Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cobra999 turatia la relanti mi se pare destul de mica, cantitatea injectata la relanti este de 8 la o temperatura a motorului de 84.6, ea normal ar trebui sa se invarta intre 3.5-4 sa fie optim si consumul, totusi eu zic ca el e marit din cauza injectoarelor care au o valoare foarte mare , de unde iti rezulta si trepidatul atat in relanti cat si in mers

Asa ca un sfat este sa incerci sa schimbi toate injectoarele , banuiesc ca motorul tau este de 90 de cp nu?

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da 90 cai. turatia variaza pana la 920.am fost si la un servis si mi-a zis ca ar fi pompa de injectie electronica.

Modificat de Cobra999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei acum fiecare cu parerea lui

eu zic ca primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa cauti 4 injectoare si sa le inlocuiesti pe ale tale chiar si de proba

nu cred ca ar fi pompa dar , nah, eu nu sunt mecanic , poate stie el mai bine

eu am spus ce am vazut la tine , am avut recent ceva probleme cu injectoarele si mi sau modificat parametri din senin

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de putin ajutor.Acum am scanat masina si mi-am bagat mainile si pe la engine sa vad valorile reale la anumite grupuri (temperatura apa, consum relanti, etc).

Am gasit ceva care cred ca nu ii ok si de aceea postez aici.La Egr duty cycle valorile date de program sunt 40-75% si eu am 84.5% si mai am Maf sensor valorile date de program sunt 230-370 mg/H si eu am 460 mg/H.

Nu stiu daca are sau nu importanta dar consumul la relanti ii 0.4 l/h fara nici un consumator pornit si temperatura apei aproximativ 90 grade si cu ac pornit am cam 0.8-0.9 l/h.Cred ca este putin cam mare cand dau drumul la ac.

Precizez ca este vorba de un alh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers in grupele 3, 10 si 11 si posteazal in aria log si o sa-ti raspunda cineva, valorile care te intreseaza pe tine se vad cel mai bine in log, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva care cred ca nu ii ok si de aceea postez aici.La Egr duty cycle valorile date de program sunt 40-75% si eu am 84.5% si mai am Maf sensor valorile date de program sunt 230-370 mg/H si eu am 460 mg/H.

Vorbesti de un log facut la relantiu? La relantiu ai ciclu egr inchis/deschis. Daca ai 460 mg/str cand supapa e inchisa, e ok. Daca ai 460 mg/str cand supapa e deschisa, probabil e sparta membrana la actuator. Inchis/deschis vezi la ciclul N18, ultima coloana din grupul 003.

Nu stiu daca are sau nu importanta dar consumul la relanti ii 0.4 l/h fara nici un consumator pornit si temperatura apei aproximativ 90 grade si cu ac pornit am cam 0.8-0.9 l/h.Cred ca este putin cam mare cand dau drumul la ac.

Cu AC pornit consumul poate fi si de 0.8 l/h daca e foarte solicitat. Adica daca tu in masina ai 32 C si il pui pe 19 C. Cu cat diferenta de temperatura se atenueaza, scade si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.Am sa fac un log in mers si revin cu noi date.Ceea ce am scris mai sus este facut la relanti.

Despre diferenta de temperatura din interiorul masinii si cat doaream eu pot spune ca aseara cand am facut verificarile afara erau aproximativ 20 de grade si in masina era setat climatronicul pe 19.Deci nu cred ca era o diferenta asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata. am schimbat electronica de la pompa de injectie si nu mai am probleme cu trepidatu.Acum mai ramane sa o reglez. sau modificat valorile 013 variaza intre 1.2 si 0,8

Modificat de Cobra999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt bune valorile acum? cat are consum un golf3 1.9tdi 90cp?post-80294-0-68383000-1311920381_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Zilele trecute, dupa ce am lasat masina in parcare 10 min, cand am plecat era moarta. Am un passat din 2002 de 131 cp si cu chip. Am pus vag com ul si a iesit P1557-35-10. Am verificat toate furtunele de vacuum, am incercat cu debitmetru nou, nici o schimbare. Dimineata la rece merge, apoi dupa ce se incalzeste iarasi nu mai trage. M ar depasi si o caruta cu 2cp. Intptdeauna merg turat, deci exclud ca turbo ar fi imbacsit. Nu am incercaat inca N75, insa am venit sa va intreb pe voi daca are rost, avand in vedere simptomele. Mai mentionez ca desi iau contactul si l pun la loc nu exista vreo schimbare. Si inca ceva, vag nu ma lasa nici macar sa sterg eroarea.

Am nevoie sa o fac cat mai repede pt ca luni plec in vacanta si depind de ea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza tot codul erori, din ce descri tu acolo e LIMP MOD,geometrie care agata , N75, furtune de vacum sparte, fa si un log in mers, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Eu nu cred ca e vb de limp mode. Daca era asa, atunci limp mode-ul disparea la repornirea motorului iar acceleratia era prompta pana depasirea presiunii ceruta de ecu dupa care intra limp mode-ul. Eu banuiesc problema electrica la n75 (cablaj,conectori,mufe) de aceea nici eroarea nu se poate sterge pt ca e permanenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COSMIN262000 exact asa am patit si eu la passat ca si la tine, dupa ce masina a stat vreo 3 zile intr-un service si fara rezolvare am dus masina la reprezentanta si acolo s-a gasit raspunsul, a cazut N75 de ce?, cum de a cazut asa subit nimeni nu stie, cert e ca am cumparat altul de la un magazin ,parca a fost 160 de lei si merge masina perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agata geometria variabila sau actuatorul nu lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea-teodor

Salutare.

Am fost miercuri la service pentru a mi se modifica avansul si a fi "tras in cale motorul" (nu stiu daca m-am exprimat bine).Dupa operatiune s-a simtit cum motorul trage mai bine si nu mai este infundat.Motorul tragea infundat inainte.Imediat s-a simtit o diferenta destul de mare in vit 2 si 3 .Oricum parca tot nu este 100% cum era inainte de problema.O sa mai fac un log in mers zilele astea si o sa-l postez.Nu stiu daca problema este sigur de acolo deoarece distributia am schimbat-o cu 1,5 ani in urma si resoftarea s-a facut acum 8 luni, deci cu distributia pusa.

Deci in concluzie am schimbat furtunasele de vacum, electrovalva N75 care pierdea vacum , si am reglat avansul + calarea motorului( e ceva cu axul cu came).

O sa mai vad pe parcurs cum se comporta.

Modificat de mircea-teodor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat prima data pe "Probleme turbina" dar nu a raspuns nimeni. Pun si aici, poate ma lumineaza cineva cu problema mea. Se aude un tiuit , de la turbina cred, in jurul a 2000 rpm atunci cand accelerez. Daca accelerez foarte incet, nu se aude. Am pus un videoclip pe youtube

sper sa auziti tiuitul in special pe la secundele 8, 13 si 24.

Am facut si un log (multumesc lui aryes13), il pun aici. Spuneti-mi va rog cam ce probleme as avea si cum le pot remedia. Multumesc

GolfV Variant LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ascultat de mai multe ori dar nu aud nimic...poate altcineva cu urechea mai ..subtire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este un tiuit puternic, recunosc. Dar m-am gandit poate vede cineva ceva in neregula in log-ul pe care l-am facut. Mai astept un pic inainte de a ma duce la service si la "minunatele" lor presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agata un pic geometria pe la 2100 rpm, dar nu e ceva grav, daca masina meerge ok eu nu as umbla la tutbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mie mi se par cam mici valorile de la MAF. Parerea mea :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy. Masina merge ok, foarte-foarte rar (adica s-a intamplat de vreo 2-3 ori in decursul catorva luni) mi-a dat un pic "in nas". Deci tiuitul poate fi de la o frecare? (calamina cu paletele). Sau de la o pierdere de vacuum? In principiu o voi lasa asa, nu dispun de finante momentan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@snack, par bune log-urile, cel putin pe partea de turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!