Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna seara.

Lupo_bv asa cum am promis in cursul zilei de azi am facut log BS 003 si BS 011.

De asemenea tin sa precizez ca am testat Maf-ul in sensul ca am scos mufa de la acesta si am constatat ca masina se comporta (trage) la fel  fie ca mufa de la maf este conectata/deconectata.

Problema poate fi generata de senzorul MAP?

Ceva pareri daca se poate.

Unde este problema si cum o pot remedia?

Multumesc anticipat.

LOG-01-003-basic setings.xls

LOG-01-011-basic setings.xls

LOG- 03-10-11-treapta 3.xls

LOG- 03-10-11-treapta 4.xls

Modificat de catalin_332004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.09.2018 at 22:48, andrei_221 a scris:

dintr-o data toti mecanicii au devenit experti in inlocuit miezuri de turbine... de provenienta China, cu 400 lei...

de ce oare firmele care reconditioneaza turbine investesc bani in echipamente de sute de mii de euro... cand pot sa faca turbinele si fara ele????

Normal ca trebuie facut reglaj ....

Ala peste care am dat eu chiar se crede expert,problema e ca daca a apucat si ti-a demontat masina n-ai ce face,ca asa e in ro. eu m-am luat la cearta cu el si a lasat masina pe elevator si mi-a zis s-o fac eu.In fine,poveste lunga.Problema mea e ca nu sunt in ro si aici sa schimb turbina ma costa cat masina,de aceea intreb ,daca cineva se uita pe log si poate sa-mi spuna ce sa-i mai fac, am desfacut  surubul limitator de la miezul vechi si l-am pus,am incercat sa scurtez si sa lungesc tija dar mai bine de atat cat arata in log nu reusesc.Cum e reglata acum,trage dar nu cum ar trebui si are si o trepidatie cand ajunge motorul aproape de 2000,ma gandesc ca poate tot de la turbina .Multumesc!

LOG-01-003-010-011 (18).CSV

log sharan.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@warchild23

BS003

bs003.jpg.718b36baed0dab4ffe82c67004bd119b.jpg

BS011

bs011.jpg.0ec0e03edcf119635035efeec0cf0040.jpg

După cu arată graficele posibil să fie mai multe probleme    

BS003  când EGR este închis trece cam mult aer prin MAF -> posibil să ai scăpări pe la tubulatură între MAF şi  motor

                 când EGR este deschis ai recirculare prea mare   -> s-a mai discutat pe topic, dă search şi vei găsi ceva păreri despre asta

BS011 posibil probleme de vacuum (neregularităţile din partea de sus) dar şi de geometrie ancrasată

Partea cu consumul mărit s-ar putea să nu aibă legătură cu situaţia de faţă. Eventual cu valorile mari atunci când EGR este închis (cantitate de aer mare  -> cantitatea injectată mai mare). Dar asta este altă discuţie care trebuie purtată pe alt topic.

On 9/28/2018 at 3:02 PM, Cristi_dh said:

se vede vreo inbunatatire

LOG-01-003-010-011.CSV

Nu prea. Ai mai făcut ceva?,

@catalin_332004

Nu este concludent testul cu scosul mufei, decat dacă MAF este cu probleme mari. Aşa se înlocuieşte valoarea măsurată cu o valoare prescrisă de 550. MAP pare ok

Din celelalte loguri poate mici probleme de vacuum şi recircularea cam mare

@panda000

dacă mai vrei să reglezi turbina uite aici o procedură

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv 

Si care ar fi solutia pentru remedierea problemei?

Schimbarea maf-ului?

Modificat de catalin_332004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa îți spun cu exactitate. Cel mai bine încearcă cu unul de probă dacă găsești.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, lupo_bv a scris:

@warchild23

BS003

bs003.jpg.718b36baed0dab4ffe82c67004bd119b.jpg

BS011

bs011.jpg.0ec0e03edcf119635035efeec0cf0040.jpg

După cu arată graficele posibil să fie mai multe probleme    

BS003  când EGR este închis trece cam mult aer prin MAF -> posibil să ai scăpări pe la tubulatură între MAF şi  motor

                 când EGR este deschis ai recirculare prea mare   -> s-a mai discutat pe topic, dă search şi vei găsi ceva păreri despre asta

BS011 posibil probleme de vacuum (neregularităţile din partea de sus) dar şi de geometrie ancrasată

Partea cu consumul mărit s-ar putea să nu aibă legătură cu situaţia de faţă. Eventual cu valorile mari atunci când EGR este închis (cantitate de aer mare  -> cantitatea injectată mai mare). Dar asta este altă discuţie care trebuie purtată pe alt topic.

Nu prea. Ai mai făcut ceva?,

@catalin_332004

Nu este concludent testul cu scosul mufei, decat dacă MAF este cu probleme mari. Aşa se înlocuieşte valoarea măsurată cu o valoare prescrisă de 550. MAP pare ok

Din celelalte loguri poate mici probleme de vacuum şi recircularea cam mare

@panda000

dacă mai vrei să reglezi turbina uite aici o procedură

 

 

si,dupa cum arata valorile din log,ce ar trebui sa mai reglez,lungimea tijei sau surubul limitator?mersi de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, panda000 said:

dupa cum arata valorile din log,ce ar trebui sa mai reglez,lungimea tijei sau surubul limitato

fa un log cu motorul cald in bs 011 sa vedem reglajele...uitandu ma pe log la voloarea duty cycle as zice ca ar mai trebui scurtata tija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, ionut10a a scris:

fa un log cu motorul cald in bs 011 sa vedem reglajele...uitandu ma pe log la voloarea duty cycle as zice ca ar mai trebui scurtata tija

Am lungit tija cu o jumatate de tura acum cateva zile,ca mi se parea ca mege ´´infundat´´.Ce valoare ar fi ideal la duty cycle?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.09.2018 at 19:15, florynsv a scris:

Salut, postez si eu doua loguri facute la golful meu,  BS003 şi BS011, log in mers nu prea am unde sa fac. Vreau sa stiu daca se vede ceva probleme in ele. Ca idee motorul e lenes pana la 2000 de ture, pe urma parca trage cat de cat ok, dar totusi nu impresioneaza..

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Astept si eu o parere de la cei care se pricep sa interpreteze cele 2 loguri ale mele, ca nu mi-a mai raspuns nimeni. :icon_cry: Ma intereseaza in special cel de la EGR. Ce tip este EGR-ul de pe motorul BLS? Ca aspect pare diferit fata de cele de pe alte coduri de motoare 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/30/2018 at 7:33 PM, florynsv said:

Astept si eu o parere de la cei care se pricep sa interpreteze cele 2 loguri ale mele, ca nu mi-a mai raspuns nimeni. :icon_cry: Ma intereseaza in special cel de la EGR. Ce tip este EGR-ul de pe motorul BLS? Ca aspect pare diferit fata de cele de pe alte coduri de motoare 1.9.

Păi ce ai cu EGR pt. că pare ok. Problema este la turbină unde se pare că ai probleme de vacuum. Poate şi ceva ancrasare la turbină, dar cea mai vizibiă este problema de vacuum

011.jpg.366588b3405e953217f14c51cc46ed1a.jpg

@miky2003adr

Cred că este cam blocată geometria turbinei. Verifică şi vacuum-ul şi membrana  actuatorului

bs011-1.jpg.847b9becb9d1ead0019540dd3a0945c9.jpg

@Anddy89

Pare ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are treabă furtunasul ăla, nu este de vacuum. Este foarte important să nu fie înfundat, în rest prin el circulă aer atmosferic si este băgat în filtrul de aer ca să nu intre mizerie. Am descris aici funcționarea electrovalve

Dacă bănuiești electrovalva citește mai în urmă pt ca am mai scris cam cum ar putea fi testată. De proba inversează cu N16 de la Egr care sigur merge bine si refa bs011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata.

Revin cu informatii noi. In cursul zilei de ieri am schimbat MAF-ul si masina si-a revenit, trage ca in vremurile bune.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza un log sa vedem si noi noile valori...al tau era la limita,masura la 3000 de ture fix pe fix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa revin zilele astea cu un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Revin si eu cu LOG treapta 3,4 si BS 003 , BS011 pentru un Audi a6 c6 2.0tdi BRE cu DPF/EGR off, turbina hibrid de 2.5 si soft.

Problema mea este: masina nu trage de jos: de la 1500rpm pana la 2600rpm. Am schimbat N75, debimetru, verificat vacuum fara nicio schimbare.

Multumesc anticipat

LOG-01-003-010-011tr3.CSV

LOG-01-003-010-011tr4.CSV

LOG-01-003-bs-90.CSV

LOG-01-011-bs-90.CSV

Modificat de gogota69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum este anulat EGR? presupun ca din soft pt ca vad ca mai are ceva activitate, dar nu este nici o problemă aici.

Dacă nu ai fi zis că ai verificat vacuum-ul aş fi zis că este o problemă de vacuum (diferenţa între on/off mică de 60,mbar, ar trebui să fie peste 150, creşterea presiunii în trepte)

2088620853_10-7-201810-25-27PM.jpg.e04f2c3cb7fd236de1817fd9c277c655.jpg

Dacă eşti sigur că vacuum-ul este ok (măsurat cu vacuumetru, altfel este subiectiv), atunci problema este în zona turbinei/actuatorului, având în vedere că şi scăderea presiunii este cam în trepte. Dacă răsfoieşti câteva pagini în urmă şi ajutat de funcţia search o să găseşti ceva metode de verificare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Vacuum: l-am verificat cu pistolul de vacuum. Acum nu stiu exact daca am procedat cum trebuie in conditiile in care am inteles ca trebuie sa fie masurat cu motorul pornit si nu stiu exact cati bari trebuie sa fie. Am sa merg totusi la cineva care chiar se pricepe. La ce mai ma gandesc in acest caz este ca: la audi furtunele de vacuum nu sunt din cauciuc....sunt un fel de plastic care nu pare sa se crape/sparge.

2.EGR: este anulat din soft. Ma gandeam sa-i pun si o tablita ca sa-l anulez si fizic

3.Turbina: turbina are interne noi de 2.5 si verificata/reglata la CIPOS pe banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoţi furtunaşul de vacuum din actuator şi pui pistolul de vacuum în locul actuatorului. Apoi dai să facă BS011 şi vezi cât vacuum ai pe on şi pe off. La actuator trebuie să ajungă vreo -0,7 Bar, nu mai ştiu exact dar undeva pe acolo. Dacă nu este cât trebuie o iei cu verificările în sens invers spre pompa de vacuum.

La EGR nu este cazul să umbli, nu ai decât o mică  recirculare care nu influenţează turbina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti recomanda pe cineva din Bucuresti :). Ms.

PS: Tu nu esti din Bucuresti :)...nu? 

Modificat de gogota69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt din București. Vezi prin aria de prestări servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, gogota69 said:

3.Turbina: turbina are interne noi de 2.5 si verificata/reglata la CIPOS pe banc.

Dpmdv din moment ce masina nu mai este stock reglajul pe banc nu prea mai are relevanta...si as incerca un reglaj pe masina...

Deoarece: nu stiu cum regleaza Cipos  pe banc...ce banc are dar sunt patit cu cei de la AVD

Bancul are o baza de date cu o gramada de masini si tehnicianul iti selecteaza masina ta...atentie...masina stock...

Dupa care tu pe masina ta ai alt soft...si turbina nu mai este stock...

Deci...cu ce te ajuta ca o regleaza in baza unor date de fabrica?

Restul componentelor care intra in acest cerc vicios nu sunt noi...si ar trebui tinut cont si de ele...

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul unei tije nu are legatura cu softul prezent pe masina.

Teoretic un banc de test ar trebui sa stie ce valori trebuie sa scoata o anumita turbina la o anumita deschidere/inchidere a geometriei (comandate de actuator) si odata obtinute acestea turbina este reglata.

Ce comanda da ECU dupa aceea, pentru a obtine presiuni mai mari in anumite regimuri de turatie sau in alte conditii, depinde de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • albert
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!