Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Sal voi incerca maine sa mai dau juma de cursa si refac logul.Sper s-o nimeresc tura asta:) Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Cu scuze ca revin cu intrebarea: e totusi posibil ca VCDS sa indice valori eronate (am scris putin mai sus toata povestea) sau dau banii pe curatare turbina degeaba?

Din pacate nu-s putini si prefer sa-i dau pe o altceva :P

Dorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar cum spune si liviu, arata logul mult mai bine decat celalalt doar ca acum lungeste tija apx jumatate de tura poate un pic mai mult

Akos debitmetrul arata bine , presiunea pe turbo este ok, duty cycle nu urca mai mult pentru ca nu are nevoie, asta inseamna ca lucreaza bine geometria fara sa agate si atunci el urca constant

Bafta :))

Multumesc pt. sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e posibil si asta, dc nu e o diagnoza originala

Eu zic ca pana sa cureti turbina trebuie sa verifici asa

Inlocuiesti debitmetrul si refaci logul, il postezi sa vedem , presiunea in turbina este ajunsa din urma pe la 2000 rpm , intradevar se vede ca ai turbo lag, intradevar duty cicle oscileaza dar nu cred ca e o problema , el lucreaza sa corecteze presiunea

De acea eu sfatuiesc sa faci un log cu alt debitmetru NU cumpara altul ca poate sa nu fie de la el si intradevar sa trebuiasca curatata turbina, dar eu zic ca nu

Verifica actuatorul si furtunasul de vacum de la N75 la actuator, verifica la fel stutul la pompa ta de vacum sa nu scapi vacum pe acolo si sa nu mai fie deajuns la turbina

Dupa ce faci logul sau chiar inainte dai o fuga pana la cipos( ii gasesti numarul pe forum), vad ca esti din bucuresti , iti va spune dc trebuie curatata turbina sau nu ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. alt log alta treaba ...am scurtat, am lungit si am facut 100 de loguri.Asta e ultimul pe azi sa-mi spuneti parerea voastra .Multumesc.

post-72447-0-03563900-1318001256_thumb.p

Masina parca nu mai are zvac inea asha ca inainte da se duce lin pana in aproape 4000 rpm si trece cu usurinta....dar astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am avut eu probleme valoarea aia de 94.4 nu e buna...eu asa luam limp

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relu prea scurt si ai luat si limp pe deasupra, trebuie lungita, chestia e ca dc ai scurtat destul de mult cu cate o jumatate de tura nu vei ajunge inapoi, tot bagi cate jumatate si iarasi , iarasi tot asa pana obtii o valoare ok,

Incearca sa faci cum ti-am spus eu pe pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK :) O sa refac maine logul cu tija aia afurisita putin de tot lungita ! Multumesc pt raspuns .NUMAI BINE.

dupa care o sal dau jos de tot sa l reglez cum zici tu .Multa Bafta!

Si inca o intrebare la 4000rpm trebuie sa scada puterea sau nu ?ca dupa ce scade la 4000 incepe sa traga in continuare..Nu stiu daca e normal sau asta inseamna limp ?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scade puterea la 4000 e limp..asa am patit eu cel putin.atasez un log facut cand aveam probleme(la 3500-4000) luam limp, iar problema ta cred ca se trage de la duty cicle ala mare care ori e de la reglarea proasta a tijei ori n75 cu probleme ori geometrie murdara

LOG-01-003-010-011.CSV.txt

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu lai muscat la 3600, nu ai ajuns la 4000 si dupa ai mai incercat unul cu puterea melcului :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu? da stiu aveam mari probleme atunci.s-a rezolvat cu schimbarea actuatorului la ciprian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa refac maine logul cu tija aia afurisita putin de tot lungita !

Salut

Incearca sa "pre-reglezi" tija pe loc. Adica dupa ce ai reglat tija faci un mic test pe loc pe grup 011. Urmaresti ca valoarea presiunii actuale sa fie sub valoarea specificata (diferenta sa fie pana in 100mbar). Mai concret, valoarea citita pe grup 011 camp 3 sa fie mai mica cu aprox. 70-80 mbar decat valoarea din campul 2. Dupa acest "pre-reglaj" faci un test in mers si vezi ce a iesit... :icon_cheesygrin:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal maine fac si treaba asta ca e mai simpla azi m-am chinuit o gramada sa l fac sa mearga dar problema era alta am observat tarziu.. actuatorul era defect scapa aer si mai si blok nu lasa sa revina tija in sus am schimbat actuatorul ( doamne cat m-am chinuit cu saiba aia de la tija ) maine ma pun pe treaba iar..Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Vreau sa completez ceva la ce am spus mai sus.

Acele masuratori pe loc le faci cu motor turat pe la 3000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ms :)

Ca tiai amintit: eu de exemplu azi reglam tija ( scoteam furtunu ala din valva 75 si trageam cu gura si se invartea mai usor aia acolo la tija dar nu miam dat seama decat dupa juma de ora ca trebuia sa repornesc motorul ca sa faca iar vacumul pierdut )si cine sa fi stiut sa mi zica ?:))Oricum ms , maine sper sa mi iese treaba :!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare am facut iar masuratori cu tija aia de la actuator de m-am plictisit.Chestia e ca valoare aia de la duty de 94.4 cand apare , chiar daca eu nu iau limp tot ar fi o problema?Am reusit azi si am reglat in asha fel incat la talpa de la 1800 pan la 4500 rpm nu am simtit nici macar 1 secunda sa scada puterea motorului a tras incontinuu , dar la log ( pe care bineinteles nul mai am ca la sters nevastamea )aveam valoarea asta de 94.4 de pe la 3600 pan pe la 4000 , pe urma scadea..Dupa care am umblat iar la tija si asta e tot ce am putut scoate .Mai incerc maine.Aici iau limp se vede si am si simtit, dar daca mai lungesc tija ma tem ca iese de acolo :))

post-72447-0-84897800-1318173119_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e problema pt. ca ai suprapresiune. O sa te tina mai putin turbina decat in mod normal. Iar 94,4% arata ca ECU se chinuie sa reduca presiunea si chiar daca azi nu ai limp poate o sa ai in doua saptamani...

Ai verificat si daca nu iti agata geometria variabila? Daca ai pus actuator nou, avea tija la fel de lunga ca cel vechi? Eu am patit chestia asta, am cumparat in Cluj de la Autonik un actuator ce ziceau ei ca-i de Golf 5 TDI si cand sa-l pun sus surpriza, ambele tije erau mai scurte (si cea care se desurubeaza si cea filetata ce iese din actuator; asta desi le-am zis tipul turbinei in prealabil). Cred ca e pt. o turbina mai mica decat GT1646V...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e adevarat am schimbat actuatorul si are tija mai mica decat celalalt vechi :) Am ridicato si azi la maxim dar mia iesit o data si am incercat so prind cat de cat .Trebuie sa cumpar alt actuator .O las mai usor pna il schimb cu unu bun, totusi o sa fac un test sa vad daca duty cicle ala lucreaza pana in 60- 70 si sper sa nu crape .Revin mai diseara cu testu cu tija ridicata la maxim .Numai bine

Geometria nu agata merge usor tija aia singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-72447-0-22556100-1318260272_thumb.p

Acum e cu tija aia de la actuator la maxim in sus , dar oricat as da in jos tot iau limp pe la 3000 - 3400 rpm.Daca e so mai ridic nu mai am unde, ;

Sper sa mi ziceti ca trebuie so cobor :)

aste e alt log facut azi cu tija p la jumate da tot iau limp si daca o mai cobor apar din alea cu 94,4 la duty daca o mai ridic limpu se muta catre 3000 rpm.Nus tiu c sa mai fac

post-72447-0-34444100-1318260915_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat cumva si la surubul de stop de la turbina?

Sincer nu prea am mai vazut un log atat de dereglat (practic iti cade presiunea pe la 3000 rpm), totusi parerea mea este ca ar trebui sa pui un actuator cu tija la fel de lunga cu cel original. Acum cursa e prea scurta ca sa ai presiune buna de la 1800 pana la 4000 rpm.

Limpurile sunt cu negative deviation?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal numi da nimi nici negative ni pozitiv deviation.Acum realizez cami trebuie un actuator nou , asta care il am nu e pt masina mea. cred ca era de p la una mai mica 1.6 sau ceva de genu , oricum nu e bun.Aveti cunostinta de unde fac rost ? NU nou ca nu am bani.Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste cu cipos(ciprian)si rezolvati voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exceptand faptul ca la ambele e o ezitare la pedala de acceleratie, adica nu e tinuta tot timpiul la blana, nu vad nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!