Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna seara

Va rog, spuneti-mi are vreo problema turbina de la masina din semnatura?

Eu ma uit la acest log ca "pisica in calendar"... :(

Multumesc anticipat.

AlinLOG.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine...specified e cat trebuie si actual e cat ai acum pe masina valoarea.din ce stiu eu e foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Prieten cu Passat 1.9 TDI 116 CP, 2000, ATJ. Cu acceleratia 100% motorul intrerupe (smuceste). Fara erori pe vag. Recent descoperit releu si pompa din rezervor motorina arse, schimbate si facute logurile urmatoare. Partea cu galben e vit 3 si gri 4. Rugamintea sa cititi si sa dati si 2, 3 explicatii.

Multumim

Adi Log 1 prelucrat OK.xls

Adi Log 2 prelucrat ok.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate vad eu maf e cam pe duca daca nu dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu smucitul nu iti va iesi la log, din log ce se vede e ca 90% debitmetrul e cam mort, presiunea pe turbina e buna dar valoarea debitmetrului ramane enorm de mica , deci in primul rand inlocuiesti debitmetrul ca masina nu trage cum trebuie

Dupa cauti problema cu smucitul care are mai multe caue, injectoare , pompa si mai sunt, nu stiu dc tipul ATJ e pd sau nonpd

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa faci un log si pe grup 13 sa ai o idee despre injectoare,dar cum ti-am zis mai sus si eu si cristi debitmetrul e dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duty cycle e cam ciudatel.ori n75 ori actuator ori furtune(putin probabil) ori o geometrie obosita.cam multi de ori :) dar nah

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seamana mult cu logul tau relu

Eu tot zic ca e reglaj incorect, actuator nepotrivit

Din log tija la actuator e prea lunga la inceput, dar dupa zici ca e putin mai scurta, sa nu fie actuatorul incompatibil sau de pe alta masina cu tija prea scurta, la surubelul opritor sper sa nu fii umblat nimeni, ca e de rau atunci

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca actuatorul asta nu mai tine , adica am tras cu gura din furtun si nu tine vacuumul scapa , se ridica tija , intelegeti voi c vreau sa zic.. pana cumpar altu ce ziceti il pot lasa asha cum e acuma in log?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Vad ca nu s-a rezolvat problema...

Pana la 3300 ai suprapresiune iar dupa aceea scade variaza destul de ciudat.

Nu inteleg de ce la 3880 ECU "cere" doar 1081 :blink:

...acum am vazut ca nu ai schimbat inca actuatorul

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relu am mai vb cu alex ajutorul lui cipos pe club passat si din ce a zis au si actuatoare sh , deci unul nou la 200, iar sh la 100, dc vrei ia legatura e cea mai buna afacere

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vb de euro nu ?:)) I-am lasat un mes lu cipos da nu are timp sa raspunda ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba de lei si eu am cumparat dar nou

cipos nu va raspunde ca sta foarte putin pe net

ii dai telefon mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok atunci da un nr de tel cal sun si acum daca e vb de lei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra la el si vezi ambele numere

nu stiu dc pot posta nr aici , dc e voie ma refer

dc nu poti da-mi pm si til dau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am dus masina in service si pe drum a inceput sa intre in limp pe la 4000, repetabil...

Astazi am primit un telefon de la ei ca e gata, au curatat EGR-ul si au gasit un furtun de presiune (din ce am inteles pe undeva pe sub turbina, unul gros) iesit aproape de tot din colierul metalic.

Mi-au spus ca au mers cca 80 km, masina e ok (nu mai este lenesa) si nu a mai dat limp. Vreau sa fac si niste poze cu locatia furtunului, poate mai are cineva nevoie.

Sambata merg sa o iau, mai fac un log si va tin la curent.

Pana atunci, va multumesc la toti.

Dorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am avut ceva probleme cu masina( mi-a intrat in limp mode de cateva ori). In ultima vreme nu am mai avut probleme dar am facut log in mers. Ma puteti ajuta sa imi spuneti daca vi se pare ceva in neregula? Masina este un Audi 1.9 131 CP motor AWX

Multumesc

LOG-01.xls

LOG-02.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Referitor la Passat ul ATJ cu debitmetrul pe duca, logurile postate ieri seara, e PD. Asta seara primeste un debitmetru nou. Pentru smucituri sa-i fac un log si pe 13 sa se vada injectoarele?! Intrebarea e: log pe 3,10,13? 10,11,13? Cum se vede mai bine si relatia intre ele?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Schimba mai intai MAF-ul si vezi daca mai ai smucituri in mers.

Injectoarele le vezi la ralanti pe 013. Vezi si ce valori ai la cantitatea de motorina injectata grup 001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor! am si eu un log la un akn. nu prea vrea sa traga cum trebuie, nicio eroare stocata. multumesc! cum il pot urca aici? mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Urmaresc cu foarte mare interes acest forum si va rog sa ma ajutati in interpretarea acestui log.

Mentionez ca i-am curatat galeria de admisie, egr, intercooler. Turbina curata in atelier.

N75 , N18 , debimetru si furtunasele de vacuum sunt noi.

Eur cred ca maximul si minimul de presiune se datoreaza faptului ca nu mi-au curatat bine turbina dar nu sunt sigur.

Va multumesc,

motor AHF 190000 Km

Valoare Max MAP: 2.254 Bar la 2205 RPM

Turbina incarca la 1953 RPM cu 1.999 Bar

Avem o variatie de presiune de: 71

Valoare Max N75: 78,1 la 4221 RPM

Valoare Minim EGR: 4,8 la RPM

log01003011csv.png

Modificat de estelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Postul initial 2643, Passat 1.9 TDI PD ATJ 116 CP, smuceste in mers. Azi am schimbat MAF-ul si facut urmatoarele loguri. Galben vit3,gri 4.

Dupa schimbarea MAF merge mult mai bine dar smuceste in continuare mai slab.Va rog pareri si ce mai pot face cu el.

Am facut log si pe 013 si pe 001

Multumesc

Log Adi Maf nou 1 OK.xls

Log Adi Maf nou 2 OK.xls

Log Adi Log Rel pe 01.xls

Adi Log Rel 13,10,11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • adrian001
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!