Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

3 hours ago, teodor72 said:

a mai fost schimbat acum 4 ani.

Nu se strică aşa repede. Era interesant dacă aveai şi EGR funcţional. O deficienţă de vacuum din cauza ştuţuluui s-ar fi văzut şi în BS003, uneori se reflectă şi într-o pedală de frână mai tare. O verificare fără manometru de vacuum este destul de subiectivă. Ideea este că trebuie să verifici prima dată ce este mai uşor şi mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am facut niste masuratori cu vcds la presiune turbo si nu stiu n75 e bine avea furtun spart lam schimbat. Incepe cu viteza 1 a doua poza e viteza 3. IMG-20210103-123708.jpg

 

IMG-20210103-123654.jpg

Acu are presiune buna? Imi tot dedea eroare n75. Motoru este 2.0 cr cbd 110cp e buna presiunea asta? Se poate spune daca are remap. 

Modificat de Golffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ataşează logurile aşa cum le-a salvat vcds-ul în format *.csv fără să le faci nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum se vede face presiune târziu. Cauzele le găseşti citind ceva mai în urmă pe topic. Restul întrebărilor nu faca obiectul acestui topic. Caută puţin pe aria TDI  şi vei găsi topicele potrivite

277943568_1-4-20219-34-36AM.thumb.jpg.a85fa61b48e1b8bdcf31eefd9d7d2d02.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect. Revin și eu cu o veche problema de anul trecut cu limp mode și presiune scăzută cu eroarea de negativ. Am verificat tot ce se putea cum mi a zis  colegu și pana la urma am zis sa schimb turbina, cu una de la dezmembrări după ce am luat o am văzut ca era umblat la tija. Am luat un vacumetru și am reglat o sa facă cursa întreaga pana la șurubul de stop la 18hg. Acum nu știu sigur dacă sa umblat și la acel șurub. Însă cu aceasta turbina presiunea vad ca e prea mare în schimb în bs11 da bine. Întrebare sa mai strâng șurubul de stop? Și cât timp accelerația e 100%  tija sta permanent ridicata la maxim sau se reglează în funcție ce presiune cere ecu. Atasez logo-ul  în mers, e ultimul de Jos ca cel de sus e ala vechi nu știu de ce sa salvat peste el în accesi pagina și logo-ul bs 11 cu motorl la 90 de grade. Va mulțumesc cu respectLOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Mai lungește tija!In bs 011, turbo of sa fie cu~100-200mb sub presiunea atmosferica!Atunci nu o sa mai ai presiune mare în log.

Asta dacă turbina este în regula și nu agata geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, gabone256 said:

Și cât timp accelerația e 100%  tija sta permanent ridicata la maxim sau se reglează în funcție ce presiune cere ecu.

Nu. Tija stă lipită de şurubul de stop numai pe timpul BS011 când este pe On şi pe timpul BS003 (permanent pe timpul testului). În rest stă undeva într-o poziţie intermediară în funcţie de cerinţa ECU (reflectată în Duty Cycle care la o turbină reglată bine şi care nu are alte probleme trebuie să stea relativ constant în jur de 50-60% cu un spike la început când apeşi pedala 100%).

Întâi reglează lungimea tijei cum a scris colegul mai sus şi vezi după aia ce se întâmplă.

După fiecare reglaj fă toate cele 3 loguri (şi BS003) altfel nu ştii unde să te întorci când iese prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles o sa încerc sa mai lungesc tija dar sincer sa fiu cred ca doua filete mai merge și scapa. Bs03 nu am făcut ca am egr anulat. Ms mult de tot revin mâine cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

La multi ani!

Vw polo 207 000 de km, am scanat masina si am urmatoarea eroare:

1 Fault Found:
7329 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
          P0101 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 206978 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 14:32:59

Daca resetez eroarea , apare din nou cam la approx 200 de km. Inainte sa apara eroarea masina pierde din putere , tr mers peste 2000 rot/min.

Am atasat log-uri maf si egr.

Ar putea fi egr-ul chiar daca nu imi da eroare?

PS: Am curatat maf-ul cu spary dar degeaba.

 

Mersi,

Bogdan

egr_6jan.CSV log_maf_06.01.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al3xz1989

Sunt făcute bine logurile (poate la logul în mers ar fi fost bine să apeşi acceleraţia la podea mai devreme, dar este ok şi aşa. BS să le laşi mai multe cicluri de on/off.), dar nu ne-ai spus ce ai făcut la turbină.

Logul în mers este mai bine, a scăzut suprapresiunea, iar Duty cycle s-a îndepărtat de zona limp-ului. Ar fi loc de mai bine

3-10-11-1.thumb.jpg.1b51b49aff284892ffb4e779c95fb3da.jpg

3-10-11-2.thumb.jpg.4870af6b5df3568fc2ce3e160a32ec9a.jpg

La BS011 presiunea minimă a scăzut puţin sub atmosferică ceea ce este ok, diferenţa dintre on/off a rămas aceeaşi (dacă este să dau cu presupusul cred că ai lungit puţin tija)

bs011.jpg.79d876430f89969cf4a95309e1550663.jpg

BS003

Aici lucrurile stau cam la fel

bs003.thumb.jpg.0d8dd3c91dde747d68389c9ffab30889.jpg

 

@bogdan.eparu

Ar trebui să faci logul cu acceleraţia apăsată la podea în plaja 1700-4000 rpm, aşa cam greu de estimat. Dacă ai avea acces şi la BS003 şi BS011 ar fi perfect

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun că nu prea trage până în 2300-2500 rpm. Cam asta se vede din logul în mers

1440311271_1-12-20215-35-32PM.thumb.jpg.ac0750860471e8aaaf559359d02f32b1.jpg

 

Din BS011 ar reieşi o problemă de vacuum. Este prezentă doar pe turbo nu şi pe EGR, deci ar trebui în primul rând furtunaşele aferente capsulei vacuumatice a actuatorului turbinei (verifică şi dacă ţine vacuum membrana)

1014340006_1-12-20215-35-58PM.thumb.jpg.fe595911094b32145c99bc75dccf57e5.jpg

EGR, MAF ok

 

PS La logurile în mers să apeşi pedala de acceleraţie la podea de pe la 1600-1700 rpm. Este mai concludent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi problema si la valva N75 ? Ce ar trebui sa verific la furtunase, unde sunt localizate ?

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu mai da quote/citat postării anterioare, este contrar regulamentului şi inutil în acelaşi timp.

 

Poate fi şi N75, în general orice element se găseşte pe sistemul de vacuum. Dar cel mai ieftin ar fi să verifici prima dată furtunaşele şi membrana actuatorului. Pentru o verificare riguroasă ai nevoie de un manometru de vacuum care trebuie să-ţi indice o depresiune de -600-700 mbari la membrana actuatorului pe timpulu Turbo On în BS.

Ai mai jos schema furtunaşelor

vacuum AXR.pdf

Citeşte şi mai în urmă pe topic, o să găseşti informaţii folositoare, eventual foloseşte funcţia Search pentru a mai filtra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bvsalut, am dat jos catalizatoarele, am schimbat injectoarele(2 se blocau) iar la turbo iau facut baietii alte 6 teste pe banc de fata cu mine si au pilit un pic surubul mic de stop. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, Al3xz1989 said:

si au pilit un pic surubul mic de stop. 

Asta nu o prea înţeleg:ROflag:. Dacă este prea lung se mai deşurubează puţin, de ce să-l pileşti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Suprapresiune. Posibil geometrie ancrasată.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina a fost recondiționată acum 4-5 luni..
Alte cauze nu ar putea fi?

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este posibil să nu fie reglată cum trebuie mai ales dacă problema s-a manifestat imediat după recondiţionare. Sau mai poate fi de vină N75.

Cel mai bine fă şi logurile în Basic settings (BS003 şi BS011), vezi aici https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/?tab=comments#comment-2898342

 

 

PS Nu mai da Quote postării anterioare pentru că nu este regulamentar şi se sancţionează

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am recondiționato a mers bine fără limp mode

De acum 1 săptămâna a început limp mode

am schimbat n75 cu n18 și același lucru

maine voi verifica geometria sa văd dacă este blocată 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un Passat b5.5 si i am făcut un log in treapta a3a pentru ca nu trage cum trebuie. Ideea e ca nu stiu sa il citesc si as dori daca puteți sa va dați cu parerea despre el. Multumesc

88A6CD91-6E88-46AC-8739-2DA4C93986E3.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log reiese că după 2100 rpm ar trebui să tragă bine. La tine cum este? Nu trage în turaţii joase sau în toată plaja de turaţii?

Fă şi celelalte loguri (vezi că am scris mai sus pentru colegul).

Să ataşezi logurile aşa cum le salvează vcds nu poză pt. că nu pot face grafic după ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!