Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Aici sunt cele 2 loguri ale userului IOJI 05 BLD.

As reveni cu observatia ca cele 2 loguri nu sunt facute cum trebuie si il rog sa viziteze topicul http://vwforum.vwfor...in-mers-la-tdi/ ,sa descarce fisierul pdf cu instructiunile de realizare a unui log in mers(inclusiv de redenumire,modificare,rearanjare,etc) dupa care sa posteze aici loguri facute ca la carte pentru a fi interpretate. Succes

Multumesc frumos ca leai incarca,o sa le refac,si revin,ce anume nu sa efectuat corect la log?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Sal. Am cateva erori date de vag poate ma ajuta cineva sa inteleg ce are .!

Crezi ca daca scrii in mai multe locuri o sa primesti alt raspuns ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog ca cineva sa aiba o solutie..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 loguri la masina din semnatura , daca aveti timp sa va uitati pe ele , poate vedeti ceva Anormal ..Multumesc.

post-72447-0-39830700-1317826761_thumb.p

post-72447-0-79909700-1317826770_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul e o idee obosit, iar turbina se incarca destul de greu, ai umblat la reglajul actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am umblat cand am schimbat supapa aia si lam reglat cum am crezut eu .. :) ce ar trebui sai fac so scurtez tija sau sa o lungesc? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms :)Revin maine cu alt log .Numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Gata, am refacut logul dupa cum am promis. Daca puteti sa va aruncati un ochi.

Este CSV, redenumit in txt.

Masina a primit o curatare turbina si o geometrie variabila noua acum cca doi ani, de atunci are cam 35.000 km facuti.

Motorina a fost buna, nu de locomotiva iar eu sub 2500 nu prea am mers...

Multumesc anticipat,

Dorin

LOG-01-003-010-011 - .txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul este bunicel, maful este cam slabit sta mai mult sub valoarea stabilita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mie mi se pare cam fluctuant "Duty cycle". Verifica cu atentie circuitul de vacuum.

Si cred si eu ca MAF-ul are mici probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici sunt cele 2 loguri ale userului IOJI 05 BLD.

As reveni cu observatia ca cele 2 loguri nu sunt facute cum trebuie si il rog sa viziteze topicul http://vwforum.vwfor...in-mers-la-tdi/ ,sa descarce fisierul pdf cu instructiunile de realizare a unui log in mers(inclusiv de redenumire,modificare,rearanjare,etc) dupa care sa posteze aici loguri facute ca la carte pentru a fi interpretate. Succes

Poate sa imi spuna cineva de ce nu am efectuat logurile corect?am urmat indicatile corespunzator pentru aceasta procedura.Logurile se afla in post 2585,urcate de colegul LAURENTIU

Multumesc

Modificat de IOJI 05 BLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic update: am luat legatura cu persoana de la care am cumparat masina si imi spune ca presiunea in turbina trebuia sa ajunga pe la 2200 mbar. Eu mai mult de 2100 nu am vazut sa treaca.

2. Cu MAF-ul decuplat merge mai bine, accelereaza mai liniar.

3. Pe unde ar trebui sa ma uit ca sa pot determina daca a fost resoftata (chip-tuning-wise)?

Dorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ECU cere 2091mbar nu vad cum turbina ar face presiune de 2200 (in conditii tehnice normale).

Daca s-a facut chiptuning cred ca s-a omis modificarea zonei (harta) de limitare a presiunii.

Incearca un Log in mers si pe 001, 008, 020.

@IOJI 05 BLD

Valorile LOG-urilor sunt ok.

Ideea era ca ar fi fost bine sa salvezi fisierul cu extensia .xls

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. In aceleasi conditii? Viteza a 3-a si a 4-a, 1800-4000RPM?

Relativ la presiune, eu am repetat doar ce mi s-a transmis si mie :)

Multumesc,

Dorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Passat 1998, AFN, 110 CP, 175.000Km, limp mode rar si am observat ca la urcare e problema :-). Azi am facut 2 log-uri pe drept si nu a intrat in limp.

Erori : 575 Intake Manifold Pressure; 17-10 Control Difference - Intermitent si

519 Intake Manifold Pressure Sensor; 28-00 Short to Plus

Atasez fisierul, cuprinde cele doua loguri de azi cu rugamintea sa-mi spuneti parerea voastra.

Multumesc

05.10.11 - Passat 2 - Log vit3, vit3&4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Verifica vacuumul, N75, turbo. Banuiesc ca a doa eroare a aparut la deconectarea mufei senzorului G71

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Problema!

Am fost cu masina la service si am avut o surpriza mare:

Tipu de acolo a verificat furtunele, egr-ul etc si ma suna sa-mi spuna ca turbina nu baga suficienta presiune.

Eu, avand logul de ieri, nu si nu.

Tipul ma cheama la service si conecteaza un aparat la masina (ST-6000, Brainbee), selecteaza AJM etc, etc si plecam la un test drive. Rezultatele (avea dreptate tipul) mult diferite fata de ce a inregistrat aseara VCDS-ul - turbina ramanea mult in urma, nu asigura ce-i cerea ECU.

Pantru maine a ramas sa desfaca turbina si sa se uite la ea.

Scotand din discutie sa-mi fi schimbat turbina cu alta, e posibil ca VCDS-u sa indice valori eronate?

A verificat circuitul de vid - ok, EGR-ul a fost curatat etc

Daca aveti idei, va multumesc anticipat.

Dorin

Modificat de Dorin_dragomir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza ok masina din log ul urmator?

post-29550-0-60615900-1317911299_thumb.j

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. rasuns!

Dar totusi mi se pare ca nu mai trage chiar asa bine ca mai demult....nustiu poate mi se pare....

Am un log facut prin februarie,in acela am observat ca boost valve ul lucra si pana la 89%...in acesta de acum maxim 67%...care ar fi cauza?

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am revenit cu alt log dupa ce am mai scurtat din tija de la actuator, va rog sa-mi ziceti ce pareri aveti.Multumesc.

post-72447-0-87050700-1317917076_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate prea mult turbo, incerca sa mai lugesti putin tija, daca sti cat ai scurtat incerca undeva la jumate ,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar cum spune si liviu, arata logul mult mai bine decat celalalt doar ca acum lungeste tija apx jumatate de tura poate un pic mai mult

Akos debitmetrul arata bine , presiunea pe turbo este ok, duty cycle nu urca mai mult pentru ca nu are nevoie, asta inseamna ca lucreaza bine geometria fara sa agate si atunci el urca constant

Bafta :))

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!