Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

imi dau si eu cu parerea(sper sa nu se supere nimeni daca gresesc) dar valoarea de la injectie nu e stralucita de unde banuiesc ca e si problema(la injector)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Valorile la injectoare sunt in intervalul specificat de producator -2.8...+2.8. Intr-adevar inj. 1 si 4 au valori ceva mai mari dar nu cred ca e vreo problema.

Valoarea cantitatii inj. 4.9...5.8 este buna.

Valorile pres. in turbo sunt relativ OK (...deocamdata :icon_cheesygrin: )

Ce mi se pare ciudat e valoarea pe care o citeste MAF -ul.

Parerea mea... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cuiuda, ce e ciudat? Cum ar trebui sa fie? Maf-ul e relativ nou. E al unui prieten mecanic. Folosit doar pentru teste. Din pacate nu are nici un cod pe el. Cum arata valorile la un MAF nou?

La al meu (Passat 1.9 AFN NONPD 110CP/1998) debitmetru vechi da valori aproape +,- de ce cere ecu dar tot cade cite un pic, iar urca, iar cade. Asta e 1249.5 pe linie in vit 3 si oscileaza un pic in 4.

Ai cumva un log cu un MAF nou, noutz? Cum ar trebui sa fie?

Multumesc

Axxa 84,

Linga butonul de post, ai "More Reply Option", butonul de "rasfoire" apare, cauti fisierul si apoi "Attach This File". Daca ai Office mai nou pe calc prima data salveaza(save as) fisierul in varianta de 97-2003 Workbook. Spor

Modificat de alecsis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuiuda vrea sa zica ca valorile care le arata maful acum sunt foarte mari in comparatie cu ce ar trebui sa fie

Am patit cu un pasat chestia asta , faza era ca avea o fisura in conducta care vine de la tubo la intercooler , maful si turbina incercau sa compenseze pierderea de aceea valoarea era mare

Eu zic sa cauti pierderea de aer sau fisura care e o posibilitate sa ai ceav scapari

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema cu un seat leon 2002 110 cai asv in treapta a 3a la 3000 si ceva de ture imi cade turbo limp mode si imi da asa charge pressure positive deviation turbina curatata merge bine nu mananca ulei nu scoate fum am facut si un log pe grupele 3 10 11 dar nu le stiu citi daca ma ajuta cineva va rog frumos ca ma dispera deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@estelus - eu zic ca ai un log de turbo perfect; e normal sa ai acel mic spike la WOT care se corecteaza iar apoi liniile se supapun; logul de MAF e bun de asemenea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ai o intarziere la turbo...posibil vacuum prost, capsula sparta :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Am schimbat actuatorul si am incercat sa reglez tija cum am putut , asta e ce mia iesit pan acum.ce ziceti de log? Ms.

post-72447-0-04054500-1318770248_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot aiurea merge...

Ai incercat sa schimbi senzorul de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log si la relantiu cu motorul cald, pe grupurile 003 si 011. Da un sprit la pedala si apoi astepti pana se inchide supapa EGR. Asta vezi cand la grupul 003 ai 240 la specified si la actual vei avea in jur de 420. Atunci faci logul, nu foarte lung si posteaza-l.

LE: fa asta fara sa mai umbli la lungimea actuatorului asa cum e setata in postul 2675; te cred si eu ca nu prinzi mai mult de 150 km/h la cum iti scade presiunea dupa 3000 rpm

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza cu senzorul de presiune..

Incearca totusi sa-l desfaci si sa-l cureti. Nu garantez ca vei avea rezultate dar...

post-12725-0-06269100-1318840560_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal nu ma pricep cum sa fac logul de care zici dar uite ce am facut : am dat start log si am dat un sprit la pedala :)LOG-01-011-003relant-xxx.xls

Senzorul ala nul pot scoate ca trebuie demontat si bazinu de apa dar saptamana asta cand am liber o sal scot sal curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

In al doilea log parca s-a mai remediat problema.

De la 3696 rpm ce s-a intamplat? Ai luat piciorul de pe acceleratie? Era util si grupul 010 unde se observa pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In logul de relantiu lungimea tijei parea reglata ok pt. ca sunt apropiate boostul specified cu actual.

Dar in astea de mai sus, logul in tr.3 nu e bun deloc pt. ca intre 2400 rpm si 3000 rpm face prea multa presiune iar dupa 3000 rpm scade mult prea mult. Logul in tr. 4 e ceva mai bun... In ala nu prea inteleg cum naiba dar pe la 3200 rpm presiunea isi revine ok...

Strict uitandu-ma la logul in tr. 3 de mai sus, eu as mai lungi tija cu inca o tura, sa vad daca isi revine presiunea de la 3000 rpm in sus in tr.3. Dar fa un semn cu ceva vopsea, lac de unghii pe surubul tijei, sa stii cam cu cat strangi sau lasi surubul ala... Dupa ce lungesti tija cu inca o tura, refa logul in tr. 3 si posteaza-l, daca nu te prinzi tu ca e mai bine sau mai rau.

Daca e mai rau aduci tija inapoi cum e acuma si incepi sa te gandesti la altele, N75, senzor MAP, dar macar elimini reglatul tijei... Altceva nu prea stiu ce mai poti verifica, avansul ti-e bun?

Era util si grupul 010 unde se observa pedala de acceleratie.

Nu e nevoie de grupul 10. Poti vedea daca e blana dupa valoarea supapei EGR de 4.8 sau dupa presiunea la WOT care la relu12 e de 1948,2 mbar. Da, la 3696rpm a lasat pedala...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap03

Nu ti se pare ceva ciudat in primul log (din postul anterior) :scratch:

La full throttle MAF (specified) ar trebui sa fie constant la 850.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap03

Nu ti se pare ceva ciudat in primul log (din postul anterior) :scratch:

La full throttle MAF (specified) ar trebui sa fie constant la 850.

Da, ai dreptate, nu am observat... Ar trebui sa fie 850... Nu imi dau seama ce ar putea sa insemne faptul ca variaza... Valoarea actuala in schimb se cam misca dupa presiune...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incerca sa-i rescriu softul... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian o problema este acolo si poate sa nu fie neaparat din soft, eu initial as incerca si cu un alt N75 sa vad ce va iesi , e foarte interesant cum scade de la 3000 mult dintr-o data si pe urma incepe sa urce din nou, e chiar ciudata tare chestia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu raman la ideea ca e senzorul de presiune MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!