Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

nu știu așa am cumparato din olanda

este posibil k pierdere de putere sa fie de la egr.ul suspendat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred in general suspendarea EGR ului aduce o oarecare imbunatatire, eu cred ca EGR ul a fost suspendat  ca sa nu desfaca sa  curate turbo si egr ul  fac multi asa in Europa  si apoi ii fac vand imediat la export..

 

Ia legatura cu Romy  si lasa-l pe el sa faca un diagnostic cu masina in fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa încerc sa i. au legătură cu el

yo am desfăcut și curățat egr chiar daca era suspendat și nu avea pic de funingine și turbosuflanta avea puțin semn k au mai fost curățate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am deschis si un topic  http://vwforum.ro/topic/115699-trepidatii-relanti-19-tdi/ unde am spus oarecum mai detaliat problema cu trepidatiile.
 
Citirile de acum 5 zile :

 

Am facut astazi niste log-uri in mers dupa cere indrum spre casa la fiecare oprire am verificat din nou canalul 13.

SURPRIZA !! Pe injectorul 4

Diferenta dintre acum si data trecuta (cand valorile erau mult mai bune) este ca acum am facut aceste citiri in trafic la semafoare dupa cateva ture de "cox" in treapta 3 si 4 1800-4000+ Rpm , data trecuta in parcare dupa o tura normala in cartier. Alta diferenta ,temperatura exterioara , astazi erau cam 3-4 grade , data trecuta erau 16-18 grade .

Motorina i-am facut plinul acum 2 zile cu motorina standard dintr-o benzinarie TOTAL (foarte populare in Franta).

 
Atasez si logurile facute. Sper ca le-am facut OK
Va multumesc tare mult !
 
PS : Sper ca nu sunt off-topic pe aici si  ca am deschis topicul precizat mai sus l-am deschis cu folos.

 

 

1.9 tdi BRB 2006

 

Am curatat EGR , galeria de admisie , turbo ,am schimbat uleiul si toate filtrele ,setul de distributie si am reglat avansul la -2,5 dupa cca 150 km in regim urban., am pus ulei 2T in motorina , am schimbat termostatul si senzorul de temperatura.

 

Am facut urmatoarele log-uri , ce parere aveti in comparatie cu cele de dinainte unde se pare ca aveam EGR-ul un pic intarziat. .

Multumesc anticipat.

 

120km dupa reg avans vit 3.1.xls120km dupa reg avans vit 4.1.xls

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fanel,

 

Perfect!   de acum inainte Apa, Paie, Bataie...si ceva intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am sa fac rune ,stiu ca lucreaza in impulsuri defapt in PWM--modulatie

APP aceeasi masina :curatat egr ca la carte,turbina e asta despre care am vb acum(nu incape loc de ancrasare sa modifice rata de recirculare egr)

CAND FAC BS003 Moare motorul....e rata f mare scade pe la 180 cv de genu,nici nu pot sa apuc sa fac bs ca moare motorul....si la relanti are trepidatii motorul,se si aude un carait in egr si atunci trepideaza.

AM vrut sa ii pun saiba cu gaura de 10mm dar din lipsa de timp i-am adaptat la egr din vag com valoarea :din 32768 in 336si ceva (maximul cat m-a lasat).Acum merge asa cu ea nu mai trepideaza..egr on=350,egr off 450.Conform spuselor de pe siteul de la Ross TECH aceasta adaptare la egr(off road mode) cica se face numai la motoarele clasice cu pompa de inj VE,ca cica la PD egr-ul functioneaza altfel.

DAR tin sa precizez ca am mai facut la cateva masini cu PD si functioneaza exact ca la VE.

E mai bn asa ca nici nu mai trepideaza,si ii scade si turbo lagul,ca de incalzit motor mai repede si noxe si etc nu ma intereseaza prea mult.

ce ma sfatuiesti sa fac?

si se vaita ca de 5 ani de cand o are ii scoate dimineata la rece o perna de fum,ffff mult .injectoare schimbate (compensari nu mai mari de 0,5 cu +/-),de fumat nu fumeaza pe la joja cand o scoti,egr curat,turbo ca nou...eu m-am gandit sa ii schimb semeringurile de la supape.

ce ma sfatuiesti sa fac in legatura cu EGR-ul si cu fumul?

Rune,in legatura cu fumul la pornire,mai ales la prima pornire dimineata.I-am schimbat bujiile incand.pt ca erau arse toate(pica varianta cum ca ar scoate fum din cauza segmentilor-a pornit toata iarna fara bujii=>motorul are compresia buna),iar la cil.2 si 4 cand am scos bujiile incandescente erau pline pe electrod de ulei,dar cantitate f.mare.Ma duce gandul la semeringurile de la supape.tu ce zici? K ma gandesc ca iar se ancraseaza turbo.treebuie rezolvat cat mai repede fumul asta la pornire.e fum de ulei,chiar si miroase a ulei ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoria mea despre fumul  la pornire este ca  la oprirea motorului injectoarele ai o valva unisens  ptr retinerea  motorinei in injector, ei bine in timp acesta valva nu mai etanseaza corect  astfel injectorul  scapa motorina

 

Daca infiltratia de ulei ar veni inainte de motor ( compresorul turbo , epurator ulei) sau direct in motor ( segmenti, simeringuri supape, garnitura)   deci daca uleiul infiltrat participa la ardere/explozie  atunci mirosul  la esapament ar fi divers  deoarece  uleiul arde  la explozie la fel ca motorina,   dar in cazul tau  cred mai mult ca uleiul se infiltreaza la  turbina  de pe partea evacuarii, deci uleiul nu participa la explozie  ci arde/se evapora pur si simplu datorita temperaturii ridicate a gazelor de esapament  si de aceea mirosul  specific de ulei ars.

 

Un alt user pe aici a avut ceva asemantor, nu putea face BS 003  deoarece murea motorul, rata recirculare inalta,  discutii multe.... pana la urma s a rezolvat prin reglarea prospata a turboului.

 

Viata injectoarelor este evaluata undeva la 3-4 sute de mii, daca crezi ca ale tale au acesti km  eu iti recomand ptr a incerca sa  rezolavi problema cu fum la pornire incepe prin inlcuirea injectoarelor, stiu sunt scumpe 4 bucati...... dar ptr a depista exact  care sunt cu probleme  la o ora dupa ce opresiti motorul intra cu o bagheta de metal in varful careia fixezi ceva  absorbant ( textil , hartie sugativa etc) si intri cu tija pe  orificiul  bujiei incandescente , recomandat ar fi ca pistonul sa fie in PMS ,  la cilinri  care vei gasi lichid in capul pistonului schimba injectoarele, ca cilindri care sunt uscati nu schimba nimic.

 

Trebuie sa iti fie clar ca  datorita inclinatiei motorului ( ma refer la cel transversal) lichidul se strange in partea din fata a pistonului,    deci trebuie sa verifici si unde pistonul se imbina cu cilindru  si  in interiorul camerei de ardere.

 

Daca ai avea o mini camera  care sa o poti introduce pe orificiul bujiei ar fi  mult mai simplu.

Si sa analizezi bine ce este acel lichid  e motorina, e ulei, ori e o combinatie de ulei motorina.

 

Si daca   acest lucru nu iti aduce rezultatul dorit   atinci nu iti ramane  decat sa dai chiulasa jos  si o inspectezi pe toate partile, fisuri intre  supape semeringuri, scaune arse, etc etc etc

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune,iti multumesc pt sfaturi,dar inca o data precizez ca probleme au fost doar la cil.2 si 4.cand am scos bujiile incandescente pt a le schimba,erau f pline de ulei.aveau ulei din varful electrodului si pana in sus la filet.era sigur ulei de motor pt ca am probat pe deget,avea o oarecare transparenta,si vascozitatea era exact ca la ulei.nu parea deloc diluat .celelalte 2 bujii aveau electrodul perfec uscat(erau doar depuneri de calamina).stiam si eu de valva interna din injector tot de aici de pe forum,dar nu pare a fi motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o combinatie intre un test de compresie, la toti 4 cilindri, si apoi  dupa oprire verifica ce este in capul pistoane

 

Testul compresiei este ptr a sti daca nu  sunt ceva segmenti rupti usati care pot duce la infiltratii de ulei,

 

Testul ptr verificare in capul pistoanelor  sa  vedem daca  nu cumva vine de la injectoare care pisa  deci nu mai retin motorina dupa oprirea motorului.

 

Tu esti pitin fixat pe simeringurile de la valve, ipoteza este si ea destul de valabila, dar mult de munca ptr a le inlocui.... exista o technica  de a schimba  simeringurile fara demontarea chiulasei, se face cu aer comprimat bagat pe la bujia incandescenta ptr a tine valvele inchise in asa fel sa poti scoate sigurantele conice ce tin talerul arcului, din pacate nu am folosit-o niciodata  deci  practic nu te pot ajuta   de aceea daca te decizi ptr inlocuirea lor   mergi pe technica traditionala  adica chiulasa jos....

 

Un lucru iti pot garanta, aceste simeringuri sunt al dracu de rezistente...

 

ne cam indepartam de la subiectul topicului.....8-ung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar am la atelier reductie pt a baga aer comprimat pe la bujie.pt schimbat semerinduri fara demontare chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumisti !

 

Atasez si eu niste log-uri inainte si dupa reglarea avansului care era sky high :) . Mentionez ca imi consuma ff mult , aprox 11L/100 KM in oras si 7 in exterior ( regim de mers normal , nu sunt racer :) ) . Dupa ce am reglat avansul cu ajutorul colegilor de pe forum , am facut si un log in mers , si v-as ruga daca se poate sa va dati cu parerea despre ce vedeti acolo . Si anume , injectoare , MAF , turbina , etc. Daca considerati ca mai este ceva de facut la masina . Momentan , dupa reglarea avansului am observat ca parca trage mai bine , ajunge mult mai repede in turatii superioare si parca nici nu mai scoate asa mult fum . Cat despre consum , nu imi pot da cu parerea inca , ca e prea devreme ( reglarea avansului am facut-o ieri ) . Saptamana asta voi putea trage concluziile . 

Multumesc anticipat 

post-17257-0-11251600-1421586373_thumb.j

post-17257-0-20574800-1421586376_thumb.j

post-17257-0-08528300-1421586379_thumb.j

post-17257-0-67495500-1421586382_thumb.j

post-17257-0-86383600-1421586387_thumb.j

post-17257-0-70587800-1421586395_thumb.j

post-17257-0-83154500-1421586399_thumb.j

post-17257-0-90974800-1421586403_thumb.j

post-17257-0-74497800-1421586407_thumb.j

Log Treapta a 3-a.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred că ai o problema pe linia de vacum sau capsulă egr sparta deoarece pe unul din prt scrt apare n18 deschis la maxim(84.5%) dar egrul nu reacţionează deloc(505mg/h maf actual) ori capsulă este Sparta, ori şurub pe furtun ori furtun spart aşadar verifica .

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna tuturor. Vin si eu cu doua log-uri de la un VW Crafter 2.5tdi 100kw din 2010. Sper ca am facut ce trebuia.Am incercat sa fac si pe treata a 3a si pe a 4a.Va rog sa va dati cu parerea. Va multumesc anticipat

log crafter.xls

log craftera4a.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvyx

Da, atât la primul print unde EGR este închis (4,8) cât şi la al 6-lea unde este deschis, MAF arată tot atât.

Verfifică cea a scris kosmin (scoţi furtunul din N18 şi tragi cu gura aer, membrana trebuie să urce, iar limba trebuie să rămână lipită de furtun, dacă nu se întâmplă pune o bucată de furtun de combustibil la EGR şi încearcă aşa, dacă nici aşa atunci membrana este spartă) apoi revino cu 2 loguri în BS003 şi BS011 (citeşte paginile anterioare sau foloseşte Search să vezi ce este cu ele).

@PaulBogdan

Turbina nu face presiunea corespunzătoare şi cel mai probabil ai scăpări de vacuum. Verifică furtunaşele de vacuum şi revino cu BS003 şi BS011 pentru o părere mai precisă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am si erorile acestea la masina: 

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal 
               P2563 - 000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 8821558 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 735 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Temperature: 120.0°C
                    Lambda: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00001110
                    Voltage: 1.672 V
 
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) 
               P2196 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 8821558 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2331 /min
                    Speed: 51.0 km/h
                    Lambda: 48.9 %
                    Mass Air / Rev.: 550.0 mg/str
                    Voltage: 0.600 V
                    (no units): 0.01
                    Voltage: 0.975 V
 
Cea cu lambda nu am mai avuto pana azi. Cand am mai scanat masina aveam prima eroare si am fost la vreo 3 mecanici si nici unul nu o reusit sa remedieze problema. Am verificat si actuatorul de la turbo care este si cu electronica si mio zis ca functioneaza, acuma sincer nu mai stiu ce sa mai zic...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai posta acelasi lucru in 2 locuri.

Aici sa postezi un log facut pe canalele care urmaresc functionarea senzorului din actuator. Cele 2 valori (specificata si actuala) trebuie sa se suprapuna.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

009571/P2563 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal

This fault code may be caused when the Actual and Specified Turbocharger requests are considered Implausible by the engine controller.

Possible Symptoms

MIL on

Possible Causes

Wiring and/or connections faulty

ECM faulty

G581 (Vane Position Sensor) Faulty or Binding due to adjustment/Turbocharger issues

Vacuum leak to/from Turbocharger (wastegate) actuator and Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Possible Solutions

Check fuses

Check wiring and connections

Ohm test G581, see factory repair manual

Check mechanical Turbocharger operation to rule out binging and excessive carbon

Check vacuum supply to/from Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) and Turbocharger (wastegate) actuator

Special Notes

When this fault is found in the NAR Market 2.0L CR TDI:

Measuring Block Group 034.2 (specified) and 034.3 (actual) G581 Vane Position Sensor values can be logged to see if the fields should mirror each other or deviate to confirm a problem.

NAR market vehicles that had TPI 2025464 | TSB 21-11-01 -or- the latest TPI 2025464/5 | TSB 21-13-01 completed to prevent no-start conditions in cold weather caused by a frozen intercooler may want to see

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor ,indrumati-ma si pe mine spre un topic ,sau articol,despre racitorul de gaze EGR .Pentru mine sunt multe semne de intrebare.Nu stiu cind anume deschide ,nu stiu care este mecanismul de deschidere al racitorului de gaze ,cit timp sta deschis ,si multe alte .MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe adresa indicata ,dar nu am gasit mai nimic, in afara de o singura pagina ,care si aceea era in engleza.Pe google nu am gasit nimic despre mecanismul de comanda.Este stil clapeta ?Este tip actuator ,ca la turbo?Cit timp ramane deschis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog sa ma ajutati cu interpretarea log-ului atasat.

Mentionez ca in timp ce faceam logul, a intervenit "limp mode" cam intre 3000 si 4000 de rotatii.

Log-ul a fost facut in treapta a 3-a, pe autostrada.

Eroarea stocata a fost:

 

Address 01: Engine Labels: 045-906-019-AMF.lbl
Control Module Part Number: 045 906 019 BH
Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 5209
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 31414
Additional Info: WVWZZZ9NZ5D001596 VWZ7Z0D9837626
VCID: 5CB39043E4EB
1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -

 

 

Limp mode este problema pe care incerc sa o rezolv, ce ma sfatuiti sa fac mai departe?

 

post-136860-0-03723900-1421687624_thumb. post-136860-0-26325900-1421687635_thumb. post-136860-0-64645300-1421687644_thumb.

LOG-01-003-001-011.csv.txt

Modificat de xsorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil geometrie murdară.

Revino cu BS003 şi BS 011 pentru o părere mai exactă. Vezi că s-a discutat în paginile din urmă despre cum se face. Şi logul în mers se face pe 003,010,011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi undeva vacuum, daca te uiti la ultima coloana N75 vei vedea ca valoarea nu urca mai mult de 25-30%  deci verifica instalatia de vacuum.

 

In general iarna , datorita frigului, cauciucul pirde din elasticitate astfel tuburile de vacuum pot crapa la imbinari  ori chiar  membrana actuatorului, care este  din silikon-cauciuc poate sa se fisureze cand actuatorul primeste vacuum si incepe sa miste.

 

Foloseste-te de Basic Setings 011 tija actuatorului trebuie sa faca o cursa de 1 cm

 

excelente logurile

 

Cu placere!

Salutare din nou , am verificat toate furtunele , si cand m`am dus in jos pe cel de la actuatorul de la turbina am observat ca actuatorul in sine avea o gaura in el si nu facea deloc presiunea , am facut si manual si nimic , am schimbat actuatorul am pornit totul bine si frumos , se auzea iar turbina 

a 1-a a 2-a frumos avea vlaga masina , cand ii dau si a 3-a sa ma duc spre 120  hopa limp-mod . 

Tot @Rune mi-a explicat sa verific valva N75 , am schimbat`o cu alta tot de la un golf 4 1.9 alh , m-am dat la ea si tot asa face . Astept ceva informatii ca innebunesc nu pot sa fac o despasire cu masina. Multumesc . Stima

 

Am postat si vechile log-uri. : http://www.girlshare.ro/34349946.4

Modificat de Ionvasile15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa postezi noile loguri inclusiv BS011.

 

Cum ai reglat noul actuator?

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!