Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@Robertvictorthree

Cam aşa arată logurile

Log in mers. Nu mai are spike-ul de la început, dar şi subpresiunea pare mai mică, probabil că de asta l-ai simţit că trage mai bine. Dar presiunea nu este cea care trebuie.

image.thumb.png.b0b5d4bb5d7703a28876336f3d513e54.png

BS003. Nu pare să difere prea mult de precedentul

image.thumb.png.7786270b636e4f2cd2d77f8dfe41ab69.png

 

 

BS011. Cam tot aşa cum era precedentul

image.thumb.png.59a4e1c9af451f0972b7b25931013c56.png

 

@Gabriel.Pop

În primul log ai două probleme: una că ai suprapresiune mare şi a doua că trece puţina aer prin MAF. Pentru suprapresiunea aia ori turbina este reglată prost ori este gripată geometria. Pentru a doua problemă sunt trei cauze posibile: MAF obosit, EGR care nu închide cum trebuie, aer fals între MAF şi turbină

image.thumb.png.e6026d92b4fd92d636d671bee0f15414.png

În al doilea log ai suprapresiune, dar  surprinzător cantitatea de aer este mai ok. De asta aş exclude MAF obosit şi aş merge mai curând pe un EGR cu probleme.

image.thumb.png.45aaa9c65031ef049b290b4a6d0a06a7.png

Eu zic să blindezi EGR pentru o probă de log în mers în treapta a 3 să vedem dacă el este problema. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,revin dupa ceva vreme cu problema recirculari gazelor si a Maf-ului la Passatul din semnatura.
Un scurt rezumat:
Masina o am de noua,acum are cca 408000km,nu a luat limp mode niciodata,merge bine spre foarte bine la acesti km,la cca 380000km am dat turbina jos pentru ai verifica starea,era aproape impecabila,cu aceasta okazie au fost schimbati cuzinetii preventiv daca tot sa umblat la ea si avand in vedere si "batranetea" ei.
Schimbari generale in functionarea masini>
 -consumul de motorina cu cca 1 litru peste medie normala
 -cca 1,5 litri ulei intre schimburi,facute la 13-14000km
 -injectoare cu valori decente dar usor crescute intre 0,4-0,8 in medie
 -fara erori pe VCDS,doar grafice schimbate in rau pe partea de vaccum suprapuse oarecum cu interventia de la turbina si batranea posibila a furtunelor si valvelor
Succint lucrurile stau cam asa,de la ultima postare
-am schimbat toate furtunele de la vaccum pe original
-am schimbat garnitura la pompa tandem(supura) si m-am asigurat ca stutul nu scapa vaccum
-am adaptat o garnitura EGR normala de 25mm la doua dimensiuni,de 9mm si 15mm (nu am gasit pe original nicaieri)
-am testat folosind MAF-ul original(Bosch) cat si unul nou pe Pierburg
-am cumparat un MAP nou NGK
Am efectuat teste in Basic pe canalele dedicate 03 si 11 cat si pe 03-10-11 
A iesit o multitudine de teste structurate dupa cele doua Maf-uri,Bosch-Pierburg,cele doua MAP,Original-NGK si cele trei diametre a garnituri EGR 25mm,15mm,9mm
Rezultatele par pentru mine destul de confuze;
1)MAF-urile nu urca nici cu matanii mai sus de 630,in testul static pe 03-10-11!
(este o problema cu masina daca o misc,VCDS-ul nu mai primeste date pana nu repornesc motorul,indiferent de tester si laptop,am folosit 3 VCDS-uri si 2 laptopuri si la fel se intampla,se pierde comunicarea.)
2)EGR-ul
-cu Maf Bosch si garnitura normala 25mm iese din grafic in ambele parti     150-550
                                    9mm se strange ecartul dar tot deviat   300-540
                                   15mm coboara iaras-si sub si normal sus  175-465
                    MAP NGK        15mm cooboara putin sub MAP-ul original  156-465

-cu Maf Pierburg si garnitura normala de 25mm trepideaza motorul la rece,practic nefunctional decat daca scot furtunul de la EGR,doar atunci este ok
                                   25mm "se ineaca motorul"                 285-420
                                    9mm este foarte  mica diferenta on-off  300-450
                                   15mm este si mai mica  diferenta         300-415
                    MAP NGK        15mm o usoara coborare`                  290-415

3)Turbo
-Presiunea masurata este nelineara,uneori se apropie de diferenta normala,la cald 140-170 si la rece 120-135,dar flucteaza la rece in ambele capete iar la cald aproape doar sus.
Nu am sesizat sa fie dependenta de acesti senzori sau de garnitura de la Egr.
Am sa atasez testele facute si am rugamintea sa ma ajutati la intelegerea acestui mic test comparativ.
1)De ce Maf-urile se plafoneaza?
2)Recircularea opusa intre cele doua
3)Fluactia graficului cu presiunea turbo care este sesizabila uneori la rece si in viata reala a masini(nu numai in grafice).

EGR Maf Bosch 9mm.CSV EGR Maf Pierburg 9mm.csv LOG-9mm Bosch 01-003-010-011.CSV LOG-9mm Pierburg 01-003-010-011.csv EGR Maf Bosch 25mm 2.csv EGR Maf Bosch 25mm.csv EGR Maf Pierburg 25mm.csv EGR Maf Bosch 15mm.CSV EGR Maf Bosch-Map Ngk 15mm.CSV EGR Maf Pierburg 15mm.CSV EGR Maf Pierburg-Map Ngk 15mm.CSV LOG-15mm Bosch 01-003-010-011.CSV LOG-15mm Bosch-NGK 01-003-010-011.csv LOG-15mm Pierburg 01-003-010-011.CSV LOG-15mm Pierburg-NGK 01-003-010-011.csv Turbo 15mm Bosch LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Turbo 15mm Bosch-NGK LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Turbo 15mm Cald Pierburg LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Turbo 15mm Rece Pierburg LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Turbo 15mm Rece-Cald Pierburg-NGK LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de dadyy222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!