Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut ,am si eu o problema,la o franare mai puternica,de la 170 km/h-la 140km/h, in treapata a-6-a,cand vreau sa accelereaz,nimic,mai mult de 140 nu vrea,daca nu franez ,mai tare, si merg normal nu am nicio problema se duce frumos peste 200.Am mai franat de cateva ori si s-a intmplat la fel,am tras eu concluzia ca numai atunci cand franez brusc se manifesta fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema mea expusa cateva posturi mai sus am gasit ieri raspunsul. La o diagnoza facuta ieri, mi-a gasit o eroare la motor. In urmatoarea clipa mi-a spus ca este debitmetrul la baza erorii. Azi l-am comandat. De indata ce il schimb, revin cu un feedback. O intrebare am: e posibil sa fi grabit stricarea debitmetrului remaparea la 128 cai pe care mi-am facut-o in Iarna ? Masina are 90k km. Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Florea

Detin o Octavia 1.9TDI 2006/25.000 km. Am facut testul vag com atat in mers cat si pe loc. Valorile constatate sunt in parametrii normali, masina functioneaza bine, singura problema o constituie un fasait, mic suierat cand accelerez in vit. 2 si vit. 3. S-a recomandat sa merg cu ea mai turata la peste 2500 rpm. Ma intereseaza motivul pentru care a aparut acel suierat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetru si filtrul de aer iar rezultatele sunt:

-masina si-a recapatat vitalitatea, urca usor in turatii si trage direct proportional cu apasarea acceleratiei;

-nu mai am trepidatii la relanti, merge super-rotund

-nu mai scot fum

Inca nu am testat dar probabil si consumul va scadea si va reveni la normal; imi manca putin cam mult in ultima vreme.

Pretul a fost de 380 ron cu debitmetrul meu la schimb. Bosch este cel cumparat de mine.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..ce ma alarmeaza cu adevarat este zgomotul anormal care vine de la turbo dar sper sa fie un furtun sau ceva de genul. El se manifesta astfel: e un mieunat , sau mai bine zis exact ca o sirena ,ca si cum s-ar auzi o turbulenta intr-un furtun cand se rasuceste in aer. El se aude mai ales de la 1000 si ceva de ture pana pe la 2000. Se aude destul de tare. Se aude si pe accelerare si pe decelerare cu aceeasi intensitate. Apoi in jurul a 3000 ture se aude acel fluierat de la turbina . Intrebarea mea este : la simptomele descrise e posibil sa fie de la tubulatura?

Daca se poate o poza unde ar trebui sa ma uit de fisuri sau coliere nestranse.

Egr si debitmetru sunt ok.

Multumesc

Nu pot sa atasez sunetul in format amr. Am schimbat si extensia in mp3 sau jpg si tot nu-mi da voie.

Azi masina a ramas la Porsche Vest. Dupa ce, cei de la Alto nu au primit acordul de schimbare a turbinei pe motiv ca acest zgomot este normal si ca masina este in parametrii, azi mi s-a dat confirmarea de schimbare a turbinei. Masina mergea ok as spune eu, nu consuma mai mult decat de obicei dar avea acel zgomot descris. Maine ma interesez mai mult despre ce era vorba!

OT: o bila alba pentru PBV pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am ridicat masina sa merg cu ea pana primesc ei turbina, mi s-a spus ca diagnoza ar fi neeteanseitate admisie turbina! Cam ce inseamna asta?

Si o a 2-a intrebare:ce probleme pot aparea la montarea unei turbine noi? Poate fi ceva pus rau ca sa mearga prost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun aceasta intrebare deoarece un amic mi-a zis ca nu stiu ce naiba trebuie recalibrat si ma intrebam ce ar fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Atasez si eu un log si as vrea si eu o parere de cunoscator asupra lui. Masina merge in principiu bine, insa la turatie mai mare, spre 3500 se simte un gen de gatuire a motorului, si as vrea sa stiu cam la ce m-as putea astepta (N75, vane blocate, etc.). De precizat ca am EGR anulat.Book1.xls

Multumesc anticipat.

Book1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este de la ontrolul turbinei actuator-geometrie, in curand masina va lua si limp mode, urca f mult presiune si in tentativa de a corecta acea presiune mare se forteaza ansamblul de control care inchide prea mult gazele de e vacuare si de aici pleaca in cealalta extrema adica face presiune prea mica, mai exact la 3200 de rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , scriu si eu aici pt ca am avut o problema ieri.

mergem spre otopeni pe la casa scanteii un "om de bine" a luat brusc de volan din dreapta sa faca stanga chiar la intersectia cu casa scanteii. eu eram in stanga pe directia de mers inainte , langa mine in dreapta alt conducator care se deplasa inainte , practic, ne-a taiat calea la amandoi.

cel ce se afla in dreapta mea a luat brusc de volan in dreapta , era si un pic mai in spate si l-a evitat , eu am franat brusc, aveam cred ca cel mult 60 si am ajuns aproape la 5 km, am bagat 1-a (a fost o chestie brusca si de moment), am luat dreapta si eu, (pt ca din spate imi venea cu frane de 20 de km....un logan si sunat cam sanie logan-urile si cu siguranta m-ar fi lovit)si i-am dat talpa dupa 10 m de mers tare cu 1-a am simtit o lipsa acuta de putere, dar ns daca era celebrul "dat-in-nas" sau sa fie o problema la turbina.

mi-am continuat drumul dupa ce m-am mai linistit injurand f mult si f "greu" si am iesit spre DN(ma duceam spre work), unde am vrut sa vad daca a patit ceva masina , i-am dat de test (eu merg destul de linistit)si am ajuns pana la 170 apoi am lasat-o mai moale 100/110.

am mai oprito si apoi am repornit, nimic masina e ok. martor aprins ...nimic

la intors noaptea spre casa , tot pe DN , dar spre BUC acum, i-am dat de la 90/100 mici sprinturi pana la 150/160, apoi iar deceleram si iar mici sprinturi, si accelereaza uniform, fara probleme.

Am motorul BRU de 90 cai , crede-ti ca are o problema turbina sau a fost "dat-in-nas" ? sau treb sa ii fac o diagnosticare, mentionez ca am mers si azi cu ea si e ok, acum dupa o noapte de stat motorul rece.

Am mai mers ceva mai mult acum si tot e ok, am mai auzit ca e posibil sa existe o protectie care "taie gazul", pt a proteja motorul, desi nu prea cred in chestia asta !

Rog un moderator sa stearga postul meu din "Viata turbinei de TDI si intretinerea ei..., mituri si realitati", pt ca am postat aiurea acolo. Multumesc

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este de la ontrolul turbinei actuator-geometrie, in curand masina va lua si limp mode, urca f mult presiune si in tentativa de a corecta acea presiune mare se forteaza ansamblul de control care inchide prea mult gazele de e vacuare si de aici pleaca in cealalta extrema adica face presiune prea mica, mai exact la 3200 de rpm

Mersi de raspuns,

dar cam ce solutie de rezolvare vezi ? O curatare de turbina ar ajuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai se verifica actuatoru ca se misca bine....de obicei rugineste axu si se gripeaza..........daca nu se da jos turbina si se rectifica geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Salutare,

Atasez si eu un log si as vrea si eu o parere de cunoscator asupra lui. Masina merge in principiu bine, insa la turatie mai mare, spre 3500 se simte un gen de gatuire a motorului, si as vrea sa stiu cam la ce m-as putea astepta (N75, vane blocate, etc.). De precizat ca am EGR anulat.Book1.xls

Multumesc anticipat.

Book1.xls

Tot acelasi problema am si eu cu un ALH din 2001,in jur de 3500,si urca greu in ture.Testata cu vag-com imi arata alternativ overboost dupa aia low pressure,vanele nu agata,la Maf se vede putina oboseala dar e ok si ala,care e problema mea?Astept pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si eu simteam ceva scaderi de putere dupa 3000r.Defect turbo....l-am inlocuit cu unul NOU si acum trage mult mai bine....ieri la o scanare sa vedem cum se comporta noul turbo (schimbat de 3 zile) mecanicul mi-a spus ca si debitmetrul lucra sub parametri!!!!!!

Va rog sa imi spuneti si mie cum se poate remedia...exista vreo solutie?

Sau sa imi spuneti cam cat ar costa unul nou.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La fel si eu simteam ceva scaderi de putere dupa 3000r.Defect turbo....l-am inlocuit cu unul NOU si acum trage mult mai bine....ieri la o scanare sa vedem cum se comporta noul turbo (schimbat de 3 zile) mecanicul mi-a spus ca si debitmetrul lucra sub parametri!!!!!!

Va rog sa imi spuneti si mie cum se poate remedia...exista vreo solutie?

Sau sa imi spuneti cam cat ar costa unul nou.....

Salutare!Cat a costat turo ala nou? La reprezentanta VW din SV un debitmetru Pierburg costa 250 Ron iar unul Bosch 500 Ron. Am si eu ceva probleme....Simt ca masine e cam obosita....o inteleg ca e cam batrana dar am pretentii totusi, avand in vedere ca are 120 000 km.Probleme nu pre a avut, decat ca i s-a schimbat cateva bucse, distributia, filtrele si uleiul la timp.... Urca pana la 4500 ture dar mi se pare ca o face cam lent.... Am facut o scanare pe care o atasez.Astept pareri.Multumesc !!! Daca o sa aiba nevoie cineva din Iasi de scanare sa ma sune!

diagnoza_golf_110_cp__vf.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine il lasai in Excel ca nu inteleg nimic de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschizi fisierul, selectezi prima coloana, apoi din meniul DATA, TEXT TO COLUMN, bifezi DELIMITED, NEXT, bifezi COMMA, NEXT si FINISH. Sau posteaza-l asa cum e ca-l modificam noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina urca pana la 4500rpm si 180 fara limp dar o face cu lene.Totusi are 110 cp....Mai demult aveam un mers babesc,la turatii mici,foarte multa deplasare pe drum 100% distrus cu viteza 1 si 2.Sa fi afectat turbina?Logul indica prea mare presiune la 3000 rpm in 100%.Alte erori nu au aparut!Debitmetrul a fost schimbat in urma cu un an....cateva luni s-a simtit diferenta dupa care s-a lenevit dar nu ca si atunci cand avea debitmetrul praf.Uitati-va putin la log.Care sa fie problema cu asa o mare pres?Astept pareri, poate nu am facut bine log-ul....O sa-l mai fac inca o data si o sa urc cu a 3-a pana la 4500 rpm

scanare_golf_4_81kw.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un vw sharan motor AUY la care am inlocuit turbina pt ca s-a gripat. Acum cu turbina noua masina nu trage decat parca cam de la 3000-3200 de turatii in sus.Pe tester nu da nici un defect. pe canalul 11, presiunea de supraincarcare am urmatoarele valori la 3000 rot/min: tur motor - 3054 rot/min; pres adm calc - 1360 mbar; pres adm actuala - 1316 mbar; factor MAP 50%. Ma poate ajuta cineva ce ar putea fi ca masina nu trage?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

Ma ajutati si pe mine cu logul atasat? Singura problema a turbinei este ca atunci cand schimb la 2000 de ture face un pufait/suierat/fluierat ciudat.

Nu se plafoneaza, nu da erori. Am vrut sa ii fac un chiptuning si mi s-a spus sa nu ii fac pentru ca sunt probleme la turbina

LOG_catalin.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai facut logu cum trebuie dar din ce am vazut posibil sa fie o pierdere de aer de dupa turbina pe tubulatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treapta 3 viteza, pedala la blana de la 1800-3500rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa am facut. treapta a 3-a, 3500rpm

P.S. Am 3 loguri. Le-am mai pus o data pe toate 3

LOG_01_003_010_011.xls

Modificat de croco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!