trebuie sa fi cu pedala apasata la fund ca altfel testu nu e bun de nimic..... daca nu ai loc fa cu a 2-a si aerul conditionat pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la octavia=REMAT, pedala trebuie apasata 100%

Passatul are chip? Doar debitmetrul pare a avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ori debitmetru ori pierzi presiune dupa turbo verifica tubulatura si intercooleru sa nu fie sparte.... iti dai seama daca sunt murdare cu ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul are chip? Doar debitmetrul pare a avea probleme.

Nu are chip iar motorul e AWX.

Care e problema cu debitmetrul?

Trebuie schimbat?

O sa verific furtunele ca am observat ceva urme de ulei in scutul de plastic pe partea stanga s-ar putea sa sufle pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis pare, din cauza ca logul nu e facut corect are putine campuri unde pedala e apasata 100%. Ar trebui refacut logul cum trebuie si revenit cu o concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa atasez si eu un log si nu pot... nici zip nici xls nici csv...nimic!

Am facut un test aseara .. am erorile astea 2.. cred ca am avut din nou limp, dar mult mai slab (in intensitate), adica ... masina tragea prost, dar totusi mult mai bine decat saptamana trrecuta la primul limp...cand practic turbo era parca inexistent..nu stiu de ce (?!?). Dupa test a vazut talpa grav vreo 1,5h....si n-a mai facut nimic. I-am dat si azi dimineata si tot nimic.

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 028 906 021 GH

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1425

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00046

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

am reusit sa pun si log-ul...as vrea si eu o parere va rog..cam ce ar fi de facut...Multumesc.

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carje...geometrie blocata... actuator sau geometrie sau electrovalva.... dar ce motor ai? e golf 3? e cu waste gate?

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este masina din semnatura

golf 3, 1997, motor AFN

"wastegate" nu stiu ce reprezinta..din pacate.

sper sa nu fie turbina WASTED cu totu .. :blink:))

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la afn are geometrie variabila deci tre vazut ansamblu actuator sau gemetrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

Am si eu o problema si incerc din aproape in aproape sa o elucidez. Mai scrisesem pe forum ca masina mea (cea din semnatura) cumparata acum o luna de zile este cam puturoasa la demaraj , pleaca mai greu decat 101 CP pe care am avut-o anterior. Dupa a2a" rupe" dar nu de speriat cum ma asteptam eu sa simt diferenta celor 30 de cai. Fasaitul (suieratul) turbinei nu este cel normal ,parca este mai slab (banuiesc o pierdere de vaccum pe undeva desi pedala de frana este normala nu s-a intarit), apoi am zis ca-i debitmetrul ( am scos mufa acestuia si masina tragea rau de tot, am pus mufa la loc si merge ca inainte); exact in ziua cand am luat masina am avut putin "oac-oac" de la EGR dar pe urma s-a potolit. Cireasa de pe tort este ca de cand dimineata este mai frigut la prima pornire scoate fum mult albastru pentru cateva zeci de secunde dupa care se potoleste.La oprire motorul are o usoara tendinta de zguduiala dar f. putin.

INTERBARE: de unde sa incep sa caut buba ? Ca pe undeva exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica la iesire din pompa tandem(cea de vacum si de motorina) daca acel racord nu are joc, daca are du mana pe actuatorul turbinei si cu cealalta mana incearca sa impingi racordul in pompa si vezi daca actuatorul mai urca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cipos, am sa incerc asta, la cealalta am avut asa ceva si am rezolvat provizoriu cu Poxipol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut logurile pentru touranul meu

CROCO_3loguri.xls

si mai atasez si un log cu un golf 5 care are o eroare

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Possible Symptoms

* Reduced Power Output

* Limp Mode

Possible Causes

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

* Charger Pressure Control defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Log golf cu eroareCCF1_cu_eroare.xls

Log golf fara eroare CCF4_cu_eroarea_scoasa.xls

Multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turanu pe turbina sta bine dar ori ai pierderi ori debitmetru e putin decalibrat

la golf 5 vad ca totu e in regula....poate a scos cineva odata furtunu de vacum de la turbo ca gluma....si a ramas eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. la touran am zgomotul acela ca un pufait-fluierat cand schimb treapta la 2000 de ture, iar cand am vrut sa ii fac chip, respectivul nu a vrut sa imi faca sub pretextul ca turbina e pe duca si ca paletii ar fi indoiti. Alta problema ar fi ca are consumul cam mare. Poate fi de la debitmetru? Sa imi fac probleme sau nu cu turbina? Pot sa ii fac chip? Masina are 160mii km

2. La golf problema este ca se plafoneaza din cand in cand si intra in limp mode. Aseara am sters eroarea si dupa cateva fortari a intrat din nou in limp mode si a reaparut eroarea, deci cred ca e o problema pe undeva.

Multumesc din nou pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la turan cauta pe unde e murdar de ulei ... asa gesti daca pierde aer.....

la golf urmareste furunele de vacum si vezi sa nu se fi frecat pe undeva si sa fie spart si in functie de cum are chef merge sau nu merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos, vazusem eu ieri cand am schimbat rotile ca e umed de ulei pe jos in partea stanga. Ma uit azi mai exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te juca cu limp modul, vezi deunde vine problema si dac e de vina turbina schimbo sau recondtioneazo, ca scapi mai ieftin , daca ai pierdri mari de ulei pe la turbo acesta poate sa ajunga in capul pistoanelor si risti sa spargi motorul. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
drilling engineer
la afn are geometrie variabila deci tre vazut ansamblu actuator sau gemetrie

Toti care aveti probleme de genul asta faceti o tura pe la Tg-jiu la tata masinilor (Dan Burlan), problema cu pornirea grea si zguduitul se rezolva prin resoftare (250 iero):icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema:

debitmetru de aer schimbat si dupa 200 km poc! a dat in nas. peste 3000 rpm ioc!

lenesa nevoie mare la demaraj...ma facaea si o solenza.

ajung in piatra neamt, punem de tester si apare eroare la maf si inca ceva legat de presiunea de supraalimentare. meseriasul sterge erorile si fac proba. bum! fuge de rupe!!! adica, zic eu (si meseriasul) problema rezolvata.

dar...azi, in drum spre bucuresti, pe a2, zbang!!!! de la 200 ajung la 140...abia tragea....dupa sfatul dat de meserias in prealabil, iau contactul (din mers), il pun din nou si BUM!!! zboara din nou.

deci, sa fie debitmetrul sau altceva!? i mai iau la telefon si pe astia de la magazin ca ma duc sa imi dea alt MAF ca vezi doamne ala nu e bun...

e vreunul pe aici care poate rula un test ca lumea si sa identifice cauza problemei?

thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptaminal la 3-4 masini ma confrunt cu probleme de genul asta la turbine VW Audi Skoda Seat Opel BMW Mercedes 2000-2005

Este adevarat/ pe tester apar diferite coduri de defect in functie de modelul de masina. problema este funinginea care se depune foarte fin in Geometria variabila a turbinei.

Cind masina scoate fum albastru si sa dat pe ulei atunci inlocuirea turbinei este obligatorie. ( recomand noua)

Turbina poate fi recuperabila doar atunci cind masina inregistreaza o lipsa de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am de curand un Polo 1.4 TDI din 2004 si ma confrunt cu niste probleme. Martorul cu motorul este aprins in bord si masina imi intra uneori in limp mode cand e in sarcina in vitezele 4 si 5. Daca repornesc motorul am sanse mari sa-si revina pentru un timp. Am facut o scanare si am gasit urmatoarea eroare:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Am sters eroarea dar firesc a reaparut la scurt timp.

Am fost cu masina la un mecanic si in urma testelor mi-a spus ca turbina e ok si a recomandat sa curat "blocul de electrovalve". Nu-i cunosc denumirea exacta, este o cutie de culoare neagra in care intra 6 furtunase la unul din capete, iar la celalalt capat o mufa, este situata deasupra telescopului din dreapta si cand motorul e pornit scoate un ticait/bazait. In fine, am curatat-o cu motorina asa cum am fost sfatuit si am montat-o la loc. Nu am mai avut probleme vreo 2 zile pana am facut un drum in afara orasului. Dupa vreo 100 km de mers s-a reaprins martorul cu motorul si a intrat in limp mode.

Am mai facut o scanare si acum am gasit alta eroare:

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Simtomele sunt aceleasi ca si inainte, adica daca "ii dau talpa" imi intra in limp mode. Diferenta acum e ca pot oarecum sa ma feresc sa intre in limp mode, adica daca atunci cand simt ca incepe sa nu mai traga eliberez ecceleratia motorul isi revine (nu tine de fiecare data treaba asta).

Din cate am inteles acea piesa da comanda la turbina si la EGR, deci e foarte posibil ca ea sa fie problema, dar cum as putea sa fiu sigur pentru a nu mai schimba piese fara rost (deja am inlocuit debitmetrul)?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu negative deviation e din cauza ca nu primeste comanda cum trebuie turbina.

Eu am inlocuit TOATE furtunele de vacuum (inclusiv cele ce comanda valvele ce deschid apa calda la incalzitorul de motorina, EGR-ul ..etc) si am izolat cu silicon furtunul cel gros de vacuum ce face legatura intre pompa de tandem si supapa de langa servofrana.S-a dovedit ca pierdea vacuum pe la un furtun dintr-ala subtire si mai pierdea si lala acea supapa unisens ce duce spre servofrana ce este fixata in acea tabla dintre motor si compartimentul bateriei .

INSA ...ca aici apare un insa.

Referitor la Range Exceeded de la EGR se intampla urmatoarea problema.

La o functionare normala , pe masura ce turbina incepe sa aiba boost EGR-ul incepe sa inchida ca altfel aerul comprimat de turbina ar iesi pe toba de esapament in loc sa intre in admisie ceeace cred ca s-ar putea intampla la tine.

Rezolva mai intai problema cu furtunele si dupa aia te ocupi de EGR.Daca nu s-a facut vreo adaptare cu vag com-ul pana acum la EGR inseamna ca supapa aceea nu mai lucreaza cum trebuie.

Inclin sa cred ca prima eroare semnalata de tine are legatura cu metinerea deschisa prea mult a supapei EGR respectiv a doua eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!