Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Fa si celelalte loguri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu urmatorul log. Cum pare ca lucreaza turbina? E reconditionata si pe simtite parca intra mai tarziu decat cea originala.

 

 

LOG-01-021-03E-11E.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând cred că turbina nu este reglată bine. Din logul în mers se vede că face presiune târziu, apoi are un spike destul de mare

image.thumb.png.56aefefffcbe413f0c160c3e6993d363.png

Treaba asta se observă din Duty cycle care ar trebui să stea undeva în jur de 50%, dar şi la logul pe loc unde diferenţa dintre on/off este cam mică, în jur de 108 mbari când ar trebui să fie în jur de 180

image.thumb.png.bbf74624c1b7e7b920bf4cffac3e339a.png

 Din logul pe EGR se vede că este anulat (ar fi interesant de ştiut cum este anulat), dar ceva nu este în regulă acolo. Cantitatea de aer ar trebui să fie peste 450mg/str, ori la tine stă pe la 400. Ori nu măsoară bine MAF, ori ia ceva aer fals între MAF şi turbină, ori mai recirculă ceva gaze. Ce-i drept la logul în mers pare că intră aer suficient, dar dacă ai o recirculare parazită duce la scăderea puterii motorului.

image.thumb.png.88886b430bf9aacc298bf6a483c2ab2b.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

MAF-ul pare sa fie scos din soft, cere non stop o valoare mare, nu imi dau seama din grafic dar in jur de 850-900mg/str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc! Deci am de verificat câteva lucruri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare. atasez si eu un log facut la masina mea. passat b5.5 motor awx 1.9 131cp. turbina intra destul de tarziu si imi mai apare intermitent emissions workshop.

in primul test tubina nu a intrat deloc. am oprit masina,am repornit-o si a fost ok dupaia

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
gabrieladrian.miron
On 11.12.2023 at 15:15, gabrieladrian.miron a scris:

   Multumesc. Am sa fac cele recomandate de  tine cat mai curand. Din ce imi explici corelez cu momentele in care masina ma uimeste in unele zile cu un consum de 5,4-5.5 la drum intins , dar si in unele zile cu consum de 6,5-7 ,exact in aceleasi conditii. 

Este posibil  ca geometria sa agate deoarece exemplu: 110 kmh consum 7 , iau piciorul de pe acceleratie si la o secunda revin si ajung si tin din nou la 110 kmh unde se mentine un consum de 5,5. Asa gandesc eu dupa cunostintele mele.. . O sa verific etanseitatea admisiei in zona de presiune.

 Pierderi de aer de la turbina nu se aud , dar o sa incerc sa confectionez ceva sa fac test cu fum. Referitor la EGR , nu este posibil ca un n18 ce nu mai tine vacuum,sau nu reuseste sa lucreze corect sa dea acele fluctautii in relanti ?

 In concluzie am de verificat: 

-tubulatura admisie zona de presiune pozitiva

-masurat vacuum in punctele cheie si filmulet cu valorile. 

Am o galerie de admisie de rezerva. o sa o schimb , sa nu fie imbacsita astfel sa nu suga tot aerul

 

On 11.12.2023 at 16:10, lupo_bv a scris:

Când discutăm de vacuum luam în calcul și electrovalvele. Masori vacuum-ul mai întâi înainte de intrarea în electrovalva că sa ai un reper apoi în locul capsulei vacuumatice.

Cred că consumul are mai degrabă legătură cu ce măsoară MAF. Ar fi interesant un log in mers exact in condițiile in care se manifestă problema, in loc de grupul 010 selectează grupul ăla care indică consumul, nu mai știu care este, dar îl găsești tu.

Salutare. revin cu rezolvarea probemelor expuse in postarea de mai sus. Am facut rost de tubulatura superioara de la admisie si carcasa filtru aer cu tot cu debitmetru.  Debitmetrul nou era acelasi cod cu cel vechi. pot spune acum ca nu mai am fum negru/cenusiu in accelerare,deci problema mea era debitmetrul ce masura mai mult, asa cum spunea colegul de mai sus. 

  pana la inlocuirea pieselor am facut verificari pe partea de vacuum si presiune pozitiva, nu erau scapari. Am si un intercooler mai nou ce o sa il montez in curand cand schimb radiatorul de antigel. specific ca masina nu avea erori, doar mult fum in accelerari.

Colegul lupo_bv a avut intuitie buna si ii multumesc inca o data.

 

Modificat de gabrieladrian.miron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • albert
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!